Priscilla, η βασίλισσα της ερήμου

3

Αυστραλιανό μιούζικαλ βασισμένο σε μια αλλόκοτη για τα ελληνικά δεδομένα­ ιστορία γραμμένη και παιγμένη με ζωντάνια και μπρίο, ιδανική για ακομπλεξάριστο κοινό που είναι ανοιχτό σε νέες ιδιαίτερες εμπειρίες.

Priscilla, η βασίλισσα της ερήμου

Αυστραλιανό μιούζικαλ βασισμένο σε μια αλλόκοτη για τα ελληνικά δεδομένα­ ιστορία γραμμένη και παιγμένη με ζωντάνια και μπρίο, ιδανική για ακομπλεξάριστο κοινό που είναι ανοιχτό σε νέες ιδιαίτερες εμπειρίες.

Priscilla, η βασίλισσα της ερήμου - εικόνα 1

Έχετε δει την cult ταινία του Στέφαν Έλιοτ «Priscilla, η βασίλισσα της ερήμου» του 1994; Αν όχι, τότε είναι σημαντικό να διαβάσετε προσεκτικά την υπόθεση του έργου για να μη βρεθείτε στην αμήχανη θέση να αναρωτιέστε μετά το τέλος της παράστασης για την ουσία αυτής της καλλιτεχνικής πρότασης. Είναι γεγονός ότι το βραβευμένο «Priscilla, η βασίλισσα της ερήμου» δεν είναι ένα συνηθισμένο μιούζικαλ, σαν αυτά που έχουμε δει μέχρι σήμερα στη χώρα μας.
Δεν αφηγείται μια καθημερινή ιστορία και δεν έχει συμβατικά σκηνικά και κοστούμια. Είναι περισσότερο ένα ξεσηκωτικό πάρτι με εξαντρίκ οικοδέσποινες, δύο drag queens και μία τρανσέξουαλ, οι οποίες ταξιδεύοντας στην έρημο της Αυστραλίας ανακαλύπτουν, ύστερα από περιπέτειες και προσωπικές κόντρες, το νόημα της ζωής – την αγάπη. Θα ακούσετε τις πικρόχολες ατάκες της Φελίσια (Παναγιώτης Πετράκης) να πέφτουν σαν βολίδες προς την Μπερναντέτ (Φώτης Σεργουλόπουλος) την ώρα που ο Τίκι ή Μίτσι (Γιώργος Καπουτζίδης) προσπαθεί να σβήσει τη φωτιά. Κάτω από το ασημένιο γκλίτερ και τα φανταχτερά κοστούμια βρίσκονται τρεις άνθρωποι οι οποίοι, ζώντας αντισυμβατικά, πληρώνουν το τίμημα της διαφορετικότητας σε μια κοινωνία γεμάτη προκαταλήψεις και προσπαθούν να βρουν τη θέση­ τους σε αυτήν.

Priscilla, η βασίλισσα της ερήμου - εικόνα 2

Προκειμένου να αποφευχθούν ο μελοδραματισμός και η ηθικολογία, ο αφηγηματικός ιστός της παράστασης χτίζεται με στιγμές κωμικής και σουρεαλιστικής τρέλας και χορευτικά νούμερα που ενισχύονται από αλλαγές φανταχτερών κοστουμιών. Σε αυτό το ξέφρενο πάρτι οι ηθοποιοί υποστηρίζουν τους ρόλους τους με αποκαλυπτική­ ενέργεια, όμως στα σημεία όπου πρέπει να ισορροπήσει το δραματικό με το κωμικό στοιχείο για να αναδειχτεί το συναίσθημα χάνεται το ζύγι. Κυρίως λόγω της σκηνοθετικής πρότασης αλλά και του Γιώργου­ Καπουτζίδη, ο οποίος ερμηνεύει­ το ρόλο-κλειδί στην υπόθεση: είναι ο άνθρωπος που κρατά κλειστά τα χαρτιά για την προηγούμενη στρέιτ­ ζωή του και παρακινεί τους άλλους δύο να ξεκινήσουν ένα ταξίδι με σκοπό να συναντήσει τη γυναίκα και τον γιο του.
Περνά ανεκμετάλλευτη όμως η ευκαιρία να φύγουμε για λίγο από το σόου και να δούμε την ανθρώπινη και πιο δραματική διά­σταση των χαρακτήρων. Ο Φώτης Σεργουλόπουλος, ο λιγότερο έμπειρος ηθοποιός της παράστασης, ακολουθεί προσεκτικά τα βήματα του ρόλου, χωρίς εξάρσεις και υπερβολές. Ο Παναγιώτης Πετράκης φορά κατάσαρκα το σεξαπίλ της απρόβλεπτης drag queen Φελίσια, η οποία συμπεριφέρεται σαν κακομαθημένο ανήλικο.
Σύντομη είναι η παρουσία του Παύλου Ορκόπουλου στο ρόλο του Μπομπ, του απλοϊκού μηχανικού που οι τρεις πρωταγωνιστές γνωρίζουν σε μια επαρχιακή πόλη, και ταιριαστή στη γενικότερη τρέλα η παρουσία της Τάνιας Τρύπη στο ρόλο της προκλητικής Ασιάτισσας συζύγου του. Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει στους ικανότατους ηθοποιούς, χορευτές και τραγουδιστές που στελεχώνουν με μπρίο και αξιοθαύμαστη αφοσίωση την παράσταση. Τέλος, οι εξαιρετικές ερμηνείες των Demy, Melina (Vegas) και Shaya και ο κρυστάλλινος ήχος ανεβάζουν τα στάνταρντ αυτής της διεθνών προδιαγραφών παραγωγής.

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 22/5/2014

Περισσότερες πληροφορίες

Priscilla, η βασίλισσα της ερήμου

  • Μιούζικαλ
  • Διάρκεια: 140 '

Δύο drag queens και μία τρανσέξουαλ ταξιδεύουν στην αυστραλιανή έρημο με σκοπό να συναντήσουν τoν γιο της μιας από αυτές, ενώ παράλληλα παρουσιάζουν το σόου τους, πράγμα που αποδεικνύεται ριψοκίνδυνο

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Τι ισχύει με την απεργία που ανακοίνωσε το Σ.Ε.Η.

Διαβάστε την ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος Ακροάματος που στηρίζει τα αιτήματα του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
04/12/2025

Έξι παραστάσεις σηκώνουν ξανά αυλαία (4-10/12)

Επιστρέφουν στις σκηνές από 4 έως 10 Δεκεμβρίου κι αξίζουν οι έξι θεατρικές επαναλήψεις που ακολουθούν.

"Αγωνία Ιερή": Σπουδή πάνω στο έργο και τη ζωή της Εύας Palmer Σικελιανού

Μια τελετουργική παράσταση για τη ζωή και το όραμα της Εύας Palmer Σικελιανού. Η γυναίκα που ύφανε τον μύθο με το παρόν, αντιστάθηκε σε καθεστώτα και ανέστησε το αρχαίο δράμα επιστρέφει στη σκηνή μέσα από μια πολιτική, ποιητική σπουδή με πρωταγωνίστρια την Ελένη Νιωτάκη.

"Last Dance of Ivan Vasiliev"- Μια ιστορική βραδιά στο Christmas Theater

Ο Ιβάν Βασίλιεφ, ένας από τους σπουδαιότερους χορευτές της εποχής μας, επιστρέφει στις 8 Δεκεμβρίου στο Christmas Theater για μια στιγμή που ήδη γράφει ιστορία: το "Last Dance of Ivan Vasiliev". Μια παράσταση–εξομολόγηση, ένας τελευταίος χορός γεμάτος πάθος, αλήθεια και βαθιά ευγνωμοσύνη.

Δρώμενο πάνω σε κείμενο του Δημητριάδη με τη μορφή της Κερασίας Σαμαρά

Ένα πρωτότυπο ψηφιακό-εικαστικό δρώμενο του Δημήτρη Κωτσή, βασισμένο στο κείμενο του Δημήτρη Δημητριάδη, ζωντανεύει με τη μορφή της Κερασίας Σαμαρά στο Ίδρυμα "Μιχάλης Κακογιάννης", εξερευνώντας τη διαρκή ανθρώπινη πορεία προς αυτογνωσία και μεταμόρφωση.

"Μακριά νύχτα στη γη του Νοντ": Θεατρικό ταξίδι στην Αυστραλιανή Ενδοχώρα

Συνεχίζεται το αφιέρωμα στους σύγχρονους Αυστραλούς συγγραφείς στο Αγγέλων Βήμα και μόλις έκανε πρεμιέρα το έργο του Duncan Graham "Μακριά νύχτα στη γη του Νοντ", που αναφέρεται στη δυνατή ιστορία δύο αδελφών.

Χρήστος Λούλης: "Για να ενωθείς πραγματικά, πρέπει να περάσεις από μια κόλαση"

Ο Χρήστος Λούλης, πρωταγωνιστής στο "Cleansed" της Σάρα Κέιν σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά, που ανεβαίνει στο Ίδρυμα "Μιχάλης Κακογιάννης" από 4/12, μιλά ανοιχτά για τη σχέση του με το θέατρο και τη ζωή, την πατρότητα, αλλά και για την ουσία των ανθρώπινων σχέσεων και μας αποκαλύπτει πώς το έργο αντικατοπτρίζει καθημερινές μάχες ψυχής.