Με νέο καστ επανέρχεται η "Ποντικοπαγίδα" στον Νέο Ακάδημο

Ποντικοπαγίδα Πάτροκλος Σκαφίδας©

Μόνο η Ράνια Οικονομίδου, ο Νίκος Πολυδερόπουλος και ο Χάρης Τζωρτζάκης έμειναν από το περσινό καστ της "Ποντικοπαγίδα" της Αγκάθα Κρίστι, που παίχτηκε με επιτυχία στο θέατρο Νέος Ακάδημος και θα συνεχίσει από 1 Οκτωβρίου. Η σκηνοθέτις Κίρκη Καραλή ανανεώνει τη σκηνοθεσία της, για τρίτη χρονιά, και προετοιμάζει τους ηθοποιούς που επέλεξε να μπουν στον αινιγματικό, δαιδαλώδη κόσμο του έργου – σταθμός που ανεβαίνει σταθερά στο West End από το 1952: Μάριος Αθανασίου, Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Δημήτρης Πετρόπουλος, Βαγγέλης Σαλευρής, Σάννυ Χατζηαργύρη.

Η δράση μεταφέρεται στην ελληνική πραγματικότητα, συγκεκριμένα στην εποχή των '90s  και η δραματουργική επεξεργασία, του έργου, φωτίζει την πλοκή και το χιούμορ της συγγραφέως. Μέσα σε ένα δίωρο οκτώ καθημερινοί χαρακτήρες, βρίσκονται αποκλεισμένοι από το χιόνι σε ένα πανδοχείο στον Κιθαιρώνα. Ένα έγκλημα έρχεται να επισκιάσει τη διαμονή τους. Ο καθένας τους κρύβει μυστικά και προσπαθεί να αποφύγει τις παγίδες, ενώ όλοι μοιάζουν φαινομενικά αθώοι.


Ποντικοπαγίδα


"Η περίτεχνη αστυνομική πλοκή και το χιούμορ της συνδυάστηκαν σε μια ιστορία που σε πρώτο επίπεδο "καίει" τις εγκεφαλικές συνάψεις των θεατών, ενώ σε δεύτερο, σε κάνει να αναρωτιέσαι σε ποιον μπορείς να έχεις, τελικά, εμπιστοσύνη. Το δικό μου πείραγμα στο κείμενο δεν αγγίζει τα δομικά στοιχεία του έργου, ούτε την πλοκή και τους χαρακτήρες. Είχα τη διάθεση να φέρω το έργο πιο κοντά στον σημερινό θεατή αυτής της πόλης, αντικαθιστώντας όλες τις αγγλικές αναφορές με ελληνικές. Αυτό είχε ως συνέπεια και την αλλαγή των ονομάτων των ρόλων, όπου και πάλι, προέκυψε ένα παιχνίδι σε σχέση με την αλήθεια και το ψέμα - το τι είναι εντός και τι εκτός παράστασης, ας πούμε. Ένα παιχνίδι συνενοχής και αμφιβολίας με τους θεατές της παράστασης" δήλωνε με αφορμή τις περσινές παραστάσεις η Κίρκη Καραλή στο "α".

Η θεατρική απόδοση είναι του Αντώνη Γαλέου. Η πρωτότυπη μουσική σύνθεση του Αντώνη Παπακωνσταντίνου, τα σκηνικά/κοστούμια της Άσης Δημητρολοπούλου και οι φωτισμοί της Μελίνας Μάσχα. Ηλεκτρονικές προπωλήσεις από τη viva.

Περισσότερες πληροφορίες

Ποντικοπαγίδα

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 100 '

Το αστυνομικό μυστήριο που θέλει οκτώ ήρωες εγκλωβισμένους σε ένα δολοφονικό παιχνίδι, μεταφέρεται στις αρχές της δεκαετίας του '90 σε μια πανσιόν της ελληνικής επαρχίας.

Νέος Ακάδημος

Ακαδημίας & Ιπποκράτους 17

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πέντε ραντεβού στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Με σύγχρονα ελληνικά έργα, μία επανάληψη, δύο πολυαναμενόμενες ξένες μετακλήσεις και μια σημαντική πολιτική μαρτυρία συνεχίζεται το πρόγραμμα του Φεστιβάλ, σε Μικρή Επίδαυρο και Πειραιώς 260, την εβδομάδα 10-16 Ιουλίου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
09/07/2025

Ακρόαση από το θέατρο Αγγέλων Βήμα με προορισμό τη θεατρική Αυστραλία

Ένα θεατρικό αφιέρωμα στη σύγχρονη δραματουργία της Αυστραλίας ετοιμάζει το Αγγέλων Βήμα για τη σεζόν 2025-26.

"Η θάλασσα και ο γέρος": Ο Τάσος Νούσιας στον συγκλονιστικό ρόλο του Σαντιάγο, στην Ηλιούπολη

Ο βραβευμένος Τάσος Νούσιας πρωταγωνιστεί, για 2η χρονιά, στην παράσταση "Η Θάλασσα και ο Γέρος" – μια θεατρική μεταφορά του αριστουργήματος του Έρνεστ Χέμινγουεϊ "Ο Γέρος και η Θάλασσα", σε σκηνοθεσία Μαρλέν Καμίνκσι.

"Στο τσακ!" της Δήμητρας Παπαδοπούλου – Η ξεκαρδιστική κωμωδία επιστρέφει

Η ανατρεπτική κωμωδία της Δήμητρας Παπαδοπούλου "Στο τσακ!" επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Αλέκος Αλεξανδράκης και υπόσχεται γέλιο μέχρι δακρύων, μέσα από παρεξηγήσεις, σύγχρονες σχέσεις και... εκπλήξεις στο τσακ.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου συνεχίζει την καλοκαιρινή της περιοδεία

Έχοντας ήδη επισκεφτεί κάποια θέατρα της Ελλάδας και του εξωτερικού, η κατά Τερζόπουλο "Ορέστεια" συνεχίζει να περιοδεύει με τελευταίο σταθμό το Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου.

Αποκλειστικό: Ένα θερινό σινεμά γεννιέται στο Επί Κολωνώ

Το Επί Κολωνώ είναι μια κυψέλη πολιτισμού που δεν σταματά να ονειρεύεται και να μοιράζεται ιδέες και εμπειρίες. Φέτος, μετατρέπει την αυλή του σε θερινό σινεμά, προσκαλώντας μας σε βραδιές ποιοτικού ανεξάρτητου κινηματογράφου, κάτω απ’ τον πλάτανο.

"Ιφιγένεια / Βορά": Από τον βωμό της Αυλίδας, στη σκηνή της Πειραιώς

"Ήρθα εδώ, να δω τη θάλασσα, να διαλογιστώ, ν’ αλλάξω. Πάντα μπορείς να ξαναρχίζεις…". Με αυτή τη φράση ξεκινά το ταξίδι της Ιφιγένειας, όχι στην Αυλίδα αυτή τη φορά, αλλά στην Πειραιώς 260, μέσα από τον θεατρικό μονόλογο "Ιφιγένεια / Βορά", σε κείμενο της Βίβιαν Στεργίου και σκηνοθεσία της Αικατερίνης Παπαγεωργίου.