Οι δύο επιτυχημένοι μονόλογοι του Στέφανου Παπατρέχα "Φροσύνη” και "Πασού”, που συνθέτουν κάθε μία από τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, ολοκληρώνονται στο Θέατρο Άβατον στις 22 Μαρτίου. Φέτος, οι δύο παραστάσεις παρουσιάζονται η μία μετά την άλλη σε μία δυναμική σκηνική εκπλήρωση με την Σύνθια Μπατσή να αποτελεί καθοριστικό παράγοντα δικαίωσης του εγχειρήματος, επιδεικνύοντας μεγάλη ερμηνευτική ευελιξία, όπως διαβάζουμε και στην κριτική του "α”.
Στις δύο παραστάσεις που υπογράφουν σκηνοθετικά ο Στέφανος Παπατρέχας από κοινού με τον Λάζαρο Βαρτάνη, μια ηθοποιός ετοιμάζει δύο μονολόγους στο πλαίσιο ενός αυτοσχεδιασμού, πάνω σε δύο αλληλένδετες προσωπικότητες της ιστορίας, οι οποίες ερωτεύτηκαν τον ίδιο άντρα.
Η "Φροσύνη” είναι εμπνευσμένη από το ιστορικό πρόσωπο της κυρα-Φροσύνης, τη θρυλική προσωπικότητα των Ιωαννίνων που πνίγηκε από τον Αλί Πασά στη λίμνη Παμβώτιδα. Προκειμένου να μπει στο ρόλο, δοκιμάζει ρούχα, στάσεις, φωνές, ψάχνει πληροφορίες και υλικό για εκείνη, αντλώντας από την τελευταία νύχτα της Φροσύνης, τη ζωή, το γάμο, τα παιδιά της και τον έρωτα της για τον γιο του Αλί Πασά, Μουχτάρ. Η "Πασού” είναι η ιστορία της ηθικής αυτουργού του θανάτου της Φροσύνης, της απατημένης συζύγου του Μουχτάρ, υπεύθυνης για τον πνιγμό 16 ακόμα γυναικών.
Ισχύει προσφορά προπώλησης εισιτηρίων και για τις δύο παραστάσεις | Προπώληση μέσω viva.gr για τη "Φροσύνη” & την "Πασού”
Περισσότερες πληροφορίες
Πασού
Στο πλαίσιο ενός αυτοσχεδιασμού, μια ηθοποιός καλείται να ετοιμάσει ένα μονόλογο πάνω στην Πασού, την ηθική αυτουργό του θανάτου της κυρα-Φροσύνης.
Φροσύνη
Μια ηθοποιός καλείται, στο πλαίσιο ενός αυτοσχεδιασμού, να ετοιμάσει ένα μονόλογο πάνω στο ιστορικό πρόσωπο της κυρα-Φροσύνης.