Οι τρεις ηθοποιοί, Αντίνοος Αλμπάνης, Σωτήρης Σκάντζικας, Δημήτρης Παπαγεωργίου και η σκηνοθέτις Αθανασία Καραγιαννοπούλου διηγούνται μια ιστορία εγκλεισμού όπου "Ο Παράδεισος είναι ο άλλος".
Δυναμικά συνεχίζεται η παράσταση που έφερε το μυθιστόρημα του Φλομπέρ στο Αποθήκη και εμείς βλέπουμε χαρακτηριστικά φωτογραφικά στιγμιότυπα.
Η χορογράφος που παρουσιάζει τη νέα της παράσταση στην Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών του Εθνικού Θεάτρου μίλα για ένα έργο στα όρια της διάλεξης, του χορού, της συναυλίας και θεάτρου για τις τραγωδίες που αξίζει να ζούμε και εκείνες που δεν αξίζει να ζούμε.
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του πρωτότυπου μιούζικαλ τσέπης, που εμπνέεται από τον παραλογισμό της ελληνικής πραγματικότητας και ανεβαίνει στο Μικρό Γκλόρια, σε σκηνοθεσία του Κώστα Σιλβέστρου, μουσική του Θοδωρή Οικονόμου και ερμηνείες των Αλέξανδρου Σιάτρα και Έλενας Χαραλαμπούδη.
Το πρότζεκτ συμβάλλει στην ολοκλήρωση και παρουσίαση πρωτότυπων θεατρικών έργων, που πραγματεύονται, μεταξύ άλλων, ζητήματα ρευστότητας φύλου και σεξουαλικότητας.
Μία Μήδεια με διαφορετική καταγωγή, πολιτισμό και θρησκεία, σε σκηνοθεσία Κυριακής Σπανού με τη Μαρσέλα Λένα στον επώνυμο ρόλο.
Με αφορμή το "Γάλα", το έργο του Βασίλη Κατσικονούρη που ανεβάζουν στο Σταθμός, οι δύο καλλιτέχνες μιλούν για τη ψυχική υγεία και εξηγούν τι έχει να μας πει αυτό το κείμενο στο σήμερα.
Το καλλιτεχνικό ντουέτο που έφερε το περσινό καλοκαίρι τα αξέχαστα "Βατράχια" επανέρχεται δριμύτερο στο Κιβωτός, με ένα προειδοποιητικό παραμύθι για τη διαφύλαξη της ατομικότητάς μας.
Στο πρωτότυπο κείμενο της παράστασης απεικονίζεται ένας δυστοπικός κόσμος, στον οποίο κυριαρχεί ένα καθεστώς δογματισμού και κοινωνικής καταπίεσης.
Το σαιξπηρικό αριστούργημα ανεβάζει ο καταξιωμένος σκηνοθέτης στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας, σε απόδοση και διασκευή του Στρατή Πασχάλη, καθοδηγώντας την κυρία του θεάτρου σε ένα ρόλο-πρόκληση.
Η Ελένη Σκότη και ο Γιώργος Χατζηνικολάου, ιδρυτές της Ομάδας Νάμα, μας μιλούν για την εικοσιπεντάχρονη πορεία της, για τις φετινές παραστάσεις που παρουσιάζονται στο Θέατρο επί Κολωνώ και στο Σύγχρονο Θέατρο, αποκαλύπτουν τι σημαίνει θέατρο γι’ αυτούς, ποιο είναι το μυστικό της πολυετούς συνεργασίας τους και απαντούν γιατί δεν έχουν ανεβάσει ποτέ κωμωδία κι αν η αρχαία τραγωδία βρίσκεται στα πλάνα τους.
Ο κορυφαίος κωμικός θα παρουσιάσει επιλεγμένο υλικό από τις καλύτερες στιγμές της πορείας του, αλλά και θα αυτοσχεδιάσει πάνω σε σημαντικά ερωτήματα όπως το αν υπάρχουν εξωγήινοι και αν είναι ο ίδιος ένας από αυτούς.
Ο βετεράνος ηθοποιός μιλά στο "α" σε μία συνέντευξη εφ όλης της ύλης με αφορμή την επιστροφή του στο θεατρικό σανίδι με το έργο του Φούριο Μπορντόν "Τα τελευταία φεγγάρια" για τη δύση της ζωής ενός ανθρώπου, στο θέατρο Coronet.
H Χριστιάνα Γαλανοπούλου, ιστορικός τέχνης, ιδρύτρια και καλλιτεχνική διευθύντρια του MIRfestival, του διεθνούς φεστιβάλ παραστατικών τεχνών, μας δίνει πέντε αφορμές για να το επισκεφθούμε (σε διαφορετικούς θεατρικούς και μη χώρους, ιδιωτικούς και δημόσιους), κρυφοκοιτάζοντας το μέλλον της σύγχρονης τέχνης. Συμμετέχουν Έλληνες και ξένοι καλλιτέχνες στη φετινή διοργάνωση με τον υπότιτλο "Fond affections: ένας χώρος για την τρυφερότητα".
Μια θεατρική-μουσική περφόρμανς πάνω στις τραγωδίες του Αισχύλου και του Σοφοκλή, σκηνοθετεί ο Κωνσταντίνος Χατζής, σε πρωτότυπη μουσική του Γιώργου Κουμεντάκη.
Συγκεντρώσαμε τις θεατρικές παραστάσεις που κάνουν πρεμιέρα από 23 έως 29/11 και ξεχωρίζουν.
Στη νέα του παράσταση, που ανεβαίνει στο θέατρο Γκλόρια, ο Άρης Μπινιάρης ξαναγράφει τον αισχυλικό μύθο, προεκτείνοντας στο χρόνο την εφιαλτική δυστοπία του• όπως υποστηρίζει, όμως, η ανατροπή είναι εφικτή.