Μη χάσετε το "Larsen C" στη Στέγη

Larsen C Πηνελόπη Γερασίμου©

Σαν ένας αέρας που φυσά η μουσική του Γιώργου Πούλιου κινητοποιεί τα σώματα και τα "καθοδηγεί" σε ένα ασταμάτητο χορό που καθηλώνει το βλέμμα, στην παράσταση "Larsen C". Η αέρινη, ρευστή, απέριττη κινησιολογικά χορογραφία του Χρήστου Παπαδόπουλου εμπνέεται από τη φύση και συγκεκριμένα από τον τεράστιο, μυστηριώδη παγετώνα της Ανταρκτικής Larsen C που λιώνει σταδιακά. Η χορευτική παράσταση "Larsen C" είναι ένα έργο τέχνης εν κινήσει που εμπνέεται από τη βραδύτητα της τήξης των παγετώνων προκειμένου να μιλήσει για τη σφοδρότητα της ζωής και αξίζει να τη δείτε.

 

Διαβάστε Επίσης


Κάτω από το γκρίζο πέπλο των δυσοίωνων προβλέψεων για την καταστροφή του πλανήτη, ο Χρήστος Παπαδόπουλος στήνει μια χορευτική τελετουργία που εμπνέεται από τη φύση και συγκινεί με την υψηλή αισθητική της, παρά τη λιτότητα του σκηνικού. Η παράσταση λειτουργεί σαν μια μικροφυσική της κίνησης και μαγνητίζει το βλέμμα του θεατή στις λεπτομέρειες που μπορούν να προκύψουν από ένα κινητικό μοτίβο. Τίποτα δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς την απίθανη ομάδα χορευτών: Αντώνη Βάη, Χαρά Κότσαλη, Γεώργιο Κοτσιφάκη, Σωτηρία Κουτσοπέτρου, Μαρία Μπρέγιαννη, Αλέξανδρο Νούσκα Βαρελά και Ιωάννα Παρασκευοπούλου. Σαν μια υπόγεια δύναμη να τους κινητοποιεί, με τη χειρονομία και την πλαστικότητα της κίνησης τους εκφράζουν ένα εύγλωττο "λόγο", η κίνηση τους λειτουργεί σαν αντίβαρο στον ακίνητο παρατηρητή. Η αθηναϊκή πρεμιέρα του "Larsen C" πραγματοποιήθηκε στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης, για πέντε sold-out βράδια, από τις 30 Μαρτίου έως τις 3 Απριλίου 2022. Μετά τη μεγάλη επιτυχία, στις 6 με 9 Οκτωβρίου πραγματοποιείται ο δεύτερος κύκλος παρουσίασης του έργου στην πόλη. 

Περισσότερες πληροφορίες

Larsen C

  • Χορός
  • Διάρκεια: 60 '

Στην παράσταση που κατέκτησε τις μεγαλύτερες σκηνές της Ευρώπης, τα σώματα συντονίζονται με την ανεπαίσθητα αργή κίνηση του ομώνυμου παγόβουνου, σε μια ονειρική ακολουθία εξίσου απόκοσμη με το πολικό τοπίο.

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

Λεωφ. Συγγρού 107, Νέος Κόσμος
  • Βινιέτες Τεχνών - City life

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

16ο Athens Video Dance Project: Τέσσερις ημέρες αφιερωμένες στο σώμα και την κίνηση

Το 16ο Athens Video Dance Project φέρνει στην Αθήνα ένα δυναμικό σύμπαν χορού, video dance και επιτέλεσης. Με θεματική τις "Φυσικές Αποκρίσεις", το φεστιβάλ παρουσιάζει ένα πολυδιάστατο πρόγραμμα που αναδεικνύει τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
08/12/2025

"Πτέρυγα Α’ – Κελί 71": Ελευθερία και εγκλεισμός σε παράξενες συνθήκες

Η παράσταση "Πτέρυγα Α’ – Κελί 71" του Βασίλη Τσιράκη στο Αλκμήνη φέρνει δύο διαφορετικούς κόσμους αντιμέτωπους, διερευνώντας ελευθερία, ασφάλεια και ανθρώπινη συνύπαρξη μέσα σε σουρεάλ, αποστειρωμένες φυλακές.

"Οιδίποδας" στη Στέγη σε συνθήκες προσβασιμότητας

Η παράσταση "Οιδίποδας" του Ρόμπερτ Άικ, βασισμένη στον "Οιδίποδα Τύραννο" του Σοφοκλή, είναι από τις μεγάλες θεατρικές στιγμές της σεζόν, μια σύγχρονη, συναρπαστική ανάγνωση ενός κλασικού μύθου γεμάτη ένταση και πολιτικό σασπένς.

Αλέξανδρος Σωτηρίου: Στο θέατρο ‘Τζένη Καρέζη’, ένα προσωπικό ‘αντίο’ γίνεται επαναστατική πράξη

Στην πρώτη ελληνική παρουσίαση του έργου του Εντουάρ Λουί, "Αγώνες και μεταμορφώσεις μιας γυναίκας", ο σκηνοθέτης Αλέξανδρος Σωτηρίου καθοδηγεί τους Ελένη Κοκκίδου και Κωνσταντίνο Γεωργόπουλο σε μια ιστορία χειραφέτησης, επιβίωσης αλλά και κάτι ακόμη βαθύτερο.

Σε αυτά τα έργα τέχνης γινόμαστε άλλα ζώα

Οι καλλιτεχνικές αφορμές για να απο-ανθρωποκεντρώσουμε για λίγο το βλέμμα μας και να αντιληφθούμε τον κόσμο από την πλευρά των ζώων πληθαίνουν.

Για τον Χάρη Ρώμα, η ανάγκη να αισθανθούμε ορατοί είναι πιο βαθιά απ’ όσο νομίζουμε

Με αφορμή την πρεμιέρα της νέας του κωμωδίας "Η Πριγκίπισσα των Αγίων Σαράντα" στο Coronet (από 4/12), ο Χάρης Ρώμας μιλά για τη συγγραφή, την υποκριτική, αλλά και για την πολιτική, αποκαλύπτοντας πώς συνδέει το χιούμορ με την κοινωνική κριτική και την προσωπική αλήθεια.

Χορεύουμε με την "Τοσοδούλα" στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Μια παράσταση για όλη την οικογένεια που βασίζεται στο παραμύθι "Τοσοδούλα" του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, σε σκηνοθεσία Γκάρι Σιβογιάν.