"Το φιλί της γυναίκας αράχνης" πάει και για τρίτη σεζόν

Για τρίτη χρονιά, το θέατρο "Αλκμήνη" παρουσιάζει την ιστορία του Μανουέλ Πουίγκ, με τον Παντελή Καναράκη και τον Παναγιώτη Κατσίκη ως συγκρατούμενους στις φυλακές της Αργεντινής του '70.

Το φιλί της γυναίκας αράχνης © Θωμάς Μιχαήλος

Το θέατρο "Αλκμήνη" παρουσιάζει για τρίτη χρονιά το συγκλονιστικό μυθιστόρημα του Μανουέλ Πουίγκ "Το φιλί της γυναίκας αράχνης". Η επιτυχημένη παράσταση επιστρέφει από τη Δευτέρα 7 Οκτωβρίου (και κάθε Δευτέρα), σε σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη, με τον Παντελή Καναράκη ως Μολίνα και τον Παναγιώτη Κατσίκη ως Βάλεντιν. Κατάλληλο για άνω των 16 ετών.

Το φιλί της γυναίκας αράχνης
© Θωμάς Μιχαήλος

Λίγα λόγια για το έργο

 

Μια παράσταση που ξεχώρισε τα δύο προηγούμενα χρόνια. Ένα έργο-ύμνος στην ελευθερία και την αγάπη, σκληρό, άγριο και συγχρόνως τρυφερό και παθιασμένο. Στη "φυλακισμένη" Αργεντινή, στα μέσα της δεκαετίας του 70’ και κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής δικτατορίας του Χόρχε Βιδέλα, δύο συγκρατούμενοι σ’ ένα μικρό κελί της φυλακής Βίλλα Ντεβότο προσπαθούν να χωρέσουν μέσα σε μια ασύμβατη γι’ αυτούς συγκατοίκηση. Με κόσμους διαφορετικούς, με διαφορετικά πολιτικά πιστεύω, όνειρα ζωής και σεξουαλικές προτιμήσεις, οι δύο ήρωες ακροβατούν ανάμεσα στο παρελθόν, σε μια σκληρή πραγματικότητα και σ’ ένα αβέβαιο μέλλον.

Το φιλί της γυναίκας αράχνης
© Θωμάς Μιχαήλος

Το φιλί της γυναίκας αράχνης
© Θωμάς Μιχαήλος

Οι συντελεστές

Η μετάφραση του κειμένου είναι του Ερρίκου Μπελιέ. Η διασκευή του καθώς και οι φωτισμοί έγιναν από τον σκηνοθέτη. Τα σκηνικά και τα κοστούμια επιμελήθηκε ο Παύλος Ιωάννου.

>> Τι άλλο θα δούμε στο "Αλκμήνη" με τη νέα σεζόν; Δείτε εδώ:

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Το φιλί της γυναίκας αράχνης

  • Δραματοποιημένο Μυθιστόρημα
  • Διάρκεια: 75 '

Εν μέσω της στρατιωτικής δικτατορίας του Χόρχε Βιδέλα στην Αργεντινή του 1970, σε ένα μικρό κελί της φυλακής Βίλα Ντεβότο του Μπουένος Άιρες, δύο συγκρατούμενοι, ο Βάλεντιν, ένας πολιτικός κρατούμενος για τις αριστερές του ιδέες και ο Μολίνα, ένας διωκόμενος για τις σεξουαλικές του επιλογές, προσπαθούν να χωρέσουν μέσα σε μια ασύμβατη γι’ αυτούς συγκατοίκηση. Σε κόσμους διαφορετικούς, με διαφορετικά πολιτικά πιστεύω, όνειρα ζωής και σεξουαλικές προτιμήσεις, οι δύο ήρωες ακροβατούν ανάμεσα στο παρελθόν, σε μια σκληρή πραγματικότητα και σ’ ένα αβέβαιο μέλλον.

Αλκμήνη

Αλκμήνης 12

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο Μάνος Θηραίος για τις "Λέξεις των άλλων" που μπορεί να είναι παρηγοριά ή όπλο θανάσιμο

Μια συζήτηση με αφορμή το θεατρικό μπρα ντε φερ που παίζεται στο Άβατον για δεύτερη χρονιά και μάς φέρνει αντιμέτωπους με ερωτήματα που δεν έχουν εύκολες απαντήσεις καθώς οι ήρωες του αποζητούν λύτρωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
05/09/2025

Η παράσταση των συνεχόμενων sold out επιστρέφει για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη

Μια ασφυκτικά καφκική ανάκριση λαμβάνει χώρα από τις 10 Οκτωβρίου 2025.

Επέτειος για τον Γιάννη Καλαβριανό με δύο παραστάσεις στο ιστορικό Αμφι-θέατρο

"Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας" και "Η Πύλη της Κόλασης": Με δύο θεατρικές παραστάσεις κάτω από την ίδια στέγη γιορτάζει ο πολυγραφότατος δημιουργός και σκηνοθέτης τη νέα σεζόν 2025-26 τα 20 χρόνια της Εταιρείας Θεάτρου Sforaris.

Πρώτο trailer για το "Άρωμα γυναίκας" με τον Άκη Σακελλαρίου

Το διάσημο οσκαρικό έργο "Scent of a woman", που έγινε ευρέως γνωστό από τον κινηματογράφο, σκηνοθετεί φέτος για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης.

Η Μελία Κράιλινγκ από το "Emily in Paris" στους "Ερωτευμένους" του Bios

Η σκηνοθέτις και συγγραφέας Έλενα Πέγκα σκηνοθετεί μια παράσταση που αποκαλύπτει με σκληρότητα, αλλά και ποιητική ένταση την κόλαση του έρωτα και τη βαριά κληρονομιά μίας οικογένειας.

Εξτρά μέρα για το "Τέλος του παιχνιδιού" με τους Μάκη Παπαδημητρίου-Γιώργο Χρυσοστόμου

Λόγω ζήτησης, προστέθηκε επιπλέον ημέρα παραστάσεων για το έργο του Μπέκετ που έρχεται στο θέατρο Ιλίσια.

Οιδίποδας Τύραννος

Η Σοφία Αντωνίου σκηνοθετεί τη γνωστή τραγωδία του Σοφοκλή, αναθέτοντας την ερμηνεία της στον -εξαιρετικό- Χάρη Χαραλάμπους-Καζέπη και καταλήγει σε ένα πυκνό, επιδραστικό θέαμα που επαναπροσδιορίζει τη σχέση του θεατή με το παραστασιακό γεγονός. | Powered by Uber