Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ

Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ

  • Διάρκεια: 130'
  • 3

Η μουσικοθεατρική εκδοχή του εμβληματικού έργου-ορόσημο του μεταπολεμικού μας θεάτρου αποτελεί ένα εκ βαθέων ψυχογράφημα του Έλληνα της δεκαετίας του 1950.


Ερμηνεύουν: Γ. Γάλλος, Αλ. Μπουρδούμης, Κ. Παπουτσάκη, Ρ. Πατεράκη, Μ. Βακούσης, Φ. Κομνηνού, Δ. Πιατάς, Ειρ. Καράγιαννη, Μ. Διακοπαναγιώτου. Μουσ.-πιάνο: Στ. Κορκολής. Στίχοι: Γ. Ευαγγελάτος. Σκην.-κοστ.: Ελ. Μανωλοπούλου. Φωτ.: Αλ. Αναστασίου. Χορογρ.: Φ. Ευαγγελινός. Συμμετέχει 9μελής ορχήστρα υπό τη διεύθυνση του Αν. Συμεωνίδη.

Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ
Η αυλή των θαυμάτων - Το μιούζικαλ

Αναλυτική κριτική

Το αν όχι τολμηρό τότε σίγουρα πρωτότυπο εγχείρημα να δημιουργηθεί ένα μιούζικαλ πάνω στην "Αυλή των θαυμάτων" του Ιάκωβου Καμπανέλλη δικαιώνει μόνο εν μέρει τους εμπνευστές του, καθώς το ρόλο της μετάδοσης συγκινησιακής φόρτισης αναλαμβάνουν περισσότερο η μουσική και τα τραγούδια παρά η πρόζα. Διαβάστε ολόκληρη την κριτική