Και τώρα οι δυο μας

3,5

Την αποδόμηση μιας σχέσης αλλά κι ενός κοινωνικοπολιτικού συστήματος παρουσιάζει δεξιοτεχνικά ο Γκέλμαν, στήνοντας ένα σκηνικό μπρα ντε φερ, στο οποίο κερδίζει­ τις εντυπώσεις ο Πέτρος ­Φιλιππίδης.

Και τώρα οι δυο μας

Την αποδόμηση μιας σχέσης αλλά κι ενός κοινωνικοπολιτικού συστήματος παρουσιάζει δεξιοτεχνικά ο Γκέλμαν, στήνοντας ένα σκηνικό μπρα ντε φερ, στο οποίο κερδίζει­ τις εντυπώσεις ο Πέτρος ­Φιλιππίδης.

Και τώρα οι δυο μας - εικόνα 1

Το λευκό κυριαρχεί στο υπνοδωμάτιο του Αντρέι (Πέτρος Φιλιππίδης) και της Νατάσα (Λυδία Κονιόρδου), όπου εκτυλίσσεται η δράση. μόνο μερικά μαύρα διακοσμητικά στοιχεία σπάνε τη μονοτονία. Το σκηνικό του Γιώργου Γαβαλά μοιάζει ιδανικά ουδέτερο, ένα τερέν για τη «μάχη» που πρόκειται να ακολουθήσει. Ο Ρώσος δραματουργός έχει πει για το «Και τώρα οι δυο μας»: «Με το έργο μου φέρνω στην επιφάνεια το μόνιμο πρόβλημα στις σχέσεις γονιών και παιδιών αλλά και μέσα στο ίδιο το ζευγάρι». Είναι, λοιπόν, ένα έργο για δύο εγωιστές γονείς με θύμα το παιδί τους; Ένα εργατικό ατύχημα που συνέβη στον γιο τους Αλεξέι κάτω από την επίβλεψη του αριβίστα τεχνοκράτη πατέρα του γίνεται η αφορμή να βγουν στην επιφάνεια τα μυστικά, τα πρόχειρα επουλωμένα τραύματα, οι ενοχές, η ανταγωνιστική τους σχέση αλλά και ο τρόπος με τον οποίο μεταλλάσσει τον άνθρωπο το κυνήγι του χρήματος και της κοινωνικής καταξίωσης, αφαιρώντας του τη συνείδηση και την ηθική. Κανένα από τα χιλιάδες ευρώ που ξεχύνονται μέσα από τη βαλίτσα του Αντρέι δεν μπορεί να ξαναφέρει την ευτυχία στην οικογένειά του.

Και τώρα οι δυο μας - εικόνα 2

Στην παράσταση του Γιώργου Κιμούλη τα πάντα δηλώνονται αδρά και καθαρά, ενώ υπογραμμίζεται χωρίς εξυπνακίστικα κόλπα η τραγική διάσταση του έργου των ’80s, το οποίο αποδεικνύεται αλώβητο­ στο χρόνο. Η παρουσία της Λυδίας Κονιόρδου είναι επιβλητική, αλλά τις περισσότερες στιγμές η ερμηνεία της δεν προωθεί την κλιμακούμενη συγκίνηση. Μοιάζει να μην έχει βρει τη χρυσή τομή ανάμεσα στο μελοδραματισμό και στην ψυχική κατάρρευση. Αντίθετα, ο Πέτρος Φιλιπίδης πετυχαίνει μια απίστευτη ψυχολογική εμβάθυνση, είναι απόλυτα έγκυρος, απόλυτα θεατρικός και απόλυτα ανθρώπινος.

ΘΕΑΤΡΟ ΜΟΥΣΟΥΡΗ Πλ. Καρύτση, 2103310936. Διάρκεια 120΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Και τώρα οι δυο μας

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 120 '

Ένα έργο «για δύο εγωιστές»... Εκείνη είναι μια καλλιεργημένη βιβλιοθηκάριος, εκείνος ο αριβίστας σύζυγός της. Παθιασμένοι και οι δύο με την εξουσία, έρχονται κάποτε αντιμέτωποι με τις ευθύνες τους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Η σκηνοθέτρια Βαρβάρα Νταλιάνη αυτοσυστήνεται

Γνωρίζουμε καλύτερα την απόφοιτη της Σχολής Σκηνοθεσίας του Εθνικού Θεάτρου, που σκηνοθετεί την παράσταση "Παλινωδία ή Ορφέας και Ευρυδίκη" στο θέατρο Φούρνος.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
14/05/2024

"Η κασέτα" θα παίζει για λίγο ακόμη στο Σταθμός

Το έργο της Λούλας Αναγνωστάκη, το οποίο ανέβασε ο γνώστης του συγγραφικού της σύμπαντος Μάνος Καρατζογιάννης, μετρά τις τελευταίες εμφανίσεις του στο σανίδι.

Το "4 + ένα" στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά είναι μια σπουδή πάνω στα στοιχεία της φύσης (μας)

Το νέο έργο της Κυριακής Νασιούλα είναι μία συνάρτηση χορού και επιστήμης που θα επιτρέψει στα στοιχεία της φύσης να καταλάβουν την αίθουσα της Κεντρικής Σκηνής.

Λευτέρης Γιοβανίδης: "Με τους Τούρκους συναδέλφους μας θέλαμε να μιλήσουμε για τη δύναμη που έχει η τέχνη να ενώνει"

Διαβάστε τι μας είπε ο σκηνοθέτης του σημαντικού εγχειρήματος που φέρνει επί σκηνής Έλληνες και Τούρκους ηθοποιούς στη σπουδαία σαιξπηρική τραγωδία, "Ρωμαίος και Ιουλιέτα", που έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής (16-19/5) μετά από τις επιτυχημένες παραστάσεις της στην Άγκυρα και την Κωνσταντινούπολη.

Νεκταρία Γιαννουδάκη: "Η επικαιρότητα αποδεικνύει ότι η πατριαρχία ακόμα καλά κρατεί"

Στο νέο ανέβασμα του κλασικού έργου του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα "Το σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα" που υπογράφει σκηνοθετικά ο Αλέξανδρος Κοέν, η γνωστή ηθοποιός Νεκταρία Γιαννουδάκη που είδαμε πολύ πρόσφατα και στο "Da" με τον Γρηγόρη Βαλτινό, όπως και στις τηλεοπτικές "Ψυχοκόρες", υποδύεται το ρόλο της οικονόμου στο πλευρό της "Μπερνάρντα" Αιμιλίας Υψηλάντη.

Το "Farewell / Εν τόπω χλοερώ" είναι αφιερωμένο σε όσους δεν θα έρθουν αλλά έστειλαν καρτούλα αλλαγής

Η Βάσια Ατταριάν και η ομάδα Ντουθ επανέρχονται μετά το talk of the town "Nostalgia generation" και μοιράζονται μαζί μας αποκλειστικά ένα σημείωμα με εξαιρετικές αφιερώσεις.

Νέες φωτογραφίες από τη "Γραμμή του ορίζοντος" του Εθνικού

Ρίχνουμε μια ματιά στο σκηνικό σύμπαν της νέας και τελευταίας παράστασης που ετοιμάζει η Πειραματική για φέτος, η οποία παρουσιάζει στη σκηνή το εμβληματικό βιβλίο του Χρήστου Βακαλόπουλου.