Τρίτη 4 Νοεμβρίου, 8:30 το βράδυ. Πριν καν ανοίξουν οι πόρτες της Αίθουσας Τριάντη στο Μέγαρο Μουσικής, το φουαγιέ σφύζει από ενέργεια. Ηθοποιοί, σκηνοθέτες, παραγωγοί, μουσικοί, συγγραφείς, ενδυματολόγοι, σκηνογράφοι, φωτιστές, άνθρωποι του θεάτρου αλλά και 500 τυχεροί αναγνώστες και αναγνώστριες του Αθηνοράματος, ανταλλάσσουν αγκαλιές, σαν μια μεγάλη οικογένεια που συναντιέται ξανά ύστερα από μια γεμάτη χρονιά. Τα βλέμματα, τα γέλια, οι αυθόρμητες χειραψίες μαρτυρούν εκείνη την ανεπαίσθητη αλλά τόσο δυνατή συγκίνηση που προηγείται κάθε μεγάλης θεατρικής στιγμής.

Οι κάμερες και τα μικρόφωνα έχουν πιάσει ήδη δουλειά καθώς η ουρά φτάνει ως τη Βασιλίσσης Σοφίας και αγαπημένοι ηθοποιοί και άνθρωποι του θεάτρου περνούν ο ένας μετά τον άλλο, από τους δημοσιογράφους των καναλιών αλλά και το TikTok Corner του αθηνοράματος, απαντώντας -ο καθένας με τον δικό του, μοναδικό τρόπο- σε σύντομες, παιχνιδιάρικες ερωτήσεις. Οι απαντήσεις τους, αυθόρμητες, γεμάτες χιούμορ, συγκίνηση και αλήθεια· μικρές στιγμές αυθεντικότητας που δείχνουν πόσο ζωντανή, ανθρώπινη και σύγχρονη παραμένει η θεατρική κοινότητα.

"Δώστε ραντεβού στο θέατρο"
Όσο, όμως, κι αν οι τάσεις της εποχής, θέλουν κι εμάς και το θέατρο να συνομιλεί με τα social media, δεν παύει να αποτελεί -όπως είπε χαρακτηριστικά ο σκηνοθέτης και σκηνογράφος Πάρις Μέξης παραλαμβάνοντας τα βραβεία του - την πιο γοητευτική "επανάσταση του αναλογικού". Σε έναν κόσμο που μας θέλει πίσω από οθόνες, η επιλογή να καθίσεις σε μια σκοτεινή αίθουσα, να σιωπήσεις και να μοιραστείς μια κοινή εμπειρία με αγνώστους, είναι ίσως η πιο βαθιά, ανθρώπινη μορφή επικοινωνίας που μας έχει απομείνει. "Δώστε ραντεβού στο θέατρο", είπε ο Μέξης από σκηνής -μια φράση απλή, μα τόσο ουσιαστική, που συνοψίζει όλο το νόημα της βραδιάς: να συνεχίσουμε να συναντιόμαστε εκεί όπου ο λόγος, η συγκίνηση και η τέχνη παραμένουν ζωντανά, κάθε φορά σαν την πρώτη.
Καθώς τα φώτα άρχισαν να χαμηλώνουν και οι καλεσμένοι έπαιρναν θέση στην Αίθουσα "Αλεξάνδρα Τριάντη”, μπορούσες να νιώσεις εκείνη τη σπάνια αίσθηση συλλογικής προσμονής. Μια ολόκληρη χρονιά γεμάτη παραστάσεις, ρόλους και συναισθήματα, έφτανε στην κορύφωσή της. Ήταν η ώρα να τιμηθούν εκείνοι που μας συγκίνησαν, μας έκαναν να γελάσουμε, να προβληματιστούμε ή να μείνουμε σιωπηλοί μπροστά στην τέχνη, όπως τους επέλεξε το κοινό του αθηνοράματος στον πιο αναγνωρισμένο θεσμό θεατρικών βραβεύσεων.

Το songbook του ελληνικού θεάτρου από ένα pop-up super group
Η αυλαία ήταν ακόμη κλειστή, αλλά η μουσική είχε ήδη ξεκινήσει. Οι πρώτες νότες γέμισαν τον χώρο με μια προσμονή σχεδόν ηλεκτρική. Και τότε, μέσα από τη σκιά της σκηνής, εμφανίστηκε η Idra Kayne, λαμπερή και γεμάτη ενέργεια, για να καλωσορίσει το κοινό με εκείνη τη χαρακτηριστική της σπιρτάδα: "Καλώς ήλθατε στα πιο μουσικά θεατρικά βραβεία!" Από εκείνη τη φράση κι έπειτα, όλα πήραν φωτιά. Η αυλαία άνοιξε, κι αποκαλύφθηκε μπροστά μας μια μπάντα-όνειρο: ο Φοίβος Δεληβοριάς, ο Σταμάτης Κραουνάκης, ο Αλέξανδρος Δράκος, ο Αλέξανδρος Κτιστάκης, ο Θοδωρής Οικονόμου και η Μαρίζα Ρίζου. Ένα μοναδικό "pop-up super group", που για μία και μόνη φορά ενώθηκε για να ντύσει με μουσική τη μεγαλύτερη γιορτή του θεάτρου, μια βραδιά σε σκηνοθεσία του Γρηγόρη Καραντινάκη και κείμενα του Θύμιου Νικολόπουλου.

Μέσα σε λίγα λεπτά, το Μέγαρο Μουσικής μεταμορφώθηκε και οι νότες άρχισαν να μπλέκουν με τις αναμνήσεις. Γιατί φέτος, τα 27α Θεατρικά Βραβεία Κοινού του αθηνοράματος δεν ήταν απλώς μια απονομή -ήταν ένα ταξίδι στο μουσικό DNA του ελληνικού θεάτρου! Πράγματι, φέτος στήθηκε ένα ζωντανό αφιέρωμα στα τραγούδια που έχουν συνοδεύσει ελληνικές θεατρικές παραστάσεις, καλύπτοντας μια χρονική περίοδο σχεδόν 120 ετών. Ήταν ένα ταξίδι μνήμης και συγκίνησης μέσα από τραγούδια που γράφτηκαν για δράματα, κωμωδίες, επιθεωρήσεις και οπερέτες -μα ξεπέρασαν τη σκηνή, πέρασαν στην πλατεία, μπήκαν στα σπίτια μας, παίχτηκαν στο ραδιόφωνο, στις συναυλίες, στα νυχτερινά κέντρα, ηχογραφήθηκαν σε δίσκους και γράφτηκαν στην καρδιά μας και τη συλλογική μας μνήμη. Τραγούδια που αγαπήθηκαν, ανανεώθηκαν, διασκευάστηκαν και συνεχίζουν να μας ενώνουν.





"Καλώς ήλθατε, λοιπόν, σε ένα απολαυστικό ξεφύλλισμα του songbook του ελληνικού θεάτρου!" αναφώνησε η Idra και όλοι οι θεατές, ξέσπασαν σε χειροκροτήματα, γεμάτοι προσμονή για τη μουσική περιήγηση που επρόκειτο να ακολουθήσει από τους 5 μουσικούς-δημιουργούς, ενδιάμεσα των απονομών. Μια βραδιά με ζωντανές ερμηνείες που θύμισαν αθάνατα κομμάτια των Θεόφραστου Σακελλαρίδη, Μιχάλη Σουγιούλ, Σταύρου Ξαρχάκου, Χρήστου Λεοντή, Μίκη Θεοδωράκη, Θάνου Μικρούτσικου, Λουκιανού Κηλαηδόνη και Ελένης Καραΐνδρου. Και όταν ακούστηκαν χορικά από τους κατά Σαββόπουλο "Αχαρνής”, η συγκίνηση στην αίθουσα κορυφώθηκε. Εννοείται πως έδωσαν το μικρόφωνο και στην Idra για να ερμηνεύσει την περίφημη "Κουτσομπόλα" του Σταμάτη Κραουνάκη, που είχε πρωτοτραγουδήσει η Άννα Παναγιωτοπούλου στο "Έκτο πάτωμα" το 1991. Τελικά όταν της είπαν ότι θα παρουσιάσει και θα πει κι ένα τραγούδι, το εννοούσαν κυριολεκτικά!
Τις βραβεύσεις άνοιξε η διευθύντρια του αθηνοράματος Δέσποινα Ζευκιλή, ευχαριστώντας το κοινό του αθηνοράματος, "τον θεατή και τη θεάτρια που θέλεις να έχεις στη διπλανή σου θέση, που γέμισε κάθε είδους θέατρα, από τις μεγάλες σκηνές μέχρι τις μικρές χειροποίητες παραστάσεις, ένα κοινό διαβασμένο, ανήσυχο, ανοιχτό, συμπεριληπτικό, αειθαλές, αξιολόγησε τις καλύτερες παραστάσεις της σεζόν και τους συντελεστές της, με πέντε χιλιάδες εκατόν εξήντα εννέα ψήφους".
Η καλύτερη παράσταση της χρονιάς 2024-2025 αναδείχθηκε ο "Φάουστ", μια παραγωγή του Εθνικού Θεάτρου σε σκηνοθεσία του Άρη Μπινιάρη που καθήλωσε κοινό και κριτικούς με την αισθητική της και την ένταση και κυριολεκτικά σάρωσε τα βραβεία σε διάφορες κατηγορίες. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η παράσταση "Ήταν όλοι τους παιδιά μου", που εντυπωσίασε με την ανθρώπινη ζεστασιά και την αυθεντικότητα των ερμηνειών, ενώ το τρίτο βραβείο πήγε στην παράσταση "Ανεξάρτητα κράτη", μια δουλειά γεμάτη δυνατή ενέργεια και τολμηρή θεατρική προσέγγιση, με τον Μίλτο Σωτηριάδη, Διευθυντή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου να ευχαριστεί από το πόντιουμ "το κράτος που μας δίνει έμπνευση, κίνητρο και άπλετο υλικό για να κάνουμε πολιτικό θέατρο.".
Οι μεγάλοι νικητές

Βραβεία Καλύτερης Παράστασης: Μίλτος Σωτηριάδης Διευθυντής του Θεάτρου του Νέου Κόσμου (3ο βραβείο "Ανεξάρτητα Κράτη"), Αργυρώ Χιώτη Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Εθνικού (1ο βραβείο "Φάουστ"), Ντιάνα Τάγαρη (2ο βραβείο "Ηταν όλοι τους παιδιά μου" των Επιχειρήσεων Μάριος Τάγαρης) Την απονομή έκανε η 'Αννη Ηλιοπούλου, Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΔΕΣΜΗΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗΣ Α.Ε.
Η καλύτερη παράσταση της χρονιάς 2024-2025 αναδείχθηκε ο "Φάουστ", μια παραγωγή του Εθνικού Θεάτρου σε σκηνοθεσία του Άρη Μπινιάρη που καθήλωσε κοινό και κριτικούς με την αισθητική της και την ένταση και κυριολεκτικά σάρωσε τα βραβεία σε διάφορες κατηγορίες. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η παράσταση "Ήταν όλοι τους παιδιά μου", που εντυπωσίασε με την ανθρώπινη ζεστασιά και την αυθεντικότητα των ερμηνειών, ενώ το τρίτο βραβείο πήγε στην παράσταση "Ανεξάρτητα κράτη", μια δουλειά γεμάτη δυνατή ενέργεια και τολμηρή θεατρική προσέγγιση, με τον Μίλτο Σωτηριάδη, Διευθυντή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου να ευχαριστεί από το πόντιουμ "το κράτος που μας δίνει έμπνευση, κίνητρο και άπλετο υλικό για να κάνουμε πολιτικό θέατρο.".
Τις βραβεύσεις άνοιξε η διευθύντρια του αθηνοράματος Δέσποινα Ζευκιλή, ευχαριστώντας το κοινό του αθηνοράματος, "τον θεατή και τη θεάτρια που θέλεις να έχεις στη διπλανή σου θέση, που γέμισε κάθε είδους θέατρα, από τις μεγάλες σκηνές μέχρι τις μικρές χειροποίητες παραστάσεις, ένα κοινό διαβασμένο, ανήσυχο, ανοιχτό, συμπεριληπτικό, αειθαλές, αξιολόγησε τις καλύτερες παραστάσεις της σεζόν και τους συντελεστές της, με πέντε χιλιάδες εκατόν εξήντα εννέα ψήφους".

Ο νικητής του βραβείου ηχητικού σχεδιασμού Τζεφ Βάγγερ ( "Φάουστ") με τη διευθύντρια του Αθηνοράματος Δέσποινα Ζευκιλή που έκανε την απονομή.
Στην κατηγορία της Σκηνοθεσίας, το πρώτο βραβείο απονεμήθηκε στον 'Άρη Μπινιάρη για το "Φάουστ", αναγνωρίζοντας την ικανότητά του να συνδυάζει σκηνοθετική τόλμη και συνοχή στη δραματουργία. Δεύτερος αναδείχθηκε ο Γιώργος Παλούμπης για τα "Ανεξάρτητα κράτη", που απέδωσε με ακρίβεια και δύναμη το πολυσύνθετο έργο, ενώ το τρίτο βραβείο πήρε ο Πέτρος Ζούλιας για την "Ετυμηγορία", προσφέροντας σκηνοθετική μαεστρία και ισορροπία στη σκηνική αφήγηση.

Τα Βραβεία Σκηνοθεσίας παρέλαβαν: 'Αρης Μπινιάρης (1ο βραβείο "Φάουστ "), Πέτρος Ζούλιας (3ο βραβείο "Η ετυμηγορία") και Γιώργος Παλούμπης (2ο βραβείο "Ανεξάρτητα Κράτη"). Μαζί τους η Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Εθνικού Θεάτρου Αργυρώ Χιώτη που έκανε την απονομή
Στον Καλύτερο Γυναικείο Ρόλο, το πρώτο βραβείο πήγε στην Μαρία Ναυπλιώτου για το "Ακρωτήρι", για την αξεπέραστη ένταση και την τρυφερότητα της ερμηνείας της. Το δεύτερο βραβείο απονεμήθηκε στην Αλεξία Καλτσίκη για τον "Λεωφορείο ο Πόθος", που μαγνήτισε το κοινό με την υποκριτική της δεξιοτεχνία και την αμεσότητά της, ενώ το τρίτο βραβείο κέρδισε η Λένα Παπαληγούρα για το "Prima Facie", με μια ερμηνεία γεμάτη ευαισθησία και δύναμη. Η ίδια αφιέρωσε το βραβείο της "σε όλες τις γυναίκες που σπάνε τη σιωπή και μάχονται για την ειρήνη, τη δικαιοσύνη, την ελευθερία". Πολύ συγκινημένη το αφιέρωσε και στον πατέρα της που δίνει τη δική του μάχη με την υγεία του, ο οποίος το 2006 όντας στη Βουλή, ήταν ο πρώτος που θέσπισε νόμο για τη γυναικεία κακοποίηση και την ενδοοικογενειακή βία. "Εύχομαι η τέχνη να συνεχίσει να δίνει τις μάχες της ενάντια στις αδικίες του κόσμου. Όπως λέει και η Tessa κάπου, κάπως, κάποτε, κάτι να αλλάξει!"

Βραβείο Γυναικείου Ρόλου: Αλεξία Καλτσίκη (2ο βραβείο "Λεωφορείο ο Πόθος), Μαρία Ναυπλιώτου (1ο βραβείο "Το ακρωτήρι") Λένα Παπαληγούρα (3ο βραβείο "Prima Facie"). Μαζί τους ο Τάσης Χριστογιαννόπουλος, Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Ολύμπια που έκανε την απονομή.
Στον Καλύτερο Ανδρικό Ρόλο, το πρώτο βραβείο απονεμήθηκε στον Γρηγόρη Βαλτινό για την "Ετυμηγορία", για την καθολική κυριαρχία του στη σκηνή και την εντυπωσιακή παρουσία του. Ο Γρηγόρης Βαλτινός χαρακτήρισε το κοινό ως τον "Άλλον πρωταγωνιστή τους", αυτόν για τον οποίο παίζουν. Ο Γιώργος Γάλλος τιμήθηκε με το δεύτερο βραβείο για την παράσταση "Ήταν όλοι τους παιδιά μου", προσφέροντας μια ερμηνεία γεμάτη βάθος και ζωντάνια, ενώ το τρίτο βραβείο πήρε ο Μιχάλης Βαλάσογλου για το "Φάουστ", για την ένταση και την εκφραστικότητα που έδωσε στον ρόλο του, ο οποίος ευχαρίστησε "όλους τους ανθρώπους που σηκώθηκαν από το σπίτι τους και ήρθαν να μας δουν, να ακούσουν την ιστορία που είχαμε να τους πούμε. Είμαι σίγουρος ότι κάτι τους δώσουμε για να σκεφτούν και να νιώσουν". Ο Γιώργος Γάλλος ολόψυχα αφιέρωσε το βραβείο στους συναδέλφους και τους συντελεστές αλλά και σε όλα τα παιδιά που εργάζονται στο θέατρο Αλκυονίς. "Είναι εκείνοι οι άνθρωποι που πάνε στο θέατρο πολύ πριν από εμάς, μένουν κατά τη διάρκεια της παράστασης και αφού φεύγουμε, εκείνοι συνεχίζουν να δουλεύουν και δημιουργούν μια υπέροχη αγκαλιά για να ανέβουμε εμείς οι ηθοποιοί στην σκηνή και να κάνουμε τη δουλειά μας". Εκτάκτως, βέβαια, το αφιέρωσε και στον Φοίβο Δεληβοριά γιατί ανάμεσα στους μουσικούς που βρέθηκαν επί σκηνής είναι ο μόνος που κάπως τον έχει αφήσει χωρίς βράβευση το κοινό του αθηνοράματος. Εμείς απλά προτείνουμε, δεν κρίνουμε!

Τα βραβεία Ανδρικού Ρόλου παρέλαβαν: Μιχάλης Βαλάσογλου (3ο βραβείο "Φάουστ"), Γρηγόρης Βαλτινός (1ο βραβείο "Η ετυμηγορία") και Γιώργος Γάλλος (2ο βραβείο "Ηταν όλοι τους παιδιά μου"). Την απονομή έκανε ο Αστέριος Πελτέκης, Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΚΘΒΕ.

Βραβείο Σκηνογραφίας: Μαρία Φιλίππου (2ο βραβείο "Η ετυμηγορία"), Πάρις Μέξης (1ο βραβείο "Φάουστ") και Παναγιώτα Παπαδημητρίου (εκ μέρους της Νατάσας Παπαστεργίου 3ο βραβείο "Ανεξάρτητα Κράτη"). Μαζί τους ο Νίκος Διαμαντής Καλλιτεχνικός Διευθυντής Δημοτικό Θέατρο Πειραιά που έκανε την απονομή.
Τις απονομές των βραβείων στους νικητές πραγματοποίησαν πέντε σημαντικοί καλλιτεχνικοί διευθυντές από κορυφαία πολιτιστικά ιδρύματα της χώρας: η Αργυρώ Χιώτη από το Εθνικό Θέατρο, ο Αστέριος Πελτέκης από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, ο Τάσης Χριστογιαννόπουλος από το Δημοτικό Μουσικό Θέατρο Ολύμπια, ο Γιάννης Βακαρέλης από το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και ο Νίκος Διαμαντής από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Βραβεία παρέδωσαν επίσης ο εντεταλμένος σύμβουλος Τύπου και Επικοινωνίας της Περιφέρειας Αττικής, Κωνσταντίνος Ζώμπος, εκπροσωπώντας τον περιφερειάρχη Νίκο Χαρδαλιά, η head of Marketing της more.gr Μαριέφη Τρανοπούλου, η πρόεδρος του Δ.Σ. Δέσμης Εκδοτικής και εμπνεύστρια του θεσμού Άννη Ηλιοπούλου και η διευθύντρια του Αθηνοράματος, Δέσποινα Ζευκιλή.

Τα βραβεία μουσικής σύνθεσης παρέλαβαν: Τζεφ Βάγγερ (1ο βραβείο "Φάουστ"), Μίνως Μάτσας (2ο βραβείο "Η ετυμηγορία"), Θέμης Καραμουρατίδης (3ο βραβείο "Μπα-Μπαμπά"). Την απονομή έκανε ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών Γιάννης Βακαρέλης

Βραβείο Ενδυματολογίας: Βασίλης Παπατσαρούχας ( 2ο βραβείο "Περιμένοντας τον Γκοντό), Πάρις Μέξης (1ο βραβείο "Φάουστ") και Νίκος Χαρλαύτης (3ο βραβείο "Η ετυμηγορία") μαζί με τη Μαριέφη Τρανοπούλου Head of Marketing more.com που έκανε την απονομή.

Τα βραβεία Φωτισμού παρέλαβαν: Πατρίσια Απέργη (εκ μέρους του Νίκου Βλασόπουλου 3ο βραβείο "Περιμένοντας τον Γκοντό), Στέλλα Κάλτσου (1ο βραβείο "Φάουστ") και Βασίλης Κλωτσοτήρας (2ο βραβείο "Ανεξάρτητα Κράτη). Την απονομή έκανε ο Κωνσταντίνος Ζώμπος εκπρόσωπος Τύπου της Περιφέρειας Αττικής εκ μέρους του Περιφερειάρχη Νίκου Χαρδαλιά.
"Κυρίες και κύριοι απόψε εσείς κι εμείς μπήκαμε σε γιορτινό αγώνισμα, κατεβήκαμε στην Τρούμπα, φτάσαμε στην Ιρλανδία, βγήκαμε από το τραμ το τελευταίο και πήραμε το μονοπάτι δίπλα από τη λίμνη, βρήκαμε τη Μαίρη και την Άννα, ζήσαμε για λίγο το ελληνικό θέατρο μέσα από τα τραγούδια του". Με αυτά τα λόγια η Idra έκλεισε την 27η τελετή απονομής καθώς το supergroup αποθεώνονταν για μια ακόμη φορά από την κατάμεστη αίθουσα, κρατώντας ανά χείρας τις ανθοδέσμες που τους πρόσφερε η πρόεδρος του Δ.Σ. της Δέσμης Εκδοτικής ΑΕ Άννη Ηλιοπούλου απονέμοντας τα μεγάλα βραβεία της βραδιάς και τιμώντας κάθε μέλος της μπάντας αναφερόμενη ξεχωριστά στο ταλέντο και την ουσία της δουλειάς του καθενός. Ο Σταμάτης Κραουνάκης όμως απεφάνθη ότι "κι όμως, κάτι λείπει… κάτι λείπει..." δίνοντας τρεις λέξεις ("Χάρτινο το φεγγαράκι") στο κοινό που άρχισε να τραγουδά το τραγούδι του Μάνου Χατζιδάκι, ενώ τα μουσικά όργανα σίγησαν τηρώντας την απαγόρευση της ζωντανής εκτέλεσης των τραγουδιών του συνθέτη. Η συγκίνηση και η θέρμη που γέμισε την αίθουσα και το χειροκρότημα που ακολούθησε καθώς κλείσαμε ραντεβού για τα 28α Θεατρικά Βραβεία Κοινού τα είπαν όλα!


Στο πάρτι που ακολούθησε, το φουαγέ και το αίθριο του Μεγάρου πλημμύρισαν με φωνές, γέλια και μουσικές. Οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν τις εκλεκτές γεύσεις της Άριας Γεύσεων, τα εκφραστικά κρασιά του Barafakas Winery, σε μια ατμόσφαιρα πραγματικής γιορτής.
Οι νικητές φωτογραφίζονταν με τα αγαλματίδιά τους, αγκαλιασμένοι από συναδέλφους, φίλους και αναγνώστες του αθηνοράματος που είχαν την ευκαιρία να τους συγχαρούν από κοντά -γιατί αυτά τα βραβεία είναι πάνω απ’ όλα βραβεία κοινού. Οι συζητήσεις για τις επόμενες πρεμιέρες, οι υποσχέσεις για νέες συνεργασίες έδιναν και έπαιρναν, μέσα σε μια αίσθηση αισιοδοξίας και δημιουργικής ενέργειας.

Ήταν, όπως ειπώθηκε πολλές φορές εκείνο το βράδυ, η πιο ολοκληρωμένη και συγκινητική τελετή απονομής που θυμούνται τα τελευταία χρόνια· μια βραδιά με άψογη ροή, που συνδύασε συγκίνηση, απόλαυση και γνώση. Ακόμη και ενημερωμένοι θεατές ανακάλυψαν με έκπληξη ότι κάποια από τα αγαπημένα ελληνικά τραγούδια που έχουμε σιγοτραγουδήσει, γεννήθηκαν αρχικά για το θέατρο. Ήταν μια αληθινή γιορτή τέχνης, που κατάφερε, όπως λίγες φορές, να ενώσει γενιές δημιουργών και θεατών σε μια κοινή, βαθιά συγκινητική εμπειρία.
Καλή θεατρική σεζόν να έχουμε, με νέες παραστάσεις, νέες συγκινήσεις και, φυσικά, ραντεβού του χρόνου στα 28α Θεατρικά Βραβεία Κοινού του αθηνοράματος!



















Ο Κωστής Παπαϊωάννου, Πρόεδρος της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων που αγκαλιάζει όλο και πιο θερμά τις παραστατικές τέχνες, έδωσε το παρών στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού




























Με την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής και του Περιφερειακού Ταμείου
Ανάπτυξης
Χορηγοί / Υποστηρικτές τελετής απονομής Θεατρικών Βραβείων Κοινού 2025:
ΔΕΗ more.com Barafakas Winery
Φωτογραφίες: Studio Panoulis
Ακολουθήστε το αθηνόραμα στο TikTok, το Facebook και το Instagram.


