Oι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που κάνουν πρεμιέρα από 17 έως 23 Οκτωβρίου και ξεχωρίζουν.

Η_δεξιά_η_αριστερά_και_ο_Κυρ-Παντελής © Γιώργος Καβαλλιεράκης

Κλασική ελληνική κωμωδία

Μπορεί οι κωμωδίες να μην πρωτοστατούν στο χάρτη της νέας θεατρικής σεζόν, υπάρχει όμως μία κλασική κωμωδία που θα σας κάνει να αναρωτηθείτε και να γελάσετε με το παρελθόν, αλλά και το…παρόν μας.

"Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ Παντελής"
Ο Σταμάτης Φασουλής σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη σπαρταριστή κωμωδία του Αλέκου Σακελλάριου και του Χρήστου Γιαννακόπουλου που σατιρίζει την πολιτική διχοτόμηση της Ελλάδας την περίοδο των Δεκεμβριανών. Ίσως είναι η μοναδική κωμωδία που έχει γραφτεί για τα Δεκεμβριανά και το θέμα της εθνικής συμφιλίωσης πλανάται μέσα από την ιστορία του κυρ-Παντελή που ζει έναν εμφύλιο πόλεμο μέσα στο ίδιο του το σπίτι, αφού ο ένας του γιος είναι δεξιός και ο άλλος αριστερός. Ο Σταμάτης Φασουλής μοιράζεται τη σκηνή με τους Ελένη Καστάνη, Γιώργο Δεπάστα, Δέσποινα Πολυκανδρίτου, Γιώργο Βουρδαμή, Απόστολο Καμιτσάκη, Γιώργο Κορομπίλη, Μαρία Καραβά. Η πρεμιέρα της παράστασης έχει προγραμματιστεί για τις 23 Οκτωβρίου (Μικρό Παλλάς, από 23/10).

Τάκης Ζαχαράτος Sweet dreams από κοντά
Michail Mavromoustakos©
"Sweet dreams από κοντά”

Μουσικοθεατρικές παραστάσεις

Χαρά, γέλιο εκτόνωση και αλήθειες συνυπάρχουν σε τρεις ολοκαίνουργιες παραστάσεις με μουσική και εξωστρέφεια.

"Sweet dreams... από κοντά”
Ο Τάκης Ζαχαράρος μεταμορφώνεται Μαρίνα Σάττι, Μαρία Σολωμού, Ιωάννα Τούνη, Τaylor Swift, Κορίνα και Σωσώ (από τα εγκλήματα) και όχι μόνο! Ο μοναδικός περφόρμερ Τάκης Ζαχαράτος μπολιάζει το νέο του θέαμα με με κέφι, γέλιο και χαρά για να ξορκίσει την απαισιοδοξία και να ξαφνιάσει εκφράζοντας την άποψη για μια θεατική  πλευρά της ζωής που μπορεί να κρύβει το αναπάντεχο ( Embassy Theater, από 18/10).

"Ήρωες" 
Στη meta επιθεώρηση "της Ελένης Γκασούκα, που επιστρέφει μετά από 12 χρόνια ανανεωμένη σε όλα τα επίπεδα, φωτογραφίζει τους 'Ηρωες της διπλανής πόρτας και αναπτύσσει επί σκηνής μία παλέτα ερεθισμάτων της καθημερινής μας πραγματικότητας με ξεκαρδιστικά στιγμιότυπα. Πρωταγωνιστούν οι: Δημήτρης Φιλιππίδης, Χρήστος Γεωργαλής, Γιώργος Φασουλάς, Κωνσταντίνος Γεωργαλής, Πάνος Αποστολοπουλος, Ντένια Στασινοπούλου και Ιωάννα Καλλιτσάντση (Νέο Θέατρο Ψυρρή, από 23/10).

Σούπερ ατού 2024-25
Σούπερ Ατού

"Chicago the Musical”
Το λαμπερό και δολοφονικό έργοτων Φρεντ Εμπ και Μπομπ Φόσι, το μακροβιότερο μιούζικαλ στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ έρχεται με την αυθεντική παραγωγή και ένα καστ κορυφαίων ερμηνευτών στο Γαλάτσι για να ξεκινήσει την ευρωπαϊκή του περιοδεία. Το ρόλο της Ρόξι Χαρτ, της "αθώας" νεαρής πρωταγωνίστριας, κρατά για πρώτη φορά μια Ελληνίδα ηθοποιός, η Νάντια Μπουλέ, ενώ το αντίπαλον δέος της Βέλμα Κέλι ερμηνεύει η Λόρα Τάιλερ (Christmas Theater, στις 18-20/10).

"Σούπερ Ατού"
Ένα meta μουσικο-κωμικό κατασκεύασμα χαρακτηρίζουν την παράσταση οι συντελεστές της, συνήθεις ύποπτοι της κωμωδίας: Δημήτρης Μακαλιάς, Ζήσης Ρούμπος, Λάμπρος Φισφής, Χάρης Χιώτης, Αντιγόνη Ψυχράμη, Παρθένα Χοροζίδου, Σάρα Τοσκάνο, Άννα Φιλιππάκη, Μαρία Παπαφωτίου, Κώστας Γάκης. Τραγούδι, χορός, κωμικά σκετς, κωμικός αυτοσχεδιασμός και παιχνίδι με το κοινό συνυπάρχουν σε μια παράσταση φτιαγμένη με πολύ κέφι (VOX, από 21/10).

Θείος Βάνιας Δημήτρης Καταλειφός
"Θείος Βάνιας"

Κλασικά αριστουργήματα 

Υπάρχουν έργα που όχι μόνο δεν χάνουν την αξία τους, αλλά αποτελούν φάρο γνώσης, εμπειριών και συνειδητοποίησης.

"Θείος Βάνιας" 
Το πιο "τσεχωφικό", όπως έχει χαρακτηριστεί, από τα έργα του Ρώσου συγγραφέα, θεωρείται ένα από τα αριστουργήματα της παγκόσμιας δραματολογίας και σε αυτό θα απολαύσουμε τον Δημήτρη Καταλειφό. Σκηνοθετεί και κρατά ον ομώνυμο πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ ένα αξιόλογο υποκριτικό καστ -Κλεοπάτρα Τολόγκου, Παναγιώτης Μπουγιούρης, Βαγγέλης Ρόκκος, Μενέλαος Χαζαράκης, Αμαλία Νίνου, Τζένη Θεωνά, Στέλλα Κρούσκα, Φοίβος Σαμαρτζής- θα δώσει σάρκα και οστά στους βαθιά ανθρώπινους τσεχωφικούς ήρωες που κλυδωνίζονται από τις διαρκείς τους ματαιώσεις και αναρωτιούνται για το νόημα της ύπαρξής τους (Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, από 18/10).

"Ο γυάλινος κόσμος" 
Καταξιωμένος στην Ευρώπη, σκηνοθέτης και θεατρικός συγγραφέας, ο Antonio Latella έχει αποσπάσει πλήθος βραβείων και διακρίσεων για το πρωτοποριακό και δυναμικό του σκηνοθετικό στυλ και έρχεται να σκηνοθετήσει, για πρώτη φορά, στη χώρα μας. Η Μαρία Καλλιμάνη θα ερμηνεύσει τον κεντρικό ρόλο της Αμάντα σ’ αυτό το οικογενειακό δράμα, όπου οι ήρωες γλιστράνε μέσα σε ένα φαντασιακό τοπίο, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να αντιμετωπίσουν τη σκληρότητα της κοινωνικής πραγματικότητας, παρασέρνοντας μαζί και τον ίδιο τον θεατή. Τη διανομή συμπληρώνουν νέοι σημαντικοί ηθοποιοί, ανάμεσα στους οποίους είναι και απόφοιτοι της δραματικής σχολής του Θεάτρου Τέχνης: Βαγγέλης Αμπατζής, Λήδα Κουτσοδασκάλου, Νίκος Μήλιας (Τέχνης, Φρυνίχου, από 23/10).

Η κόρη του λοχαγού
© Χρήστος Συμεωνίδης
"Η κόρη του λοχαγού"

Κυνηγώντας ιδανικά

Υπάρχει ένας κόσμος υψηλών ιδανικών, ένας κόσμος που κινείται στους ρυθμούς του συναισθήματος και δύο έργα μας τον αποκαλύπτουν.

"Η κόρη του λοχαγού" 
Ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης έχει δείξει προτίμηση τόσο στη δραματοποίηση της λογοτεχνίας όσο και στη ρωσική λογοτεχνία. Μετά τα έργα "Armadale" και "Λευκές νύχτες", ανεβάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα από τα πρώτα αριστουργήματα της κλασικής ρωσικής λογοτεχνίας, "Η κόρη του λοχαγού" του Αλεξάντρ Πούσκιν. Σε δική του θεατρική διασκευή και σκηνοθεσία, οι ηθοποιοί Παντελής Δεντάκης, Μιχάλης Οικονόμου, Μαριάμ Ρουχάτζε, Σταύρος Σβήγκος και Θάλεια Σταματέλου θα ερμηνεύσουν μια ιστορία που διαδραματίζεται στις ρωσικές στέπες και ενώ ξεκίνησε ως μια ιστορική καταγραφή της αγροτικής λαϊκής εξέγερσης του 1773 εξελίχθηκε σε έναν ύμνο για τον έρωτα, τη φιλία, τα υψηλά ιδανικά και την αξία της ηθικής  (Σύγχρονο, από 23/10).

"Εκατό λέξεις για το χιόνι"
Η Αριάδνη Καβαλιέρου πρωταγωνιστεί στο γεμάτο χιούμορ και ζωντάνια μονόλογο ενηλικίωσης μιας έφηβης στο έργο της Τάτι Χένεσι. Η Καλή Βοϊκλή την οδηγεί σκηνοθετικά στο ταξίδι προς τον Βόρειο Πόλο, παρέα με μια λήκυθο που περιέχει τις στάχτες του νεκρού πατέρα της, ο οποίος ήταν καθηγητής Γεωγραφίας και πάντα ονειρευόταν και σχεδίαζε ένα ταξίδι στον παγωμένο Βορρά (Θέατρο του Νέου Κόσμου, από 21/10).

Linda Επί Κολωνώ 2024-25
Πάτροκλος Σκαφίδας
"Linda"

Κοινωνικά και προσωπικά αδιέξοδα

Η απόρριψη και η συνειδητοποίηση του αδιεξόδου των σχέσεων, αλλά και της προσωπικής μας ζωής σκιαγραφούνται μοναδικά σε τρία έργα.

"Linda"
Την αυλαία του θεάτρου Επί Κολωνώ ανοίγει για τη νέα σεζόν το έργο της Penelope Skinner, σε σκηνοθεσία της Ελένης Σκότη. Στον ομώνυμο ρόλο θα δούμε την Κατερίνα Λέχου στην  πρώτη  της συνεργασία με την Ομάδα Νάμα. Πρωταγωνιστούν επίσης οι Άλκης Κούρκουλος (επί οθόνης), Μιχάλης Μαρκάτης, Νεφέλη Κουρή, Εριέττα Μανούρη, Βασίλης Καζής, Μαριέλα Δουμπού. Η πιο σημαντική φεμινίστρια συγγραφέας της γενιάς της, όπως έχει χαρακτηριστεί, και μία από τις πιο ενδιαφέρουσες φωνές της βρετανικής δραματουργίας, υπογράφει την ιστορία της εκκωφαντικής πτώσης μιας σύγχρονης τραγικής ηρωίδας ( Επί Κολωνώ, από 23/10).

"Ο θεός της σφαγής” 
 "Η Γιασμίνα Ρεζά έχει φτιάξει τέσσερις πολύ δυνατούς χαρακτήρες, οι οποίοι -ίσως λόγω και της δικής μου οπτικής- εκφράζουν και τέσσερις πολύ σαφείς πολιτικές θέσεις σε σχέση με τα κοινωνικά ζητήματα: από την αδιαφορία μέχρι την κακώς εννοούμενη προστατευτικότητα, με έναν τρόπο” μας είπε ο Μάνος Βαβαδάκης για το έργο που σκηνοθετεί. Οι ηθοποιοί του ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης, Ηώ Ασηθιανάκη, Φανή Γεωργακάκη, Γιώργος Κριθάρας, Φοίβος Παπακώστας, ενσαρκώνουν την έκρηξη και η βίαιη σύγκρουση μεταξύ των τεσσάρων γονέων του έργου. Για ποιό λόγο συμβαίνει; Θα το μάθετε στη σκηνή (Πορεία, από 23/10.

DEMONS 2024-25
Ελίνα Γιουνανλή
"Demons" 

"Demons" 
Σε σκηνοθεσία Χρήστου Σουγάρη, με πρωταγωνιστές τον Ιωάννη Παπαζήση, την Ιωάννα Παππά, τον Γιάννη Κουκουράκη και την Μαρίζα Τσάρη ανεβαίνει το συνταρακτικό δράμα του Λαρς Νόρεν. Την παραμονή μιας κηδείας, δύο ζευγάρια συναντιούνται για ένα ποτό και καθώς η νύχτα εξελίσσεται αρχίζουν να προβάλλουν τις απογοητεύσεις για τη ζωή τους, δοκιμάζοντας σταδιακά όλο και πιο σουρεαλιστικά και μοχθηρά κοινωνικά παιχνίδια, με αποτέλεσμα τις μεταξύ τους συγκρούσεις και τη ρήξη με τους προσωπικούς τους δαίμονες. Παράσταση κατάλληλη για άτομα άνω των 16 ετών. ("Τζένη Καρέζη”, από 18/10).

The Dumb Waiter
Μαριλένα Αναστασιάδου©
"The dumb waiter"

Μαύρη κωμωδία στα καλύτερα της

Το μαύρο, το υπόγειο χιούμορ που πολλές φορές ακουμπά στο θέατρο του παραλόγου μιλά για τα πιο σοβαρά πράγματα με τον πιο καίριο τρόπο.

"The dumb waiter"
Αντώνης Καφετζόπουλος και Μιχάλης Τιτόπουλος πρωταγωνιστούν σ΄ ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του Χάρολντ Πίντερ. Η Δανάη Σπηλιώτη σκηνοθετεί τους δύο ηθοποιούς που εκπροσωπούν διαφορετικές γενιές στο έργο του κορυφαίου Νομπελίστα θεατρικού συγγραφέα, που γράφτηκε το 1957 και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1960. Πρόκειται για μια κωμωδία που ακουμπά στο θέατρο του παραλόγου, ένα σκοτεινό, κωμικό αριστούργημα που εξερευνά την αβεβαιότητα, την εξουσία και την αποξένωση  (Σημείο, από 18/10).

Ο τρόμος του κροκόδειλου
©Patroklos_Skafidas
"Ο τρόμος του κροκόδειλου"

"Τρόμος του κροκόδειλου" 
Η έναρξη του θεάτρου του σκηνοθέτη Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου  γίνεται με το έργο της Ιρλανδής ηθοποιού και συγγραφέα Μέγκαν Τάιλερ, που διαδραματίζεται στα τέλη των 80’s στη Βόρεια Ιρλανδία. Εν μέσω των συγκρούσεων των Βορειοϊρλανδών με το βρετανικό στρατό, δύο αδερφές, τις οποίες ερμηνεύουν οι Άννα Καλαϊτζίδου και Σύρμω Κεκέ, αντιμετωπίζουν τον τυραννικό πατέρα τους, σε μια σουρεαλιστική μαύρη κωμωδία εκδίκησης, που βάζει στο στόχαστρο την πατριαρχία και υμνεί τους γυναικείους δεσμούς (Θέατρο Του Νέου Κόσμου, από 17/10).

ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ, 2024-25
Χρήστος Συμεωνίδης
"Αμφιβολία"

Διαχείριση του τραύματος

Άνθρωποι σε κρίση και απόγνωση αμφιβάλλουν, πονούν και επικοινωνούν το τραύμα ή την  απόγνωση που βιώνουν μέσα από τα παρακάτω έργα.

"Αμφιβολία"
Το βραβευμένο με Πούλιτζερ (2005) θεατρικό κείμενο του Τζον Πάτρικ Σάνλει σκηνοθετεί ο Γιώργος Παπαγεωργίου και πρωταγωνιστούν η Φιλαρέτη Κομνηνού, ο Νικόλας Χανακούλας, η Χριστίνα Χριστοδούλου και η Ξένια Ντάνια. Η υπόθεση διαδραματίζεται σε ένα θρησκευτικό σχολείο, όπου ο ιερέας Φλυν, προσπαθεί να εκσυγχρονίσει τις αυστηρές δομές του σχολείου τις οποίες υπερασπίζεται σθεναρά η αυστηρή διευθύντρια του σχολείου Αδελφή Αλούσιους Μποβιέ. Όταν εκείνη θα ανακαλύψει ότι ο ιερέας δίνει ιδιαίτερη προσοχή σε ένα νεαρό απομονωμένο αγόρι, θα ηγηθεί μιας προσωπικής σταυροφορίας εναντίον του ιερέα με σκοπό να αποκαλυφθεί η αλήθεια και να τον εκδιώξει από το σχολείο. Οι αμφιβολίες όμως που προκύπτουν είναι πολλές… ("Δημήτρης Χορν", από 21/10).

"Αυτόματη Εστίαση"
Ο Πέτρος δεν κατάφερε ποτέ να ξεπεράσει τον βιασμό του απ’ τον Μάριο όταν ήταν ακόμη ανήλικος. Χρόνια αργότερα, συναντά ξανά τον Μάριο σε ένα κλαμπ, εκείνος δεν τον αναγνωρίζει, όμως ο Πέτρος τον θυμάται και οι ψυχικές πληγές του ξανανοίγουν θέτοντας σε κίνηση ένα διεστραμμένο σχέδιο εκδίκησης. Στο ψυχολογικό θρίλερ του Γιώργου Αγγελίδη θύτης και θύμα, εκδίκηση και συμπόνια μπλέκουν σφιχτά σε μια ιστορία που αλλάζει ανάλογα με το πού θα εστιάσεις. Σκηνοθετεί η Νατάσα Παπαδάκη και παίζουν οι Οδυσσέας Πετράκης και Χρήστος Ντόβ (Αργώ, από 17/10).

"Βασανίζομαι"
Ένας "ποιητικός" τρόπος να εκφράσεις το τέλμα στο οποίο οδηγεί η κρίση… Με αφορμή τη λέξη που είναι γραμμένη στους τοίχους της πόλης, ο Αντώνης Τσιπιανίτης έγραψε το μονόλογο του Φωκίωνα Λαχταρίδη (Γιώργος Κοντοπόδης), ο οποίος μέσα σε έξι μέρες είδε τη ζωή του να γκρεμίζεται. Σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Λιακόπουλος (Αλκμήνη, από 18/10).

Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.
Αχιλλέας Χαρίτος©
"Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α." 

Σύγχρονα ελληνικά έργα για τις γυναίκες

Η γυναίκα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη θεατρική δραματουργία φέτος και αυτά είναι δύο ωραία που ρίχνουν τους προβολείς πάνω της.

"Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α." 
Τρεις γυναίκες συνεργάζονται και παρουσιάζουν τη σύγχρονη δική τους εκδοχή στο έργο της Λένας Κιτσοπούλου. Η Φρόσω Λύτρα σκηνοθετεί τη Μαρία Σολωμού στο έργο που φέρνει ενώπιόν μας μία γυναίκα 37 ετών. Μέσα από τον μονόλογο της -ειρωνικό σχολιασμό των απίστευτων κλισέ της ζωής μας, μας ταξιδεύει -πάνω από το ανταριασμένο αρχιπέλαγος της Αθήνας- προς τη δική της Ιθάκη, με μια και μοναδική σωσίβια λέμβο: το  καυστικό και ειρωνικό χιούμορ της (Μικρό Χορν, από 21/10).

"Λύκαινες" 
Η Ράνια Οικονομίδου, η Αγλαΐα Παππά, η Βίκυ Βολιώτη, η Νικολέττα Καρρά και η Ισιδώρα Δωροπούλου ερμηνεύουν τις πέντε γυναίκες του έργου του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη, που με αφορμή την αγοραπωλησία ενός διαμερίσματος, συναντιούνται, γνωρίζονται, συγκρούονται, αγαπιούνται. Τις ηρωίδες στο έργο δεν τις προσδιορίζει μόνο το ένστικτο της επιβίωσης. Η κάθε μία διεκδικεί τον ίδιο χώρο, είναι αποφασιστική και ταυτόχρονα τρυφερή και προστατευτική, κουβαλά στοιχεία της πρώιμης άγριας γυναικείας φύσης, στοιχεία που προσομοιάζουν με εκείνα της λύκαινας. Σκηνοθετεί η Νικαίτη Κοντούρη. (Εμπορικόν, από 21/10).

Caveman
© Παντελής Κονσολάκης
"Caveman"

Η χαρά του ηθοποιού- περφόρμερ 

Ο ηθοποιός μόνος στη σκηνή ή με ελάχιστα σκηνικά αντικείμενα αποκαλύπτει το μεγαλείο του, δείχνει τον εαυτό του μέσα στη διαδικασία του παιξίματος και της απόδοσης του ρόλου.

"Caveman"
Γιατί δεν τα βρίσκουν οι άντρες με τις γυναίκες;" O Σωτήρης (Γιάννης Δρακόπουλος), ένας συμπαθής, αλλά ταυτόχρονα τσαμπουκάς τύπος, δηλαδή ο μέσος Έλληνας, προσπαθεί να δώσει απάντηση στο ερώτημα. Με τη σκηνοθετική πρόταση της Θέμιδας Μαρσέλλου ξεδιπλώνεται, επί σκηνής, μια σειρά κωμικών καταστάσεων, από την προϊστορική εποχή μέχρι σήμερα (Αργώ, avant premiere στις 21/10).

"Το παλτό και μία ιστορία υδρωπικίας"
Παράσταση βασισμένη στη νουβέλα "Το παλτό" του Νικολάι Γκόγκολ, που παρουσιάζει έναν άντρα να βρίσκει νόημα στη ζωή του μέσα από ένα παλτό. Η Δώρα Στυλιανέση και ο Κώστας Κουτσολέλος εμπνέονται από την αρχική ιστορία και επιχειρούν να ερευνήσουν το νόημα της ύπαρξης μέσα από διλήμματα, όπως έρωτας ή ανυπαρξία (Bios, από 17/10).

"Κumku Yamki”
Μία κούκλα με το όνομα KumkuYamki, τρεις κουκλοπαίκτριες, τέσσερις καρέκλες: οι ηθοποιοί υπηρετούν το σώμα της ιαπωνικής κούκλας ή εκείνη εκφράζει μέσα από τις αέναες κινήσεις της τις δυνατότητες των ανθρώπινων σωμάτων και τις ανάγκες τους; Στη σύλληψη και σκηνοθεσία της Ζωής Βλάσση, οι ρόλοι εναλλάσσονται συνεχώς μέσα από μια απαιτητική συνεργασία ανάμεσα στις παίκτριες που μας κάνει τελικά να αναρωτιόμαστε: είναι η κούκλα το παιδικό τους παιχνίδι ή μήπως είναι το ίδιο το παιδί που κάποτε οι ίδιες υπήρξαν και που το καλούν να ξαναζήσει; Η παράσταση είναι κατάλληλη και για παιδιά (Faust, από 18/10).

Κάποιες από τις παραστάσεις έχουν προπώληση μέσω more.com

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Αμφιβολία

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 90 '

Το πολυσυζητημένο έργο, βραβευμένο με Ολίβιε και Τόνι, παρακολουθεί τις κατηγορίες της αδελφής Αλοΐσιους, διευθύντριας ενός καθολικού σχολείου, προς τον προοδευτικό πατέρα Φλιν για τη σεξουαλική παρενόχληση ενός δωδεκάχρονου μαύρου μαθητή, με φόντο την ταραγμένη Αμερική της δεκαετίας του '60. Στην ιστορία, που έγινε ευρέως γνωστή μέσα από την ομώνυμη κινηματογραφική ταινία με την Μέριλ Στριπ και τον Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν και απέσπασε πολλές υποψηφιότητες για Όσκαρ, ο πατέρας Φλιν υπερασπίζεται τον εαυτό του και τις πράξεις του. Ισχυρίζεται πως επιθυμία του είναι η εκκλησία του Θεού να είναι ανοιχτή σε όλο τον κόσμο και το εκπαιδευτικό σύστημα να γίνει πιο προοδευτικό.

Η κόρη του λοχαγού

  • Δραματοποιημένο Μυθιστόρημα
  • Διάρκεια: 110 '

Ένας έρωτας γεννιέται εν μέσω πολέμου στις ρωσικές στέπες του 18ου αιώνα στο αριστούργημα του πατέρα της ρωσικής λογοτεχνίας, σε μια παράσταση με χιούμορ, συγκίνηση και happy end. Το έργο ξεκίνησε ως μια ιστορική καταγραφή της αγροτικής λαϊκής εξέγερσης του 1773 κατά της Μεγάλης Αικατερίνης, της οποίας ηγήθηκε ο Εμιλιάν Πουγκατσόφ, στη συνέχεια όμως εξελίχθηκε σε έναν ύμνο στον έρωτα, τη φιλία και τις σημαντικές αξίες της ζωής. Ο καλομαθημένος ευγενής Πιοτρ υπηρετεί ως φαντάρος σε ένα ακριτικό οχυρό. Εκεί γνωρίζει την οικογένεια του λοχαγού Μιρόνοφ και ερωτεύεται τη φτωχή μοναχοκόρη του, Μαρία Ιβάνοβνα. Οι δυο τους θα έρθουν αντιμέτωποι με πολλά εμπόδια και δοκιμασίες, με αποκορύφωμα τον πόλεμο. Η εξέγερση που ξεκινά ο Πουγκατσόφ μαζί με τον φτωχό λαό της επαρχίας κατά της τσαρίνας, περνά μέσα από την κατάκτηση του οχυρού στο οποίο ζουν οι ήρωες της ιστορίας. Ο μεγάλος έρωτας των δύο νέων, θα περάσει δια πυρός και σιδήρου, υμνώντας την αφοσίωση, την αυτοθυσία και το μεγαλείο της αγάπης.

Ο τρόμος του κροκόδειλου

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Μια σουρεαλιστική μαύρη κωμωδία εκδίκησης, που τάσσεται κατά της πατριαρχίας, την ίδια στιγμή που εξυμνεί τους γυναικείους δεσμούς, με φόντο μια εποχή συγκρούσεων με τον βρετανικό στρατό, στην Βόρεια Ιρλανδία του 1989. Η θεοσεβούμενη Αλάννα κρατάει το σπίτι καθαρό, τρίβοντας σχολαστικά τον νεροχύτη με οδοντόβουρτσα και κρύβοντας τις αμαρτίες της – τσιγάρα και πατατάκια. Σπάζοντας το τζάμι της κουζίνας, εισβάλλει μέσα στο σπίτι η αδερφή της Φιάννα, που λείπει χρόνια, έχοντας καταδικαστεί σε φυλάκιση για εμπρησμό, η οποία στοίχισε τη ζωή της μητέρας τους. Άκουσε πως ο κακοποιητικός πατέρας τους πέθανε, όμως δεν είναι αλήθεια και τώρα είναι η ώρα να τον αντιμετωπίσουν.

Demons

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 90 '

Δύο ζευγάρια συναντιούνται πριν από μια κηδεία σε ένα υπέροχο αστικό loft της Στοκχόλμης. Μέσα από ένα παιχνίδι αλληλοεξόντωσης, υπό την επήρεια του αλκοόλ, παλεύουν με τις απογοητεύσεις για τη ζωή τους και τους δαίμονές τους, στο ψυχογράφημα του σπουδαίου Σουηδού δραματουργού που επικεντρώνεται στη σχέση των δύο φύλων και την παθολογία των δυσλειτουργικών οικογενειών. Το προκλητικό έργο μάς φέρνει αντιμέτωπους με τα ζητήματα της οικειότητας, της απώλειας, του μισογυνισμού, της ενδοοικογενειακής βίας, του εφησυχασμού, του τραύματος και του άγχους. Όπως σημειώνει ο σκηνοθέτης: «Το σπουδαίο αυτό θεατρικό έργο, αποτελεί μια ιδανική συνθήκη μελέτης της σύγχρονης δυτικής κοινωνίας και των πολιτών της. Μιας κοινωνίας η οποία ευνοεί την ατομικότητα, την αποξένωση, τη βία και την απάθεια, απέναντι σε οτιδήποτε αφορά τον άλλον. Και όλο αυτό με εξαιρετικά στυλιζαρισμένη αισθητική».

Εκατό λέξεις για το χιόνι

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 75 '

Μια διόλου συνηθισμένη ιστορία ενηλικίωσης είναι αυτή της Ρόρυ, που αποφασίζει να κάνει ένα ταξίδι ζωής στον Βόρειο Πόλο, ακολουθώντας το όνειρο του πατέρα της. Ο μπαμπάς της Ρόρυ ήταν καθηγητής Γεωγραφίας, αλλά πάντα ονειρευόταν και σχεδίαζε αυτό το ταξίδι. «Όταν μεγαλώσεις θα πάμε μαζί» της έλεγε πάντα. Όταν πέθανε ξαφνικά, η Ρόρυ με πυξίδα το όνειρό του, το σκάει απ’ το σπίτι και ξεκινάει το απρόβλεπτο και συγκινητικό ταξίδι της προς το βορειότερο σημείο της γης. Το βραβευμένο έργο είναι μια συναρπαστική περιπέτεια στην άκρη του κόσμου, ένα ταξίδι γεμάτο χιονοθύελλες και λευκά πολικά τοπία, μικρά θαύματα και μεγάλες περιπλανήσεις, μια εξερεύνηση στις αχαρτογράφητες περιοχές που υπάρχουν βαθιά μέσα μας.

Κumku Yamki

  • Σωματικό Θέατρο/Θέατρο Κούκλας
  • Διάρκεια: 50 '

Μια παράσταση σωματικού κουκλοθεάτρου για ενηλίκους, εφήβους και παιδιά, όπου τα σώματα των ηθοποιών από τη μία υπηρετούν το σώμα της κούκλας και από την άλλη συνδιαλέγονται μαζί του σε μια προσπάθεια αποτύπωσης των δυνατοτήτων και των αναγκών του ανθρώπινου σώματος. Μία κούκλα με το όνομα KumkuYamki, τρεις κουκλοπαίκτριες, τέσσερις καρέκλες. Η κούκλα ζωντανεύει από την αέναη εμψύχωση των κουκλοπαικτριών: η μία κινεί το κεφάλι και το ένα χέρι της κούκλας, η άλλη το άλλο χέρι και την λεκάνη και η τρίτη τα πόδια. Οι ρόλοι διαρκώς εναλλάσσονται σε ένα απαιτητικό αφούγκρασμα και συνεργασία μεταξύ των παικτριών ώστε η κούκλα να αναπνέει, να κοιτά, να ζει σαν ένα ακόμα ζωντανό πλάσμα πάνω στην σκηνή και συχνά να μας κάνει να απορούμε: οι κουκλοπαίκτριες κινούν την κούκλα ή η κούκλα κινεί τις κουκλοπαίκτριες; Είναι η κούκλα το παιδικό τους παιχνίδι ή μήπως είναι το ίδιο το παιδί που κάποτε οι ίδιες υπήρξαν και που το καλούν να ξαναζήσει;

Βασανίζομαι!

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 75 '

Το διάσημο από τους τοίχους της Αθήνας γκράφιτι εμπνέει έναν κωμικό μονόλογο με πρωταγωνιστή τον Φωκίωνα, έναν άνθρωπο που, βυθισμένος στην απόγνωση, αναζητά τη λύτρωση, παίρνοντας στα χέρια του ένα σπρέι σαν αυτά των αναρχικών για να εκφράσει την πραγματικότητά του. Ένας ήρωας που μέσα σε μόλις έξι μέρες είδε τη ζωή του να γκρεμίζεται την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Τώρα ο Φωκίων ξαναγεννιέται από τις στάχτες του και κάνει μια νέα αρχή, αφήνοντας πίσω το παρελθόν και τις ψευδαισθήσεις. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, η ιδέα για το έργο ήρθε στο μυαλό του όταν έμαθε ότι στην κρίση υπήρχαν άνθρωποι οι οποίοι προσπαθούσαν να κολλήσουν AIDS, προκειμένου να επιβιώσουν με το διόλου ευκαταφρόνητο επίδομα για τους φορείς του ιού.

The dumb waiter

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 70 '

Ως κωμωδία της απειλής χαρακτηρίζεται το σκοτεινό έργο -ένα από τα πιο χαρακτηριστικά του Θεάτρου του Παραλόγου- του κορυφαίου νομπελίστα που εξερευνά την αβεβαιότητα, την εξουσία και την αποξένωση. Ο Μπεν και ο Γκας κλεισμένοι σε ένα υπόγειο δωμάτιο περιμένουν τις οδηγίες τους. Ο χρόνος κυλά, η ένταση πυκνώνει σε κάθε ανάσα, ενώ οι ήρωες μιλούν σοβαρά για πολύ καθημερινά θέματα: τα σακουλάκια του τσαγιού, το ποδόσφαιρο, τις ασήμαντες ειδήσεις της τρίτης σελίδας στην εφημερίδα. Όμως, οι μυστηριώδεις και παράλογες παραγγελίες που έρχονται -κυριολεκτικά- άνωθεν, ανεβάζουν την ένταση, τεντώνουν τα νεύρα και δημιουργούν μια αίσθηση επικείμενης απειλής. Το “The dumb waiter”, που γράφτηκε το 1957 και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1960, διερευνά την ιεραρχική δομή του κόσμου μας και το μερίδιο της προσωπικής ευθύνης των ατόμων.

Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 90 '

Η πορεία μιας οικογένειας, που από την απελευθέρωση περνάει στα Δεκεμβριανά και τελειώνει μετά τη συνθήκη της Βάρκιζας, σε μια σπάνια πολιτική στιγμή του μεταπολεμικού θεάτρου. Όπως και εκτός, έτσι και εντός του σπιτιού, επικρατεί εμφύλιος, με τον ένα γιο της οικογένειας να είναι δεξιός και τον άλλον να είναι αριστερός. Ανάμεσα στα "πυρά" τους βρίσκεται ο πατέρας τους, ο πατριάρχης κυρ-Παντελής, η μητέρα τους, η Αθηνά, αλλά και η οικιακή βοηθός τους η Φρόσω.

Linda

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 120 '

Η ηρωδία αυτή είναι η Λίντα Γουάιλντ, που πιστεύει ότι έχει κατακτήσει την κορυφή και ότι αυτή θα της ανήκει για πάντα. Μέσα από την αιχμηρή γραφή της, το σατιρικό βρετανικό χιούμορ και την πλοκή με χαρακτηριστικά θρίλερ, η Σκίνερ μοιράζεται την ιστορία της εκκωφαντικής πτώσης μιας σύγχρονης τραγικής ηρωίδας. Δεν εστιάζει μόνο στις δυσκολίες μίας γυναίκας να πετύχει και να επιβιώσει -τον σεξισμό, τα ταμπού της ηλικίας, της ομορφιάς, της οικονομικής ανεξαρτησίας-, αλλά μιλάει για όλους όσους προσπαθούν να ανταποκριθούν στις κοινωνικές επιταγές και να βρουν την «ευτυχία» μέσα σε μια αμείλικτη πραγματικότητα.

Ο Θείος Βάνιας

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 120 '

Οι βαθιά ανθρώπινοι «τσεχοφικοί» ήρωες νιώθουν παγιδευμένοι σε μια κατάσταση ματαιότητας και απογοήτευσης, στο σπουδαίο έργο που σκιαγραφεί με επιδεξιότητα τις μεγάλες κοινωνικές αλλαγές που κυοφορούνται και οραματίζεται ένα μέλλον πιο κοντά στις ανθρώπινες αξίες και μιλά για την ανεκπλήρωτη αγάπη, το θάνατο και το νόημα της ύπαρξής μας. Η υπόθεση του έργου διαδραματίζεται σε μια αγροτική έπαυλη στη Ρωσία. Η ιστορία επικεντρώνεται στον Θείο Βάνια, ο οποίος έχει αφιερώσει τη ζωή του στη διαχείριση του κτήματος της οικογένειας για λογαριασμό του κουνιάδου του, του συνταξιούχου πλέον καθηγητή Σερεμπριάκοφ. Όταν ο Σερεμπριάκοφ, μαζί με τη νεαρή και όμορφη σύζυγό του Γιελένα, έρχεται να ζήσει στο κτήμα, η παρουσία του προκαλεί ταραχή. Ο Βάνιας, απογοητευμένος από τη ζωή του και την ανούσια αφοσίωσή του στον καθηγητή, συνειδητοποιεί ότι έχει σπαταλήσει τα χρόνια του σε μάταιες προσπάθειες. Παράλληλα, ο γιατρός Αστρόβ, που συχνά επισκέπτεται το κτήμα, γοητεύεται από την Γιελένα, ενώ η Σόνια, κόρη του καθηγητή από τον πρώτο του γάμο, είναι ερωτευμένη με τον Αστρόβ.

Ήρωες best off

  • Μουσικοθεατρική
  • Διάρκεια: 120 '

Η μουσικοσατυρική παράσταση επιθεωρησιακού χαρακτήρα επιστρέφει ανανεωμένη, είκοσι χρόνια μετά την πρώτη της παρουσίαση, αντλώντας από τα όνειρα, τη ματαίωση, τη μοναξιά, την ενοχή, την ανθρώπινη γελοιότητα και το παράλογο στη ζωή μας. Πριγκίπισσες από την Μόσχα, σαδομαζοχιστές φύλακες και πολιτικοί κρατούμενοι, ιερόδουλες, gay Ηπειρώτες, ακολουθούν τα βήματα του tango, χορεύοντας τσάμικο και τραγουδούν στη σκηνή βαριά ποπ και ελαφριά ζεϊμπέκικα προσφέροντας υψηλή θετική ενέργεια. Τα διαχρονικά σατιρικά κείμενα των «Ηρώων» εμπνέονται από την ανθρώπινη αντίφαση, το κιτς, τον έρωτα, τη φθορά, τον θάνατο αναζητώντας το γελοίο του δράματος. Ο χώρος που τους αναλογεί είναι ο χώρος που ζει και κινείται ο απλός άνθρωπος μέσα στη σύγχρονη κοινωνία, αναδεικνύοντας τα ευρήματα και τις παρατηρήσεις της συγγραφέως.

Αυτόματη εστίαση

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 70 '

Ένα ψυχολογικό θρίλερ, όπου θύτης και θύμα, παιδικά και ενήλικα τραύματα, εκδίκηση και συμπόνια μπλέκονται σε μια ιστορία που αλλάζει ανάλογα με το πού θα εστιάσεις. Ο Πέτρος δεν κατάφερε ποτέ να ξεπεράσει τον βιασμό του απ’ τον Μάριο, έναν φωτογράφο, όταν ήταν ακόμη ανήλικος. Χρόνια αργότερα, συναντά ξανά τον Μάριο σε ένα κλαμπ. Ο Μάριος δεν τον αναγνωρίζει όμως ο Πέτρος δεν τον ξέχασε ποτέ. Πληγές που δεν επουλώθηκαν ποτέ πλήρως ξανανοίγουν θέτοντας σε κίνηση ένα διεστραμμένο σχέδιο εκδίκησης. Μια άρρωστη σχέση αναπτύσσεται μεταξύ των δύο αντρών ώσπου μια αποκάλυψη ανατρέπει τα πάντα.

Chicago the musical

  • Μιούζικαλ
  • Διάρκεια: 165 '

Ένας 23μελής θίασος πρωταγωνιστεί στη νέα εκδοχή του μακροβιότερου μιούζικαλ στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ, βασισμένου, στο θεατρικό έργο της Μορίν Ντάλας Γουάτκινς, που διαδραματίζεται στο Σικάγο του 1920, την εποχή της ποτοαπαγόρευσης και ακολουθεί την ιστορία της Ρόξι Χαρτ, μιας χορεύτριας με μεγάλα όνειρα για δόξα, η οποία βρίσκεται μπλεγμένη σε μια σκανδαλώδη υπόθεση δολοφονίας. Προσλαμβάνει τον επιδέξιο και χαρισματικό δικηγόρο Μπίλι Φλιν για να χειραγωγήσει τα μέσα ενημέρωσης και να επηρεάσει την κοινή γνώμη υπέρ της. Αλλά η Ρόξι σύντομα ανακαλύπτει ότι δεν είναι η μόνη που διεκδικεί τα φώτα της δημοσιότητας, καθώς η συγκρατούμενή της, Βέλμα Κέλι, μια βαριετέ σταρ, παλεύει επίσης για τη φήμη και την ελευθερία της μέσα στο χάος της φυλακής της κομητείας Κουκ.

Λύκαινες

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Πέντε γυναίκες συναντιούνται, γνωρίζονται, συγκρούονται, αγαπιούνται, με αφορμή την αγοραπωλησία ενός ατμοσφαιρικού διαμερίσματος, αθέατο από το δρόμο, ζωσμένο από δέντρα και φυλλωσιές, με αλλόκοτες σκιές ζώων και άλλων όντων να χορεύουν επάνω στους τοίχους και τα πατώματά του, στο νέο έργο που συνδυάζει χιούμορ και σασπένς και μιλάει για ανθρώπινες σχέσεις και καταστάσεις, αλλά και τις αόρατες δυνάμεις που μας ορίζουν. Κάθε μία από τις πέντε ηρωίδες, από τη μικρότερη μέχρι τη γηραιότερη, έχει τις δικές της επιδιώξεις, τον δικό της ηθικό κώδικα, αλλά και τα δικά της φαντάσματα. Μαζί θα ζήσουν μια ιστορία που θα τους αφήσει το δικό της αποτύπωμα.

Sweet dreams… από κοντά!

  • Μουσικοθεατρική
  • Διάρκεια: 120 '

Ο ταλαντούχος σόουμαν, που μάς συνεπαίρνει με τη φωνή του και το ταλέντο του στη σάτιρα και τις μιμήσεις, παρουσιάζει το μεγαλύτερο σόου της ζωής του, όπου μεταμορφώνεται, μεταξύ άλλων, σε Μαρίνα Σάττι, Μαρία Σολωμού, Τaylor Swift, Κορίνα και Σωσώ από τα «Εγκλήματα», σατιρίζοντας με τον δικό του μοναδικό τρόπο τα ευτράπελα της τηλεοπτικής και κοινωνικοπολιτικής πραγματικότητας.

Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 90 '

Η εξομολόγηση μιας 37χρονης, που, με καυστικό ύφος και ειρωνικό χιούμορ, σχολιάζει τα κλισέ της ζωής μας, τις ανυπόφορες συμβάσεις που υπονομεύουν την ελευθερία μας, τα «δήθεν» και τα «πρέπει». Η ηρωίδα ανοίγει την πόρτα του μπάνιου της στο κοινό και μοιράζεται μαζί του, μία απίστευτη εμπειρία ενσυναίσθησης και διαφυγής από την αμείλικτη καθημερινότητα. Όπως μας εκμυστηρεύεται: «Ο καφές μου αυτοκτονεί κάθε μέρα στο γκάζι. Πρήζεται και φουσκώνει σαν εξάνθημα μέσα στο μπρίκι μου και η κάθε του φουσκάλα σκάει σαν όνειρο. Και φοβάμαι μήπως χυθεί και δεν προλάβω να τον κατεβάσω από τη φωτιά. Και συντομεύω τα όνειρα μου για να προλάβω. Να μην χυθούν. Θα' ναι κρίμα να καώ από όνειρο…».

Το παλτό και μία ιστορία υδρωπικίας

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 60 '

Μια περφόρμανς για την χαμένη παιδική ηλικία, για την κούραση της ενηλικίωσης, και για την τέχνη ως μοναδικό καταφύγιο, όπου δύο ηθοποιοί μοιράζονται δύο αφηγήσεις. Η πρώτη αντλεί από το «Παλτό» του Νικολάι Γκόγκολ, με έναν μοναχικό και εσωστρεφή δημόσιο υπάλληλο που μόχθησε να αποκτήσει ενα καινούριο ζεστό παλτό για να αντέξει τον ρώσικο χειμώνα, αλλά μετά του πήγαν όλα στραβά, ενώ η δεύτερη είναι μια ιστορία για τη νεύρωση του έρωτα και το αδιέξοδο των σχέσεων.

Σούπερ ατού

  • Μουσικοθεατρική
  • Διάρκεια: 150 '

Ένα meta μουσικο-κωμικό βαριετέ με τραγούδι, χορό, κωμικά σκετς, κωμικό αυτοσχεδιασμό και διαδραστικό παιχνίδι με το κοινό. Μια παράσταση για το σήμερα, το χθες και για άλλα βαρύγδουπα χρονικά επιρρήματα. Ιδωμένη μέσα από τα μάτια της ομάδας, η πραγματικότητα μπορεί να γίνει πολύ πιο γλυκιά, νοσταλγική, αστεία και κάφρικη. Το μόνο που χρειάζεται κάποιος για να απολαύσει την παράσταση είναι να αφήσει τις έγνοιες του στην πόρτα.

Ο θεός της σφαγής

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 60 '

Σε ένα σαλόνι στο Παρίσι, δύο νεαρά ζευγάρια συναντιούνται για να συζητήσουν τη συμπλοκή των εντεκάχρονων παιδιών τους. Αναζητώντας μια αποδεκτή και από τις δύο πλευρές λύση, θα φανερώσουν τους μύχιους εαυτούς τους, και η αρχικά πολιτισμένη, ώριμη συζήτηση θα οδηγηθεί στη βαρβαρότητα. Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη: «Η Οικογένεια έχει αλλάξει. Οι νέες γενιές γονιών, πιο μορφωμένες και κοσμοπολίτικες, έχουν αγκαλιάσει έναν καλύτερο τρόπο ανατροφής των παιδιών τους. Όμως, πόσο ικανοί είμαστε να αντισταθούμε στα αρχέγονα ένστικτα, στο βίωμα της δικής μας παιδικής ζωής, στη βία που μας ασκεί η διαρκής υπεράσπιση της δημόσιας εικόνας μας;».

Ο γυάλινος κόσμος

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 139 '

Μέσα από το αυτοβιογραφικό, θρυμματισμένο σύμπαν του έργου αναδύεται η έντονη ευθραυστότητα των ηρώων που ζουν στον δικό τους πλασματικό κόσμο κόντρα στη σκληρή πραγματικότητα.

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Νέες φωτογραφίες από τον "Θάνατο του εμποράκου" που συνεχίζει την καλοκαιρινή του περιοδεία

Η πρώτη στάση της εμβληματικής παράστασης του Γιώργου Νανούρη σημειώθηκε από ένα ακόμα sold-out και ταξιδεύει σε άλλα ανοιχτά θέατρα της Ελλάδας.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
09/07/2025

Παράταση υποβολής αιτήσεων για το 3ο Be-Hive Theatre Festival 2025

Λόγω της μεγάλης αποδοχής από τις ομάδες, το Φεστιβάλ παρατείνει τη διάρκεια υποβολής αιτήσεων.

"Ο Πατέρας μου": Το συγκινητικό έργο του Ζελέρ έρχεται στο θέατρο Στοά

Ο Θανάσης Παπαγεωργίου φέρνει στη Στοά ένα από τα πιο σπουδαία έργα της σύγχρονης δραματουργίας: "Ο Πατέρας μου" του Φλοριάν Ζελέρ.

Τι θα δούμε στο θέατρο "Μπέλλος" τη σεζόν 2025-26

Επιστρέφει η μεγάλη θεατρική επιτυχία "Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα"; Τι άλλο ετοιμάζει για τη νέα σεζόν η ομάδα The Young Quill;

Πέντε ραντεβού στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Με σύγχρονα ελληνικά έργα, μία επανάληψη, δύο πολυαναμενόμενες ξένες μετακλήσεις και μια σημαντική πολιτική μαρτυρία συνεχίζεται το πρόγραμμα του Φεστιβάλ, σε Μικρή Επίδαυρο και Πειραιώς 260, την εβδομάδα 10-16 Ιουλίου.

Οι πρώτοι σταθμοί της "Ηλέκτρας" του Δημήτρη Τάρλοου στην Αθήνα

Δείτε φωτογραφίες από την πρεμιέρα της "Ηλέκτρας" στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου. Την παράσταση του σκηνοθέτη Δημήτρη Τάρλοου που συνεχίζει με μεγάλη περιοδεία, παρακολούθησαν πάνω από 16.000 θεατές.

Ακρόαση από το θέατρο Αγγέλων Βήμα με προορισμό τη θεατρική Αυστραλία

Ένα θεατρικό αφιέρωμα στη σύγχρονη δραματουργία της Αυστραλίας ετοιμάζει το Αγγέλων Βήμα για τη σεζόν 2025-26.