Τέσσερις νέοι ηθοποιοί που αξίζουν την προσοχή σας

Δύο αγόρια και δύο κορίτσια κλέβουν τις εντυπώσεις με τις ερμηνείες τους μέσα στο πλουραλιστικό θεατρικό τοπίο της πρωτεύουσας. Γνωρίστε τους!

Γιορτινοί εξοδούχοι, προσοχή!
Τα θέατρα τροποποιούν τα ωράρια και τις ημέρες των παραστάσεων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Πριν την έξοδό σας επιβεβαιώσετε τις όποιες αλλαγές για να οργανώσετε καλύτερα τις θεατρικές σας εξορμήσεις.
collage ηθοποιοί

 

Ιφιγένεια Καραμήτρου

Με βλέμμα που μαγνητίζει και ταλέντο στο ακορντεόν, η Ιφιγένεια Καραμήτρου εντυπωσιάζει στον "Ποπολάρο" του Ξενόπουλου στο Θέατρο Τέχνης. Ο Θοδωρής Αμπαζής αναγνώρισε το ταλέντο της στις παραστάσεις "Τρεις αδελφές" σε σκηνοθεσία Τσέζαρις Γκραουζίνις, "Μαθήματα πολέμου" σε σκηνοθεσία Δημήτρη Λιγνάδη, "Καζμίρ και Καρολίνα" σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά κ.ά. και δικαίως πόνταρε στο σκηνικό νεύρο, το ρυθμό και το χιούμορ της∙ είναι άλλωστε μια θεατρίνα με πηγαία αλλά και καλά εξασκημένα εκφραστικά μέσα.

Ιφιγένεια Καραμήτρου

 

Νίκος Μάνεσης

Φέτος, βλέπουμε τον Νίκο Μάνεση στη "Φαίδρα" της Μαρίνας Τσβετάγιεβα, που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Καραντζάς στη νέα καλλιτεχνική του έδρα, το Προσκήνιο. Ο νεαρός ηθοποιός εντυπωσιάζει με τη σωματική του ευγλωττία και την ήρεμη δύναμη της παρουσίας του, στο ρόλο του συντρόφου του Ιππόλυτου. Απόφοιτος της δραματικής σχολής "Δήλος", στα 24 του χρόνια έχει συνεργαστεί με τον Δημήτρη Καραντζά ("Τρεις αδερφές"), τον Κωνσταντίνο Χατζή ("Οι δαιμονισμένοι") και τη Γεωργία Μαυραγάνη: αυτή τον επέλεξε στην πρώτη του επαγγελματική δουλειά στον ΘΟΚ, το 2018 ("Ο τυχερός στρατιώτης"), αλλά και του ανέθεσε ένα ρόλο που έκανε αίσθηση, εκείνον του Ορέστη, στο τρίτο μέρος της "Ορέστειας" που παρουσίασε το Εθνικό το καλοκαίρι του 2019.  

Νίκος Μάνεσης

 

Ναταλία Σουίφτ

Κρατήστε το όνομα της Ναταλίας Σουίφτ, η οποία δεν παύει να μας εκπλήσσει. Το 2016 ήταν σημαδιακή χρονιά για την 26χρονη ηθοποιό: έκανε το ερμηνευτικό ντεμπούτο της στον "Βέρθερο" σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Διαμαντή, στη "Λυσιστράτη" σε σκηνοθεσία Αυγουστίνου Ρεμούνδου και έπαιξε στην ταινία "Επαφή" του Τώνη Λυκουρέση. Το φωτεινό της πρόσωπο και η στακάτη ερμηνεία της άνοιξαν το δρόμο για τις ταινίες "Μελατονίνη" του Νίκου Πάστρα, "Όταν γελάω κλείνουν τα μάτια μου" του Ντάνιελ Μπόλντα, όπου κέρδισε ειδική μνεία ερμηνείας, και για τις σειρές "42°C" και "Καρτ Ποστάλ". Φέτος, o Γιάννης Στάνκογλου, από τη θέση του σκηνοθέτη, δίνει την ευκαιρία στο εύθραυστο εμφανισιακά κορίτσι να αναμετρηθεί με το σκληρό έργο "Killer Joe" του Τρέισι Λετς στο θέατρο Εμπορικόν. 

Ναταλία Σουίφτ

 

Φώτης Στρατηγός

Γνωρίσαμε τον Φώτη Στρατηγό φέτος, χάρη στις δύο παραστάσεις  που σκηνοθετεί ο Θωμάς Μοσχόπουλος στο θέατρο Πόρτα, "Πόσο κοστίζει να ζεις" της Μαρτίνα Μάγιοκ και  "Ο γιατρός της τιμής του" του Πέδρο Καλντερόν ντε λα Μπάρκα. Οι δύο ερμηνείες συνιστούν μια πολλά υποσχόμενη εκκίνηση στη θεατρική πορεία του τριαντάχρονου ηθοποιού, απόφοιτου της δραματικής σχολής του Ωδείου Αθηνών αλλά και της πολυτεχνικής σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Μας εντυπωσίασε ιδιαίτερα με τη θέρμη, την εσωτερικότητα και το πνευματώδες χιούμορ που επέδειξε ερμηνεύοντας έναν παραπληγικό, ελαφρώς υπερόπτη διδακτορικό φοιτητή, στο βραβευμένο με Πούλιτζερ δράμα της Μάγιοκ. 

Φώτης Στρατηγός

Από τη Μαρία Κρύου και την Τώνια Καράογλου

Περισσότερες πληροφορίες

Φαίδρα

  • Δραματοποιημένη Ποίηση
  • Διάρκεια: 80 '

Πέντε πρόσωπα αναζητούν την ελευθερία, την ερωτική επιθυμία και την ανάγκη για ένωση μέχρι θανάτου με όχημα την πρωτότυπη εκδοχή του μύθου, που γεφυρώνει το θέατρο με την ποίηση.

Ο Ποπολάρος

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 100 '

Η αφομοίωση των κοινωνικών διαφορών σε μια εποχή ακραίας ατομικιστικής απομόνωσης και ψευδαισθητικής επικοινωνίας βρίσκεται στο επίκεντρο της σκηνικής προσέγγισης για ένα Χορό πέντε προσώπων.

Πόσο κοστίζει να ζεις;

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 95 '

Στο βραβευμένο με Πούλιτζερ έργο του 2016, τέσσερις ήρωες παλεύουν με τις σωματικές αλλά και ψυχικές τους αναπηρίες μέσα σε έναν κυνικό κόσμο.

Killer Joe

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Οι παθογένειες μιας δυσλειτουργικής οικογένειας αναδύονται μέσα από ένα σκληρό έργο με στοιχεία θρίλερ και μαύρης κωμωδίας που διαδραματίζεται με φόντο τον αμερικανικό νότο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ας περιμένουν οι γυναίκες": Η ταινία του Σταύρου Τσιώλη πρώτη φορά στο θέατρο

Στο Θέατρο Ψυρρή θα δούμε την κλασική ταινία του Σταύρου Τσιώλη "Ας περιμένουν οι γυναίκες", η οποία μεταφέρεται για πρώτη φορά στη σκηνή. Μια κωμωδία για άνδρες που ταξιδεύουν, ονειρεύονται και γελούν με τη ζωή, γεμάτη χιούμορ, ειρωνεία και αλήθεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
24/12/2025

Ο Λάκης Λαζόπουλος στο Βέμπο: Τελευταία ευκαιρία για τον "Ήρωα με παντούφλες"

Ο Λάκης Λαζόπουλος ξανασυστήνει τον "Ήρωα με παντούφλες", μια κωμωδία που παραμένει πεισματικά επίκαιρη. Προλαβαίνετε να την δείτε έως 4/1 στο Βέμπο.

Οι ακούραστοι του ελληνικού θεάτρου

Σημαντικοί δημιουργοί και ηθοποιοί, όπως ο Θανάσης Παπαγεωργίου, η Μαίρη Ραζή, ο Σωτήρης Τσόγκας, ο Αντώνης Αντωνίου και η Νατάσα Ασίκη, παραμένουν δραστήριοι, χαράζοντας δρόμους και αφηγούμενοι ανθρώπινες ιστορίες στη σκηνή.

Αι γυμνισταί

Σουρεαλιστικής υφής κωμωδία για το νόημα και τις απρόσμενες συναντήσεις της ζωής, παρουσιάζεται σε μια ευφρόσυνη παράσταση με ωραία αισθητική και χαρακτηριστικές ερμηνείες. | Powered by Uber

Απόψε κανείς δεν πεθαίνει

Η νέα δουλειά της ομάδας The Young Quill, "Απόψε κανείς δεν πεθαίνει" στο Θέατρο Μπέλλος, είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες και ευχάριστες παραστάσεις της φετινής σεζόν. Είναι από αυτές που φεύγεις και σκέφτεσαι: "ναι, κάτι μου είπε". Και μάλιστα χωρίς διδακτισμό ή βαρύ φορτίο.| Powered by Uber

Αυτοί είναι οι νικητές των πρώτων βραβείων του D-Athens Διονύσια Greek 2025

Δείτε σε ποιους απονεμήθηκαν τα Βραβεία Κριτικής Επιτροπής, οι έπαινοι, αλλά και τα Βραβεία Κοινού, στην πρώτη διοργάνωση του νέου θεσμού.

Τι ανεβάζει ο Βασίλης Μπισμπίκης τη νέα χρονιά;

Μετά τα συνεχόμενα sold out του "Άνθρωποι και ποντίκια" και τις ανθρώπινες ιστορίες στα όρια, ο Βασίλης Μπισμπίκης ετοιμάζει νέα πρεμιέρα. Τον Ιανουάριο ανεβάζει στο Cartel τον "Σωσμένο" του Μποντ, ένα έργο που απαγορεύτηκε αρχικά από τις βρετανικές θεατρικές αρχές.