Άννα Βίσση: «Στις πρόβες για τις “Καμπάνες του Edelweiss” είμαστε βουρκωμένοι»

Με αφορμή τις «Καμπάνες του edelweiss» στις οποίες πρωταγωνιστεί, η Άννα Βίσση μιλάει στον Νίκο Βουλαλά για μια ακραία ιστορία που φέρνει δάκρυα στα μάτια.

Άννα Βίσση: «Στις πρόβες για τις “Καμπάνες του Edelweiss” είμαστε βουρκωμένοι»

Ένα παλιό «τραύμα» που στοιχειώνει τη ζωή μιας γυναίκας: αυτή είναι η ιστορία που εμπνεύστηκε ο Νίκος Καρβέλας για τη νέα rock όπερά του, η οποία ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα απ’ αυτή την Πέμπτη 12/2 στο «Πάνθεον». Με αφορμή τις «Καμπάνες του Edelweiss» στις οποίες πρωταγωνιστεί, η Άννα Βίσση μιλάει στον Νίκο Βουλαλά για μια ακραία ιστορία που φέρνει δάκρυα στα μάτια, κάνει έναν απολογισμό της Άννας των μεγάλων shows αλλά και της πρόσφατης στροφής της στο θέατρο, ενώ αποκαλύπτει με ποιες προϋποθέσεις θα επέστρεφε ως τραγουδίστρια.

Άννα Βίσση: «Στις πρόβες για τις “Καμπάνες του Edelweiss” είμαστε βουρκωμένοι» - εικόνα 1

«“Θα συγκινηθείς πολύ”, μου είπε ο Καρβέλας όταν μου τηλεφώνησε για να μου μιλήσει για πρώτη φορά για τις “Καμπάνες του Edelweiss”. Θυμάμαι ότι με φόρτισαν πολύ έντονα οι πρώτες σκέψεις του για το έργο. Η ηρωίδα, η Άννα, είναι μια όμορφη, γοητευτική γυναίκα παντρεμένη με έναν μάνατζερ μουσικής και ζει στα τέλη του ’60 στο Σαν Φρανσίσκο. Θυμάται μια τραυματική εμπειρία που της είχε συμβεί όταν ήταν έφηβη σ’ ένα χωριό έξω από το Βερολίνο μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Αυτό το τραύμα δεν το έχει ξεπεράσει ποτέ και τη στοιχειώνει σ’ όλη της τη ζωή. Είναι μια ακραία, δραματική ιστορία, που και τον πιο αναίσθητο άνθρωπο πιστεύω πως σίγουρα θα τον ιντριγκάρει, αν δεν τον συγκινήσει.»

«Στις πρόβες σταματάμε να παίζουμε γιατί κλαίμε. Κι όταν ανάβουν τα φώτα βλέπεις τα παιδιά από κάτω που μας παρακολουθούν βουρκωμένα. Είναι ένα έργο βαθιά τρυφερό μα και συνάμα άγριο. Αποκαλύπτει πολλές πλευρές της ανθρώπινης ύπαρξης, από την απόλυτη ευαισθησία ως την απόλυτη κτηνωδία. Τονίζει επίσης τον τραυματισμό της γυναίκας, η οποία μέσα στην Ιστορία και την κοινωνία είναι το πρώτο και το πιο εύκολο θύμα κακοποίησης.»

«Βγάζω το καπέλο στον Νίκο. Βλέπω έναν άνθρωπο που μεγαλώνοντας γίνεται συγγραφέας, ποιητής, συνθέτης ολοκληρωμένων μουσικών έργων και χαίρομαι ειλικρινά για την εξέλιξή του. Πάντα πίστευα ότι τον “έτρωγε” μια βαθύτερη αναζήτηση. Μαζί κάναμε ποπ καριέρα, αλλά δεν είναι αυτό ο Νίκος. Δεν θέλει να βάζει ούτε σταγόνα νερό στο κρασί του».

Άννα Βίσση: «Στις πρόβες για τις “Καμπάνες του Edelweiss” είμαστε βουρκωμένοι» - εικόνα 2

«Με τον Κακλέα έχουμε γίνει τρεις σ’ αυτή την παρέα. Στις πρόβες αισθάνθηκα μαζί του καλύτερα από ποτέ. Με έχει διδάξει πολλά για το θέατρο στις προηγούμενες συνεργασίες μας. Ο συμπρωταγωνιστής μου, ο Αιμιλιανός Σταματάκης, είναι μια αποκάλυψη. Όταν τον πρωτοείδα, είπα στον Καρβέλα: “Αυτός είναι ο Τζούλιαν. Μακάρι να τραγουδάει καλά!” Ο Θανάσης ο Αλευράς ήταν ένα δικό μου στοίχημα μιας και είναι η πρώτη φορά που καταπιάνεται με αυτό το είδος, ενώ την πρωταγωνιστική ομάδα συμπληρώνουν ο Γιάννης ο Σαμσιάρης, με τον οποίο έχουμε μια σχέση καρμική, κι η Τάνια Τρύπη σε έναν πολύ δυνατό ρόλο-κλειδί. Έχουμε 18 άτομα ορχήστρα, υπέροχες ενορχηστρώσεις από τον Αλέξανδρο Πρίφτη, τη φωνητική διδασκαλία από τη θεά μας τη Λία Βίσση, τη θεατρικότητα των σκηνικών του Παντελιδάκη και τη φινέτσα των κοστουμιών της Βαχλιώτη.»

«Βλέπαμε τη φθορά στα νυχτερινά μαγαζιά. Φαινόταν η βαρεμάρα, ότι όλο αυτό έχει παλιώσει και πρέπει να αλλάξει. Με την κρίση οι άνθρωποι στράφηκαν προς το θέατρο. Ευτυχώς! Κι εγώ η ίδια είχα βαρεθεί, όχι μόνο ως τραγουδίστρια αλλά και ως θεατής που έβλεπα προγράμματα να στήνονται πρόχειρα. Αυτήν τη φτήνια βαρέθηκα. Στο θέατρο υπάρχει μια καθαρή επικοινωνία. Κι αυτή η καθαρή επικοινωνία σε υποχρεώνει να το έχεις ψάξει. Γι’ αυτό αγαπώ το θέατρο. Με τσιγκλάει, με ιντριγκάρει, με οδηγεί σε διαφορετικούς δρόμους, σαν να ξεκινάω κάθε φορά από την αρχή. Αν φορέσω ξανά τη στολή της τραγουδίστριας Άννας Βίσση, θέλω να βρω έναν άλλο χώρο, έναν διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας. Κι ας τραγουδάω και για λιγότερα άτομα.»

Άννα Βίσση: «Στις πρόβες για τις “Καμπάνες του Edelweiss” είμαστε βουρκωμένοι» - εικόνα 3

«Τι λες, ρε φίλε, που ήμουν εγώ “μπουζούκια”! Θυμώνω όταν με κατηγοριοποιούν έτσι εύκολα. Έχω δει πολλά πράγματα στη ζωή μου, που τα γούσταρα, τα αγάπησα, τα ζήλεψα και τα δοκίμασα στις δουλειές μου. Έχω κάνει shows, μεγάλες παραγωγές με συνέπεια και τραγούδια που δεν κυκλοφορούσαν έτσι τυχαία. Έδινα το μήνυμα ότι όλα τα είδη της μουσικής μπορούν να συναντηθούν λειτουργικά σε μια βραδιά. Και χαίρομαι γιατί η καριέρα μου είναι πολύχρωμη, δεν έπαιξα ποτέ ένα μόνο ρόλο στη μουσική μου έκφραση. Εντάξει, λοιπόν, έχεις δίκιο, δεν θυμώνω, αλλά υπερασπίζομαι όσα έχω κάνει.»

«Οι “Δαίμονες” και το “Ένα ή κανένα” ήταν μια δήλωση προς τον εαυτό μου αλλά και προς τον κόσμο. Εκτός του ότι άρεσαν, χαίρομαι και για όσα μου άφησαν αυτές οι δύο δουλειές καλλιτεχνικά και για το μήνυμα που πέρασα στον κόσμο. Θέλω πια να δυσκολεύομαι. Τα απλά τα θεωρώ διασκέδαση, άρα γίνομαι διασκεδάστρια. Αλλά επιθυμώ να είμαι κάτι παραπάνω απ’ αυτό.»

Περισσότερες πληροφορίες

Οι καμπάνες του Edelweiss

  • Μιούζικαλ
  • Διάρκεια: 165 '

Ένα ολοκαίνουργιο έργο, το οποίο αναδεικνύει το έρεβος της ανθρώπινης ύπαρξης μέσα από μια ακραία ιστορία αγάπης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

42 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα

Σημαντικά έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, η ελληνική δραματουργία σε πολλές διαφορετικές εκφάνσεις, ερευνητικό θέατρο, δικαστικό δράμα και μυστήριο, θέατρο έξω από το θέατρο και ιστορίες αληθινών προσώπων που ενέπνευσαν θεατρικά έργα. Όλα αυτά συμπεριλαμβάνονται στο σύνολο των θεατρικών παραστάσεων που συνεχίζονται μετά το Πάσχα, δίνοντάς μας μια ακόμα ευκαιρία για ανοιξιάτικες εξορμήσεις στη θεατρική Αθήνα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
10/05/2024

"If I can not dance, I will not be a part of your revolution" δηλώνει η Μαρία Κολιοπούλου στο νέο της έργο

Στο νέο της χορογραφικό έργο μεγάλης κλίμακας, το ιδρυτικό μέλος της ομάδας Πρόσχημα συμπράττει με ερμηνεύτριες διαφορετικών ηλικιών και ικανοτήτων αναζητώντας την βαθιά απόλαυση της στιγμής.

"The last lunch" σερβίρει το πρώτο αγγλόφωνο θέατρο στην Ελλάδα

Το Theatre of the No, μετά την επιτυχία της παράστασης "Περιμένοντας τον Γκοντό", παρουσιάζει τη μουσική κωμωδία του Γιόελ Γούλφχαρτ σε σκηνοθεσία του Μάνου Τσότρα.

"Ηλικία και διακρίσεις" είναι το νέο θέμα του κύκλου συζητήσεων του Εθνικού

Σε συνέχεια της πρωτοβουλίας που πυροδοτεί τον διάλογο για φλέγοντα κοινωνικά ζητήματα, έρχεται μία νέα συζήτηση με ελεύθερη είσοδο, όπου θα μιλήσουν μεταξύ άλλων η Μαριάννα Κάλμπαρη, η Αλίκη Αλεξανδράκη και ο Θέμης Πάνου.

To 3ο Φεστιβάλ σύγχρονου καλλιτεχνικού καμπαρέ έρχεται στο Red Jasper Cabaret Thatre

Το φεστιβάλ της καμπαρέ θεατρικής σκηνής της Κυψέλης είναι και πάλι εδώ για να προσφέρει στο κοινό δέκα ημέρες με παραστάσεις θεάτρου, χορού, cabaret acts, music performances, aerial acrobatics, drag performances και πολλά ακόμη.

Θέλω να σου κρατάω το χέρι

Οι σύγχρονες σχέσεις και οι ρόλοι των δύο φύλων μέσα σε αυτές απασχολούν το πρώτο θεατρικό έργο του Ιορδανίδη, που κινείται με άνεση στο είδος της δραμεντί και παρουσιάζεται σε ένα φυσικό όσο και προσωπικό ανέβασμα. | Powered by Uber

Η κασέτα

Ένα από τα σημαντικότερα έργα της Λούλας Αναγνωστάκη, και συνολικά της νεοελληνικής δραματουργίας, αποτυπώνει σχεδόν προφητικά, μέσα από μια οικογενειακή ιστορία, την Ελλάδα στο μεταίχμιο δύο εποχών. Ανεβαίνει από τον Μάνο Καρατζογιάννη σε μία προσεγμένη παράσταση με μερικές πολύ ωραίες ερμηνείες. | Powered by Uber