Το θέατρο αυτές τις γιορτές μάς προσφέρει ιστορίες που θρέφουν το συναίσθημα και φωτίζουν τις νύχτες μας.
Στο Ίδρυμα "Μιχάλης Κακογιάννης", το "Cleansed" της Σάρα Κέιν ζωντανεύει με την έντονη παρουσία των Χρήστου Λούλη, Μαίρης Μηνά, Δημήτρη Καπουράνη και ενός εξαιρετικού συνόλου, ενώ ο Δημήτρης Καραντζάς μετατρέπει το ωμό σε ποίηση.

Στο Προσκήνιο, το "Λεωφορείο ο πόθος" συνεχίζει να συγκλονίζει, με τη βραβευμένη Αλεξία Καλτσίκη να ενσαρκώνει μια εύθραυστη, ηλεκτρισμένη Μπλανς δίπλα στον Αινεία Τσαμάτη, σε ένα σκηνικό ταξίδι ανάμεσα στη μνήμη και το παραλήρημα.

Στο Ζίνα, ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης και η Έφη Μουρίκη, μαζί με τους Σπύρο Σταμούλη και Ελεάνα Στραβοδήμου, οδηγούν το "Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ" του Άλμπι σε μια νύχτα όπου η αλήθεια ξεγυμνώνεται αμείλικτα.

Η διαχρονική κωμωδία "Ένας ήρωας με παντούφλες" των Σακελλάριου - Γιαννακόπουλου λάμπει στο Βέμπο, με τον Λάκη Λαζόπουλο και έναν πολυμελή θίασο, σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπέζου, ενώ το "2:22 - A Ghost Story" του Ντάνι Ρόμπινς στο Αλάμπρα κρατά το κοινό σε αγωνία, με τους Φάνη Μουρατίδη, Φαίη Ξυλά, Ναταλία Δραγούμη, Βασίλη Κούκουρα και Γιώργο Ζαφειρόπουλο.


Τέλος, ο Πάνος Βλάχος, ως γοητευτικός καρδιοκατακτητής στο "Δον Ζουάν - Πόσο δύσκολο να είσαι άντρας", σε σκηνοθεσία Λητώς Τριανταφυλλίδου, προσφέρει μια τολμηρή επανερμηνεία του μύθου του διαχρονικού εραστή στο Βεάκη.

Περισσότερες πληροφορίες
2:22 – A Ghost Story
Στο σύγχρονο υπερφυσικό θρίλερ που σάρωσε το Γουέστ Εντ με τον συνδυασμό ίντριγκας, χιούμορ και τρόμου, η Τζεν είναι πεπεισμένη ότι το σπίτι της είναι στοιχειωμένο, αντίθετα με τον σκεπτικισμό του συζύγου της, Σαμ. Κατά τη διάρκεια του δείπνου με τους παλιούς τους φίλους, τη Λορίν και τον νέο της σύντροφο, Μπεν, οι εντάσεις αυξάνονται καθώς συζητούν για την ύπαρξη φαντασμάτων. Καθώς η βραδιά προχωρά, μια ανησυχητική παρουσία πλησιάζει όλο και περισσότερο, αναγκάζοντας την παρέα να μείνει ξύπνια μέχρι τις 2:22 π.μ. για να ανακαλύψει τι κρύβεται πέρα από το προφανές, γεγονός που οδηγεί τους ήρωες να αντιμετωπίσουν τις εσωτερικές συγκρούσεις τους και να αναζητήσουν την αλήθεια.
Λεωφορείο ο Πόθος
Η έκπτωτη μεγαλοαστή Μπλανς Ντιμπουά, που ερμηνεύει η διακεκριμένη με 2ο βραβείο γυναικείας ερμηνείας στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού του «α» Αλ. Καλτσίκη, αντιπαρατίθεται με τον Πολωνό σύζυγο της αδερφής της Στέλλας, Στάνλεϊ Κοβάλσκι, όταν καταφθάνει ξαφνικά στη Νέα Ορλεάνη για να μείνει μαζί τους. Η συντριπτική σύγκρουση των δύο κόσμων, αυτού των ψευδαισθήσεων και της προσκόλλησης στο παρελθόν, στη φαντασίωση της ευημερίας, κι εκείνου της επιβίωσης, της ορμής και του πραγματισμού, εγείρει μεγάλα ερωτήματα περί κοινωνικής, φυλετικής και ταξικής ανισότητας. Η Μπλανς σ’ αυτόν τον τερματικό σταθμό που την αφήνει το λεωφορείο με το παράδοξο όνομα "Πόθος", θα έρθει αντιμέτωπη με το τραύμα της και όλες τις ανεκπλήρωτες επιθυμίες της.
Δον Ζουάν
Ανατρεπτική σκηνική προσέγγιση του «βλάσφημου» ήρωα που το όνομά του είναι συνώνυμο με την απόρριψη των παραδοσιακών αξιών και την αναζήτηση της προσωπικής ελευθερίας, που επανεξετάζει τη θέση του σύγχρονου άντρα. Στο έργο, ένας αποτυχημένος καλλιτέχνης, ο Δον Ζουάν, προσπαθώντας να ξεφύγει τις συνέπειες των πράξεων του, καταφεύγει στο μπαρ του πατέρα του. Εκεί, σε εκεί σε μια διαστρεβλωμένη απεικόνιση της κοινωνίας μας, ο Δον Ζουάν ανακαλύπτει ότι το πραγματικό του ταλέντο είναι να κερδίζει ακολούθους. Γοητεύει τους αποπροσανατολισμένους θαμώνες και σχηματίζει μια λατρεία γύρω από την προσωπικότητά του. Καθώς το μπαρ μετατρέπεται σε “Εκκλησία”, χώρος έκφρασης μιας New Age Cult (αίρεση), και οι ακόλουθοι του γίνονται όλο και πιο αφοσιωμένοι, τα όρια μεταξύ πίστης και χειραγώγησης γίνονται θολά. Σε αυτήν την ανανεωμένη εκδοχή του ήρωα, ο Δον Ζουάν γίνεται το απόλυτο σύμβολο της εποχής μας, κατέχοντας δύο κρίσιμα "ταλέντα": την απουσία ιδεολογίας και την αμετροεπή φιλοδοξία. Αποδεσμευμένος από κάθε ηθικό φραγμό, ο Δον Ζουάν επιδίδεται σε ένα εμπόριο ελπίδας, προσφέροντας τον εύκολο δρόμο προς την ευτυχία σε κάθε ακόλουθό του.
Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ
Το «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ» του Έντουαρντ Άλμπι είναι ένα σπουδαίο ψυχολογικό δράμα που διαδραματίζεται σε μια φαινομενικά συνηθισμένη βραδιά. Η Μάρθα και ο Τζορτζ, ένα παντρεμένο ζευγάρι, προσκαλούν στο σπίτι τους ένα νεότερο ζευγάρι, τον Νικ και τη Χάνι. Όμως, η βραδιά μετατρέπεται σε αρένα: αλκοόλ, εξομολογήσεις, ψευδαισθήσεις και βίαιες συγκρούσεις αποκαλύπτουν τις πληγές, τα μυστικά και τις μάσκες που κρύβουν όλοι. Ένα αριστούργημα για την αγάπη, την εξουσία, τη μοναξιά και τη μάχη ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα, που παραμένει συγκλονιστικά επίκαιρο έξι δεκαετίες μετά.
Cleansed
Βασική εκπρόσωπος του In-Yer-Face Theatre (δηλαδή "θέατρο που σου έρχεται κατάμουτρα") η αυτόχειρας Βρετανίδα συγγραφέας, στήνει μια σκληρή και συγκινητική ιστορία, που εξερευνά τα όρια της ανθρώπινης αντοχής, της αγάπης και του πένθους. Σ’ έναν κόσμο όπου η βία και η καταπίεση συνυπάρχουν με τρυφερές σχέσεις, οι χαρακτήρες παλεύουν να βρουν νόημα και σύνδεση, ενώ η απώλεια και ο θάνατος καραδοκούν σε κάθε στιγμή. Το έργο είναι ακραίο αλλά και ποιητικό, αναγκάζοντας τον θεατή να αντικρίσει την ανθρώπινη ψυχή χωρίς φίλτρα. Μιλά για το πένθος, την επιθυμία, την αγάπη και τη λύτρωση με έναν τρόπο που δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο.