«Μόνοι μαζί» με το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Θέατρο, εικαστικά και εργαστήρια online από τον καλλιτεχνικό πόλο του Πειραιά.

«Μόνοι μαζί» με το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά οργανώνει μια σειρά διαδικτυακών δράσεων με τίτλο «Μόνοι μαζί» με στόχο να κρατήσει τις πόρτες του ανοιχτές και τις διόδους επικοινωνίας, ψυχαγωγίας και εκπαίδευσης ανοιχτές έστω και μέσα από τις οθόνες μας. Παραστάσεις, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά, συναυλίες αλλά και πορτραίτα εικαστικών συνθέτουν το σύνολο των δράσεων που μπορούμε να βρούμε στο site του θεάτρου.

«Μόνοι μαζί» με το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά - εικόνα 1

Το Σάββατο 25 Απριλίου στις 9 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η δεύτερη διαδικτυακή προβολή του «Μακμπέθ» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Λιγνάδη και συμπαραγωγή με το Εθνικό Θέατρο. Διαβάστε την κριτική της Τώνιας Καράογλου για την παράσταση εδώ.

Η εικαστικός Ράνια Ράγκου επιμελείται το διαδικτυακό «Εικαστικό παράθυρο», μια δική της καινοτόμα ιδέα που επιχειρεί να μας φέρει πιο κοντά στο έργο αλλά και στην προσωπικότητα σύγχρονων εικαστικών καλλιτεχνών, η οποία πολλές φορές δεν γίνεται ευρέως γνωστή. Κάθε εβδομάδα θα γνωρίζουμε έναν καλλιτέχνη, μέσω μιας σύντομης παρουσίασης της δουλειάς του και μιας μικρής συνέντευξης. Πρώτος φιλοξενούμενος είναι ο Βασίλης Σαλπιστής.

Παράλληλα, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά δίνει την ευκαιρία σε νέους κι εκκολαπτόμενους θεατρικούς συγγραφείς να εκφραστούν μέσα από το σεμινάριο θεατρικής γραφής το οποίο θα ξεκινήσει διαδικτυακά την πρώτη συνάντηση την Παρασκευή 1 Μαΐου. Οι συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν με εξ’ αποστάσεως δωρεάν συμμετοχή και παρακολούθηση μέσω skype. Οι συμμετέχοντες θα προκύψουν κατόπιν αποστολής αναλυτικού βιογραφικού και ενός δείγματος θεατρικής γραφής με θέμα απολύτως ελεύθερης επιλογής (με ανώτατο όριο τις 400 λέξεις). Από το σύνολο των αιτούντων θα γίνει αυστηρή επιλογή δέκα (10) ατόμων τα οποία θα αποτελέσουν το τελικό σώμα συμμετεχόντων του σεμιναρίου. Οι αιτήσεις με το αναλυτικό βιογραφικό και τα δείγματα γραφής πρέπει να σταλούν στο email: info@dithepi.gr μέχρι τις 22/4/2020. Οι επιλεγέντες θα ενημερωθούν για τη συμμετοχή τους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ποια είναι τα κορίτσια που έρχονται "Με δύναμη από την Κηφισιά" στον Σταθμό;

Ποιοι είναι οι τέσσερις γυναίκες πίσω από τις ιστορίες, τα πάθη και τα μυστικά της Κηφισιάς; Στο "Με δύναμη από την Κηφισιά" του Δημήτρη Κεχαΐδη, οι ηθοποιοί μοιράζονται πώς οι ρόλοι τους έγιναν προσωπική υπόθεση, ανακαλύπτοντας μέσα από τις ηρωίδες τις δικές τους αλήθειες και αδυναμίες.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
12/12/2025

Ακύλλας Καραζήσης: "Τα ‘Χρόνια’ της Ανί Ερνό λένε αυτά που δεν αρθρώνονται"

Με αφορμή το πρώτο ανέβασμα του εμβληματικού μυθιστορήματος "Τα χρόνια" της νομπελίστριας Ανί Ερνό, μιλήσαμε με τον Ακύλλα Καραζήση για τη θεατρική παράσταση στο θέατρο Θησείον, το "Όταν έκλαψε ο Νίτσε" και την Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου.

"Αι γυμνισταί": Η κωμωδία του Γιώργου Σίμωνα κυκλοφορεί σε βιβλίο

Το θεατρικό έργο "Αι γυμνισταί" του Γιώργου Σίμωνα συνεχίζει να παίζεται με επιτυχία στο θέατρο Rabbithole, ενώ παρουσιάζεται για πρώτη φορά και σε βιβλίο από τις εκδόσεις Βακχικόν.

Τελευταίες παραστάσεις για το "Πριν ο άνεμος ξεχάσει το όνομά μου"

Έργο που συνδυάζει την τραγωδία με το χιούμορ το "Πριν ο άνεμος ξεχάσει το όνομά μου", μιλά για την αγωνία της μνήμης και στην ακατανίκητη δύναμη της ύπαρξης. Θα παίζεται για λίγο ακόμα στον Πίσω Χώρο του Θεάτρου "Κάτω απ’ τη Γέφυρα".

"Ψ." – Το έργο που ανοίγει τις εσωτερικές ντουλάπες μας

Πλήρως ανανεωμένο, με νέα διανομή και σκηνοθετική ματιά, το "Ψ" της Άλκηστης Ηλιάδη πλάθει ανάγλυφα μια ιστορία για τα στόματα που (μας) κλείνουν και (μας) κλείνουμε και αναρωτιέται "Ως πότε;".

D-Athens Διονύσια: Ο νέος θεσμός που φιλοξενεί το Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν

Από τις 12 έως τις 14 Δεκεμβρίου 2025, το Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης φιλοξενεί το D-Athens Διονύσια 2025, μια τριήμερη γιορτή νέας δραματουργίας, ιδεών και θεατρικής δημιουργίας στο πλαίσιο της Αθήνας Παγκόσμιας Πρωτεύουσας Θεάτρου.

6 κωμωδίες που δεν πρέπει να χάσετε

Από τον κλασικό Μολιέρο ως το ελληνικό θέατρο του 21ου αι., αυτές οι κωμωδίες δεν προσφέρουν μόνο ανάλαφρες στιγμές αλλά και την απόδειξη πως το χιούμορ είναι ο καλύτερος τρόπος για να ειπωθούν τα πιο σοβαρά πράγματα.