Γιώργος και Ιωάννα Μιχαλακόπουλου σε κοινό θεατρικό δρόμο

Η Ιωάννα Μιχαλακοπούλου ξανασυναντά τον πατέρα της Γιώργο Μιχαλακόπουλο στη σκηνή. Λίγο πριν από την πρεμιέρα του έργου «Το τίμημα», η Μαρία Κρύου κάνει focus στη θεατρική και προσωπική τους σχέση.

Γιώργος και Ιωάννα Μιχαλακόπουλου σε κοινό θεατρικό δρόμο

Η Ιωάννα Μιχαλακοπούλου ξανασυναντά τον πατέρα της Γιώργο Μιχαλακόπουλο στη σκηνή. Λίγο πριν από την πρεμιέρα του έργου «Το τίμημα» στο Θέατρο Ιλίσια (5/10), η Μαρία Κρύου κάνει focus στη θεατρική και την προσωπική τους σχέση.

Γιώργος και Ιωάννα Μιχαλακόπουλου σε κοινό θεατρικό δρόμο - εικόνα 1

Who is who

Η Ιωάννα Μιχαλακοπούλου άφησε τη φιλολογία για χάρη του θεάτρου. Όταν δεν σκηνοθετεί οργανώνει σεμινάρια υποκριτικής βασισμένα στο σύστημα Στανισλάφσκι και στη Μέθοδο του Actors Studio. Υπήρξε βοηθός σκηνοθέτη του Ανδρέα Βουτσινά, τον οποίο θεωρεί δάσκαλό της, και υπέγραψε την πρώτη της σκηνοθεσία μαζί με τον Γιώργο Μιχαλακόπουλο στο έργο «Ο Επιστάτης» του Πίντερ (2001) με πρωταγωνιστή τον ίδιο.

Ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος είναι ένας «σερ» του ελληνικού θεάτρου που μας έχει χαρίσει πάμπολλες σπουδαίες ερμηνείες. «Είναι μοναχικός και ανηφορικός ο δρόμος του θεάτρου» έχει δηλώσει, κι εκείνος ποτέ δεν σταμάτησε να ψάχνει το δικό του φωτεινό μονοπάτι.

Είπε για εκείνον/η

Ιωάννα Μιχαλακοπούλου: «Κάθε φορά νιώθω διαφορετικά. Δουλεύουμε μαζί επαγγελματικά πάνω από 20 χρόνια. Πρώτα ως βοηθός και αργότερα ως σκηνοθέτης. Η σχέση αυτή έχει περάσει πολλές φάσεις… Τώρα νομίζω ότι είμαστε στην πιο ώριμη στιγμή της συνεργασίας μας, αλλά και στην πιο αγαπησιάρικη. Μεγαλώνουμε μαζί!»

Γιώργος Μιχαλακόπουλος: «Νιώθω όπως θα ένιωθα αν με σκηνοθετούσε ένας ικανός σκηνοθέτης. Υπάρχει καλή επικοινωνία πάνω στη σκηνή με την Ιωάννα. Είναι αυστηρή μαζί μου. Σκέφτομαι ότι ίσως βγάζει τα απωθημένα της από τη δική μου αυστηρότητα απέναντί της…»

Η παράσταση

Γιώργος και Ιωάννα Μιχαλακόπουλου σε κοινό θεατρικό δρόμο - εικόνα 2

Στο «Τίμημα» του Άρθουρ Μίλερ μέσα από τη σύγκρουση δύο αδελφών διαφαίνεται η αντιπαράθεση δύο κόσμων. Ποιος τελικά πληρώνει το τίμημα για τις επιλογές του; Στόχος της σκηνοθέτιδας είναι η αλήθεια και τα συναισθήματα των χαρακτήρων να «ξεκλειδώσουν» το μυαλό το θεατή ώστε «να φύγει από το θέατρο γεμάτος και έτοιμος να αναζητήσει τη δική του αλήθεια».

Με συμπρωταγωνιστές τους Γεράσιμο Σκιαδαρέση, Χρήστο Σαπουντζή και Ρένια Λουιζίδου, ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος ερμηνεύει τον αβανταδόρικο ρόλο ενός παλαιοπώλη, ο οποίος μέσα σε μια συγκρουσιακή ατμόσφαιρα παζαρεύει με πανούργο τρόπο τα έπιπλα του πατρικού σπιτιού των δυο αδελφών. Η Ιωάννα Μιχαλακοπούλου σκηνοθετεί την παράσταση σε μετάφραση του Μάκη Μαρσέιγ.

Περισσότερες πληροφορίες

Το τίμημα

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 120 '

Τα ψεύδη και οι αυταπάτες δύο αδερφών που συναντιούνται ύστερα από χρόνια στο υπό κατεδάφιση πατρικό τους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Η σοφόκλεια "Ηλέκτρα" του Δημήτρη Τάρλοου επαναπροσεγγίζεται για το κλειστό θέατρο

Μετά την καλοκαιρινή επιτυχία της, η "Ηλέκτρα" του Σοφοκλή, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου επιστρέφει σε κλειστό θέατρο, με τον τίτλο "Ηλέκτρα εντός", φέρνοντας το τραγικό δράμα πιο κοντά στον θεατή, με ένταση, μουσική και νέα, δυναμική σύνθεση χαρακτήρων.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
27/11/2025

Το Εργαστήρι Δραματοθεραπείας & Θεατρικής Έκφρασης αναδεικνύει τη "Σημασία του να (μην) είναι κανείς σοβαρός"

Το Εργαστήρι μετακομίζει φέτος στο Θέατρο 104 και ετοιμάζει ένα ταξίδι στην κωμωδία.

Ο "Ματωμένος γάμος" για 2η χρονιά στους Μοντέρνους Καιρούς

Σε μια παράσταση που σέβεται απόλυτα το ποιητικό σύμπαν του Λόρκα παρουσιάζεται ο "Ματωμένος γάμος" του Λόρκα σε σκηνοθεσία Κώστα Νταλιάνη.

"Ο Καραγκιόζης Ριγολέττος" έρχεται στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής

Ο κόσμος του Καραγκιόζη ενσαρκώνεται με ζωντάνια και πρωτοτυπία από τον καραγκιοζοπαίχτη Αλέξανδρο Μελισσηνό, σε μια παράσταση που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Δημόπουλος και φιλοξενείται στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

"Απόψε κανείς δεν πεθαίνει": Νέες φωτογραφίες από την παράσταση

Μικρές και μεγάλες συμπτώσεις υφαίνουν το νήμα που συνδέει τις επιμέρους θεματικές δημιουργώντας μια πολύπτυχη παράσταση στο "Απόψε κανείς δεν πεθαίνει", η οποία συνεχίζει δυναμικά στο "Μπέλλος".

Ο χορός στα καλύτερά του μέσα από 10 άχαστα ραντεβού

8 + 2 παραστάσεις χορού που αναμένουμε με ανυπομονησία στην Αθήνα το 2025 και το 2026.

Cow | Deer

Η ηχητική περφόρμανς της Κέιτι Μίτσελ, που παρουσιάζεται στο Εθνικό Θέατρο δεν προτείνει απλώς ένα διαφορετικού είδους σκηνικό γεγονός, αλλά έναν διαφορετικό τρόπο να βιώσουμε τη θεατρική τέχνη, ενώ μας καλεί συνολικά να επαναπροσδιορίσουμε τη θέση μας μέσα στο φυσικό περιβάλλον. | Powered by Uber