"Δυσαρμονίες": Επίκαιρο έργο που ασκεί κριτική στην κοινωνία ανεβάζει ο Αντώνης Αντωνίου

Η Θεατρική του Αντώνη Αντωνίου συνεχίζει να αναζητεί έργα που καθρεφτίζουν οικεία κακά. Μέσα στον Δεκέμβριο περιμένουμε την πρεμιέρα του έργου "Δυσαρμονίες" της Τζόις Κάρολ Όουτς, με τους Αντώνης Αντωνίου και Νατάσα Ασίκη.

Δυσαρμονίες © Νίκος Κόκκας

Επίκαιρο και δυνατό το έργο "Δυσαρμονίες" της Τζόις Κάρολ Οουτς, μια από τις πιο σημαντικές ποιητικές, πεζογραφικές και δραματουργικές φωνές της Αμερικής, φέρνει ένα ζευγάρι αντιμέτωπους με ένα εξαιρετικά δύσκολο θέμα. Οι γονείς του Καρλ, καλούνται σε ένα τηλεοπτικό στούντιο για να δώσουν συνέντευξη και να υπερασπιστούν το γιο τους που κατηγορείται για τον βιασμό και την δολοφονία μιας δεκατετράχρονης. Άραγε είναι ένοχος; Ο πατέρας (Αντώνης Αντωνίου) και η σύζυγος του (Νατάσα Ασίκη), μπερδεμένοι και χαμένοι σε μια δίνη από αμφιβολίες και ερωτηματικά και σε μεγάλη αδυναμία να κρίνουν αντικειμενικά τα γεγονότα, παλεύουν σ' αυτό που θα ήθελαν διακαώς να είναι ο γιος τους, σ' αυτό που πιστεύουν και σ' αυτό που η πραγματικότητα τους αναγκάζει να δουν.  Συγχρόνως βρίσκονται αντιμέτωποι με τη βουλιμία των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης που τους χρησιμοποιούν σαν εμπόρευμα για να πουλήσουν και να κερδίσουν ακροματικότητα.

Αλήθεια είναι αυτό που βλέπουμε ή αυτό που προσπαθούμε να πείσουμε τον ευατό μας; Είναι πάρα πολλά τα θέματα τα οποία πραγματεύεται το έργο που σκηνοθετεί ο Αντώνης Αντωνίου, ακάματος σκηνοθέτης και ηθοποιός του ελληνικού θεάτρου με προσανατολισμό σε έργα με κοινωνικό και πολιτικό περιεχόμενο.  Οι "Δυσαρμονίες” της Τζόις Κάρολ Όουτς ανεβαίνουν σε μετάφραση του Νίκου Χατζόπουλου στη Θεατρική Σκηνή, στις 15 Δεκεμβρίου. Το σκηνικό και τα κοστούμια  σχεδίασε ο Νίκος Κασαπάκης και τους φωτισμούς η Μαριέττα Παυλάκη. Οι "Δυσαρμονίες” πρωτοανέβηκαν το 1990, στο Actora  Theatre του Λούισβιλ και στη χώρα μας, το 2005 στο θέατρο Πόρτα, σε σκηνοθεσία του Νίκου Χατζόπουλου με πρωταγωνιστές τους Κώστα Τριανταφυλλόπουλο και την Υβόνη Μαλτέζου.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Δυσαρμονίες

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 60 '

Ένα ζευγάρι καλείται σε ένα τηλεοπτικό στούντιο για να δώσει συνέντευξη και να υπερασπιστεί το γιο του, που κατηγορείται για το βιασμό και τη δολοφονία μιας δεκατετράχρονης.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ο Πουπουλένιος" σε 20 τελευταίες παραστάσεις

Last call για την παράσταση "Ο πουπουλένιος" με τους Νίκο Πουρσανίδη, Αργύρη Αγγέλου, Γεράσιμο Σκαφίδα, Δημήτρη Πιατά στο Σύγχρονο Θέατρο.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
25/11/2025

"Πόσο χρόνο έχω;" ρωτάει ο Βαγγέλης Χαρισόπουλος

Γνωστός και ως η φωνή του τηλεοπτικού Shopping Star, ο Βαγγέλης Χαρισόπουλος συνεχίζει ακάθεκτος με νέες παραστάσεις του stand up comedy σόλο "Πόσο χρόνο έχω;".

Το "Kontakthof" της Πίνα Μπάους ξαναζωντανεύει στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Η αγάπη της Ελλάδας για την Πίνα Μπάους συναντά μια ιστορική στιγμή: το Εθνικό Θέατρο συνεργάζεται με το Pina Bausch Foundation για την αναβίωση του εμβληματικού "Kontakthof" και εγκαινιάζει έναν νέο δίαυλο διεθνούς καλλιτεχνικής ανταλλαγής.

18 ρόλοι. 1 ηθοποιός: Η Σοφία Καζαντζιάν για την ερμηνευτική πρόκληση της "Κατσαρίδας Κ."

Ως guest editor, η Σοφία Καζαντζιάν μάς εισάγει στον ανατρεπτικό κόσμο της "Κατσαρίδας Κ.", φωτίζοντας ένα ταξίδι ατέλειας, μεταμόρφωσης και ανθρώπινης αλήθειας εμπνευσμένη από το έργο του Κάφκα.

"8": Μια παράσταση σύγχρονου χορού εμπνέεται από την πυξίδα του Kandinsky

Η ομάδα χορού ΑΝΕΜΑ και η χορογράφος Ζωή Ευσταθίου παρουσιάζουν ένα νέο έργο στην ΠΛΥΦΑ.

Η "Οικογένεια Τσέντσι" ταξιδεύει στη Ρώμη: η Βεατρίκη επιστρέφει στον τόπο της τραγωδίας

Η διεθνώς αναγνωρισμένη παράσταση "Οικογένεια Τσέντσι" των Ιόλης Ανδρεάδη, Άρη Ασπρούλη παρουσιάζεται στο ιστορικό OFF/OFF THEATRE της Ρώμης, στις 25 Νοεμβρίου, επαναφέροντας στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Βεατρίκης Τσέντσι, σύμβολο αντίστασης απέναντι στην εξουσιαστική βία.

Οι παραστάσεις που κάνουν πρεμιέρα Δευτέρα και Τρίτη, 24 & 25/11

Οδεύουμε προς το τέλος της χρονιάς και η θεατρική σεζόν ανεβάζει στροφές! Νέες πρεμιέρες και αγαπημένες επαναλήψεις διεκδικούν δυναμικά την προσοχή μας.