Η Δανάη Μπάρκα ξανά "Ουρανία" στο Μικρό Παλλάς

Ο επιτυχημένος τρυφερός και χιουμοριστικός μονόλογος του Γεράσιμου Ευαγγελάτου σε μουσική του Θέμη Καραμουρατίδη επιστρέφει για λίγες παραστάσεις.

Ουρανία

Η Δανάη Μπάρκα, που για δεύτερη σεζόν φέτος παρουσιάζει την πρωινή εκπομπή του Mega "Πάμε Δανάη”, επιστρέφει στη θεατρική σκηνή ως "Ουρανία" στον ομώνυμο επιτυχημένο μονόλογο του Γεράσιμου Ευαγγελάτου. Από 4 Απριλίου και για τρία Δευτερότριτα επαναλαμβάνεται ανανεωμένος στο Μικρό Παλλάς ο τρυφερός, χιουμοριστικός όσο και γλυκόπικρος μονόλογος, σε σκηνοθεσία του Γιώργου Σουλεϊμάν, τέσσερα χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα.

Ουρανία
Δημήτρης Γκέλμπουρας©

"Η Ουρανία είναι φίλη σου, αλλά μάλλον δεν το ξέρεις. Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα ν’ ανήκεις στους 240 φίλους της στο Facebook. Στην πραγματική ζωή είναι κάπως δύσκολο να τη συναντήσεις μιας κι η Ουρανία δε βγαίνει απ’ το σπίτι, παρά μόνο για ένα πολύ συγκεκριμένο λόγο… Η Ουρανία είναι ερωτευμένη. Πολύ. Και φοβάται περισσότερο. Η Ουρανία χαίρεται, θυμώνει, γελάει και κλαίει. Η Ουρανία έχει σκοτεινά μυστικά. Έχει κι ένα μεγάλο Όνειρο, αλλά αυτό θα σου το εκμυστηρευτεί μόνο αν σε εμπιστευτεί πραγματικά…”: αυτά διαβάζουμε για την "Ουρανία”, που καταγράφει την πορεία ενός νέου ανθρώπου σε έναν κόσμο που αρνείται να τον κατανοήσει, αντιμετωπίζοντας τον απόλυτο έρωτα, τη μοναξιά και τα όνειρα που συχνά ματαιώνονται. Ο Γιώργος Σουλεϊμάν προσεγγίζει με ευαισθησία τις πιο κρυφές πτυχές μιας αιχμηρής προσωπικότητας με την Δανάη Μπάρκα στον ομώνυμο ρόλο να εναλλάσσει πρόσωπα και συναισθήματα, δημιουργώντας μια ηρωίδα που ταυτίστηκε μαζί της.

Ουρανία
Δημήτρης Γκέλμπουρας©

Το τραγούδι "Στην Επόμενη Ζωή” αλλά και την πρωτότυπη μουσική σύνθεση έγραψε ειδικά για την παράσταση ο Θέμης Καραμουρατίδης σε στίχους Γεράσιμου Ευαγγελάτου. Στον ρόλο της μητέρας ακούγεται η φωνή της Μαρίας Καβογιάννη. Τα σκηνικά και τα κοστούμια υπογράφει η Ηλένια Δουλαδίρη και τους φωτισμούς η Ζωή Μολυβδά-Φαμέλη.

Προπώληση μέσω viva.gr

Περισσότερες πληροφορίες

Ουρανία

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 60 '

Ένας μονόλογος πάνω στο όνειρο και στη ματαίωσή του, πάνω στον απόλυτο έρωτα και στην ολοκληρωτική μοναξιά.

Μικρό Παλλάς

Αμερικής 2 (City Link)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"(Love me) Tinder": Δίγλωσση performance στο Theatre of the No

"Μπορεί ο έρωτας να επιβιώσει όταν το μόνο που κάνουμε είναι swipe;", διερωτάται η κωμωδία καταστάσεων του Νίκου Φυτά γύρω από τον έρωτα στο Theatre of the No.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
19/11/2025

Σε αυτό το τεύχος έχεις όλη τη θεατρική σεζόν στα χέρια σου

Πιστή στο ραντεβού της με το θεατρόφιλο κοινό, η αγαπημένη σας ετήσια έκδοση "Θέατρο" κυκλοφορεί την Πέμπτη 20/11, δωρεάν μαζί με το "αθηνόραμα"!

Σαλόνια Γλώσσας στο Εθνικό: Γνωριμία με τη σύγχρονη ελληνική γραφή και το "Μαύρο Κουτί"

Τα "Σαλόνια Γλώσσας" του Εθνικού Θεάτρου είναι μια δράση που μετατρέπει τον θεατρικό χώρο σε εργαστήριο ιδεών, φέρνοντας σε διάλογο τη γλώσσα, την τέχνη και τον κόσμο γύρω μας και το επόμενο ραντεβού θα πραγματοποιηθεί 30 Νοεμβρίου με τις Δανάη Λιοδάκη και Μυρτώ Αλικάκη.

Το αιχμηρό έργο του Τριαρίδη επιστρέφει: Συζήτηση με τη Μάγδα Φύσσα στο Θέατρο Olvio

Το έργο του Θανάση Τριαρίδη "Να ξέρετε πως αυτό που ακούτε είναι σφύριγμα τρένου", που σημάδεψε τις δύο προηγούμενες σεζόν, επιστρέφει στο Θέατρο Olvio με νέες συζητήσεις, συμμετοχή της Μάγδας Φύσσα και μια υποψηφιότητα στα βραβεία της Ένωσης Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών.

Τρίτο Στεφάνι: Η ατμόσφαιρα της παράστασης μέσα από νέες φωτογραφίες

Οι νέες φωτογραφίες από το "Τρίτο Στεφάνι" αποκαλύπτουν την ατμοσφαιρική, στοχαστική ματιά του Στάθη Λιβαθινού και της ομάδας του, που μεταμορφώνουν το κλασικό κείμενο του Ταχτσή σε μια ζωντανή, ποιητική παράσταση.

"Λεωφορείο ο πόθος"- Η επιστροφή Καραντζά και οι δύο πρωταγωνιστές

Η επανάληψη του "Λεωφορείου ο πόθος" στο Προσκήνιο σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά φωτίζεται από τη βραβευμένη ερμηνεία της Αλεξίας Καλτσίκη, ενώ ο Αινείας Τσαμάτης μιλά για τον Στάνλεϊ και τη σκηνική σύγκρουση που καθορίζει την παράσταση.

"Κέικ": ένα comfort food για την ανθρώπινη συμπεριφορά

Ως guest editor, ο συγγραφέας Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης παρομοιάζει το έργο του "Κέικ", που παίζεται στο Εμπορικόν με το απόλυτο comfort food: οικείο, τρυφερό και αληθινό. Όπως ένα γλύκισμα που ξυπνά μνήμες, έτσι και το έργο του αποκαλύπτει ανθρώπινες αδυναμίες, συγκρούσεις και τη γλύκα της συμφιλίωσης.