Το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου καλεί τους εφήβους σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα χορού

Η ομάδα κι όμΩς κινείται συντονίζει το εργαστήριο “Ancient Future Duets” στο Open Plan 2023 του ελληνικού φεστιβάλ.

9.25 κι όμΩς κινείται Χριστίνα Γεωργιάδου©

Σε συνέχεια των πολύ επιτυχημένων εργαστηρίων των προηγουμένων ετών, "Ancient Future Solo” και "Ancient Future Chorus”, το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου καλεί ξανά έφηβες και εφήβους 14 έως 17 ετών, με ή χωρίς προηγούμενη χορευτική εκπαίδευση, να προσεγγίσουν το Αρχαίο Δράμα μέσα από τον σύγχρονο Χορό στο εργαστήριο "Ancient Future Duets” στο πλαίσιο του Open Plan 2023. Με αφετηρία τους "Βατράχους” του Αριστοφάνη θα καταδυθούμε σε μια δημιουργική διαδικασία πειραματισμών, δοκιμών, ερωτήσεων, αφηγήσεων και παιχνιδιού με την εμψύχωση της ομάδας κι όμΩς κινείται, υπό την καθοδήγηση της χορογράφου Χριστίνας Σουγιουλτζή.

Χριστίνα Σουγιουλτζή
Χριστίνα Γεωργιάδου©
Χριστίνα Σουγιουλτζή

Οι συμμετέχουσες και οι συμμετέχοντες θα αντλήσουν έμπνευση από αυτό το παράδοξο, συναρπαστικό έργο για να διερευνήσουν μέσα από την κίνηση, την προσωπική και την ομαδική έκφραση διαχρονικά δυαδικά σχήματα και αντιθετικά δίπολα: πρωτότυπο - αντίγραφο, ζωικό - ανθρώπινο, θεός - θνητός, αφέντης - δούλος, συνενοχή - σύγκρουση, αλληλεξάρτηση - αλληλοεξόντωση. Αλλά και Αρχαίο Δράμα - σύγχρονος Χορός, άτομο - ομάδα, λέξεις - κίνηση, εκπαίδευση - παιχνίδι, αφήγηση - σώμα, παρελθόν - μέλλον, παρελθόν - παρόν, παρόν - μέλλον. 

Who is who - ομάδα κι όμΩς κινείται

Συνεργασία καλλιτεχνών µε διαφορετικό κινησιολογικό background, που στοχεύει σε σύνθετες σωµατικές παραστάσεις, όπου συναντιούνται ο χορός µε το τσίρκο και την performance. Στη δοµή µιας ενιαίας παράστασης, αφοµοιώνονται τεχνικές του τσίρκου, και αξιοποιείται η επικοινωνιακή ιδιαιτερότητα της performance σ’ ένα ευρύ ερμηνευτικό φάσμα. Το στίγμα της ομάδας δίνεται από ένα πλούσιο κινησιολογικό λεξιλόγιο που ενσωματώνει την ιδιαίτερη ταυτότητα του κάθε ερµηνευτή και της κάθε ερμηνεύτριας, όχι ως παράθεση δεξιοτήτων αλλά ως ομαδική διαδικασία αυτοδιαµόρφωσης, σε σχέση µε τις αισθητικές αποφάσεις που απαιτεί κάθε έργο. 

Όσα πρέπει να ξέρετε

Ο αριθμός των συμμετεχόντων του εργαστηρίου είναι 20 άτομα. Θα διεξαχθεί από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάρτιο του 2023 στον Χώρο Β’ της Πειραιώς 260. Η συμμετοχή σε όλες τις Οpen Plan δράσεις του Φεστιβάλ είναι δωρεάν.

Ημέρες διεξαγωγής: Κάθε Σάββατο 11 π.μ.-3 μ.μ. (14, 21, 28/1 - 4, 11, 18, 25/2 - 4, 11/3 ) & τις Κυριακές 5, 11/3, 3-7 μ.μ. Η γενική πρόβα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 18 Μαρτίου και η παρουσίαση του εργαστηρίου την Κυριακή 19 Μαρτίου. 

Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής μέχρι τις 20/12.

Δηλώσεις συμμετοχής εδώ

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Το "Χάος και Τάξη" είναι ένα έργο για μια γενιά που είχε περίπου τα πάντα και τα έχασε σχεδόν όλα

Σύγχρονοι προβληματισμοί που απασχολούν τις νεότερες γενιές παρουσιάζονται στη σκηνή του Θεάτρου 104.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
08/02/2023

Ο Σωτήρης Ρουμελιώτης μάς εξηγεί γιατί η σουρεαλιστική παράσταση που σκηνοθετεί στην Πειραματική του Εθνικού ταιριάζει γάντι στην Αθήνα

Ο σκηνοθέτης της παράστασης "Δε Φάιναλ Θολούθιον" μας μιλά για την πρώτη φορά που δάκρυσε στο θέατρο αλλά και για τις βόλτες του στην Αθήνα, όπου παρατηρεί τραγελαφικές συμπεριφορές που υπάρχουν στην παράσταση.

"Βασιλιάς Βαγγέλης Β' o Λεβεντόκαρδος": Μια ολοκαίνουργια ελληνική κωμωδία

Ένας θίασος νέων ηθοποιών μας συστήνει μια σύγχρονη κωμωδία που προέκυψε από τη Σχολής Πυροδότησης Θεατρικής Γραφής του Θεάτρου Πορεία.

Ο "Διάλογος" του Ιάκωβου Καμπανέλλη κάνει πρεμιέρα στο Απαράμιλλον

Το μονόπρακτο "Διάλογος" του Ιάκωβου Καμπανέλλη ανεβαίνει για έξι μόνο παραστάσεις από νέα ομάδα καλλιτεχνών.

"Το Φως του Γκαζιού": Ένα έργο για την έμφυλη ψυχολογική βία

Το έργο του Πάτρικ Χάμιλτον που ακολουθεί την παράδοση των σπουδαίων θρίλερ του Αλφρεντ Χίτσκοκ, της Αγκάθα Κρίστι επιστρέφει για έναν νέο κύκλο παραστάσεων στο Θέατρο Βαφείο - Λάκης Καραλής.

"Αφανισμός": Τελευταίες παραστάσεις για την Άννα Κοκκίνου

H Άννα Κοκκίνου, καταθέτει την ψυχή της στη θεατρική μεταφορά του "Αφανισμού" του τελευταίου μυθιστορήματος του Τόμας Μπέρνχαρντ στο Σφενδόνη.

Νίκος Καρδώνης: "Η καλύτερη σκηνοθεσία είναι αυτή που δεν φαίνεται"

Ο Νίκος Καρδώνης δίνει μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο "α" με αφορμή την πρώτη του σκηνοθεσία πάνω στο κλασικό έργο του Άντον Τσέχοφ, η "Αρκούδα", ενώ παράλληλα πρωταγωνιστεί στη νέα παράσταση του Στάθη Λιβαθινού "Berlin Alexanderplatz" στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων - "Λευτέρης Βογιατζής".