"Ο κανίβαλος που έφαγε έναν Ρουμάνο": Μια αλληγορία για την ανθρωποφαγία της ευτυχίας στον Μικρό Κεραμεικό

Ο Δημήτρης Σωτάκης τοποθετεί τη δράση σε ένα περιβάλλον σχεδόν μεταφυσικό στη θεατρική μεταφορά του βιβλίου του, με τους Δημοσθένη Παπαδόπουλο, Κρις Ραντάνοφ, Μαρία- Νεφέλη Δούκα.

Ο κανίβαλος που έφυγε έναν Ρουμάνο σωστή © Χριστίνα Φυλακτοπούλου

Ο βραβευμένος συγγραφέας Δημήτρης Σωτάκης διασκευάζει για το θέατρο το βιβλίο του "Ο κανίβαλος που έφαγε έναν Ρουμάνο", μια αλληγορία για την ανθρωποφαγία της ευτυχίας, που ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Αγγελικής Καρυστινού, στον Μικρό Κεραμεικό, με τους Δημοσθένη Παπαδόπουλο, Κρις Ραντάνοφ, Μαρία- Νεφέλη Δούκα.

O κανίβαλος που έφαγε έναν Ρουμάνο
© Χριστίνα Φυλακτοπούλου

Ο Ζέριν είναι ένας εύπορος, μοναχικός άνδρας. Ζει σε μια μικρή παραθαλάσσια πόλη, απολαμβάνοντας τη γαλήνη, που του προσφέρει η οικονομική του άνεση. Μοναδικό του πάθος η μανία του για τη Ρουμανία, μια χώρα, την οποία, για έναν απροσδιόριστο λόγο, λατρεύει εμμονικά, όμως ποτέ δεν έχει επισκεφτεί. Τελείως αναπάντεχα, μια οικογένεια μεταναστών από τη Ρουμανία που καταφτάνει στην πόλη, θα έρθει να βάλει φωτιά στη ζωή του και να δημιουργήσει εκρηκτικές συνθήκες, μεταμορφώνοντας καθετί που μέχρι εκείνη την ώρα έμοιαζε κανονικό, σε μια περιπέτεια χωρίς επιστροφή. 

Τι σημαίνει ευτυχία; Πόσες θυσίες- κυριολεκτικά και μεταφορικά – πρέπει να συμβούν για να γίνει αυτή η ιδέα πραγματικότητα; Έχει όρια αυτή η αναζήτηση: Και τελικά, αυτή η ιδεατή κατάσταση, που περιμένουμε κα τόσο ακριβά πληρώνουμε για να την κατακτήσουμε μήπως απλώς είναι ακόμα μια εμμονή;

O κανίβαλος που έφαγε έναν Ρουμάνο
© Χριστίνα Φυλακτοπούλου

Ο Δημήτρης Σωτάκης τοποθετεί τη δράση του έργου σε ένα περιβάλλον σχεδόν μεταφυσικό. Οι ήρωες, ο τόπος, η ίδια η φύση της ιστορίας οδηγούν προς μια κατεύθυνση υπερβατική, μα πλήρως οργασμική, με τους ήρωες να ασφυκτιούν μέσα στους κοινωνικούς ρόλους που τους έχουν δοθεί και την ίδια στιγμή να ξεπερνούν τα ίδια τους τα όρια, αναζητώντας την συναισθηματική πληρότητα, την ηδονή, και τέλος την προσωπική τους ευτυχία. Τα σκηνικά και τα κοστούμια της παράστασης είναι του Γιώργου Λυντζέρη, η μουσική του Κωνσταντίνου Ευαγγελίδη κι οι φωτισμοί της Χριστίνας Φυλακτοπούλου.

O κανίβαλος που έφαγε έναν Ρουμάνο
© Χριστίνα Φυλακτοπούλου

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Η οργή ως κραυγή ύπαρξης: Έξι νέοι ηθοποιοί μιλούν για "Τη μέρα της Φούστας"

Στην παράσταση "Η μέρα της φούστας" σε σκηνοθεσία Ζωής Χατζηαντωνίου, νέοι ηθοποιοί ερμηνεύουν "οργισμένα παιδιά" μιας γενιάς που ασφυκτιά. Μιλούν για την οργή, τον φόβο, τη βία και την ανάγκη να ακουστούν.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
03/11/2025

Συνεχόμενα sold out για την παράσταση "Άνθρωποι και ποντίκια" του Βασίλη Μπισμπίκη

Η Ομάδα Cartel μεταφέρει το εμβληματικό έργο του Στάινμπεκ που έχει κατακτήσει το αθηναϊκό κοινό.

Οι συντελεστές του "Annie" μιλούν για το μιούζικαλ - φαινόμενο στο Παλλάς

Όσα δήλωσαν οι Θέμις Μαρσέλλου, Γιάννης Στάνκογλου, Δανάη Παππά, Μαρία Κατσανδρή, Αργύρης Αγγέλου για το πολυβραβευμένο μιούζικαλ "Annie" στο Παλλάς.

10 παραστάσεις κάνουν πρεμιέρα σήμερα

Σήμερα ανοίγουν οι σκηνές για δέκα παραστάσεις, νέες και επαναλήψεις, φέρνοντας στο προσκήνιο ποικίλα θέματα, δυνατές ερμηνείες και σύγχρονα θεατρικά έργα που συζητούν, προβληματίζουν και γοητεύουν το κοινό.

Προσεχώς "Cats" στο Christmas Theater

Ετοιμαστείτε να ζήσετε ένα μαγευτικό βράδυ με τις πιο γοητευτικές γάτες της σκηνής μέσα από τη μουσική του Άντριου Λόιντ Βέμπερ.

"Nina Simone – 4 οκτάβες ελευθερίας": Η Idra Kayne συναντά τη θρυλική φωνή

Η ταλαντούχα ερμηνεύτρια και ηθοποιός ενσαρκώνει τη θρυλική Αμερικανίδα μουσικό, τραγουδίστρια και ακτιβίστρια Νίνα Σιμόν, στη μουσικοθεατρική παράσταση "Nina Simone – 4 οκτάβες ελευθερίας".

Η Ναταλία Δραγούμη δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό της έξω από το θέατρο

Με αφορμή τη δεύτερη χρονιά της παράστασης "2:22 – A Ghost Story" στο Αλάμπρα, η Ναταλία Δραγούμη μιλά για την παράσταση, αποκαλύπτει στιγμές από την ζωή της, τις επιλογές που τη διαμόρφωσαν, αλλά και τη βαθιά σύνδεση με την οικογένεια και την καλλιτεχνική της καταγωγή. Μέσα από τις λέξεις της, ξεδιπλώνεται η αγάπη της για το θέατρο, η αφοσίωση στους ρόλους και η ζωντάνια που φέρνει κάθε φορά στη σκηνή.