"Χάσαμε τη θεία Στοπ": Η μαύρη κωμωδία του Γιώργου Διαλεγμένου επιστρέφει

Η σπαρταριστή μαύρη κωμωδία του Γιώργου Διαλεγμένου «Χάσαμε τη θεία Στοπ» ανεβαίνει φέτος στο Αίθριο του «Ελληνικού Κόσμου», με ένα λαμπερό καστ και σκηνοθεσία Χρήστου Τριπόδη.

Χάσαμε τη Θεία Στοπ GridFox©

Τζένη Διαγούπη, Τζόυς Ευείδη, Βίβιαν Κοντομάρη, Νατάσσα Κοτσοβού, Γιώργος Σουξές, Ορέστης Τζιόβας, Χάρης Χιώτης πρωταγωνιστούν στο αριστούργημα του Γιώργου Διαλεγμένου, "Χάσαμε τη θεία Στοπ", που ανεβαίνει φέτος το καλοκαίρι στο Αίθριο του Κέντρου Πολιτισμού "Ελληνικός Κόσμος", σε σκηνοθεσία Χρήστου Τριπόδη και παραγωγή της εταιρείας Μέθεξις (από 28/6). 

Αν και δεν είναι από τα πιο συχνά ανεβασμένα έργα του συγγραφέα (π.χ. "Μάνα, Μητέρα Μαμά"), θεωρείται ένα εμβληματικό δείγμα της ιδιαίτερης γραφής του- που συνδυάζει μαύρο χιούμορ, κοινωνικό σχολιασμό και μια σχεδόν κριτική τρυφερότητα απέναντι στη μικροαστική ελληνική πραγματικότητα.

Χάσαμε τη θεία Στοπ
Grid Fox©

Γραμμένο το 1981, το έργο ανήκει στην ύστερη, πιο "σκοτεινή" περίοδο του Διαλεγμένου. Τοποθετείται στο Γκάζι της δεκαετίας του ’50 και σατιρίζει την απόγνωση, την αθλιότητα και τις απελπισμένες ελπίδες μιας οικογένειας που προσδοκά την οικονομική σωτηρία από τον θάνατο μιας θείας. Το έργο είναι μια σκληρή φάρσα, ένα μαύρο λαϊκό δράμα που ανατέμνει τον ψυχισμό του Νεοέλληνα μέσα σε μια κοινωνία εγκλωβισμένη στη φτώχεια και τα μικροαστικά όνειρα. Η παράσταση διατηρεί τον αυθεντικό τόνο του έργου, με σκηνικά και κοστούμια της Μαρίας Φιλίππου, φωτισμούς της Μελίνας Μάσχα.

Προπώληση εισιτηρίων: more.com

Δείτε όλες τις παραστάσεις στον οδηγό θεάτρου του "α".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Χάσαμε τη θεία Στοπ

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 120 '

Στο εμβληματικό έργο με φόντο μια γειτονιά της δεκαετίας του ’50 στο Γκάζι, ο Θανάσης και η Ουρανία ζουν μέσα στη μιζέρια και στηρίζονται στην κληρονομιά της μελλοθάνατης θείας για να εκπληρώσουν τα όνειρά τους για μια καλύτερη ζωή. Ένας καβγάς, μια λάθος κίνηση επιφέρουν λίγο νωρίτερα τον θάνατό της. Έναν θάνατο που δεν φέρνει την πολυπόθητη λύση, αλλά είναι ο σπινθήρας για μια μεγάλη «έκρηξη».

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Για τον Χάρη Ρώμα, η ανάγκη να αισθανθούμε ορατοί είναι πιο βαθιά απ’ όσο νομίζουμε

Με αφορμή την πρεμιέρα της νέας του κωμωδίας "Η Πριγκίπισσα των Αγίων Σαράντα" στο Coronet (από 4/12), ο Χάρης Ρώμας μιλά για τη συγγραφή, την υποκριτική, αλλά και για την πολιτική, αποκαλύπτοντας πώς συνδέει το χιούμορ με την κοινωνική κριτική και την προσωπική αλήθεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
07/12/2025

Χορεύουμε με την "Τοσοδούλα" στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Μια παράσταση για όλη την οικογένεια που βασίζεται στο παραμύθι "Τοσοδούλα" του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, σε σκηνοθεσία Γκάρι Σιβογιάν.

Συζήτηση για τους Αφροέλληνες με αφορμή την παράσταση "Άσπρο Μαύρο" στο Επί Κολωνώ

Οι συντελεστές της παράστασης "Άσπρο Μαύρο" συνομιλούν με τρεις καλεσμένους στην εκδήλωση - συζήτηση "Η Ορατότητα της Αφροελληνικής Κοινότητας στο Σύγχρονο Γίγνεσθαι".

"Μάρτυρας κατηγορίας"- Μυστήριο και αμείωτο σασπένς και 3η χρονιά στο "Δημήτρης Χορν"

Με ένα καστ γεμάτο ταλέντο και ενέργεια, η παράσταση "Μάρτυρας κατηγορίας" ζωντανεύει το θρυλικό δικαστικό θρίλερ της Άγκαθα Κρίστι στο θέατρο "Δημήτρης Χορν". Για 3η χρονιά η ένταση και η αληθοφάνεια κρατούν το κοινό καθηλωμένο από την πρώτη στιγμή ως το συγκλονιστικό φινάλε.

"Το μεγάλο μας τσίρκο": Το ιστορικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη ξανά στα φώτα της σκηνής

Ο Πέτρος Ζούλιας σκηνοθετεί το έργο-σταθμός της θεατρικής και πολιτικής ιστορίας μας, σε μια μουσικοθεατρική υπερπαραγωγή, με την Ελεωνόρα Ζουγανέλη και τον Δημήτρη Γκοτσόπουλο επικεφαλής του πολυμελούς θιάσου.

Τιμητική βράβευση στον σκηνοθέτη και συγγραφέα Μπάμπη Πλαϊτάκη από τον οργανισμό Heritage & Museums

Προβολή της θεατρικής του παράστασης "Δείπνο με τον Μεγαλέξανδρο".

Η "Φόνισσα" σε σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή

Η "Φόνισσα" εμπνέει τη νεοσύστατη Ομάδα "Φάος", που υπό τη σκηνοθεσία του Θοδωρή Αμπαζή μετατρέπει τον παπαδιαμαντικό λόγο σε μουσικοθεατρική παράσταση, φωτίζοντας εκ νέου τη σκοτεινή δύναμη του εμβληματικού έργου.