Οι δύο ιέρειες του παιδικού θεάτρου

Υπηρετούν με πάθος το παιδικό θέατρο και διηγούνται συνεχώς νέες ιστορίες.

Οι δύο ιέρειες του παιδικού θεάτρου

Κάρμεν Ρουγγέρη

Υπηρετεί το εκπαιδευτικό παιδικό θέατρο, από με τη σκηνή που φέρει το όνομά της και όχι μόνο, με προσεγμένες παραστάσεις που υπογράφει συχνά με την κόρη της Χριστίνα Κουλουμπή. Μία από αυτές είναι και η «Αργοναυτική Εκστρατεία» (Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης») που πιάνει το νήμα του χρυσόμαλλου δέρατος και την ιστορία του Ιάσονα από την αρχή. Παράλληλα, η γνωστή ηθοποιός και σκηνοθέτις καταπιάνεται και με την ευρωπαϊκή παράδοση, μπλέκοντας έξι παραμύθια με τη μουσική του πατέρα του βαλς Γιόχαν Στράους, στο «Βαλς με τα παραμύθια» (Κιβωτός).

Κέλλυ Σταμουλάκη

Οι δύο ιέρειες του παιδικού θεάτρου - εικόνα 1

Καταθέτει τη δική της πρόταση ανανέωσης για το παιδικό θέατρο με το θίασο Αβάντι και την παράσταση «Το πιο τρελό τριήμερο», που μιλά για το φαινόμενο της προσήλωσης των παιδιών στην οθόνη μέσα από την ιστορία του μικρού Ιάσονα. Οι νότες του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα που εκτελούνται ζωντανά από πλήθος μουσικών οργάνων μας παρασύρουν σε ένα πραγματικά τρελό τριήμερο με πρωταγωνιστές τους γνωστούς ηθοποιούς Πασχάλη Τσαρούχα, Νέλλη Γκίνη και Ρένο Ρώτα (Ήβη).

Περισσότερες πληροφορίες

Το βαλς με τα παραμύθια

  • Παραμύθι
  • Διάρκεια: 120 '

Το έργο συστήνει στα παιδιά τον πατέρα του βαλς, τον Γιόχαν Στράους, που με την υπέροχη μουσική του μας ταξιδεύει στους μαγικούς κόσμους έξι διαφορετικών παραμυθιών.

Το πιο τρελό τριήμερο

  • Παραμύθι
  • Διάρκεια: 95 '

Ο μικρός Ιάσονας δεν μπορεί να αποχωριστεί τα ηλεκτρονικά του παιχνίδια. Με ευαισθησία, χιούμορ και μία φοβερή γιαγιά, ο Θιάσος Αβάντι εξερευνά τη σημασία του παιχνιδιού και της ανθρώπινης επαφής.

Αργοναυτική εκστρατεία

  • Δραματοποιημένος Μύθος
  • Διάρκεια: 120 '

Η ιστορία του Ιάσονα, όπως τη μαθαίνουμε από την ελληνική μυθολογία, από τη γέννησή του και το ταξίδι του στην Κολχίδα μέχρι την επιστροφή του στην πατρίδα, επενδεδυμένη μουσικά με τις μελωδίες και τα τραγούδια του Πόντου.

Κιβωτός

Πειραιώς 115

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Taniko"- κρασί στο χέρι, αγγλικοί υπέρτιτλοι στη σκηνή

Το "Taniko" δίνει τις τελευταίες παραστάσεις του με εκλεκτό κρασί και αγγλικούς υπέρτιτλους, προσκαλώντας το κοινό σε μια ιδιαίτερη πρόταση στο Studio Μαυρομιχάλη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
20/11/2025

Σε αυτό το τεύχος έχεις όλη τη θεατρική σεζόν στα χέρια σου

Πιστή στο ραντεβού της με το θεατρόφιλο κοινό, η αγαπημένη σας ετήσια έκδοση "Θέατρο" κυκλοφορεί σήμερα, Πέμπτη 20/11, δωρεάν μαζί με το "αθηνόραμα"!

"Φαέθων" του Δημητριάδη: Η οικογένεια ως πεδίο μάχης

Εμπνευσμένος από τον αρχαίο μύθο του Φαέθοντα, ο τίτλος του έργου του Δημήτρη Δημητριάδη παραπέμπει στην επικίνδυνη πορεία από το σκοτάδι προς την αναλαμπή. Το έργο που μετατρέπει την οικογενειακή βία σε κοσμική σύγκρουση ανάμεσα στο Φως και στο Σκοτάδι ανεβαίνει από τη Χρύσα Καψούλη.

Στην πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ: Όταν η αλήθεια αρχίζει να γεμίζει το χώρο

Η πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση μάς έδειξε πώς μια ευφυής μεταγραφή μπορεί να ανανεώσει το αρχαίο δράμα και να το μεταφέρει στο σήμερα με οξυδέρκεια. Το έργο χτίζεται αθόρυβα, η αλήθεια κατακλύζει τη σκηνή σαν αναπόφευκτη αποκάλυψη, κι εσύ δεν μπορείς να μη σκέφτεσαι τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων.

"Interview": Η ομάδα Εμείς μοιράζεται αναμνήσεις από την πολυταξιδεμένη παράσταση

Οι ερμηνευτές και συντελεστές της μαύρης κωμωδίας "Interview" που καυτηριάζει την εργασιακή πραγματικότητα, αφηγούνται ιστορίες της πολυταξιδεμένης παράστασης, με αφορμή την επιστροφή της στο θέατρο Olvio.

Εχθρός του λαού

Η παράσταση του Γερμανού σκηνοθέτη ενεργοποιεί τον Ίψεν ως φορέα ζωντανού δημόσιου διαλόγου, με μια παράσταση-φόρουμ που εξετάζει τη σύγκρουση ηθικής και κέρδους στη σύγχρονη πραγματικότητα. | Powered by Uber

Στην εξοχή

Με μια φαινομενικά απλή υπόθεση, το έργο του Βρετανού συγγραφέα διατυπώνει υπαινικτικές αλήθειες για τη μοναξιά, τη βία και την εξουσία των σχέσεων, και η Αικατερίνη Παπαγεωργίου φέρνει στην επιφάνεια τη δυναμική του, παρά την αμφιλεγόμενη κινησιολογική επιλογή της σκηνοθεσίας. | Powered by Uber