Ο Ορφέας Αυγουστίδης και η Ευγενία Σαμαρά μιλούν για την παράσταση "Εκείνος που έκλεψε τη μέρα και πλήρωσε τη νύχτα", το αλληγορικό αριστούργημα του εξπρεσιονιστικού θεάτρου του Γκέοργκ Κάιζερ, σε νέα διασκευή και σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, που ανεβαίνει στο Νέο Θέατρο "Κατερίνα Βασιλάκου" – "Μαριάννα Τόλη" στις 19 Δεκεμβρίου.
Η Χριστουγεννιάτικη προσφορά για τις έξι τελευταίες παραστάσεις του "Match" είναι μια ιδανική ευκαιρία να ζήσουμε μια σύγχρονη, ανατρεπτική κωμωδία που μιλά για τον έρωτα, την τεχνολογία και τη δύναμη της ανθρώπινης σύνδεσης.
Η ελληνική θεατρική σκηνή υποδέχεται για πρώτη φορά το "Le Consentement" της Vanessa Springora. Με τίτλο "Μαρτυρία μιας κλεμμένης εφηβείας" και σκηνοθεσία Ειρήνης Λαμπρινοπούλου, η παράσταση φωτίζει εξουσία, ευαλωτότητα και τα όρια της συναίνεσης μέσα από ζωντανή αφήγηση και μουσική.
Ποιοι είναι οι τέσσερις γυναίκες πίσω από τις ιστορίες, τα πάθη και τα μυστικά της Κηφισιάς; Στο "Με δύναμη από την Κηφισιά" του Δημήτρη Κεχαΐδη, οι ηθοποιοί μοιράζονται πώς οι ρόλοι τους έγιναν προσωπική υπόθεση, ανακαλύπτοντας μέσα από τις ηρωίδες τις δικές τους αλήθειες και αδυναμίες.
Με αφορμή το πρώτο ανέβασμα του εμβληματικού μυθιστορήματος "Τα χρόνια" της νομπελίστριας Ανί Ερνό, μιλήσαμε με τον Ακύλλα Καραζήση για τη θεατρική παράσταση στο θέατρο Θησείον, το "Όταν έκλαψε ο Νίτσε" και την Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου.
Το θεατρικό έργο "Αι γυμνισταί" του Γιώργου Σίμωνα συνεχίζει να παίζεται με επιτυχία στο θέατρο Rabbithole, ενώ παρουσιάζεται για πρώτη φορά και σε βιβλίο από τις εκδόσεις Βακχικόν.
Έργο που συνδυάζει την τραγωδία με το χιούμορ το "Πριν ο άνεμος ξεχάσει το όνομά μου", μιλά για την αγωνία της μνήμης και στην ακατανίκητη δύναμη της ύπαρξης. Θα παίζεται για λίγο ακόμα στον Πίσω Χώρο του Θεάτρου "Κάτω απ’ τη Γέφυρα".
Πλήρως ανανεωμένο, με νέα διανομή και σκηνοθετική ματιά, το "Ψ" της Άλκηστης Ηλιάδη πλάθει ανάγλυφα μια ιστορία για τα στόματα που (μας) κλείνουν και (μας) κλείνουμε και αναρωτιέται "Ως πότε;".
Από τις 12 έως τις 14 Δεκεμβρίου 2025, το Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης φιλοξενεί το D-Athens Διονύσια 2025, μια τριήμερη γιορτή νέας δραματουργίας, ιδεών και θεατρικής δημιουργίας στο πλαίσιο της Αθήνας Παγκόσμιας Πρωτεύουσας Θεάτρου.
Το Εθνικό Θέατρο φέρνει τις "Τρεις Αδελφές" του Αντον Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στην Ιθάκη. Ζωντανά από την Πλαγία Σκηνή του κτιρίου Τσίλλερ. Μάθετε περισσότερα.
Ο Γιάννης Νταλιάνης σκηνοθέτης της παράστασης "Ήμερη – Η Ανατομία μιας Πτώσης" που ανεβαίνει στο Θησείον (από 22/12) αναλύει το έργο του Ντοστογιέφσκι, μια ιστορία ανθρώπινης καταπίεσης και αντίστασης.
Έξι ξεχωριστές παραστάσεις επιστρέφουν, φωτίζοντας τη μνήμη, την απώλεια, την αντοχή και τις ανθρώπινες ιστορίες που μας διαμορφώνουν. Μονόλογοι, θρύλοι και προσωπικές εξομολογήσεις συναντιούνται σε ένα έντονο θεατρικό πρόγραμμα Δεκεμβρίου.
Οι Δημήτρης Καρατζιάς και Μάνος Αντωνιάδης μεταφέρουν στη σκηνή του Εν Αθήναις, σε μια τολμηρή, πολυμελή παραγωγή, τη συγκλονιστική νουβέλα του Horace McCoy "Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν", αποκαλύπτοντας έναν κόσμο όπου η ανάγκη γίνεται θέαμα και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια δοκιμάζεται μέχρι εξάντλησης.
Ο "Οιδίποδας" του Ρόμπερτ Αικ στη Στέγη συνεχίζει με επιπλέον παραστάσεις έως 1 Φεβρουαρίου 2026, δίνοντας την ευκαιρία σε όσους δεν πρόλαβαν να κλείσουν εισιτήριο να ζήσουν αυτή την εκρηκτική παράσταση.
Σε ένα αποστειρωμένο δωμάτιο, με τον κόσμο να καταρρέει έξω, η Νατάσα Παπαδάκη και ο Κώστας Φραγκολιάς ζωντανεύουν το ψυχολογικό θρίλερ του Γιώργου Αγγελίδη, όπου η οικειότητα μετατρέπεται σε επικίνδυνο παιχνίδι εξουσίας.
Οι προσωπικές εμπειρίες δένονται μοναδικά με τα ιστορικά γεγονότα και μυθιστορηματικοί ήρωες συντονίζονται με τα μικρά και μεγάλα γεγονότα που συνέβησαν στη χώρα μας στην συγκινητική "Αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα" που παίζεται για 3η χρονιά στο Μεταξουργείο.
Πλήθος προσωπικοτήτων από τον χώρο της πολιτικής, του πολιτισμού και των Τεχνών παρευρέθηκαν στην επίσημη παρουσίαση του "Επίλογου 2025", τιμώντας με την παρουσία τους μια εκδήλωση αφιερωμένη στη δημιουργία, την παράδοση και την προσφορά.
Έχει μια αντισυμβατική ελευθερία η συνήθεια της θεατρικής και κινηματογραφικής matinée (μεσημεριανής παράστασης/προβολής) που αρχίζει να έχει εφαρμογή και στην Αθήνα.