Δείτε το "Άνθρωποι και Ποντίκια" οn demand

Τη μαγνητοσκοπημένης εκδοχής της θεατρικής παράστασης που έσπασε ταμεία, το "Άνθρωποι και Ποντίκια" του Βασίλη Μπισμπίκη, μπορείτε να δείτε τις πρώτες ημέρες του χρόνου.

Άνθρωποι και Ποντίκια

Καλύτερη παράσταση για τη σεζόν 2018-2019 αναδείχθηκε -σύμφωνα με την κρίση των αναγνωστών του Αθηνοράματος και του athinorama.gr- το "Άνθρωποι και ποντίκια" της ομάδας Cartel, η οποία απέσπασε και το πρώτο βραβείο σκηνοθεσίας για τον Βασίλη Μπισμπίκη. Η παράσταση-φαινόμενο μετά από μια σύντομη διακοπή είναι έτοιμη να ξανά γυρίσει στο φυσικό χώρο του Cartel Τεχνοχώρου από τις 5/1 με την αντικατάσταση της Μαίρης Μηνά από την Έρρικα Μπίγιου. Πριν από αυτό όμως μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε από 1 έως και 9 Ιανουαρίου την παράσταση με τους Βασίλη Μπισμπίκη, Δημήτρη Δρόσο, Μαίρη Μηνά, Στέλιο Τυριακίδη, Μάνο Καζαμία, Γιώργο Σιδέρη, Γιανμάζ Ερντάλ, Λευτέρη Αγουρίδα, Αγγέλα Πατσέλη, Μάρα Ζαλώνη, Ερατώ Αγγουράκη, Δημήτρη Γαλάνη, Διονύση Κοκκοτάκη διαδικτυακά μέσα από την πλατφόρμα της Viva.gr. Η κάμερα στο χέρι του διευθυντή φωτογραφίας Δημήτρη Κατσαΐτη γίνεται το μάτι του θεατή που παρακολουθεί από κοντά τους ήρωες της ιστορίας, δημιουργώντας την ίδια αίσθηση που επικρατούσε στη σκηνή του Τεχνοχώρου Cartel.

Άνθρωποι και Ποντίκια

Να σας θυμίσουμε πως ο Βασίλης Μπισμπίκης με μια παράσταση ακραίου ρεαλισμού αφηγείται τη ζωή δύο εκτοπισμένων ψυχών, του Βασίλη και του Λένου στην περιοχή του Ρέντη, μέσα σε βιομηχανικές αποθήκες και εργοστάσια που αναζητούν δουλειά. Οι ήρωες του "Άνθρωποι και ποντίκια" είναι εργάτες ταλαιπωρημένοι από τη δουλειά και την σκληρή πραγματικότητα που βιώνουν. Αντιμετωπίζουν τον ρατσισμό και κυρίως την ανάγκη για ένα μεροκάματο. Ο ρατσισμός, το απατηλό όνειρο για μια μικρή ιδιοκτησία, η δύναμη της φιλίας, η σημασία της ελπίδας, τα ιδανικά της αφοσίωσης, της πίστης, της αυτοδιάθεσης και της αλληλεγγύης, είναι τα στοιχεία της διαχρονικότητας του αριστουργήματος του Τζον Στάινμπεκ. Εξασφαλίστε το εισιτήριό σας (€ 14) και δείτε την παράσταση από εδώ 

Περισσότερες πληροφορίες

Άνθρωποι και ποντίκια

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 135 '

Το έργο του Τζον Στάινμπεκ μιλάει για την προσπάθεια του ανθρώπου για επιβίωση και την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο, το ρατσισμό αλλά και την αλληλεγγύη, με την πλοκή να μεταφέρεται σε ένα παλιό μηχανουργείο στην περιοχή του Ρέντη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Τι είδαμε τελικά στην παράσταση "Η Καταρίνα και η ομορφιά να σκοτώνεις φασίστες";

Με έναν προβοκατόρικο τίτλο και ένα αντίστοιχο φινάλε, η παράσταση του Πορτογάλου Τιάγκο Ροντρίγκες φιλοδόξησε να ερεθίσει τα αντανακλαστικά μας πάνω στο πρόβλημα του νεοφασισμού. Τα κατάφερε όμως;

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
10/12/2023

Τελευταίες παραστάσεις για τη "Σίρλεϊ" στο Θέατρο του Νέου Κόσμου

Η παράσταση, που πραγματεύεται τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία και στο γάμο, αλλά και την αναζήτηση της ταυτότητας του κάθε ανθρώπου, ολοκληρώνει το ταξίδι της.

Τελευταίες παραστάσεις για τη "Σκιά του Μαρτ" του Στιγκ Ντάγκερμαν στο θέατρο Αργώ

Στην παράσταση ερμηνεύουν οι ηθοποιοί: Αιμιλία Υψηλάντη, Φώτης Καράλης, Εμμανουέλα Κοντογιώργου, Θεόφιλος Μανόλογλου.

Το Θέατρο Coronet κλείνει 20 χρόνια λειτουργίας και το γιορτάζει με το Special Week Offer

Ειδικό εισιτήριο με μόλις 5€ για όλες τις παραστάσεις, για όλη την βδομάδα και για όλες τις ζώνες.

Σοφία Μαραθάκη: "Στον κόσμο του "Love and money" του Ντένις Κέλι πρωταγωνιστούν θύματα και θύτες της κατανάλωσης"

Η σκηνοθέτις και ηθοποιός γράφει για το τρομακτικά επίκαιρο έργο του καταξιωμένου Βρετανού συγγραφέα που αποτυπώνει τον ανελέητο ρυθμό της σύγχρονης ζωής, το οποίο μόλις ξεκίνησε να παίζεται στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν.

"Ανοιχτή Σκηνή": Επιστήμη και τέχνη συναντώνται (ξανά) στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Ακολουθούν το δεύτερο και τρίτο μέρος της θεματικής: "Κλιματική κρίση: η ζωή μας αλλάζει".

"Ενσαρκώνοντας τον Παζολίνι": Η Τίλντα Σουίντον στη Στέγη

Η σπουδαία ηθοποιός έρχεται στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση (11-16/12) με μια ξεχωριστή περφόρμανς/ντεφιλέ, στην οποία πρωταγωνιστούν τα αυθεντικά κοστούμια των ταινιών του Πιέρ Πάολο Παζολίνι.