"Ο πατέρας": Ακυρώνεται η σημερινή παράσταση στο Σύγχρονο Θέατρο

Εκτάκτως δεν θα πραγματοποιηθεί η παράσταση του έργου του Φλοριάν Ζελέρ σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη.

Ο πατέρας Σκότη ©Patroklos Skafidas

Το Σύγχρονο Θέατρο ανακοινώνει την ακύρωση της σημερινής παράστασης του "Πατέρα" του Φλοριάν Ζελέρ με πρωταγωνιστές την Ιωάννα Παππά και τον Περικλή Μουστάκη, σε σκηνοθεσία της Ελένης Σκότη, λόγω ασθένειας ηθοποιού. Οι κάτοχοι των εισιτηρίων μπορούν να επικοινωνήσουν σχετικά με το ταμείο του θεάτρου.

Μόλις πριν λίγες ημέρες ξεκίνησε την πορεία του το δημοφιλές και πολυβραβευμένο έργο του τρομερού παιδιού του γαλλόφωνου θεάτρου που πραγματεύεται τα όρια των σχέσεων μέσα σε μια οικογένεια, όταν ο πατέρας νοσήσει με άνοια λόγω γήρατος. Το τραγικό αυτό θέμα προσεγγίζεται με χιούμορ, αλλά και τρυφερότητα, γι' αυτό και ο ίδιος ο συγγραφέας το χαρακτηρίζει ως τραγική φάρσα.

Δύο σημαντικοί ηθοποιοί διαφορετικών γενεών, ο Περικλής Μουστάκης και η Ιωάννα Παππά, στους ρόλους πατέρα και κόρης, ερμηνεύουν ένα ψυχολογικό όσο και υπαρξιακό κείμενο που θέτει θεμελιώδεις προβληματισμούς για τη ζωή και τις ανθρώπινες σχέσεις. Η διανομή ολοκληρώνεται με τους αξιόλογους ηθοποιούς Αλέξανδρο Κωχ, Λίλη Τσεσματζόγλου, Κωνσταντίνο Σειραδάκη και Καλλιόπη Παναγιωτίδου.

Προπώληση εισιτηρίων από το more.com

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Ο πατέρας

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 100 '

Ο Αντρέ, ο πατέρας, πάσχει από άνοια και αρνείται να δεχτεί τις νοσοκόμες που προσλαμβάνει η κόρη του για να τον φροντίζουν. Καθώς προσπαθεί να συμφιλιωθεί με τη νέα του κατάσταση, αρχίζει να αμφισβητεί τους αγαπημένους του, την πραγματικότητα γύρω του, ακόμα και το ίδιο το μυαλό του. Η κόρη του, από την άλλη μεριά, αναζητά τις δικές της ισορροπίες στη ζωή της, προσπαθώντας παράλληλα να ανταποκριθεί στο καθήκον της να φροντίσει τον ηλικιωμένο της πατέρα. Η μεταβαλλόμενη πραγματικότητα στο σπίτι, θα ειδωθεί από την οπτική γωνία του πατέρα, οδηγώντας τον θεατή σε μια διττή εμπειρία, αφενός της σύγχυσης του μεταξύ συναίσθησης της πραγματικότητας και διαστρεβλωμένων εντυπώσεων και αφετέρου εκείνης των κωμικοτραγικών στιγμών που συνεπάγονται.

Σύγχρονο Θέατρο

Ευμολπιδών 45

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Taniko"- κρασί στο χέρι, αγγλικοί υπέρτιτλοι στη σκηνή

Το "Taniko" δίνει τις τελευταίες παραστάσεις του με εκλεκτό κρασί και αγγλικούς υπέρτιτλους, προσκαλώντας το κοινό σε μια ιδιαίτερη πρόταση στο Studio Μαυρομιχάλη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
20/11/2025

Σε αυτό το τεύχος έχεις όλη τη θεατρική σεζόν στα χέρια σου

Πιστή στο ραντεβού της με το θεατρόφιλο κοινό, η αγαπημένη σας ετήσια έκδοση "Θέατρο" κυκλοφορεί σήμερα, Πέμπτη 20/11, δωρεάν μαζί με το "αθηνόραμα"!

"Φαέθων" του Δημητριάδη: Η οικογένεια ως πεδίο μάχης

Εμπνευσμένος από τον αρχαίο μύθο του Φαέθοντα, ο τίτλος του έργου του Δημήτρη Δημητριάδη παραπέμπει στην επικίνδυνη πορεία από το σκοτάδι προς την αναλαμπή. Το έργο που μετατρέπει την οικογενειακή βία σε κοσμική σύγκρουση ανάμεσα στο Φως και στο Σκοτάδι ανεβαίνει από τη Χρύσα Καψούλη.

Στην πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ: Όταν η αλήθεια αρχίζει να γεμίζει το χώρο

Η πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση μάς έδειξε πώς μια ευφυής μεταγραφή μπορεί να ανανεώσει το αρχαίο δράμα και να το μεταφέρει στο σήμερα με οξυδέρκεια. Το έργο χτίζεται αθόρυβα, η αλήθεια κατακλύζει τη σκηνή σαν αναπόφευκτη αποκάλυψη, κι εσύ δεν μπορείς να μη σκέφτεσαι τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων.

"Interview": Η ομάδα Εμείς μοιράζεται αναμνήσεις από την πολυταξιδεμένη παράσταση

Οι ερμηνευτές και συντελεστές της μαύρης κωμωδίας "Interview" που καυτηριάζει την εργασιακή πραγματικότητα, αφηγούνται ιστορίες της πολυταξιδεμένης παράστασης, με αφορμή την επιστροφή της στο θέατρο Olvio.

Εχθρός του λαού

Η παράσταση του Γερμανού σκηνοθέτη ενεργοποιεί τον Ίψεν ως φορέα ζωντανού δημόσιου διαλόγου, με μια παράσταση-φόρουμ που εξετάζει τη σύγκρουση ηθικής και κέρδους στη σύγχρονη πραγματικότητα. | Powered by Uber

Στην εξοχή

Με μια φαινομενικά απλή υπόθεση, το έργο του Βρετανού συγγραφέα διατυπώνει υπαινικτικές αλήθειες για τη μοναξιά, τη βία και την εξουσία των σχέσεων, και η Αικατερίνη Παπαγεωργίου φέρνει στην επιφάνεια τη δυναμική του, παρά την αμφιλεγόμενη κινησιολογική επιλογή της σκηνοθεσίας. | Powered by Uber