Ο Αντώνης Λουδάρος και η υποκριτική του μαεστρία στο "Είμαι η γυναίκα μου"

Ο Αντώνης Λουδάρος προσεγγίζει τους χαρακτήρες που ερμηνεύει με ευαισθησία και το δύσκολο εγχείρημα να σκηνοθετήσει και να ερμηνεύσει τον απαιτητικό ρόλο της Charlotte στο «Είμαι η γυναίκα μου» του Νταγκ Ράιτ, αποδεικνύει το ταλέντο, τη σκηνική του δεξιοτεχνία και την ικανότητά του να μεταμορφώνεται.

ΕΙΜΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ Δημήτρης Κλεάνθους

Ο Αντώνης Λουδάρος δεν ξεχωρίζει μόνο για την ερμηνευτική άνεση που διαθέτει στις κωμωδίες, αλλά και για το θάρρος και την ικανότητα του να ανεβάζει τον πήχη ξεπερνώντας τα ατομικά του ρεκόρ και, με δραματικά έργα. Τολμηρή απόφαση να πρωταγωνιστήσει στο βραβευμένο με Pulitzer και Tony "Είμαι η γυναίκα μου” του Νταγκ Ράιτ, που αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για οποιονδήποτε ηθοποιό, λόγω της πολυπλοκότητας και του βάθους του κεντρικού χαρακτήρα, της Charlotte von Mahlsdorf. Ο Αντώνης Λουδάρος, αναλαμβάνοντας το δύσκολο εγχείρημα να σκηνοθετήσει και να ερμηνεύσει αυτόν τον απαιτητικό ρόλο, αποδεικνύει το ταλέντο, τη σκηνική του δεξιοτεχνία και την ικανότητά του να μεταμορφώνεται μέσα από την τέχνη της υποκριτικής.

Ποια ήταν η Charlotte von Mahlsdorf;  Υπήρξε μια ιστορική προσωπικότητα, μια τρανς γυναίκα που έζησε και επιβίωσε σε δύο από τα πιο καταπιεστικά καθεστώτα του 20ού αιώνα: το ναζιστικό και το κομμουνιστικό. Η απόδοση της πολυδιάστατης ταυτότητάς της, των ηθικών της διλημμάτων και της εσωτερικής της πάλης απαιτεί από τον ηθοποιό βαθιά ενσυναίσθηση, ευαισθησία και κατανόηση των συνθηκών που διαμόρφωσαν τη ζωή της. Ο Αντώνης Λουδάρος καταφέρνει να μεταφέρει στη σκηνή όλα τα παραπάνω, χαρίζοντας μια ερμηνεία που συνδυάζει δύναμη, συγκίνηση και λεπτότητα.

Είμαι η γυναίκα μου Αντώνης Λουδάρος
Δημήτρης Κλεάνθους

Ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα της παράστασης είναι η εναλλαγή ανάμεσα σε πολλαπλούς χαρακτήρες. Ο Λουδάρος καλείται να μεταμορφώνεται από τη Charlotte σε άλλους χαρακτήρες, όπως δημοσιογράφους, συγγενείς, μέλη της Stasi, μέσα από έναν μονόλογο που απαιτεί ακραία εκφραστική ευελιξία. Χειρίζεται αυτήν την πρόκληση με απόλυτη δεξιοτεχνία, αλλάζοντας φωνή, στάση σώματος και ύφος, δημιουργώντας έτσι έναν πολυφωνικό κόσμο που καθηλώνει το κοινό.

Η σχέση της Charlotte με την αλήθεια και την επιβίωση είναι επίσης ένας κεντρικός άξονας του έργου. Η ιστορία της δεν είναι μια απλή αφήγηση αντοχής, αλλά μια πολύπλοκη ιστορία γεμάτη αντιφάσεις. Υπήρξε θύμα της ιστορίας, αλλά και άνθρωπος που έκανε επιλογές για να προστατευθεί. Η ερμηνεία του Λουδάρου δεν επιχειρεί να ωραιοποιήσει ή να καταδικάσει τη Charlotte, αλλά να την παρουσιάσει ως ένα ανθρώπινο ον που αγωνίζεται να διατηρήσει την ταυτότητά του σε έναν εχθρικό κόσμο.

ΕΙΜΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ
Δημήτρης Κλεάνθους

Παράλληλα, η σκηνοθεσία του Λουδάρου αξιοποιεί πλήρως το θεατρικό χώρο, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα που ενισχύει την ένταση και την εσωτερική σύγκρουση του χαρακτήρα. Με λιτές αλλά ουσιαστικές σκηνογραφικές παρεμβάσεις της Ειρήνης Παπιδά μεταφερόμαστε σε διαφορετικές χρονικές περιόδους και χώρους, χωρίς να χάνεται η συνοχή του έργου. Η μετάφραση του Ιωσήφ Βαρδάκη και η διασκευή της Ροδής Στεφανίδου συμβάλλουν στην ανάδειξη της συγκινητικής και πολυεπίπεδης αφήγησης του έργου που περιοδεύει ανά την Ελλάδα. Υπέροχος ο συνδυασμός video art από τον Παντελή Μάκκα και φωτισμού από τη Μελίνα Μάσχα, ενώ το κοστούμι της Βάνας Γιαννούλα συμβάλει στη ζωντάνια και την αλήθεια που χαρακτηρίζει αυτήν την παράσταση. Στην Αθήνα θα παιχτεί στο θέατρο Μεταξουργείο, εκεί απ΄όπου ξεκίνησε την πορεία του φέτος, τις Τρίτες 1 & 8 Απριλίου.

ΕΙΜΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ
Δημήτρης Κλεάνθους

Προπώληση εισιτηρίων: more.com 

Περισσότερες πληροφορίες

Είμαι η γυναίκα μου

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 70 '

Η συγκλονιστική, αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας τρανς γυναίκας, η οποία επιβίωσε από δύο καταπιεστικά καθεστώτα, το ναζιστικό και το κομμουνιστικό καθεστώς της Ανατολικής Γερμανίας, μέσα από το βραβευμένο με Πούλιτζερ και Τόνι έργο. Μια αμφιλεγόμενη προσωπικότητα που κακοποιήθηκε, επέζησε, λατρεύτηκε και πρόδωσε. Μια μοναχική προσωπικότητα, πρωτοπόρος στην έκφραση της ταυτότητας της, σε μία περίοδο όπου η κοινωνία δεν ήταν έτοιμη να αποδεχτεί την ύπαρξη τρανς ατόμων.

Μεταξουργείο

Ακαδήμου 14

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Το "Nomsferatu" γιορτάζει το Halloween

Ο Δράκουλας που… δεν φοβάται να γελάσει μας περιμένει στο Θέατρο 104, για να γιορτάσουμε Halloween με γέλιο, τρόμο και δαγκωματιές, σε μια μαύρη κωμωδία γεμάτη φαντάσματα και spooky διάθεση.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
31/10/2025

Ελληνικός θίασος σε βρετανικό "Οιδίποδα" στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση;

Πότε κάνει πρεμιέρα η πολυαναμενόμενη παράσταση "Οιδίποδας" στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση με Έλληνες ηθοποιούς;

Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Μετά τον Δημήτρη Πασσά, η πρώην Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, παρέλαβε τη σκυτάλη από τη Λίνα Μενδώνη.

Δύο παραστάσεις με αφετηρία τη Γλυκερία Μπασδέκη όπου η γυναικεία φωνή επιτέλους ακούγεται

Κάθε φορά που η Γλυκερία Μπασδέκη επιστρέφει στην Αθήνα, ξέρουμε ότι έχει κάτι ηχηρό να πει.

"Τα χρόνια" της Ανί Ερνό γίνονται παράσταση από τους Ακύλλα Καραζήση και Νίκο Χατζόπουλο

Το εμβληματικό μυθιστόρημα "Τα χρόνια" της νομπελίστριας Ανί Ερνό, σε σκηνοθεσία Ακύλλα Καραζήση και Νίκου Χατζόπουλου, μετατρέπεται σε θεατρική παράσταση μνήμης και χρόνου - μια ζωντανή ανατομία του εαυτού και της εποχής μας.

Στο 'Καπούτ', η ζωή δεν έχει ηλικία

Για δεύτερη χρονιά και με ανανεωμένο καστ παίζεται το "Καπούτ", το έργο που εστιάζει με λεπτότητα και χιούμορ στις προκλήσεις της τρίτης ηλικίας, έναν κόσμο συχνά παραγνωρισμένο στη σύγχρονη δραματουργία.

Το "Εγώ κι Εσύ" της Lauren Gunderson μάς θυμίζει τι σημαίνει να συνδέεσαι αληθινά

Δύο νέοι, ένα ποίημα και μια απρόσμενη συνάντηση γίνονται η αφορμή για ένα ταξίδι αυτογνωσίας, τρυφερότητας και αλήθειας. Η Σοφία Βγενοπούλου σκηνοθετεί την παράσταση "Εγώ κι Εσύ" για τη δύναμη της τέχνης και της ανθρώπινης επαφής.