"Τρομεροί γονείς": Επιστρέφει για τρίτη χρονιά στο θέατρο Radar

Ένα έργο για τις οικογενειακές σχέσεις, για την δύναμη του έρωτα και την ατομική ελευθερία σε σκηνοθεσία της Αναστασίας Παπαστάθη.

Τρομεροί γονείς

Το έργο του Ζαν Κοκτώ "Τρομεροί γονείς" θα παρουσιαστεί για τρίτη χρονιά στο θέατρο Radar μετά από την επιτυχία που γνώρισε επί δύο σεζόν. Η σκηνοθεσία, η μετάφραση και η δραματουργική επεξεργασία είναι της Αναστασίας Παπαστάθη, η οποία τοποθετεί τη δράση του έργου από το Παρίσι του 1938 (χρονιά που γράφτηκε το έργο) στην Αθήνα του σήμερα. Οι "Τρομεροί γονείς" καταγράφουν τις σχέσεις των μελών μιας οικογένειας και δίνουν τη δυνατότητα να ερευνηθούν θέματα όπως οι ρόλοι και οι σχέσεις εξάρτησης που καλλιεργούνται μέσα στην οικογένεια, η ελεγκτική συμπεριφορά του γονέα, η ανάγκη αυτονόμησης του παιδιού κ.ά. Ο Ζαν Κοκτώ δεξιοτέχνης της μυθοπλασίας στήνει έναν δυνατό μύθο και αφήνει τις συγκρούσεις να εξελιχθούν με ανατροπές, αποκαλύψεις, απρόοπτα και τις κωμικές καταστάσεις να διαδέχονται τις δραματικές αποφορτίζοντας το συγκρουσιακό τοπίο.

Η Αναστασία Παπαστάθη δήλωσε στο "α": "Έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε πόσους μηχανισμούς μπορεί να εφεύρει ένας άνθρωπος, για να εξαρτήσει έναν άλλον άνθρωπο, όχι απαραίτητα συνειδητά. Φωτίζοντας τις δυσλειτουργίες της οικογένειας, ταυτόχρονα μπαίνουν και ερωτήματα για την εξυγίανσή της. Ο καθένας αξιοποιεί τα ερεθίσματα που δέχεται με τον δικό του τρόπο".

Τα σκηνικά και τα κοστούμια επιμελείται η Κυριακή Πανούτσου, τη μουσική ο Πάνος Φορτούνας και τα φώτα η σκηνοθέτρια, η οποία ερμηνεύει μαζί με τους Χρήστο Ευθυμίου, Μαρία Μαυροματάκη, Πάνο Κούλη και Ευδοκία Ασπρομάλλη.

Τρομεροί γονείς
Χάρης Γερμανίδης©

Λίγα λόγια για το έργο

Η μάνα αποξενωμένη από τον άντρα της, έχει εξαρτηθεί από τον γιο της. Η ανύπαντρη αδελφή της που ζει μαζί τους έχει αναλάβει να τους συντηρεί, αφού κανείς δεν εργάζεται σε αυτό το σπίτι και εκείνη είναι η μόνη που μπορεί να διαχειριστεί την περιουσία από την κληρονομιά που άφησε ο πλούσιος θείος στις δυο αδερφές. Όλα δείχνουν ισορροπημένα σε αυτή την οικογένεια. Η διαβητική μάνα χειραγωγεί μέσω της αρρώστιας της και της κυκλοθυμίας της, η θεία ελέγχει με την εξουσία του χρήματος και την εμμονή της για την τάξη και ο μπαμπάς καλύπτει την μοναξιά του με μικρές αποδράσεις σε εξωσυζυγικές σχέσεις. Τι γίνεται όμως όταν ο γιος ερωτεύεται και θέλει να σπάσει τα δεσμά της οικογένειας; Πώς θα το διαχειριστεί αυτό η μάνα που χάνει τον γιο της; Και ο κρυφός έρωτας της θείας για τον άντρα της αδερφής της θα εκδηλωθεί; Η παλιότερη γενιά αναπόφευκτα θα συγκρουστεί με την νέα γενιά που διεκδικεί την δική της ταυτότητα.

Προπώληση εισιτηρίων: more.com. 

Διαβάστε Επίσης

 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Nα ξέρετε πως αυτό που ακούτε είναι σφύριγμα τρένου

Αξιοσημείωτο δείγμα γραφής από μια νέα καλλιτεχνική ομάδα, στο δυστοπικό έργο του Θανάση Τριαρίδη, που μιλάει για το κόστος ενός κόσμου χωρίς μνήμη και ηθική.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
13/11/2025

"Άγριοι": Συνεχίζεται το έργο του Γιώργου Παλούμπη που κάνει ένα σπίτι πεδίο μάχης

Το θέατρο "Τζένη Καρέζη", λόγω μεγάλης επιτυχίας, φιλοξενεί και φέτος το δυνατό θεατρικό, όπου ένας καθηγητής με μια φερέλπιδα θεωρία κατηγορείται για σεξουαλικό σκάνδαλο. Είναι όμως αλήθεια;

Δύο φαντασμαγορικές παραστάσεις για όλη την οικογένεια στο Christmas Theater

Το Christmas Theater μας προσκαλεί σε δύο mega θεάματα για όλη την οικογένεια γεμάτα μαγεία και φαντασία.

"Cow | Deer": Πρώτες φωτογραφίες από την καινοτόμο παράσταση της Κέιτι Μίτσελ στο Εθνικό

Ξεκίνησε στο Εθνικό Θέατρο το "Cow | Deer", η παράσταση της Κέιτι Μίτσελ που μετατρέπει τη Νέα "Νίκος Κούρκουλος" σε έναν κόσμο όπου ζώα και άνθρωποι συνυπάρχουν ισότιμα.

Πολυτεχνείο: Εβδομάδα Δημοκρατίας στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Δύο σημαντικές στιγμές της σύγχρονης ελληνικής Ιστορίας μέσα από δύο θεατρικές παραστάσεις, με αφορμή την επέτειο εξέγερσης του Πολυτεχνείου και των 50 χρόνων της Μεταπολίτευσης.

Παράταση παραστάσεων για τον "Άνθρωπο του Θεού"

Το θεατρικό έργο "Άνθρωπος του Θεού" του Ανδρέα Κεντζού, συνεχίζει δυναμικά στο Θέατρο 104 σε σκηνοθεσία Δημήτρη Γεωργαλά, μια υπαρξιακή αναμέτρηση με τα θεμελιώδη ερωτήματα της πίστης, της ηθικής και της ανθρώπινης φύσης.

"Wonnangatta": Ο Κώστας Φαλελάκης και ένα θεατρικό γουέστερν για τη βία, τη φύση και την αυτογνωσία

Στο πλαίσιο του αφιερώματος στους Αυστραλούς συγγραφείς στο Αγγέλων Βήμα, ο Κώστας Φαλελάκης μας εισάγει στο πνεύμα του αυστραλιανού έργου "Wonnangatta" του Άνγκους Τσερίνι, στο οποίο πρωταγωνιστεί μαζί με τον Αλέξιο Κοτσώρη. Ένα θεατρικό γουέστερν στην Αυστραλία του 1918, όπου δύο άνδρες αναμετρώνται με το έγκλημα, την αδυσώπητη φύση και τα όρια του εαυτού τους.