"Παγίδα" για τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη στο θέατρο Ζίνα για δεύτερη χρονιά

Με το αστυνομικό του Ρομπέρ Τομά επιστρέφει τη νέα σεζόν ο γνωστός κωμικός μαζί με ένα επιτελείο πολύ καλών ηθοποιών υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του Πέτρου Ζούλια.

Η παγίδα Μαριλένα Αναστασιάδου©

Η "Παγίδα", το κορυφαίο αστυνομικό έργο του Ρομπέρ Τομά που μετρά περισσότερα από 30.000 ανεβάσματα παγκοσμίως, επιστρέφει για δεύτερη συνεχή χρονιά στο θέατρο Ζίνα με  ένα επιτελείο πολύ καλών ηθοποιών υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του Πέτρου Ζούλια: Βλαδίμηρος Κυριακίδης, Γιώργος Κωνσταντίνου, Έφη Μουρίκη, Μαρία Αντουλινάκη, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, Τάκης Παπαματθαίου. Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται στην αριστοτεχνική "Παγίδα” όπου ένας άνδρας δηλώνει την εξαφάνιση της συζύγου του. Λίγες ημέρες μετά βρίσκεται έκπληκτος μπροστά στην εμφάνιση μιας γυναίκας που υποστηρίζει ότι είναι η σύζυγός του, εκείνος όμως αρνείται κατηγορηματικά για την ταυτότητά της. Ο αστυνομικός επιθεωρητής που αναλαμβάνει την υπόθεση καλείται να ανακαλύψει ποιος από τους δύο λέει την αλήθεια

Η παγίδα
Μαριλένα Αναστασιάδου©

Όσον αφορά τη φήμη του έργου που εξαπλώθηκε από την πρώτη κιόλας στιγμή της κυκλοφορίας του το 1960, η "Παγίδα” θεωρείται σταθμός στην ιστορία του αστυνομικού μυστηρίου, αφού καθιέρωσε ένα νέο είδος, αυτό του κωμικού θρίλερ ("comedy thriller”). Όπως τη χαρακτήρισε ο μέγας θαυμαστής της, Άλφρεντ Χίτσκοκ, είναι ένα "πρωτότυπο μίγμα από βιτριόλι και μαρμελάδα, που κάνει το συγγραφέα της να μοιάζει γιος της Αγκάθα Κρίστι από τη μια και του Κάρλο Γκολντόνι από την άλλη”. Μια λεπτή ισορροπία συγκινήσεων, ανατροπών, χιούμορ, μυστηρίου και "θεάτρου εν θεάτρω” που σίγουρα δεν συναντάμε συχνά σε ένα θεατρικό έργο. Αυτός είναι και ο στόχος του Πέτρου Ζούλια από την πλευρά της σκηνοθεσίας. Να αναδείξει το διαφορετικό ύφος και τις μεθόδους που κάνουν τόσο γοητευτικό το διαχρονικό αυτό έργο, προσκαλώντας παράλληλα το θεατή να λύσει το μυστήριο. 

Η παγίδα
Μαριλένα Αναστασιάδου©

Ο Αντώνης Γαλέος υπογράφει τη μετάφραση, η Ευανθία Ρεμπούτσικα τη μουσική, η Μαίρη Τσαγκάρη τα σκηνικά, η Ντένη Βαχλιώτη τα κοστούμια και η Μελίνα Μάσχα τους φωτισμούς.

Η παγίδα
Μαριλένα Αναστασιάδου©

Προπώληση μέσω viva.gr

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Η παγίδα

  • Θρίλερ
  • Διάρκεια: 105 '

Μια γυναίκα χάνεται στις Άλπεις, όταν όμως επιστρέφει, ο άντρας της είναι ο μόνος που δεν την αναγνωρίζει, στη διάσημη ανατομία ενός ψυχολογικού εγκλήματος.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πρεμιέρες: Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 9 έως 15 Μαΐου και ξεχωρίζουν.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
07/05/2024

Στην πρόβα του "Άτλαντα της δεκαετίας του 2000" αναρωτηθήκαμε: Είναι τα 00s ήδη ιστορία;

Το "α" βρέθηκε στη νέα δουλειά του Παντελή Φλατσούση όσο ήταν ακόμη εν εξελίξει, πήρε μια ιδέα από την καινούργια αναμέτρησή του με τη μνήμη και το παρελθόν και ρώτησε το καστ: "Τι θυμάσαι από το 2000;".

Θεόδωρος Τερζόπουλος: "Η ζωή είναι μια παρένθεση μέσα στη μεγάλη επικράτεια του θανάτου"

Το θέατρο Άττις του Θεόδωρου Τερζόπουλου συμπληρώνει 40 χρόνια λειτουργίας και ανοίγεται σε νέους στοχασμούς. Διαβάστε όσα μας είπε ο κορυφαίος δημιουργός με αφορμή τις πολυαναμενόμενες παραστάσεις "Περιμένοντας τον Γκοντό" στη Στέγη (15-19/5) και "Ορέστεια" στην Επίδαυρο (12-13/7).

Πέθανε η Άννα Παναγιωτοπούλου

Η πολυαγαπημένη ηθοποιός έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 77 ετών.

Τι είδαμε τελικά τη σεζόν 2023-24;

Νέες πρεμιέρες αναμένονται καθ’ όλη τη διάρκεια του Μαΐου, παρ’ όλα αυτά, καθώς την Κυριακή των Βαΐων κατέβασαν αυλαία οι περισσότερες παραστάσεις του χειμώνα, ο εθιμοτυπικός απολογισμός της σεζόν προσφέρει μια καλή εικόνα της.

"Τα 12 Κουπέ" για 12η χρονιά στο Τρένο στο Ρουφ

Το μοναδικό σιδηροδρομικό πολιτιστικό φεστιβάλ, το οποίο είναι αφιερωμένο στη σύγχρονη νεανική έκφραση και δημιουργία, έρχεται ξανά τον Μάιο στην Αμαξοστοιχία-Θέατρο, με είσοδο ελεύθερη.

"Hard pop": Το νεό χορογραφικό έργο του Δημήτρη Μυτιληναίου συνδυάζει μουσική από 20 ποπ τραγούδια

Στο στούντιο PalmTree-MCA ανεβαίνει τον Μάιο μια παράσταση που αφορά στις πιθανές συγκλίσεις αλλά και στις εμφανείς αποκλίσεις μεταξύ του κλασικού μπαλέτου και του χορού στην ποπ κουλτούρα.