Οι θεατρικές παραστάσεις που κάνουν πρεμιέρα αυτή την εβδομάδα

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που κάνουν πρεμιέρα από 19 έως 25 Οκτωβρίου και ξεχωρίζουν.

Μικρά συζυγικά εγκλήματα

"Μικρά συζυγικά εγκλήματα"

Μια ωραία συνάντηση επιφυλλάσσει το έργο του Ερίκ-Εμανουέλ Σμιτ, που σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας, με τις ερμηνείες της Ναταλίας Τσαλίκη και του Άρη Λεμπεσόπουλου. Ερωτήματα για την αγάπη και τις σχέσεις και τελικά για την ίδια την ύπαρξη  θέτει ο Γάλλος συγγραφέας μέσα από μια συζυγική ιστορία (Άνεσις, από 20/10).

Εγκλήματα καρδιάς
©Patroklos Skafidas

"Εγκλήματα καρδιάς"

Οι οικογενειακές σχέσεις απασχολούν το βραβευμένο με Πούλιτζερ έργο της Μπεθ Χένλεϊ, που σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Κοέν με μια ομάδα νέων ηθοποιών. Τρεις αδερφές με διαφορετικές προσωπικότητες και διαφορετική πορεία ζωής επανενώνονται στο πατρικό τους, με αφορμή την επιδείνωση της υγείας του παππού τους, και επαναπροσδιορίζουν το παρελθόν και τις σχέσεις τους (Faust, από 19/10).

Τα κατασκευασμένα συμφέροντα

"Τα κατασκευασμένα συμφέροντα"

Στην κωμωδία των αρχών του 20ού αι., που υπογράφει Χαθίντο Μπεναβέντε, δύο απατεώνες πείθουν μια ολόκληρη πόλη ότι είναι εξέχουσες προσωπικότητες. Ο Γιάννης Καλαβριανός στη σκηνοθεσία προτείνει μια νέα διασκευή όπου έξι ερμηνεύτριες (Τζένη Διαγούπη, Όλγα Σκιαδαρέση, Μαρία Κοσκινά κ.ά.) υποδύονται όλους τους ρόλους (Τέχνης, από 20/10).

"Αράφ"

Το νέο έργο του Γιάννη Τσίρου είναι μια σύγχρονη ιστορία, που διαδραματίζεται σε ένα νησί μεταξύ ενός ξενοδόχου, ενός κηπουρού και μιας κτηνιάτρου, που βρίσκονται αντιμέτωποι με ηθικά διλήμματα και συγκρούσεις. Ο Γιώργος Παλούμπης σκηνοθετεί τους Ιωσήφ Πολυζωίδη, Φώτη Λαζάρου και Ράνια Σχίζα (Αποθήκη, από 20/10).

Τελευταία φεγγάρια
Αγγελική Κοκκοβέ©

"Τα τελευταία φεγγάρια"

Ένας άνδρας στη δύση της ζωής του κάνει μια βαθιά ενδοσκόπηση, λίγο πριν εγκαταλείψει το σπίτι του για να εγκατασταθεί σε έναν οίκο ευγηρίας. Το τρυφερό έργο του Φούριο Μπορντόν σκηνοθετεί η Ρέινα Εσκενάζυ, με τον Στέφανο Κυριακίδη στον πρωταγωνιστικό ρόλο και τους Μαρία Παπαφωτίου και Δημήτρη Λιακόπουλο (Coronet, από 20/10).

The aliens
Δημήτρης Ταΐρης©

"The Aliens"

Τον τίτλο του ποιήματος του Μπουκόφσκι δανείζεται η Άνι Μπέικερ για το έργο της, όπου τρεις καλτ ήρωες περνούν τις μέρες τους μιλώντας για μουσική, ποίηση και φιλοσοφία και γίνονται η φωνή μιας γενιάς που δεν μεγάλωσε ποτέ. Σκηνοθετεί ο Μιχάλης Πανάδης, ο οποίος και πρωταγωνιστεί, δίπλα στους Γιάννη Βασιλώττο και Βασίλη Κανάκη (Από Μηχανής, από 20/10).

Μαντάμ Μποβαρύ
Γιώργος Καλφαμανώλης

"Μαντάμ Μποβαρί"

Το κλασικό έργο του Γκιστάβ Φλομπέρ έρχεται σε σκηνοθεσία της Λίλλυς Μελεμέ, με την Πέγκυ Τρικαλιώτη στο ρόλο της νεαρής Έμα, που ονειρεύεται την απόδραση από τη μίζερη καθημερινότητα και τον πληκτικό γάμο της, αναζητώντας τα έντονα συναισθήματα των ρομαντικών αναγνωσμάτων της. Μαζί της οι Κώστας Βασαρδάνης, Πάρης Θωμόπουλος κ.ά. (Αποθήκη, από 22/10).

Το δωμάτιο του παιδιού
Πάτροκλος Σκαφίδας©

"Το δωμάτιο του παιδιού"

Ο Γιώργος Χριστοδούλου και η Βαλέρια Δημητριάδου σκηνοθετούν (μαζί με τον Παναγιώτη Γαβρέλα) και πρωταγωνιστούν στο έργο του Ζουζέπ Μαρία Μπενέτ ι Ζουρνέτ, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Επικεντρώνεται στους μηχανισμούς που χρησιμοποιούν οι γονείς ενός αγοριού για να αντιμετωπίσουν ένα μυστηριώδες γεγονός που το αφορά (Θέατρο του Νέου Κόσμου, από 20/10).

Το τηλεφώνημα

"Το τηλεφώνημα"

Ο Κώστας Φιλίππογλου σκηνοθετεί τον Χάρη Τζωρτζάκη στο μονόλογο του Θανάση Τριαρίδη, ένα έργο που γράφτηκε για να διαμαρτυρηθεί ενάντια στη θεσμική βία ως κανονικότητα και σε όσους την παραβλέπουν με αντάλλαγμα ένα χάδι από την εξουσία. Ήρωάς του είναι ένας ηθοποιός που συνομιλεί στο τηλέφωνο με τους προέδρους της Αμερικής (Faust, από 23/10).

Καθαρίστρια
Ιωάννα Τζετζούμη©

"Η καθαρίστρια"

Ο νέος μονόλογος του Αντώνη Τσιπιανίτη Αθερινού ("Η πόρνη από πάνω") είναι ένα έργο για τα μεγάλα "ναι" και "όχι" που λέμε στη ζωή. Ηρωίδα είναι η Πελαγία, που εργάζεται ως καθαρίστρια σε μια πολυεθνική εταιρεία, και στην παράσταση που σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Λιακόπουλος το ρόλο θα ερμηνεύσει ο Αντώνης Παπαηλίας (Coronet, από 23/10).

Το διαβατήριο
Πάτροκλος Σκαφίδας©

"Το διαβατήριο"

Ένας τόπος αναψυχής γίνεται χώρος βασανισμών σε αυτό το πολιτικό έργο του Βενεζουελάνου Γουσταύου Οτ για την ανάγκη του ανθρώπου να ξεφύγει από την καταπίεση. Το ανεβάζει σε πανελλήνια πρεμιέρα η Ειρήνη Λαμπρινοπούλου, με τους Γιώργο Κατσή, Βαγγέλη Αμπαζή και Διονύση Πιφέα (Θέατρο του Νέου Κόσμου, από 23/10).

Κάθε Πέμπτη κύριε Γκριν
Πάτροκλος Σκαφίδας©

"Κάθε Πέμπτη κύριε Γκριν"

Ο Γιώργος Κωνσταντίνου και ο Αποστόλης Τότσικας συναντιούνται στο ανθρώπινο έργο του Τζεφ Μπάρον, το οποίο περιγράφει τις τακτικές συναντήσεις που αναγκάζονται να μοιραστούν ένας μοναχικός ηλικιωμένος και ένας κοινωνικός λειτουργός, λόγω ενός ατυχήματος. Τους σκηνοθετεί ο Κώστας Γάκης, που υπογράφει επίσης τη μετάφραση και τη μουσική σύνθεση (Αργώ, από 25/10).

Αντίο Ροβινσών
Gordon Jackson©

"Αντίο, Ροβινσών"

Η Αννίτα Καπουσίζη βασίζεται στο μύθο του Ροβινσώνα Κρούσου και σε κείμενα των Χ. Κορτάσαρ, Μ. Τουρνιέ, για να πει την ιστορία ενός μέσου δυτικού ανθρώπου που ναυαγεί σε ένα ερημονήσι. Πρωταγωνιστούν ο Μελαχροινός Βελέντζας και ο Πάνος Πολυπαθέλης και η παράσταση της ομάδας ARTimeleia (που αποτελείται από ανάπηρους και μη ηθοποιούς)   υποστηρίζεται με διερμηνεία στη νοηματική (Φούρνος, από 19/10).

Σόλνες ο πρωτομάστορας
Λάμπρος Ρουμελιωτάκης©

"Σόλνες ο πρωτομάστορας"

Το δράμα του Ίψεν σκηνοθετεί η Ανδρονίκη Αβδελιώτη σε δική της διασκευή, χρησιμοποιώντας αποσπάσματα και στοιχεία από τον "Φάουστ" του Γκαίτε, τη "Θεία Κωμωδία" του Δάντη και στοιχεία από την λαϊκή παράδοση και την μυθολογία της Νορβηγίας. Πρωταγωνιστούν:  Περικλής Αλμπάνης, Γιώργος Ζώης, , Αθηνά Μαυρομάτη κ.ά. (Αλκμήνη, από 21/10).

Περισσότερες πληροφορίες

Μικρά συζυγικά εγκλήματα

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 75 '

Εξαιτίας ενός μυστηριώδους ατυχήματος, ο Ζιλ, ένας συγγραφέας, παθαίνει αμνησία. Η εδώ και πολλά χρόνια γυναίκα του, η Λίζα, αναλαμβάνει να επαναφέρει τη μνήμη του σχετικά με τον εαυτό του αλλά και εκείνη. Θα του πει, όμως, εκείνη σε όλα την αλήθεια; Όπως αναφέρει ο σκηνοθέτης, ο συγγραφέας του έργου βάζει στην ουσία έναν άνθρωπο να ανακαλύπτει τον άπειρα μυστηριώδη χαρακτήρα ενός άλλου. Η διαύγεια του χαρακτήρα του ενός του δίνει τη δυνατότητα να αποδεχτεί τον άλλον και να δημιουργήσουν μια σχέση που είναι βέβαιη μέσα στην αβεβαιότητα του έρωτα. Μήπως, όμως, ο πόνος που προκαλεί το συναίσθημα αυτό αναπόφευκτος;

The aliens

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 105 '

Δύο απογοητευμένοι τριαντάρηδες και κολλητοί φίλοι περνούν τις μέρες τους στο πίσω μέρος ενός μικρού επαρχιακού καφέ, συζητώντας για μουσική και ποίηση. Προσελκύουν στην παρέα τους τον καινούργιο υπάλληλο του μαγαζιού και αποφασίζουν να του μάθουν όλα όσα ξέρουν. Τον μυούν στον κόσμο τους με τα μαγικά μανιτάρια, τις φιλοσοφικές συζητήσεις και τις μεγάλες μπάντες οι οποίες δεν υπήρξαν ποτέ. Ένα διεισδυτικό έργο με βιτριολικό χιούμορ για τη φιλία, για την τέχνη, τον έρωτα και το θάνατο που οδηγεί τους ήρωές του σε μια ήσυχη και τραγικά αστεία καταστροφή. Ο τίτλος του έργου είναι δανεισμένος από ένα ποίημα του Μπουκόφσκι.

Εγκλήματα καρδιάς

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 75 '

Οι τρεις όχι και πολύ συνηθισμένες αδελφές επανασυνδέονται στο πατρικό τους με αφορμή την επιδείνωση της υγείας του παππού τους. Ύστερα από αρκετά χρόνια απουσίας, τώρα, μέσα από πολλές συγκρούσεις, εντάσεις αλλά και κωμικές καταστάσεις, τα κορίτσια βιώνουν τη σαθρότητα των οικογενειακών σχέσεων. Ξεθάβουν το παρελθόν, κατηγορούν η μία την άλλη, ανακαλούν τις οικογενειακές τους μνήμες, και τελικά προσπαθούν να κατανοήσουν την αυτοκτονία της μητέρας τους. Εμπόδιο σε όλη αυτή τη διαδικασία στέκονται οι παλαιότεροι αλλά και οι νεότεροι εραστές τους. Θα καταφέρουν, άραγε, να συνεχίσουν ενωμένες; Θα καταφέρουν έστω και για μια στιγμή να είναι κι οι τρεις ευτυχισμένες;

Καθαρίστρια

  • Μονόλογοι
  • Διάρκεια: 65 '

Η Πελαγία, καθαρίστρια από τα γεννοφάσκια της, συνηθισμένη στο να της της λέει η ζωή όχι, βρίσκεται αντιμέτωπη με το μεγάλο ναι. Μπροστά σε αυτό το δίλημμα πηγαινοέρχεται μέσα στο σαλόνι του σπιτιού της, με την άλλοτε φινετσάτη, τώρα φθαρμένη πολυθρόνα, και εξομολογείται την μέχρι τώρα ζωή της. Σφουγγαρίστρες και ξεσκονόπανα, γοητευτικοί άνδρες και καλοντυμένες γυναίκες, έρωτες που έμειναν στη μέση, η μάνα που έφυγε ξαφνικά από τη ζωή. Γιατί Πελαγία ίσον σφουγγαρίστρες και ξεσκονόπανα. Γιατί Πελαγία ίσον όχι με κεφαλαία γράμματα. Και ξαφνικά η τύχη της χαμογελά. Θα πάρει άραγε την μεγάλη απόφαση να αλλάξει μια για πάντα την ζωή της;

Αράφ

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Στο νέο θεατρικό του Γιάννη Τσίρου μεταφερόμαστε σε ένα νησί όπου ένας ξενοδόχος, ένας κηπουρός και μία κτηνίατρος, στέκονται απέναντι, ενώ είναι μαζί. Είναι αντιμέτωποι με μία κοινωνία που υποκρίνεται και απαιτεί διαρκώς, χωρίς καμία επίγνωση της ενοχής της. Πρόκειται για μία σύγχρονη ιστορία, με ηθικά διλήμματα, συγκρούσεις και ερωτήματα που χρειάζονται απαντήσεις. Με ανθρώπους (ή σκύλους) που ψάχνουν φάρους σε ακτές και μία θάλασσα ελεύθερη να τους ταξιδέψει. Η παράσταση επικοινωνεί με τον θεατή αφενός σε επίπεδο ψυχαγωγικό -εφόσον το έργο ξεδιπλώνεται μέσα από ανατροπές και χιούμορ- και αφετέρου σε επίπεδο βαθιά κοινωνικό, ψυχολογικό έως και φιλοσοφικό, με τους χαρακτήρες να επιδεικνύουν τόσο σκληρότητα όσο και ενσυναίσθηση.

Το δωμάτιο του παιδιού

  • Δράμα

Ένα ζευγάρι ζει μια υπέροχη ημέρα με τον μικρό τους γιο που έχει γενέθλια. Όλα βαίνουν καλώς, μέχρι που το αγόρι βρίσκεται στην άκρη του μπαλκονιού κυνηγώντας το καινούργιο του παιχνίδι. Ο συγγραφέας έχει δημιουργήσει ένα μυστήριο σχετικά με την κατάληξη του συμβάντος. Οι γονείς χρησιμοποιούν δυο εκ διαμέτρου αντίθετους μηχανισμούς για να αντιμετωπίσουν το γεγονός, καταλήγοντας σε μια επίπονη αντιπαράθεση. Τι έχει συμβεί στο παιδί; Ποιος από τους δύο γνωρίζει την αλήθεια; Ένα έργο σκληρό, αλλά και τρυφερό, που μιλά για τα παράλληλα σύμπαντα που αναγνωρίζει ο καθένας ως πραγματικότητα και για την ατέρμονη προσπάθεια των ανθρώπων να επικοινωνήσουν και να καταλήξουν στην αλήθεια.

Το διαβατήριο

  • Κοινωνικό

Ένας άνθρωπος ταξιδεύει και βρίσκεται κατά λάθος σε έναν τόπο που δεν είχε διανοηθεί ότι μπορεί να υπάρξει. Εκεί συναντιέται με δύο ξεχασμένα όργανα της Τάξης, που προσπαθούν να ακυρώσουν με κάθε κόστος την μέχρι τώρα ταυτότητά του. Η πιθανή γη της επαγγελίας μεταμορφώνεται σε χώρα βασανιστηρίων και ψυχολογικών πειθαναγκασμών. Οι ήρωες χάνονται ο ένας μέσα στα σύνορα της γλώσσας του άλλου, με αποτέλεσμα η έλλειψη επικοινωνίας να δημιουργεί την αίσθηση ενός παράλογου αδιεξόδου. Συνολικά, το έργο είναι υπαρξιακό και έντονα πολιτικό, ενώ, παράλληλα, διαθέτει πολύ χιούμορ και στοιχεία φάρσας, και εξερευνά την ανάγκη του ανθρώπου να ξεφύγει από την αλλεπάλληλη καταπίεση.

Τα κατασκευασμένα συμφέροντα

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 90 '

Δύο αδίστακτοι απατεώνες εμφανίζονται από το πουθενά και συστήνονται σε μια ολόκληρη πόλη ως εξέχουσες προσωπικότητες. Σιγά σιγά, επινοούν για τους πάντες ένα πλήθος συμφερόντων και μοιράζουν υποσχέσεις για μεγάλα οφέλη σε όσους σταθούν δίπλα τους. Η απεγνωσμένη ελπίδα για μια πιο εύκολη ζωή μέσω της εγγύτητας με την εξουσία γίνεται το ιδανικό δόλωμα. Και κάπως έτσι πείθεται ολόκληρη η εκμαυλισμένη πόλη. Οι χαρακτήρες του έργου -δεκαέξι συνολικά, ερμηνευμένοι με φρενήρεις ρυθμούς από τις έξι ηθοποιούς- είναι βασισμένοι στην comedia dell’ arte, με το κείμενο συνολικά να προσεγγίζει τη φάρσα και να αποτελεί μία σάτιρα που στηλιτεύει τη δύναμη της εικόνας.

Κάθε Πέμπτη κύριε Γκρην

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 100 '

Ένας μοναχικός Νεοϋορκέζος, που έχει αποτραβηχτεί μετά τον θάνατο της γυναίκας του στο διαμέρισμά του δέχεται τις επισκέψεις ενός νεαρού κοινωνικού λειτουργού. Η σχέση αυτή θα αλλάξει για πάντα και τους δύο. Θα σύρει τον καθένα έξω από τη ζώνη ασφαλείας του, θα απειλήσει τις επιφανειακές τους βεβαιότητες, θα απαλύνει τα αγκάθια τους. Οι δύο αυτοί τόσο γνώριμοι σε όλους μας χαρακτήρες, που τους έφερε κοντά ένα επιπόλαιο ατύχημα, θα διανύσουν όλη την ανθρώπινη διαδρομή από το ξεκαρδιστικό γέλιο ως τα πιο λυτρωτικά δάκρυα συγκίνησης. Μαζί θα καταργήσουν την απόσταση που τους χωρίζει και θα γίνουν -με έναν τρόπο βαθύ και αμετάκλητο- συγγενείς.

Το τηλεφώνημα

  • Μονόλογοι
  • Διάρκεια: 70 '

Σε ένα σύμπαν παράλληλο με το δικό μας ένα νέο είδος θεάτρου σαρώνει τις σκηνές του κόσμου. Πρόκειται για το περίφημο Delimmatic Theater – το Θέατρο του Διλήμματος. Σύμφωνα με αυτό το είδος, ο ηθοποιός πρέπει να πυροβολήσει επί σκηνής ένα ζώο με την συναίνεση κάποιου θεατή/ακροατή – ή, εάν δεν τα καταφέρει, να πυροβολήσει το κεφάλι του. Το «Τηλεφώνημα» είναι μια τέτοια παράσταση Διλημματικού Θεάτρου. Ο ήρωάς μας συνομιλεί με τους προέδρους της Αμερικής ζητώντας απελπισμένα βοήθεια. Μιλώντας μαζί τους, προσπαθεί να τους πείσει πως η συναίνεση στον φόνο -η καθημερινή τους κανονικότητα- είναι απολύτως λογική, όπως και η δολοφονία ενός σκύλου.

Τα τελευταία φεγγάρια

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 100 '

Ένας ηλικιωμένος καθηγητής μέσα σε ένα δωμάτιο φτιάχνει την βαλίτσα του για τελευταία φορά. Στους τοίχους κολλημένα αυτοκόλλητα με ήρωες του Ντίσνεϊ. Στο πάτωμα ένα άλμπουμ με φωτογραφίες και διάσπαρτα κόμικς. Στο πικ-απ οι μουσικές νότες του Μπαχ. Ετοιμάζεται να εγκαταλείψει το σπίτι του γιου του ο οποίος τον φιλοξενούσε -την τελευταία του οικογένεια- για να περάσει την υπόλοιπη ζωή του σ’ έναν οίκο ευγηρίας. Αναπολώντας μνήμες και λόγια που ειπώθηκαν ή και όχι, πεισματάρης σαν μικρό παιδί, μοιράζεται με συγκίνηση αλλά και χιούμορ τα αληθινά του συναισθήματα μόνο με το φάντασμα της γυναίκας του και φυσικά με τον θεατή.

Μαντάμ Μποβαρί

  • Δραματοποιημένο Μυθιστόρημα
  • Διάρκεια: 125 '

Η Έλσα Ανδριανού διασκευάζει το κλασικό έργο που παρουσιάζει την ιστορία της Έμμα, μιας νέας κοπέλας από την επαρχία, που ονειρεύεται διακαώς την απόδραση της από την μίζερη καθημερινότητα που την περιτριγυρίζει, αναζητώντας τις έντονες συγκινήσεις και τις συναισθηματική εξάρσεις που περιγράφονται στα ρομαντικά μυθιστορήματα που διαβάζει. Ο γάμος της με τον Σαρλ Μποβαρί, έναν αφοσιωμένο και χαμηλών τόνων επαρχιακό γιατρό που την αγαπά πραγματικά, σύντομα αποδεικνύεται κάθε άλλο παρά ιδανικός. Παγιδευμένη σε ένα περιβάλλον γεμάτο συντηρητικές προκαταλήψεις, απομονωμένη σε έναν κόσμο φτιαγμένο από άντρες για άντρες, η Έμμα αρνείται να επαληθεύσει τον διακοσμητικό ρόλο που έχουν προδιαγράψει οι άλλοι για αυτήν και αναζητά καταφύγιο στις χίμαιρές της.

Αντίο, Ροβινσών

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 80 '

Ένας δυτικός άνθρωπος ναυαγεί σε ένα έρημο νησί που τον καλεί να γίνει μέρος της φύσης, της μοναξιάς και της συνάντησης με τον Άλλον, τον διαφορετικό, τον βάρβαρο, σε μια παράσταση βασισμένη στο μύθο του Ροβινσώνα και κείμενα των Τουρνιέ, Αγκάμπεν, Κορτάσαρ. Χρόνια μετά οι δυό τους, γυρίζουν για τελευταία φορά ως επίτιμοι καλεσμένοι στο νησί τους, που είναι πια ένας σύγχρονος τεχνολογικός παράδεισος ή και μια δυστοπία θα μπορούσε να πει κανείς.

Φούρνος

Μαυρομιχάλη 168

Τέχνης «Κάρολος Κουν»

Φρυνίχου 14, Πλάκα

Αργώ

Ελευσινίων 15

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Το "ΑΤΙΤΛΟΝ" της Αντωνίας Οικονόμου ξεκινάει δεύτερο κύκλο παρουσίασης

Η παρασταστική αλληγορία της Ελληνίδας χορογράφου έρχεται στο Σύγχρονο Θέατρο.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
16/05/2024

"Ρωμαίος και Ιουλιέτα": Το κλασικό έργο ως γέφυρα Ελλάδας και Τουρκίας στο Μέγαρο

Μετά την Άγκυρα και την Κωνσταντινούπολη, η συμπαραγωγή του Κρατικού Θεάτρου της Τουρκίας και του Μεγάρου Μουσικής σε σκηνοθεσία Λευτέρη Γιοβανίδη έρχεται στο Μέγαρο στις 16/5, με τις απαραίτητες τροποποιήσεις στην σαιξπηρική ιστορία και έναν πολυπολιτισμικό θίασο.

Μάθε με να φεύγω

Η πικρή ιστορία άτυχων ερώτων και μοναξιάς του Άκη Δήμου αποδίδεται από τον Γιάννη Σκουρλέτη με μία παράδοξη, queer σκηνική γλώσσα, που γοητεύει με τη δυναμική της. | Powered by Uber| Powered by Uber

Ένας εχθρός του λαού

Παράσταση συλλογικής αφηγηματικής φόρμας που αναδεικνύει το σημαντικού πολιτικού προβληματισμού ιψενικό έργο, αφήνοντας όμως σε δεύτερη μοίρα ζητήματα θεατρικότητας | Powered by Uber

Η "Βότκα μολότοφ" "σκάει" κι αυτό το καλοκαίρι

Η εκρηκτική κωμωδία της Ελένης Ράντου σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη και με τον Τάσο Χαλκιά ως Τσέχοφ επιστρέφει με καλοκαιρινή περιοδεία σε ανοικτά θέατρα της Αττικής.

"Uncanny valley": Οι Rimini Protokoll συμμετέχουν με περφόρμανς στο Athens Digital Arts Festival

Η γερμανική θεατρική ομάδα που δημιούργησε το επιδραστικό θεατρικό κίνημα Reality Trend έρχεται στο Ρεξ, με μια περφόρμανς με πρωταγωνιστή ένα ανθρωπόμορφο ρομπότ.

"Glorious Epic": Έχεις ξαναδεί σύγχρονο χορό στο Alcatraz Strip Club;

Η χορογράφος Σοφία Μαυραγάνη παρουσιάζει μια "ένδοξη έπικ παράσταση χορού", μια ποιητική αλληγορία για την ομορφιά του αταίριαστου στο πιο φημισμένο στριπ κλαμπ της Αθήνας.