"Παγίδα" για τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη στο θέατρο Ζίνα για δεύτερη χρονιά

Με το αστυνομικό του Ρομπέρ Τομά επιστρέφει τη νέα σεζόν ο γνωστός κωμικός μαζί με ένα επιτελείο πολύ καλών ηθοποιών υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του Πέτρου Ζούλια.

Η παγίδα Μαριλένα Αναστασιάδου©

Η "Παγίδα", το κορυφαίο αστυνομικό έργο του Ρομπέρ Τομά που μετρά περισσότερα από 30.000 ανεβάσματα παγκοσμίως, επιστρέφει για δεύτερη συνεχή χρονιά στο θέατρο Ζίνα με  ένα επιτελείο πολύ καλών ηθοποιών υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του Πέτρου Ζούλια: Βλαδίμηρος Κυριακίδης, Γιώργος Κωνσταντίνου, Έφη Μουρίκη, Μαρία Αντουλινάκη, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, Τάκης Παπαματθαίου. Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται στην αριστοτεχνική "Παγίδα” όπου ένας άνδρας δηλώνει την εξαφάνιση της συζύγου του. Λίγες ημέρες μετά βρίσκεται έκπληκτος μπροστά στην εμφάνιση μιας γυναίκας που υποστηρίζει ότι είναι η σύζυγός του, εκείνος όμως αρνείται κατηγορηματικά για την ταυτότητά της. Ο αστυνομικός επιθεωρητής που αναλαμβάνει την υπόθεση καλείται να ανακαλύψει ποιος από τους δύο λέει την αλήθεια

Η παγίδα
Μαριλένα Αναστασιάδου©

Όσον αφορά τη φήμη του έργου που εξαπλώθηκε από την πρώτη κιόλας στιγμή της κυκλοφορίας του το 1960, η "Παγίδα” θεωρείται σταθμός στην ιστορία του αστυνομικού μυστηρίου, αφού καθιέρωσε ένα νέο είδος, αυτό του κωμικού θρίλερ ("comedy thriller”). Όπως τη χαρακτήρισε ο μέγας θαυμαστής της, Άλφρεντ Χίτσκοκ, είναι ένα "πρωτότυπο μίγμα από βιτριόλι και μαρμελάδα, που κάνει το συγγραφέα της να μοιάζει γιος της Αγκάθα Κρίστι από τη μια και του Κάρλο Γκολντόνι από την άλλη”. Μια λεπτή ισορροπία συγκινήσεων, ανατροπών, χιούμορ, μυστηρίου και "θεάτρου εν θεάτρω” που σίγουρα δεν συναντάμε συχνά σε ένα θεατρικό έργο. Αυτός είναι και ο στόχος του Πέτρου Ζούλια από την πλευρά της σκηνοθεσίας. Να αναδείξει το διαφορετικό ύφος και τις μεθόδους που κάνουν τόσο γοητευτικό το διαχρονικό αυτό έργο, προσκαλώντας παράλληλα το θεατή να λύσει το μυστήριο. 

Η παγίδα
Μαριλένα Αναστασιάδου©

Ο Αντώνης Γαλέος υπογράφει τη μετάφραση, η Ευανθία Ρεμπούτσικα τη μουσική, η Μαίρη Τσαγκάρη τα σκηνικά, η Ντένη Βαχλιώτη τα κοστούμια και η Μελίνα Μάσχα τους φωτισμούς.

Η παγίδα
Μαριλένα Αναστασιάδου©

Προπώληση μέσω viva.gr

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Η παγίδα

  • Θρίλερ
  • Διάρκεια: 105 '

Μια γυναίκα χάνεται στις Άλπεις, όταν όμως επιστρέφει, ο άντρας της είναι ο μόνος που δεν την αναγνωρίζει, στη διάσημη ανατομία ενός ψυχολογικού εγκλήματος.

Ζίνα

Λεωφ. Αλεξάνδρας 74

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Δύο φαντασμαγορικές παραστάσεις για όλη την οικογένεια στο Christmas Theater

Το Christmas Theater μας προσκαλεί σε δύο mega θεάματα για όλη την οικογένεια γεμάτα μαγεία και φαντασία.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
13/11/2025

"Cow | Deer": Πρώτες φωτογραφίες από την καινοτόμο παράσταση της Κέιτι Μίτσελ στο Εθνικό

Ξεκίνησε στο Εθνικό Θέατρο το "Cow | Deer", η παράσταση της Κέιτι Μίτσελ που μετατρέπει τη Νέα "Νίκος Κούρκουλος" σε έναν κόσμο όπου ζώα και άνθρωποι συνυπάρχουν ισότιμα.

Πολυτεχνείο: Εβδομάδα Δημοκρατίας στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Δύο σημαντικές στιγμές της σύγχρονης ελληνικής Ιστορίας μέσα από δύο θεατρικές παραστάσεις, με αφορμή την επέτειο εξέγερσης του Πολυτεχνείου και των 50 χρόνων της Μεταπολίτευσης.

Παράταση παραστάσεων για τον "Άνθρωπο του Θεού"

Το θεατρικό έργο "Άνθρωπος του Θεού" του Ανδρέα Κεντζού, συνεχίζει δυναμικά στο Θέατρο 104 σε σκηνοθεσία Δημήτρη Γεωργαλά, μια υπαρξιακή αναμέτρηση με τα θεμελιώδη ερωτήματα της πίστης, της ηθικής και της ανθρώπινης φύσης.

"Wonnangatta": Ο Κώστας Φαλελάκης και ένα θεατρικό γουέστερν για τη βία, τη φύση και την αυτογνωσία

Στο πλαίσιο του αφιερώματος στους Αυστραλούς συγγραφείς στο Αγγέλων Βήμα, ο Κώστας Φαλελάκης μας εισάγει στο πνεύμα του αυστραλιανού έργου "Wonnangatta" του Άνγκους Τσερίνι, στο οποίο πρωταγωνιστεί μαζί με τον Αλέξιο Κοτσώρη. Ένα θεατρικό γουέστερν στην Αυστραλία του 1918, όπου δύο άνδρες αναμετρώνται με το έγκλημα, την αδυσώπητη φύση και τα όρια του εαυτού τους.

Τέλος του παιχνιδιού

Έργο ανοιχτής φόρμας, όπως όλα του Μπέκετ, το "Τέλος του παιχνδιού" προσδιορίζεται σε μεγάλο βαθμό από το ύφος της σκηνοθετικής ερμηνείας. Εδώ ο Μάκης Παπαδημητρίου υπογράφει μία γλαφυρή μεταφορά του παράλογου και κωμικοτραγικού του χιούμορ. | Powered by Uber

Άρωμα γυναίκας

Μια γλυκόπικρη και συγκινητική ιστορία με ναπολιτάνικο ταμπεραμέντο, για την ανδρική φιλία, την ενηλικίωση και τις απρόσμενες συναντήσεις της ζωής, σε μια παράσταση με ταλέντο, ψυχή, ωραίες ερμηνείες και τον Άκη Σακελλαρίου στα καλύτερά του. | Powered by Uber