Το δίδυμο που μας χάρισε το «Όταν έκλαψε ο Νίτσε» συνεργάζεται και πάλι
Συγκρατημένη, γοητευτική, ενστικτώδης και με διεισδυτικό βλέμμα η Θάλεια Ματίκα μοιράζεται μαζί μας σκέψεις της για την ηρωίδα που ενσαρκώνει στο «Έγκλημα και τιμωρία» του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι αλλά και για την παράσταση, που συνεχίζει να παίζεται με επιτυχία στο θέατρο Άνεσις.
Αντιδραστική και αντι-ιδεαλιστική είναι η ερμηνεία του εμβληματικού ιψενικού ρόλου από την Αμαλία Μουτούση – οργανωμένη δε με απαράμιλλη ακρίβεια και ψυχοσυναισθηματική προσήλωση. Ένας προσωπικός θρίαμβος, με άξιο συνοδό τον Άρη Λεμπεσόπουλο.
Πέρυσι ήταν 1.447 και πρόπερσι 1.050. Οι αριθμοί είναι πάντα αποκαλυπτικοί. Πώς όμως «μεταφράζεται» η προοδευτική αύξηση των θεατρικών παραγωγών στην Αθήνα της κρίσης; Ένα μήνα πριν από την τυπική εκπνοή της σεζόν 2015-2016, το «α» χαρτογραφεί το ιδιότυπο αυτό αθηναϊκό φαινόμενο.
Η έννοια της ελληνικότητας, εκφρασμένη μέσα από το λόγο και τη μουσική, «βασανίζει» δημιουργικά τον Γιώργο Νινιό. Παράλληλα με τις παραστάσεις του «Ζεϊμπέκικο» της Λείας Βιτάλη στο οποίο πρωταγωνιστεί, γράφει μουσική και παρουσιάζει σε μορφή δραματοποιημένου αναλογίου «Το 10» του Μ. Καραγάτση στο Αγγέλων Βήμα.
Λόγω της μεγάλης ανταπόκρισης του κοινού η παράσταση – εγκατάσταση ντοκιμαντέρ «Traces» θα παρουσιαστεί και πάλι στο Μπάγκειον ξενοδοχείο από την Παρασκευή 11 έως και την Κυριακή 13 Μαρτίου.
Την Παρασκευή, 11 Μαρτίου μπορείτε να δείτε με γενική είσοδο 5€ στο Νέο Rex του Εθνικού θεάτρου μια από τις πιο ριζοσπαστικές παραστάσεις της σεζόν. Το ρίσκο αξίζει εκατό τοις εκατό!
Οι γυναίκες αγαπούν ιδιαιτέρως το θέατρο κι εκείνο τους επιφυλάσσει, με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας (8/3), ειδικές προσφορές.
H Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση και η Γενική Γραμματεία Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων συνδιοργανώνουν, με ελεύθερη είσοδο, ανοιχτή ημερίδα με θέμα «Τέχνη, Ελευθερία, Λογοκρισία» απόψε, Τρίτη 8 Μαρτίου, στις 5 μ.μ.
Από τα χέρια του περσινού νικητή Μιχάλη Σαράντη έλαβε απόψε το βράδυ το Βραβείο «Δημήτρης Χορν»- τον χρυσό σταυρό του ηθοποιού Δημήτρη Χορν- ο Αργύρης Πανταζάρας.
Ονειροπόλα χορεύτρια σε καμπαρέ, η Τσάριτι πάντα σκοντάφτει σε λάθος… εραστή. Όμως εκείνη δεν το βάζει κάτω, αισιοδοξεί και διεκδικεί, μας λέει η Σμαράγδα Καρύδη, πρωταγωνίστρια στο «Sweet Charity» του Μπομπ Φόσι που ανεβαίνει από τις 16/3 στο Μπάντμιντον μ’ ένα all-star ελληνικό καστ.
Ένα μιούζικαλ με διεθνείς περγαμηνές, ένα νοσταλγικό μουσικοθεατρικό αφιέρωμα, ένα εμβληματικό έργο του Καραγάτση όπως το "διάβασε" ο Νινιός, μια κωμωδία με stand up στοιχεία και η νέα παράσταση των Bijoux de Kant μας δίνουν αφορμές για θεατρικές εξόδους.
Ο Κωνσταντίνος Ντέλλας «σπάει» οτιδήποτε αξιωματικό σε σχέση με το θέατρο και στήνει την παράσταση «Insomnia Greca: The Adeus Carne Insomnia (Η Αγρυπνία της Αποκριάς)» εκτός σκηνικού χώρου στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, ξημερώνοντας Καθαρά Δευτέρα.
Λίγο πριν η θρυλική ιέρεια της περφόρμανς και η ομάδα της, σε συνεργασία με τον Οργανισμό ΝΕΟΝ, υποδεχτεί όσους θελήσουν να δοκιμάσουν, με ελεύθερη είσοδο, τη «Μέθοδο Αμπράμοβιτς» στο Μουσείο Μπενάκη-Πειραιώς και στο πλαίσιο του πρότζεκτ «As One», είχαμε μια αποκλειστική συνέντευξη μαζί της.
Ηρώ Μπέζου, Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Κίττυ Παϊταζόγλου, Ιωάννα Παππά: αυτές είναι οι φετινές υποψήφιες του βραβείου, το οποίο θα απονεμηθεί τη Δευτέρα 21/3, στο Ίδρυμα «Μελίνα Μερκούρη», με ελεύθερη είσοδο.
Λαμπεροί πρωταγωνιστές κι ένας σκηνοθέτης-μάστερ του μιούζικαλ βρίσκονται πίσω από την παραγωγή του «Swееt Chаrity» του Μπομπ Φόσι, εφάμιλλη των αντίστοιχων του Вrоаdway και του Wеst Еnd, που ανεβαίνει στο Μπάντμιντον, στις 16/3.
Πιστή στους προγραμματικούς της στόχους –εξαγγέλλονται, άλλωστε, από την ίδια επί σκηνής–, η Πατεράκη καταθέτει μια παράσταση-εργαστήριο. Η ταινία του Τρίερ γίνεται θέατρο εμμονικό, διχαστικό, εξαντλητικό, ριζοσπαστικό, απελευθερωτικό κι απροσμέτρητα διαφωτιστικό.
Αν αντιμετωπίσεις το «’80s the musical» ως μια ακόμη παράσταση, χάνεις όλο το fun – κι απ’ αυτό διαθέτει πολύ η έντιμη αλλά άτολμη αυτή απόπειρα δημιουργίας εγχώριου juke-box μιούζικαλ.
Η Μαρία Ναυπλιώτου πιστεύει πως ο Τολστόι είδε στην «Άννα Καρένινα» τη γυναίκα του μέλλοντος και πως η αγάπη δεν είναι πάντα αρκετή… Διαβάστε τι είπε στη Μαρία Κρύου.