"Δυσαρμονίες": Επίκαιρο έργο που ασκεί κριτική στην κοινωνία ανεβάζει ο Αντώνης Αντωνίου

Η Θεατρική του Αντώνη Αντωνίου συνεχίζει να αναζητεί έργα που καθρεφτίζουν οικεία κακά. Μέσα στον Δεκέμβριο περιμένουμε την πρεμιέρα του έργου "Δυσαρμονίες" της Τζόις Κάρολ Όουτς, με τους Αντώνης Αντωνίου και Νατάσα Ασίκη.

Δυσαρμονίες © Νίκος Κόκκας

Επίκαιρο και δυνατό το έργο "Δυσαρμονίες" της Τζόις Κάρολ Οουτς, μια από τις πιο σημαντικές ποιητικές, πεζογραφικές και δραματουργικές φωνές της Αμερικής, φέρνει ένα ζευγάρι αντιμέτωπους με ένα εξαιρετικά δύσκολο θέμα. Οι γονείς του Καρλ, καλούνται σε ένα τηλεοπτικό στούντιο για να δώσουν συνέντευξη και να υπερασπιστούν το γιο τους που κατηγορείται για τον βιασμό και την δολοφονία μιας δεκατετράχρονης. Άραγε είναι ένοχος; Ο πατέρας (Αντώνης Αντωνίου) και η σύζυγος του (Νατάσα Ασίκη), μπερδεμένοι και χαμένοι σε μια δίνη από αμφιβολίες και ερωτηματικά και σε μεγάλη αδυναμία να κρίνουν αντικειμενικά τα γεγονότα, παλεύουν σ' αυτό που θα ήθελαν διακαώς να είναι ο γιος τους, σ' αυτό που πιστεύουν και σ' αυτό που η πραγματικότητα τους αναγκάζει να δουν.  Συγχρόνως βρίσκονται αντιμέτωποι με τη βουλιμία των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης που τους χρησιμοποιούν σαν εμπόρευμα για να πουλήσουν και να κερδίσουν ακροματικότητα.

Αλήθεια είναι αυτό που βλέπουμε ή αυτό που προσπαθούμε να πείσουμε τον ευατό μας; Είναι πάρα πολλά τα θέματα τα οποία πραγματεύεται το έργο που σκηνοθετεί ο Αντώνης Αντωνίου, ακάματος σκηνοθέτης και ηθοποιός του ελληνικού θεάτρου με προσανατολισμό σε έργα με κοινωνικό και πολιτικό περιεχόμενο.  Οι "Δυσαρμονίες” της Τζόις Κάρολ Όουτς ανεβαίνουν σε μετάφραση του Νίκου Χατζόπουλου στη Θεατρική Σκηνή, στις 15 Δεκεμβρίου. Το σκηνικό και τα κοστούμια  σχεδίασε ο Νίκος Κασαπάκης και τους φωτισμούς η Μαριέττα Παυλάκη. Οι "Δυσαρμονίες” πρωτοανέβηκαν το 1990, στο Actora  Theatre του Λούισβιλ και στη χώρα μας, το 2005 στο θέατρο Πόρτα, σε σκηνοθεσία του Νίκου Χατζόπουλου με πρωταγωνιστές τους Κώστα Τριανταφυλλόπουλο και την Υβόνη Μαλτέζου.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Δυσαρμονίες

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 60 '

Ένα ζευγάρι καλείται σε ένα τηλεοπτικό στούντιο για να δώσει συνέντευξη και να υπερασπιστεί το γιο του, που κατηγορείται για το βιασμό και τη δολοφονία μιας δεκατετράχρονης.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Για τον Χάρη Ρώμα, η ανάγκη να αισθανθούμε ορατοί είναι πιο βαθιά απ’ όσο νομίζουμε

Με αφορμή την πρεμιέρα της νέας του κωμωδίας "Η Πριγκίπισσα των Αγίων Σαράντα" στο Coronet (από 4/12), ο Χάρης Ρώμας μιλά για τη συγγραφή, την υποκριτική, αλλά και για την πολιτική, αποκαλύπτοντας πώς συνδέει το χιούμορ με την κοινωνική κριτική και την προσωπική αλήθεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
07/12/2025

Χορεύουμε με την "Τοσοδούλα" στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Μια παράσταση για όλη την οικογένεια που βασίζεται στο παραμύθι "Τοσοδούλα" του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, σε σκηνοθεσία Γκάρι Σιβογιάν.

Συζήτηση για τους Αφροέλληνες με αφορμή την παράσταση "Άσπρο Μαύρο" στο Επί Κολωνώ

Οι συντελεστές της παράστασης "Άσπρο Μαύρο" συνομιλούν με τρεις καλεσμένους στην εκδήλωση - συζήτηση "Η Ορατότητα της Αφροελληνικής Κοινότητας στο Σύγχρονο Γίγνεσθαι".

"Μάρτυρας κατηγορίας"- Μυστήριο και αμείωτο σασπένς και 3η χρονιά στο "Δημήτρης Χορν"

Με ένα καστ γεμάτο ταλέντο και ενέργεια, η παράσταση "Μάρτυρας κατηγορίας" ζωντανεύει το θρυλικό δικαστικό θρίλερ της Άγκαθα Κρίστι στο θέατρο "Δημήτρης Χορν". Για 3η χρονιά η ένταση και η αληθοφάνεια κρατούν το κοινό καθηλωμένο από την πρώτη στιγμή ως το συγκλονιστικό φινάλε.

"Το μεγάλο μας τσίρκο": Το ιστορικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη ξανά στα φώτα της σκηνής

Ο Πέτρος Ζούλιας σκηνοθετεί το έργο-σταθμός της θεατρικής και πολιτικής ιστορίας μας, σε μια μουσικοθεατρική υπερπαραγωγή, με την Ελεωνόρα Ζουγανέλη και τον Δημήτρη Γκοτσόπουλο επικεφαλής του πολυμελούς θιάσου.

Τιμητική βράβευση στον σκηνοθέτη και συγγραφέα Μπάμπη Πλαϊτάκη από τον οργανισμό Heritage & Museums

Προβολή της θεατρικής του παράστασης "Δείπνο με τον Μεγαλέξανδρο".

Η "Φόνισσα" σε σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή

Η "Φόνισσα" εμπνέει τη νεοσύστατη Ομάδα "Φάος", που υπό τη σκηνοθεσία του Θοδωρή Αμπαζή μετατρέπει τον παπαδιαμαντικό λόγο σε μουσικοθεατρική παράσταση, φωτίζοντας εκ νέου τη σκοτεινή δύναμη του εμβληματικού έργου.