"Ο Θεός της Σφαγής": Νέες φωτογραφίες από την παράσταση που έρχεται στο θέατρο Πορεία

Το πολυβραβευμένο έργο που ξεγυμνώνει τον κοινωνικό καθωσπρεπισμό, έχει μια ξεχωριστή θέση στη συνείδηση του ελληνικού κοινού. Τον Οκτώβριο ανεβαίνει από το Δηπεθε Κρήτης στην Αθήνα, σε σκηνοθεσία του Μάνου Βαβαδάκη.

Ο Θεός της Σφαγής Γιώργος Αναστασάκης©

Το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κρήτης συνεργάζεται για δεύτερη φορά με τον σκηνοθέτη της νεότερης γενιάς με εξαιρετικά δείγματα γραφής, Μάνο Βαβαδάκη, μετά την πετυχημένη "Πανώρια" του Γεωργίου Χορτάτση, παρουσιάζοντας ένα από τα κορυφαία δείγματα της σύγχρονης δραματουργίας. Το έργο της Γιασμίνα Ρεζά, "Ο Θεός της Σφαγής", που θα κάνει πρεμιέρα στα Χανιά στις 2 Οκτωβρίου. Η παράσταση θα περιοδεύσει σε όλη την Κρήτη, ενώ στη συνέχεια το Δηπεθε Κρήτης θα ανέβει και στην Αθήνα στο θέατρο Πορεία από 23 έως 27 Οκτωβρίου.

Λίγα λόγια για το έργο

Σε ένα σαλόνι στο Παρίσι, δυο νεαρά ζευγάρια συναντιούνται για να συζητήσουν τη συμπλοκή των δύο εντεκάχρονων παιδιών τους. Αναζητώντας μια αμοιβαία αποδεκτή λύση, θα φανερώσουν τους μύχιους εαυτούς τους κι η αρχικά πολιτισμένη, ώριμη συζήτηση, θα οδηγηθεί στη βαρβαρότητα. 

Ο Θεός της Σφαγής
Γιώργος Αναστασάκης©

Το σημείωμα του Μάνου Βαβαδάκη

Η Οικογένεια έχει αλλάξει. Οι νέες γενιές γονιών, πιο μορφωμένες και κοσμοπολίτικες, έχουν αγκαλιάσει έναν καλύτερο τρόπο ανατροφής των παιδιών τους. Όμως, πόσο ικανοί είμαστε να αντισταθούμε στα αρχέγονα ένστικτα, στο βίωμα της δικής μας παιδικής ζωής, στη βία που μας ασκεί η διαρκής υπεράσπιση της δημόσιας εικόνας μας; Η κοινωνία του πολιτισμού, εμποτισμένη πλέον από το πνεύμα του νεοφιλελευθερισμού, συνεχίζει την αέναη πάλη με τη χαλιναγώγηση των ταμπού. Κι ο θεός, το τοτέμ του ασυνειδήτου μας, συνεχίζει να μας κυβερνά, όσο κι αν τον αποκηρύσσουμε. 

Ο Θεός της Σφαγής
Γιώργος Αναστασάκης©

Παίζουν οι: Ιώ Ασηθιανάκη, Φανή Γεωργακάκη, Γιώργος Κριθάρας, Φοίβος Παπακώστας.

Η μετάφραση είναι του Γιώργου Αρχιμανδρίτη. Τα σκηνικά και τα κοστούμια υπογράφει η Γιωργίνα Γερμανού και τους φωτισμούς η Στέλλα Κάλτσου.

Προπώληση εισιτηρίων: more.com

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Athletes of the Gods" στο Ηρώδειο: 12 κορυφαίοι χορευτές σε μια μοναδική (φιλανθρωπική) βραδιά

Ένα ξεχωριστό γκαλά χορού που περιλαμβάνει κλασικό και μοντέρνο ρεπερτόριο ενώνει ταλαντούχους χορευτές σε μια βραδιά για καλό σκοπό στο ρωμαϊκό ωδείο, λίγο πριν κλείσει τις πόρτες του για τα επόμενα τρία χρόνια.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
11/07/2025

Οι κομματάρχες επιστρέφουν με "Δάφνες και Πικροδάφνες"

Βλαβιανός, Ζιόβας, Σοφιανός, Τσουρουνάκης φέρνουν την πολιτική στο σανίδι με τις "Δάφνες και Πικροδάφνες" των Δημήτρη Κεχαΐδη και Ελένης Χαβιαρά σε σκηνοθεσία Μάνου Καρατζογιάννη.

Η Μαρία Πρωτόπαππα για πρώτη φορά στην Επίδαυρο με την "Ανδρομάχη" του Ευριπίδη

Πρώτες φωτογραφίες από το σκηνοθετικό ντεμπούτο της χαρισματικής ηθοποιού και σκηνοθέτριας που συμπρωταγωνιστεί με τους Αργύρη Ξάφη, Γιάννη Νταλιάνη κι έναν εξαιρετικό θίασο ηθοποιών στην τραγωδία για την ανθρώπινη δικαιοσύνη και τη θέση της γυναίκας.

Ακρόαση | "Άμλετ" ανεβάζει το ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης και αναζητά ηθοποιούς

Μετά την παράσταση "Ριχάρδος III*", η σκηνοθέτρια Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη και ο συγγραφέας Ανδρέας Φλουράκης συνεργάζονται ξανά σε μια ακόμα ελεύθερη διασκευή σαιξπηρικού έργου.

3 θεατρικές επαναλήψεις που θα μας συγκινήσουν

Open air ραντεβού με τέσσερις θεατρικές παραστάσεις σε περιοδεία: "Η Θάλασσα και ο Γέρος", "Lemon", "Μέσα στο μυαλό σου".

Αποκλειστικό: Αντώνης Καφετζόπουλος και Ζερόμ Καλούτα σε μια υπαρξιακή σύγκρουση στο "Άσπρο-Μαύρο" του Κόρμακ ΜακΚάρθι

Ο Αντώνης Καφετζόπουλος μεταφράζει, σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί δίπλα στον Ζερόμ Καλούτα στο "Άσπρο-Μαύρο", το βαθιά φιλοσοφικό έργο του Κόρμακ ΜακΚάρθι, που ανεβαίνει από τον Οκτώβριο στο Θέατρο Επί Κολωνώ, με early bird προσφορά.

Το νέο ρεπερτόριο του Θεάτρου Προσκήνιο για την περίοδο 2025-26

Ο Δημήτρης Καραντζάς επιστρέφει με το "Λεωφορείον ο Πόθος", ενώ νέες παραστάσεις υπογράφουν ο Ανέστης Αζάς και ο Βασίλης Μαγουλιώτης (Suyako) – τρεις δημιουργοί που χαρτογραφούν εκ νέου τη θεατρική γλώσσα και το τοπίο της εποχής.