11 παραστάσεις επιστρέφουν με νέα διανομή

Με νέα πρόσωπα στο δυναμικό τους επαναλαμβάνονται έντεκα περσινές θεατρικές επιτυχίες.

Πουπουλένιος 2025-26 Πάτροκλος Σκαφίδας©

"Ο πουπουλένιος"

Ο Νικορέστης Χανιωτάκης σκηνοθέτησε το έργο του Μάρτιν ΜακΝτόνα, όπου ένας συγγραφέας εφιαλτικών παιδικών ιστοριών συλλαμβάνεται κατηγορούμενος ότι τα βιβλία του έχουν εμπνεύσει μια σειρά από δολοφονίες. Το καστ της παράστασης, αποτελούμενο από τους Νίκο Πουρσανίδη, Αργύρη Αγγέλου και Γεράσιμο Σκαφίδα, θα συμπληρωθεί φέτος με τον Δημήτρη Πιατά, στη θέση του Αλέκου Συσσοβίτη (Σύγχρονο, από 3/10).

Φάουστ, Εθνικό 2025-26
Χρήστος Συμεωνίδης©

"Φάουστ"

Η παράσταση του ΄Άρη Μπινιάρη, που διάβασε με ψυχαναλυτικές αποχρώσεις και μουσικός όρους το μνημειώδες έργο του Γκαίτε θ’ ανοίξει τη σεζόν στο Εθνικό (από 8/10), με τον Χάρη Φραγκούλη στη θέση του Μιχάλη Βαλάσογλου, ως τον εμβληματικό γηραιό ήρωα που "πούλησε την ψυχή του" στο διάβολο με αντάλλαγμα τη νεότητα, ενώ το ρόλο του Μεφιστοφελή θα αναλάβει ο Ανδρέας Κοντόπουλος.

Το ακρωτήρι
© Γιώργος Καπλανίδης

"Το ακρωτήρι"

Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος σκηνοθέτησε σε πανελλήνια πρώτη το δράμα του Σαρ Γουάιτ, όπου μία επιτυχημένη νευρολόγος έρχεται αντιμέτωπη με την απώλεια της μνήμης και της συνείδησής της, γεγονός που επηρεάζει ριζικά τις οικογενειακές της σχέσεις. Το ρόλο θα ερμηνεύσει και πάλι η Μαρία Ναυπλιώτου, έχοντας στο πλάι της τον Νικόλα Παπαγιάννη, στο ρόλο του συζύγου της, ΄Ίαν (Ιλίσια, από 8/10).

LINDA σεζόν 2025-26
Linda | Πάτροκλος Σκαφίδας©

"Linda"

Η Ελένη Σκότη μάς σύστησε το σύγχρονο δράμα της Πενέλοπι Σκίνερ, που μιλάει για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η σύγχρονη γυναίκα. Στην παράσταση, που επιστρέφει στο επί Κολωνώ (από 9/10), το ρόλο της επιτυχημένης διαφημίστριας που βλέπει τη ζωή και την καριέρα της να αλλάζει ραγδαία, θα ερμηνεύσει η Μυρτώ Αλικάκη, σε αντικατάσταση της Κατερίνας Λέχου, και αυτόν της νεότερης συναδέλφου της, που ανατρέπει της ισορροπίες, η Ηρώ Πεκτέση.

Festen
©Elina Giounanli

"Festen" 

Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος σκηνοθέτησε την εμβληματική ταινία του Δόγματος 95 και του Τόμας Βίντερμπεργκ, που καυτηριάζει τον υποκριτικό καθωσπρεπισμό της αστικής τάξης. Πρόκειται για μία παράσταση-εμπειρία, που εκτυλίσσεται ως πραγματική οικογενειακή συγκέντρωση, όπου οι θεατές έχουν το ρόλο των καλεσμένων. στην επανάληψή της (΄Άλμα, από 10/10), ο Προμηθέας Αλειφερόπουλος συνεχίζει στο ρόλο του Κρίστιαν, όπως και ο Γιώργος Ζιόβας σε αυτόν του πατέρα, ενώ τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας θα ερμηνεύσουν οι Γιώτα Φέστα (μητέρα), Νίκος Μήλιας (Μίκαελ) και Σεμίραμις Αμπατζόγλου (Μέττε).

Ανθρωπος χωρίς όνομα 2025-26

"΄Άνθρωπος χωρίς όνομα"

Η Κωνσταντίνα Νικολαΐδη σκηνοθέτησε τη νουβέλα του Ονορέ Ντε Μπαλζάκ, "Ο Συνταγματάρχης Σαμπέρ", που αφηγείται την περιπετειώδη επιστροφή ενός ήρωα πολέμου στην πατρίδα του, ύστερα από μακροχρόνια απουσία. Στην επανάληψη της παράστασης, δίπλα στους Θανάση Κουρλαμπά και Ορέστη Τρίκα θα δούμε την Ντορέττα Παπαδημητρίου και τον Φώτη Κουτρουβίδη (Αποθήκη, από 13/10).

Η φάλαινα 2025-26
Πάτροκλος Σκαφίδας©

"Η φάλαινα"

Η τολμηρή απόπειρα του Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη να σκηνοθετήσει και να ερμηνεύσει το έργο του Σάμουελ Ντ. Χάντερ τον δικαίωσε και η παράσταση επαναλαμβάνεται στον Νέο Ακάδημο (από 15/10), με τον ίδιο και πάλι στο ρόλο του Τσάρλι. Στη φετινή διανομή, την κόρη του θα ερμηνεύσει η Γεωργία Μεσαρίτη, ενώ στο θίασο προστίθενται επίσης η Ειρήνη Σταματίου και ο Βασίλης Ντάρμας.

Merde!
Χρήστος Συμεωνίδης©

"Merde!"

Τίποτα δεν άφησε όρθιο η ή ενδοθεατρική σάτιρα του Βασίλη Μαγουλιώτη, την οποία σκηνοθέτησε μαζί με τον Γιώργο Κουτλή. Τα μυστικά και τα ευτράπελα του θεατρικού επαγγέλματος τροφοδότησαν μία παράσταση ντελιριακών ρυθμών και ερμηνειών (Γιάννης Νιάρρος, Λυδία Τζανουδάκη, Ηλίας Μουλάς κ.ά.), που θα επιστρέψει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά (από 16/10) με τον Κώστα Φιλίππογλου, που αντικαθιστά τον Νίκο Καραθάνο στο ρόλο του απεχθή θεατρώνη.

Δον Ζουάν
Γκέλυ Καλαμπάκα©

"Δον Ζουάν"

Η πρωτότυπη μεταφορά του μύθου του Δον Ζουάν στη σύγχρονη εποχή που συνυπέγραψαν η Λητώ Τριανταφυλλίδου και ο Πάνος Βλάχος αποτέλεσε μία από τις πιο "φρέσκιες" προτάσεις της περσινής σεζόν. Η εκρηκτική παράσταση θα επιστρέψει στο Βεάκη (από 1/11) και πάλι με τον Πάνο Βλάχο στην ερμηνεία του σύγχρονου αντι-ήρωα, ενώ στο ρόλο του πατέρα του θα δούμε τον Χριστόδουλο Στυλιανού, στη θέση του Κώστα Φιλίππογλου.

Λεωφορείο ο Πόθος 2025 26
Γκέλυ Καλαμπάκα©

"Λεωφορείο ο Πόθος"

Καθηλωτική ήταν η Αλεξία Καλτσίκη ως Μπλανς στην παράσταση του Δημήτρη Καραντζά και θα κρατήσει και στην επανάληψη  το ρόλο της "καταραμένης" ηρωίδας του Τενεσί Ουίλιαμς. Δίπλα της, μια νέα ομάδα: ο Αινείας Τσαμάτης αναλαμβάνει τον εμβληματικό ρόλο του Κοβάλσκι, η Ηρώ Μπέζου της Στέλλας, ενώ στη διανομή προστίθενται και οι Βαγγέλης Αμπαζής, Ιωάννα Πιατά και Πέτρος Δημοτάκης (Προσκήνιο, από 13/11).

Ηλέκτρα Τάρλοου
©Patroklos_Skafidas

"Ηλέκτρα εντός"

Η σοφόκλεια τραγωδία, "Ηλέκτρα", με την οποία περιόδευσε ο Δημήτρης Τάρλοου το καλοκαίρι θα παιχτεί στο Πορεία (από 19/12), διασκευασμένη για κλειστό θέατρο, με νέο τίτλο και νέα διανομή. Η Λουκία Μιχαλοπούλου και η Γρηγορία Μεθενίτη ερμηνεύουν και πάλι την Ηλέκτρα και της Χρυσόθεμη, ενώ στου υπόλοιπους ρόλους θα δούμε τους Κων/νο Αβαρικιώτη (Παιδαγωγός), Κων/νο Ζωγράφο (Ορέστης), Αγλαΐα Παππά (Κλυταιμνήστρα), Περικλή Σιούντα (Πυλάδης), Δημήτρη Τάρλοου (Αίγισθος) καθώς και τις Ελένη Βλάχου και Ιωάννα Λέκκα.

Περισσότερες πληροφορίες

Το ακρωτήρι

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 90 '

Για πρώτη φορά ανεβαίνει το βραβευμένο οικογενειακό δράμα που όμως εξελίσσεται σε κάτι πολύ περισσότερο, καθώς μιλάει για το πώς μπορεί κάνεις να επανεφεύρει τον εαυτό του ακόμη και μετά τη μεγαλύτερη τραγωδία. Το «Ακρωτήρι» παρακολουθεί την πορεία της Τζουλιάνας, μιας χαρισματικής και παθιασμένης νευρολόγου, από την κορυφή στην πτώση και από εκεί στην ελπίδα, και μιλά με μοναδικό τρόπο για την ενδιάμεση γκρίζα ζώνη, στην οποία κάποιος έρχεται αντιμέτωπος με την απώλεια της συνείδησης. Η ίδια η Τζουλιάνα, πιστεύει πως ευθύνεται ο καρκίνος για το ότι βλέπει και ακούει πράγματα, όμως τα στοιχεία της ιατρικής της εξέτασης δεν συμφωνούν. Περιγράφει τον σύζυγό της, ως άπιστο και χειριστικό, αλλά αυτός στέκεται δίπλα της γεμάτος φροντίδα και αγάπη. Οι συχνές τηλεφωνικές συζητήσεις με την αποξενωμένη από χρόνια κόρη της, έχουν πολλές αντιφάσεις. Τα επεισόδια κατάρρευσης της Τζουλιάνας πληθαίνουν. Η αλήθεια για την κόρη της αποκαλύπτεται και είναι πολύ διαφορετική από αυτή που φαινόταν.

Linda

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 120 '

Η ηρωδία αυτή είναι η Λίντα Γουάιλντ, που πιστεύει ότι έχει κατακτήσει την κορυφή και ότι αυτή θα της ανήκει για πάντα. Μέσα από την αιχμηρή γραφή της, το σατιρικό βρετανικό χιούμορ και την πλοκή με χαρακτηριστικά θρίλερ, η Σκίνερ μοιράζεται την ιστορία της εκκωφαντικής πτώσης μιας σύγχρονης τραγικής ηρωίδας. Δεν εστιάζει μόνο στις δυσκολίες μίας γυναίκας να πετύχει και να επιβιώσει -τον σεξισμό, τα ταμπού της ηλικίας, της ομορφιάς, της οικονομικής ανεξαρτησίας-, αλλά μιλάει για όλους όσους προσπαθούν να ανταποκριθούν στις κοινωνικές επιταγές και να βρουν την «ευτυχία» μέσα σε μια αμείλικτη πραγματικότητα.

Η φάλαινα

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 90 '

Η ιστορία κάθαρσης, αυτογνωσίας και συγχώρεσης, γνωστή από την οσκαρική κινηματογραφική της εκδοχή από τον Ντάρεν Αρονόφσκι με τον Μπρένταν Φρέιζερ (με πρωτότυπο τίτλο «The Whale»), με κεντρικό πρόσωπο τον αυτοκαταστροφικό παχύσαρκο Τσάρλι, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή. Ο ήρωας έχει χάσει την επαφή του με τον έξω κόσμο και την επιθυμία του για ζωή, ενώ παλεύει να συμφιλιωθεί με την αποξενωμένη κόρη του και το παρελθόν του.

Δον Ζουάν

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 110 '

Ανατρεπτική σκηνική προσέγγιση του «βλάσφημου» ήρωα που το όνομά του είναι συνώνυμο με την απόρριψη των παραδοσιακών αξιών και την αναζήτηση της προσωπικής ελευθερίας, που επανεξετάζει τη θέση του σύγχρονου άντρα. Στο έργο, ένας αποτυχημένος καλλιτέχνης, ο Δον Ζουάν, προσπαθώντας να ξεφύγει τις συνέπειες των πράξεων του, καταφεύγει στο μπαρ του πατέρα του. Εκεί, σε εκεί σε μια διαστρεβλωμένη απεικόνιση της κοινωνίας μας, ο Δον Ζουάν ανακαλύπτει ότι το πραγματικό του ταλέντο είναι να κερδίζει ακολούθους. Γοητεύει τους αποπροσανατολισμένους θαμώνες και σχηματίζει μια λατρεία γύρω από την προσωπικότητά του. Καθώς το μπαρ μετατρέπεται σε “Εκκλησία”, χώρος έκφρασης μιας New Age Cult (αίρεση), και οι ακόλουθοι του γίνονται όλο και πιο αφοσιωμένοι, τα όρια μεταξύ πίστης και χειραγώγησης γίνονται θολά. Σε αυτήν την ανανεωμένη εκδοχή του ήρωα, ο Δον Ζουάν γίνεται το απόλυτο σύμβολο της εποχής μας, κατέχοντας δύο κρίσιμα "ταλέντα": την απουσία ιδεολογίας και την αμετροεπή φιλοδοξία. Αποδεσμευμένος από κάθε ηθικό φραγμό, ο Δον Ζουάν επιδίδεται σε ένα εμπόριο ελπίδας, προσφέροντας τον εύκολο δρόμο προς την ευτυχία σε κάθε ακόλουθό του.

Ο Πουπουλένιος

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 120 '

Στο πολυβραβευμένο έργο του αγαπητού στο ελληνικό κοινό δραματουργού, το αστυνομικό θρίλερ συναντά τη μαύρη κωμωδία. Με φόντο ένα αυταρχικό καθεστώς ένας συγγραφέας ανακρίνεται λόγω του περιεχομένου των διηγημάτων του, που προσιδιάζουν με μια σειρά από ανεξιχνίαστες παιδοκτονίες που συμβαίνουν στην πόλη. Ο κόσμος της φαντασίας μπλέκεται με τον πραγματικό κόσμο, δημιουργώντας ένα σύμπαν όπου όλα είναι πιθανά.

Άνθρωπος χωρίς όνομα

  • Δραματοποιημένη Νουβέλα
  • Διάρκεια: 90 '

Πρώτη ελληνική θεατρική διασκευή της σημαντικής νουβέλας «Ο Συνταγματάρχης Σαμπέρ» του πολυγραφότατου Γάλλου λογοτέχνη, που πραγματεύεται την «οδύσσεια» ενός ήρωα πολέμου που επιχειρεί να κερδίσει τη χαμένη του ζωή. Ο συνταγματάρχης Σαμπέρ, ήρωας της μάχης του Εϊλό και μέγας ταξιάρχης της λεγεώνας της Τιμής, επιστρέφει στο αγαπημένο του Παρίσι το 1817, ύστερα από δέκα χρόνια. Κανείς δεν τον αναγνωρίζει και κανείς δεν πιστεύει ότι αυτός ο ξερακιανός, γερασμένος, γεμάτος πληγές άντρας είναι ο περίφημος συνταγματάρχης Σαμπέρ. Μες στην απόγνωσή του στρέφεται στον περίφημο δικηγόρο Ντερβίλ, ο οποίος με αυξημένο το αίσθημα του δικαίου προσπαθεί να τον βοηθήσει. Ο Σαμπέρ βαδίζοντας σ’ αυτό το πρωτόγνωρο μονοπάτι, όπου οι ρόλοι πλέον έχουν αντιστραφεί κι έχει χάσει την πολύτιμη ταυτότητά του, ανακαλύπτει τελικά την ουσία της ύπαρξής του.

Festen

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 120 '

Θεατρική μεταφορά της σινεφίλ ταινίας του κινήματος «Δόγμα 95», «Οικογενειακή Γιορτή» του Τ. Βίντερμπεργκ, με θέμα την ενδοοικογενειακή σεξουαλική κακοποίηση, που σπάσει τα όρια μεταξύ θεατή και ηθοποιού. Πρόκειται για την ιστορία μιας οικογενειακής γιορτής, παρουσία όλης της οικογένειας καθώς και πλήθους φίλων, για τα εξηκοστά γενέθλια του πατέρα. Όλοι τον αγαπούν και τον σέβονται. Ή μήπως όχι; Κατά την διάρκεια της γιορτής ο μεγαλύτερος γιος, ο Κρίστιαν, αποκαλύπτει το μυστικό που κρύβει από την παιδική του ηλικία και που πιθανότατα υπήρξε και ο λόγος αυτοκτονίας της δίδυμης αδελφής του.

Λεωφορείο ο Πόθος

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 130 '

Η έκπτωτη μεγαλοαστή Μπλανς Ντιμπουά, που ερμηνεύει η διακεκριμένη με 2ο βραβείο γυναικείας ερμηνείας στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού του «α» Αλ. Καλτσίκη, αντιπαρατίθεται με τον Πολωνό σύζυγο της αδερφής της Στέλλας, Στάνλεϊ Κοβάλσκι, όταν καταφθάνει ξαφνικά στη Νέα Ορλεάνη για να μείνει μαζί τους. Η συντριπτική σύγκρουση των δύο κόσμων, αυτού των ψευδαισθήσεων και της προσκόλλησης στο παρελθόν, στη φαντασίωση της ευημερίας, κι εκείνου της επιβίωσης, της ορμής και του πραγματισμού, εγείρει μεγάλα ερωτήματα περί κοινωνικής, φυλετικής και ταξικής ανισότητας. Η Μπλανς σ’ αυτόν τον τερματικό σταθμό που την αφήνει το λεωφορείο με το παράδοξο όνομα "Πόθος", θα έρθει αντιμέτωπη με το τραύμα της και όλες τις ανεκπλήρωτες επιθυμίες της.

Merde!

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου και για τους λόγους που οι καλλιτέχνες κάνουν θέατρο σήμερα («Για τα λεφτά ή για την ψυχή μας;»). Πριν την πρεμιέρα, δε λες ποτέ «Καλή επιτυχία!», γιατί είναι, λέει, μεγάλη γρουσουζιά. Αν είσαι Άγγλος, λες “Break a leg!” («Σπάσε το πόδι σου!»). Αν είσαι Ιταλός, λες “In bocca al lupo!” («Στο στόμα του λύκου!»).
Εμείς, εδώ, στην Ελλάδα, κρατώντας μια παλιά παράδοση Γαλλική, λέμε "Σκατά!", ή γαλλιστί,"Merde!”. Το θέμα όμως δεν είναι η πρεμιέρα… Το θέμα είναι πώς φτάνεις μέχρι εκεί. Πώς «φτιάχνεται» το θέατρο; Πώς έρχεται η «έμπνευση»; Τι κάνουνε όλοι αυτοί οι καλλιτέχνες στην πρόβα; Και ποιος (δεν) πληρώνει για όλα αυτά;

Φάουστ

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 90 '

Μια «εμπύρετη» παράσταση έντονης μουσικότητας που μεταφέρει το ομώνυμο έργο του Γιόχαν Βόλφγκανγκ φον Γκαίτε στο σήμερα, μέσα από ένα ψυχικό ταξίδι με «σατανικές» προεκτάσεις και προορισμό τον έρωτα. Αυτός είναι που θα τον φέρει αντιμέτωπο με τη μεγαλύτερη ως τώρα πρόκλησή του: την ίδια τη ζωή. Από τον Γκαίτε στον Μάρλοου και τον ντε Σαντ, από τον Φρόιντ στον Γιουνγκ, ο «Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη είναι μια διαδρομή στο υποσυνείδητο ενός από τους πιο συναρπαστικούς χαρακτήρες της δυτικής λογοτεχνίας. Μια περιπετειώδης περιπλάνηση στις ανεξάντλητες πτυχές ενός ήρωα που αποτελεί ακόμα και σήμερα σύμβολο της ανθρώπινης εξερεύνησης, των ηθικών διλημμάτων, του υπαρξιακού αδιεξόδου.

Ιλίσια

Παπαδιαμαντοπούλου 4

Αποθήκη

Σαρρή 40

Βεάκη

Στουρνάρη 32

Προσκήνιο

Καπνοκοπτηρίου 8 & Στουρνάρη, Πολυτεχνείο

Πορεία at Victoria

Τρικόρφων 3-5 & 3ης Σεπτεμβρίου 69

Άλμα

Ακομινάτου 15-17 & Αγ. Κωνσταντίνου

Εθνικό Θέατρο

Αγ. Κωνσταντίνου 22-24

Εθνικό Θέατρο

Αγ. Κωνσταντίνου 22-24

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου

Σύγχρονο Θέατρο

Ευμολπιδών 45

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου

Νέος Ακάδημος

Ακαδημίας & Ιπποκράτους 17

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου

Εθνικό Θέατρο

Αγ. Κωνσταντίνου 22-24

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Cow | Deer": Πρώτες φωτογραφίες από την καινοτόμο παράσταση της Κέιτι Μίτσελ στο Εθνικό

Ξεκίνησε στο Εθνικό Θέατρο το "Cow | Deer", η παράσταση της Κέιτι Μίτσελ που μετατρέπει τη Νέα "Νίκος Κούρκουλος" σε έναν κόσμο όπου ζώα και άνθρωποι συνυπάρχουν ισότιμα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
13/11/2025

Πολυτεχνείο: Εβδομάδα Δημοκρατίας στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Δύο σημαντικές στιγμές της σύγχρονης ελληνικής Ιστορίας μέσα από δύο θεατρικές παραστάσεις, με αφορμή την επέτειο εξέγερσης του Πολυτεχνείου και των 50 χρόνων της Μεταπολίτευσης.

Παράταση παραστάσεων για τον "Άνθρωπο του Θεού"

Το θεατρικό έργο "Άνθρωπος του Θεού" του Ανδρέα Κεντζού, συνεχίζει δυναμικά στο Θέατρο 104 σε σκηνοθεσία Δημήτρη Γεωργαλά, μια υπαρξιακή αναμέτρηση με τα θεμελιώδη ερωτήματα της πίστης, της ηθικής και της ανθρώπινης φύσης.

"Wonnangatta": Ο Κώστας Φαλελάκης και ένα θεατρικό γουέστερν για τη βία, τη φύση και την αυτογνωσία

Στο πλαίσιο του αφιερώματος στους Αυστραλούς συγγραφείς στο Αγγέλων Βήμα, ο Κώστας Φαλελάκης μας εισάγει στο πνεύμα του αυστραλιανού έργου "Wonnangatta" του Άνγκους Τσερίνι, στο οποίο πρωταγωνιστεί μαζί με τον Αλέξιο Κοτσώρη. Ένα θεατρικό γουέστερν στην Αυστραλία του 1918, όπου δύο άνδρες αναμετρώνται με το έγκλημα, την αδυσώπητη φύση και τα όρια του εαυτού τους.

Τέλος του παιχνιδιού

Έργο ανοιχτής φόρμας, όπως όλα του Μπέκετ, το "Τέλος του παιχνδιού" προσδιορίζεται σε μεγάλο βαθμό από το ύφος της σκηνοθετικής ερμηνείας. Εδώ ο Μάκης Παπαδημητρίου υπογράφει μία γλαφυρή μεταφορά του παράλογου και κωμικοτραγικού του χιούμορ. | Powered by Uber

Άρωμα γυναίκας

Μια γλυκόπικρη και συγκινητική ιστορία με ναπολιτάνικο ταμπεραμέντο, για την ανδρική φιλία, την ενηλικίωση και τις απρόσμενες συναντήσεις της ζωής, σε μια παράσταση με ταλέντο, ψυχή, ωραίες ερμηνείες και τον Άκη Σακελλαρίου στα καλύτερά του. | Powered by Uber

"Polifoniia – connecting in progress": Οι τέχνες ως γέφυρα ανάμεσα σε Κίεβο, Αθήνα και Μόναχο

Αυτές τις ημέρες, ο νέος χώρος stygx_athens φιλοξενεί το διεθνές πρόγραμμα "Polifoniia – connecting in progress", μια δημιουργική σύμπραξη καλλιτεχνών από Κίεβο, Αθήνα και Μόναχο που διερευνά την επικοινωνία μέσω τέχνης σε περιόδους κρίσης.