Χριστούγεννα και οι σκηνές της Stages Network και των Αθηναϊκών Θεάτρων γεμίζουν γέλιο, ένταση και δυνατές ιστορίες μέσα από μια σειρά παραστάσεων που υπηρετούν την ατόφια διασκέδαση.
Η αρχή γίνεται στο ανακαινισμένο Embassy Theater με την "Κόμισσα της φάμπρικας" σε σκη - νοθεσία Σταμάτη Φασουλή, όπου η Δήμητρα Ματσούκα και ο Γιώργος Πυρπασόπουλος ζωντανεύουν την προδικτατορική Ελλάδα με χιούμορ.

Στο Θέατρο Πειραιώς 131, το "Πρόσεχε ποιον σκοτώνεις!" των Παπαθανασίου-Ρέππα μπλέκει μυστήριο και κωμωδία σε ένα ανατρεπτικό σκηνικό στον Πόρο του ’50.

Στο Θέατρο Λαμπέτη, η "Ληστεία της συμφοράς" παρουσιάζει μια παρέα ανίκανων κλεφτών σε ένα ξέφρενο ρεσιτάλ γκάφας.

Οι "Μπαμπάδες με ρούμι" στο Θέατρο Αλίκη συνεχίζουν για τέταρτη χρονιά, με μια αιχμηρή σάτιρα γύρω από μια κληρονομιά που φέρνει τα πάνω-κάτω.

Στο Μικρό Παλλάς, η κωμωδία "Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής" ανατρέχει σε σημαδιακές ιστορικές στιγμές με ανάλαφρη ματιά μέχρι την Κυριακή 11 Ιανουαρίου και συνεχίζει στη Θεσσαλονίκη, στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών.

Σπεύστε στη μουσικοθεατρική παράσταση "Μαρίκα με είπανε, Μαρίκα με βγάλανε" στο Embassy Theater, αφιερωμένη στις θρυλικές Μαρίκες του ρεμπέτικου, καθώς ολοκληρώνεται στις 6 Ιανουαρίου.

Στον αντίποδα, το τρυφερό "Σε βλέπω" στο Μικρό Παλλάς εξερευνά μυστικά, λάθη και τη δύναμη της αλήθειας, ενώ ο "Άγριος σπόρος" στο Μικρό Χορν επιστρέφει με ένα συγκλονιστικό κοινωνικό θρίλερ για την υποκρισία, τον φόβο και την ανάγκη επιβίωσης.


Και για όσους αναζητούν μια διαφορετική διαδραστική εμπειρία, το "Μέσα στο μυαλό σου Part 2/ Έρωτας και χάος" στο Θέατρο Αλίκη εμπλέκει κοινό και ηθοποιούς σε μια ζωντανή, ψυχολογική περιπέτεια

Περισσότερες πληροφορίες
Μπαμπάδες με ρούμι
Στην αιχμηρή σάτιρα που διακωμωδεί την ελληνική κοινωνία, έξι πρόσωπα ετοιμάζουν για τρίτη χρονιά ένα «γλυκό» σχέδιο αλληλοεξόντωσης για μια κληρονομιά. Η Ρόη, η Βέσκα, ο Παναγιώτης, η Τζένη, ο Χρήστος και η κυρία Βάσω είναι οι πρωταγωνιστές της μαύρης κωμωδίας που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1996. Τα τέσσερα εκατομμύρια που είχε κερδίσει στο τζόκερ ο μπαμπάς -που πλέον έχει φύγει από τον μάταιο τούτο κόσμο- αναζητούν τον κληρονόμο τους. Δύο γιοί, δύο νύφες, μία γειτόνισσα φωτεινός παντογνώστης και μία εφιαλτική νοσοκόμα μιλάνε, μαλώνουν, δολοπλοκούν, καταστρώνοντας ένα σχέδιο για να κερδίσουν την κληρονομιά. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να σερβίρουν «Μπαμπάδες με ρούμι» με λίγο δηλητήριο.
Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής
Η πορεία μιας οικογένειας, που από την απελευθέρωση περνάει στα Δεκεμβριανά και τελειώνει μετά τη συνθήκη της Βάρκιζας, σε μια σπάνια πολιτική στιγμή του μεταπολεμικού θεάτρου. Όπως και εκτός, έτσι και εντός του σπιτιού, επικρατεί εμφύλιος, με τον ένα γιο της οικογένειας να είναι δεξιός και τον άλλον να είναι αριστερός. Ανάμεσα στα "πυρά" τους βρίσκεται ο πατέρας τους, ο πατριάρχης κυρ-Παντελής, η μητέρα τους, η Αθηνά, αλλά και η οικιακή βοηθός τους η Φρόσω.
Σε βλέπω
Ένα σύγχρονο, αστείο αλλά και συγκινητικά στοχαστικό έργο για τις σχέσεις και τις καθημερινές μας επαφές, που μπορεί να μας αλλάξουν τη ζωή. Σύμφωνα με την υπόθεση, κάθε πρωί σε ένα τοπικό καφέ μιας μικρής πόλης, μία σερβιτόρα (η Κέιτ) γεμίζει την κούπα του καφέ ενός τακτικού πελάτη (του Πολ). Πού και πού στο καφέ έρχεται και η πρώην ερωμένη του Πολ, η Πεγκ, με την πρόφαση να αγοράσει ένα κομμάτι κέικ και την ελπίδα να τον δει εκεί. Η Κέιτ είναι μια γυναίκα που θέλει να κάνει μια καινούργια αρχή. Η Πεγκ αγαπάει ακόμα τον Πολ αλλά και ο Πολ την Πεγκ. Τι γίνεται όταν εκείνος ζητάει μια σοκαριστική χάρη από την Κέιτ; Και τι θα ακολουθήσει όταν η Κέιτ μάθει πως η Πεγκ είναι ο μεγάλος του έρωτας;
Άγριος σπόρος
Σε μια μικρή ερημική παραλία της επαρχίας, μια παράνομη καντίνα και η μυστηριώδης εξαφάνιση ενός νεαρού Γερμανού παραθεριστή πυροδοτούν έναν αδυσώπητο μηχανισμό καχυποψίας, κοινωνικού αποκλεισμού και ηθικής καταδίκης, πολύ πριν από οποιαδήποτε κατηγορία. Ένα από τα σημαντικότερα και πιο αιχμηρά έργα της σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας, αποτυπώνει με κοφτή γλώσσα και σπαρακτική τρυφερότητα, έναν κόσμο που υποτάσσει, ταξινομεί και αποκλείει τον αδύναμο.
Η κόμισσα της φάμπρικας
Στη γνωστή από τον ελληνικό κινηματογράφο ιστορία, ένα χρόνο μετά τα Ιουλιανά, μπλέκονται αριστεροί, δεξιοί, πλουτοκρατία, λούμπεν προλεταριάτο, υπηρέτες και κυρίες του καλού κόσμου και στο κέντρο ο έρωτας μιας νεαρής μεγαλοαστής με δυναμικό χαρακτήρα και γοητεία μ’ ένα λαϊκό παιδί, αστυφύλακα στο επάγγελμα. Η παράσταση εντάσσεται στο συνολικό πλαίσιο εορτασμού των 100 ετών από τη γέννηση του Κώστα Πρετεντέρη. Ο έρωτας ζωντανεύει σε μια μεταπολεμική Ελλάδα που παλεύει να βρει τη θέση της στο χώρο που θεωρεί ότι της αρμόζει - ταξικοί αγώνες, ρουσφέτια όλων των ειδών, βολέματα και ψιλοαπατεωνίες.
Πρόσεχε ποιον σκοτώνεις!
Ένα σχεδόν τέλειο έγκλημα εκτυλίσσεται στο γεμάτο ίντριγκες, ανατροπές και ισχυρές δόσεις χιούμορ αστυνομικό έργο, με φόντο ένα νησί του Αργοσαρωνικού στις αρχές της δεκαετίας του ’50. Η νεαρή Λένα Δροσίνου καλεί δύο φιλικά της ζευγάρια και τον θείο της Μίμη Δαμιαν με τη γυναίκα του, τη Φωφώ - λάτρη αστυνομικών ιστοριών- στο σπίτι της στον Πόρο, για να περάσουν όλοι μαζί, λίγες ξέγνοιαστες μέρες διακοπών. Η νεανική παρέα αποτελείται από την παιδική φίλη της Λένας, την πλούσια Τζίνη Λαμπροπούλου και τον άντρα της, τον δικηγόρο Γιώργο Γαζή που η Λένα του κάθεται στο λαιμό, αλλά την ανέχεται για χάρη της γυναίκας του. Το άλλο ζευγάρι είναι η Ρίκα Βλαστού, επίσης κολλητή φίλη της οικοδέσποινας που έχει έρθει με τον καλό της, τον Τόμυ Μακρυγιάννη, μία σχετικά σκοτεινή προσωπικότητα με «κακές συνήθειες», που αν και είναι κάπως βαρετός όπως λέει η ίδια, της καλύπτει κάποιες ανάγκες. Στο πολύ παρελθόν η Ρίκα τα είχε με τον Λεωνίδα, τον τωρινό σύντροφο της Λένας, που αν και συμπαθής, δεν παύει να είναι ένας άφραγκος επιχειρηματίας που ψάχνει απεγνωσμένα για ρευστό. Μέσα στο σπίτι ζει και η Μαργαρίτα η οικονόμος, από την Κρήτη, γέννημα θρέμμα της μεγαλονήσου ή αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει η ίδια. Συνδετικοί κρίκοι μεταξύ όλων των καλεσμένων είναι η εμπειρία του πολέμου που τους ακολουθεί υπόγεια, έρωτες, χρέη από το παρελθόν, απίθανες και πιθανές προδοσίες.
Μέσα στο μυαλό σου - Part 2
Για δεύτερη χρονιά, η παράσταση" Μέσα στο μυαλό σου – Έρωτας και Χάος" είναι μια πρωτοποριακή, διαδραστική παράσταση ψυχολογίας. Ο θεατής δεν παρακολουθεί απλώς· συμμετέχει ενεργά στην ιστορία της Ολίβια, εγκλωβισμένης σε μια σχέση με τον χειριστικό Άρη. Με τη μέθοδο του Dr. Γιώργου Λάγιου, η παράσταση ανοίγει διάλογο για τον έλεγχο, τις επιθυμίες, τα «κόκκινα σημάδια» και τη δυναμική των σχέσεων, ενώ οι ηθοποιοί ζωντανεύουν καταστάσεις που προκαλούν στοχασμό. Έρωτας, φόβος, ντροπή και επιλογές ενώνονται σε μια εμπειρία που αφοπλίζει και προβληματίζει.
Μαρίκα με είπανε - Μαρίκα με βγάλανε
Η Μαρίκα της Αθήνας και η Μαρίκα της Αμερικής που δεν συναντήθηκαν ποτέ, οι δύο σημαντικές γυναικείες μορφές του λαϊκού και ρεμπέτικου τραγουδιού, η Μαρίκα Παπαγκίκα και η Μαρίκα Νίνου, συμπράττουν επί σκηνής για να διηγηθούν, να ερμηνεύσουν και να δώσουν ζωή σ’ εκείνες τις αγρίως ρομαντικές εποχές, που όλα ήταν πιθανά. Φωτίζουν το πάλκο και τα ιστορικά νυχτερινά κέντρα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ξετυλίγοντας το νήμα της ιστορίας τους, μέσα από αφηγήσεις και αγαπημένα τραγούδια που έχουν περάσει στο συλλογικό μας ασυνείδητο - σμυρνέικα, παραδοσιακά, ρεμπέτικα, λαϊκά, αλλά και πρωτότυπα τραγούδια του Γιώργου Ανδρέου και του Οδυσσέα Ιωάννου. Όλα συνέβησαν τότε, στο πρώτο μισό του 20ου αιώνα, όταν ο κόσμος άλλαξε ξαφνικά και έγινε - από ασπρόμαυρος - έγχρωμος. Οι Ελληνίδες ερμηνεύτριες του τραγουδιού μας, έδωσαν την μάχη για την ιδιωτική όσο και την δημόσια εικόνα τους, για την γυναικεία αξιοπρέπεια, για το δικαίωμα τους στον αυτοκαθορισμό, «σηκώθηκαν από την καρέκλα και στάθηκαν στο πάλκο όρθιες» (λέγεται πως η Μαρίκα Νίνου σηκώθηκε πρώτη απ’ όλες).
