Μέχρι τώρα

3

Με ένα υπόκωφο χιούμορ που υπονομεύει δίχως να εμπαίζει, με μια νηφάλια διάθεση που αναιρεί το μελοδραματισμό, με φρεσκάδα αλλά δίχως ανωριμότητα, το κείμενο, μολονότι ανολοκλήρωτο, προοιωνίζεται μια ενδιαφέρουσα νεορομαντική γραφή με σφύζουσα θεατρικότητα.

Μέχρι τώρα

Με ένα υπόκωφο χιούμορ που υπονομεύει δίχως να εμπαίζει, με μια νηφάλια διάθεση που αναιρεί το μελοδραματισμό, με φρεσκάδα αλλά δίχως ανωριμότητα, το κείμενο, μολονότι ανολοκλήρωτο, προοιωνίζεται μια ενδιαφέρουσα νεορομαντική γραφή με σφύζουσα θεατρικότητα.

Μέχρι τώρα - εικόνα 1

Τι θα μου συμβεί;» «Μα θα πεθάνεις.» «Πώς θα είναι;» «Θα φοβάσαι τόσο, που θα είναι σχεδόν αστείο». Έτσι ξεκινά το (πρώτο) έργο της ηθοποιού Κ. Μαυρογεώργη. Μόνο που το χρονικό του προαναγγελθέντος θανάτου ενός κοριτσιού από ανίατη ασθένεια ανάγεται αιφνιδιαστικά σύντομα σε επίκληση υπέρ της ζωής, όσο κι αν αυτή διαρκεί. Με ένα υπόκωφο χιούμορ που υπονομεύει δίχως να εμπαίζει, με μια νηφάλια διάθεση που αναιρεί το μελοδραματισμό, με φρεσκάδα αλλά δίχως ανωριμότητα, το κείμενο, μολονότι ανολοκλήρωτο, προοιωνίζεται μια ενδιαφέρουσα νεορομαντική γραφή με σφύζουσα θεατρικότητα.

Εξίσου φρέσκια είναι και η σκηνοθετική ματιά: ο χώρος του θεάτρου αξιοποιείται ευφάνταστα, το soundtrack προσδίδει μια παράδοξη αύρα στο στιλ του Ντέιβιντ Λιντς και η κινηματογραφική λογική των σεκάνς ευνοεί την αποσπασματική δομή του έργου. Η πάλλουσα ζωτικότητα των δύο ηθοποιών (ασθενής η Νικολίτσα Ντρίζη και νοσοκόμα-προπομπός η Κατερίνα Μαυρογεώργη) επικυρώνει το νεανικό εγχείρημα: «Θανάτω θάνατον πατήσας» με τους μεταμοντέρνους όρους μιας αλλόκοτης ποιητικής.

Περισσότερες πληροφορίες

Μέχρι τώρα

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 80 '

Η σκηνή του Skrow αναποδογυρίζει και μετατρέπεται σε μια πίσω αυλή με φόντο την οδό Αρχελάου κι εκεί μια νεαρή πρωταθλήτρια της κολύμβησης δίνει τον τελευταίο της αγώνα

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Για την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους το γήρας είναι θέμα απόφασης

Στο "Πριν ανοίξουμε φτερά", η ζωή, η απώλεια και οι οικογενειακοί δεσμοί ζωντανεύουν στη σκηνή. Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους μιλά για τα δικά της φτερά, τη συνεργασία με Δημήτρη Καταλειφό και Γιάννη Μπέζο, την τηλεοπτική της παρουσία και για το συναίσθημα που θα… μαγείρευε, αν μπορούσε.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
11/10/2025

Σε αυτή την "Κουζίνα" ετοιμάζεται μια από τις hot παραστάσεις της σεζόν

Όλα περνούν από το στομάχι- και η ζωή δεν διαφέρει. Στην "Κουζίνα" του Άρνολντ Γουέσκερ, ο Γιώργος Κουτλής με πρωταγωνιστή τον Μιχάλη Σαράντη στήνει ένα εκρηκτικό, μουσικό θέατρο για τον άνθρωπο που βράζει μέσα στον σύγχρονο κόσμο.

Η "Κόμισσα της φάμπρικας" με τη Ματσούκα και τον Πυρπασόπουλο – Νέες εντυπωσιακές φωτογραφίες από την παράσταση

Η "Κόμισσα της φάμπρικας" έρχεται να βάλει τάξη, αναστάτωση και… έρωτα στο Embassy Theater με πρωταγωνιστές τους Δήμητρα Ματσούκα, Γιώργο Πυρπασόπουλο, Σάρα Γανωτή, Αντιγόνη Δρακουλάκη και οχτώ ακόμα ηθοποιούς, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή.

Ο Άρης Λάσκος για τη "Χαμένη άνοιξη": "Ας αναλάβουμε δράση. Να μην χαθεί άλλη Άνοιξη"

Πρωταγωνιστεί μαζί με έναν εξαιρετικό θίασο και διασκευάζει πρώτη φορά για το θέατρο τη το πολιτικό και υπαρξιακό μυθιστόρημα του Στρατή Τσίρκα "Χαμένη Άνοιξη". Μια συζήτηση με τον Άρη Λάσκο για την παράσταση στο θέατρο Πορεία.

"Genica: ο πίδακας του αίματος μου"-Ο έρωτας του Αρτό που γεννά θέατρο

Η Ιόλη Ανδρεάδη και ο Άρης Ασπρούλης, μέσα από μια δεκαετία έρευνας πάνω στον Αντονέν Αρτό παρουσιάζουν το νέο τους έργο "Genica: ο πίδακας του αίματος μου" με πρωταγωνιστές τους Gene Gillette, Γεράσιμο Γεννατά και Βανέσα Αδαμοπούλου.

Murmuration στο Ηρώδειο: είδαμε τα σώματα να γίνονται ποίηση

Πενήντα σώματα, ένα συγχρονισμός, αέρας γεμάτος κίνηση. Το Murmuration ταξίδεψε χτες το βράδυ το Ηρώδειο σ' έναν ονειρικό κόσμο ακρίβειας, φωτός και μαγείας.

Πρεμιέρα για το "Ακρωτήρι" με τη συγκλονιστική Μαρία Ναυπλιώτου και νέο παρτενέρ τον Νικόλα Παπαγιάννη

"Το ακρωτήρι" του Σαρ Γουάιτ επιστρέφει για δεύτερη σεζόν στο Θέατρο Ιλίσια, σε σκηνοθεσία Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου- με τη συγκλονιστική Μαρία Ναυπλιώτου και νέο παρτενέρ τον Νικόλα Παπαγιάννη.