Ποιητική κάθοδος στον Άδη με Αργυρώ Χιώτη και «Βατράχους»

Κεχαγιόγλου, Σαουλίδου, Καραζήσης, Χατζόπουλος και άλλοι ωραίοι ηθοποιοί έρχονται τις επόμενες ημέρες στην Επίδαυρο με τους αριστοφανικούς «Βατράχους» της Αργυρώς Χιώτη.

Ποιητική κάθοδος στον Άδη με Αργυρώ Χιώτη και «Βατράχους»

Η πιο ωραία έκπληξη της Επιδαύρου ήρθε στο άκουσμα του ονόματος της Αργυρώς Χιώτη, που ανεβάζει τους αριστοφανικούς «Βατράχους» με έναν άκρως ενδιαφέροντα θίασο. Η συνιδρύτρια των VASISTAS μάς έχει συνηθίσει σε υψηλού επιπέδου δουλειές, που δοκιμάζονται στο πεδίο της περφόρμανς και του πειραματισμού με το σώμα και τη σκηνική χωρο-γραφία, χωρίς να ενδιαφέρονται για τη γραμμικότητα της αφήγησης. Τα τελευταία χρόνια στράφηκε στο ανέβασμα αυτοτελών έργων, το 2018 πραγματοποίησε την πρώτη της σκηνοθεσία αρχαίου δράματος με τις «Χοηφόρες», και τώρα κάνει το επόμενο βήμα με την πρώτη της κάθοδο στο μεγάλο θέατρο της αρχαίας Επιδαύρου με μία κωμωδία.

Στους «Βατράχους», ο Αριστοφάνης απεικονίζει την κάθοδο του θεού του θεάτρου Διονύσου στον Άδη, προκειμένου να φέρει πίσω έναν από τους σπουδαίους τραγικούς ποιητές, για να θεραπεύσει την παρακμιακή πραγματικότητα του Πάνω Κόσμου και, μέσα από μία σειρά απολαυστικών επεισοδίων, μας καλεί να μην αφήσουμε την τέχνη να χαθεί από τη ζωή μας. Αποσκοπώντας στη δημιουργία ενός «ονειρικού κόσμου όπου τα πάντα είναι αιθέρια και ανατρεπτικά», η Αργυρώ Χιώτη μας κάνει να αδημονούμε για την πρότασή της, όπως κάνει και το ξεχωριστό καστ: στους ρόλους του Διόνυσου και του δούλου του Ξανθία, δύο σπουδαίες ηθοποιοί, η Μαρία Κεχαγιόγλου και η Εύη Σαουλίδου, ενώ στην απολαυστική ποιητική μονομαχία μεταξύ Αισχύλου και Ευριπίδη που θα κρίνει το ποιος θα επιστρέψει στον Πάνω Κόσμο, άλλο ένα ωραίο δίδυμο, ο Νίκος Χατζόπουλος και ο Ακύλλας Καραζήσης. Στην παράσταση παίζουν ακόμη ο Ευθύμης Θέου, η Χαρά Κότσαλη, ο Αντώνης Μυριαγκός κ.ά. (Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 9-11/7).

Περισσότερες πληροφορίες

Βάτραχοι

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 105 '

Σε μια εποχή παρακμής της δραματικής ποίησης, ο θεός του θεάτρου, Διόνυσος, κατεβαίνει στον Άδη προκειμένου να φέρει πίσω έναν από τους σπουδαίους τραγικούς ποιητές.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Παράταση και τελευταίες παραστάσεις για τον "Κύκλο των χαμένων ποιητών" και τον Άκη Σακελλαρίου στη Θεσσαλονίκη

Με sold out ολοκληρώνει τον κύκλο της στο θέατρο Αριστοτέλειον η πολύ επιτυχημένη θεατρική μεταφορά μιας από τις πλέον αγαπημένες ταινίες όλων των εποχών, του "Dead Poets Society" του Τομ Σούλμαν, σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ασπιώτη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
24/05/2024

"The Last Lunch": Στο πρώτο αγγλόφωνο θέατρο της Αθήνας έκανε πρεμιέρα η παράσταση του Yoel Wulfhart

Για ένα μήνα, το ολοκαίνουριο Theatre Of The No στο Μεταξουργείο φιλοξενεί την σουρεαλιστική φαρσοκωμωδία σε σκηνοθεσία Μάνου Τσότρα.

To Broadway World της Νέας Υόρκης αποθέωσε το "The Cenci Family" της Ιόλης Ανδρεάδη και του Άρη Ασπρούλη

Όσα έγραψε ο διάσημος κριτικός Peter Danish της κορυφαίας ιστοσελίδας Broadwayworld.com για την παράσταση του νέου ελληνικού έργου που εμπνέεται από την πραγματική ιστορία της πρώτης γυναίκας που θυσιάστηκε υψώνοντας το ανάστημά της στην πατριαρχεία.

"8 γυναίκες" βγαίνουν σε θερινή περιοδεία!

Η διάσημη αστυνομική κωμωδία του Ρομπέρ Τομά με έναν αχτύπητο γυναικείο θίασο περιοδεύει αυτό το καλοκαίρι σε σκηνοθεσία του Χρήστου Σουγάρη.

Τι θα δούμε φέτος στη Σκιά των Βράχων;

Δείτε το πλούσιο και πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα θεατρικών και μουσικών εκδηλώσεων που προσφέρονται φέτος στο καθιερωμένο ραντεβού μας στο θέατρο Βράχων.

Χριστίνα Σουγιουλτζή: "Στην εποχή μας, έχουμε πάρει αποστάσεις ασφαλείας από το τελετουργικό του πένθους"

Η ψυχή της ομάδας χορευτών/ακροβατών "Κι όμΩς κινείται" μιλάει στο "α" για την πρωτότυπη δουλειά τους πάνω στους αριστοφανικούς "Βατράχους".

Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη: "Χρειάζεται αντίσταση για να μην κάνεις κατάχρηση της δύναμης που σου δίνεται"

Με αφορμή τη νέα της παράσταση "Ριχάρδος III*", η σκηνοθέτιδα έδωσε μια συνέντευξη στο "α" όπου μιλά για τη συνεργασία της με τον Ανδρέα Φλουράκη που υπογράφει και το κείμενο, ρίχνοντας μια λοξή ματιά στο σπουδαίο έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ για την κατάχρηση της εξουσίας.