Η "Δεσποινίς Μαργαρίτα" με την Κατερίνα Μαραγκού για λίγες ακόμα παραστάσεις στο Θέατρο Άλμα

Μια παράσταση που ήρθε για να ξεβολέψει τις παγιωμένες απόψεις μας γύρω από τα μεγάλα κοινωνικά θέματα της εποχής σκηνοθετεί ο Γιάννης Μαργαρίτης.

Δεσποινίς Μαργαρίτα

Με το εμβληματικό έργο "Δεσποινίς Μαργαρίτα" του Ρομπέρτο Ατάιντε ήρθε φέτος αντιμέτωπη η Κατερίνα Μαραγκού, υπό τη σκηνοθετική οδηγία του Γιάννη Μαργαρίτη και με τη σημαντική συμβολή του συνθέτη Σταμάτη Κραουνάκη σε μια παράσταση που συνεχίζεται έως και τις 28 Μαρτίου.

Δεσποινίς Μαργαρίτα

Στον μονόλογο, που παίχτηκε πρώτη φορά το 1975 με την Έλλη Λαμπέτη και έκτοτε έχει γνωρίσει αλλεπάλληλα ανεβάσματα στη σκηνή, η Κατερίνα Μαραγκού ακροβατεί υποκριτικά ανάμεσα σε έναν ποιητικό ρεαλισμό και έναν ονειρικό αλλά και επιθετικό εξπρεσιονισμό, αναδεικνύοντας το φαινόμενο της φθοράς κάθε συστήματος με χιούμορ, δραματικότητα, απελπισία και ανατρεπτική διάθεση, φθάνοντας στα όρια μιας απροσδόκητης κλοουνερί.

Δεσποινίς Μαργαρίτα

Ο Ρομπέρτο Ατάιντε γεννήθηκε το 1949 στη Βραζιλία, επηρεάστηκε βαθιά από τα γεγονότα της εποχής και αναζήτησε με επιμονή την βαθύτερη ουσία της παιδείας, σε σχολές και πανεπιστήμια των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ευρώπης. Τελικά εγκατέλειψε κάθε προσπάθεια για ακαδημαϊκή  μόρφωση και άρχισε να γράφει. Το πρώτο του μυθιστόρημα "Ο φίλος Ιονάθαν" γνώρισε μεγάλη επιτυχία. Στα 21 του, έγραψε το θεατρικό "Δεσποινίς Μαργαρίτα" που τον έκανε ευρύτερα γνωστό στο κοινό. Συνέχισε με παραμύθια και ακόμα πέντε θεατρικά. Τα έργα του αναγνωρίστηκαν σε όλον τον κόσμο και σε πολύ νεαρή ηλικία, κέρδισε το βραβείο "Μολιέρ".

Προπώληση εισιτηρίων: Viva.gr


 

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Δεσποινίς Μαργαρίτα

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 60 '

Το εμβληματικό έργο-σχόλιο για την εξουσία ανεβαίνει σε μια παράσταση που ακροβατεί ανάμεσα στον ποιητικό ρεαλισμό και τον επιθετικό εξπρεσιονισμό, αναδεικνύοντας με χιούμορ το φαινόμενο της φθοράς κάθε συστήματος.

Άλμα

Ακομινάτου 15-17 & Αγ. Κωνσταντίνου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Φαέθων" του Δημητριάδη: Η οικογένεια ως πεδίο μάχης

Εμπνευσμένος από τον αρχαίο μύθο του Φαέθοντα, ο τίτλος του έργου του Δημήτρη Δημητριάδη παραπέμπει στην επικίνδυνη πορεία από το σκοτάδι προς την αναλαμπή. Το έργο που μετατρέπει την οικογενειακή βία σε κοσμική σύγκρουση ανάμεσα στο Φως και στο Σκοτάδι ανεβαίνει από τη Χρύσα Καψούλη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
20/11/2025

Στην πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ: Όταν η αλήθεια αρχίζει να γεμίζει το χώρο

Η πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση μάς έδειξε πώς μια ευφυής μεταγραφή μπορεί να ανανεώσει το αρχαίο δράμα και να το μεταφέρει στο σήμερα με οξυδέρκεια. Το έργο χτίζεται αθόρυβα, η αλήθεια κατακλύζει τη σκηνή σαν αναπόφευκτη αποκάλυψη, κι εσύ δεν μπορείς να μη σκέφτεσαι τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων.

"Interview": Η ομάδα Εμείς μοιράζεται αναμνήσεις από την πολυταξιδεμένη παράσταση

Οι ερμηνευτές και συντελεστές της μαύρης κωμωδίας "Interview" που καυτηριάζει την εργασιακή πραγματικότητα, αφηγούνται ιστορίες της πολυταξιδεμένης παράστασης, με αφορμή την επιστροφή της στο θέατρο Olvio.

Εχθρός του λαού

Η παράσταση του Γερμανού σκηνοθέτη ενεργοποιεί τον Ίψεν ως φορέα ζωντανού δημόσιου διαλόγου, με μια παράσταση-φόρουμ που εξετάζει τη σύγκρουση ηθικής και κέρδους στη σύγχρονη πραγματικότητα. | Powered by Uber

Στην εξοχή

Με μια φαινομενικά απλή υπόθεση, το έργο του Βρετανού συγγραφέα διατυπώνει υπαινικτικές αλήθειες για τη μοναξιά, τη βία και την εξουσία των σχέσεων, και η Αικατερίνη Παπαγεωργίου φέρνει στην επιφάνεια τη δυναμική του, παρά την αμφιλεγόμενη κινησιολογική επιλογή της σκηνοθεσίας. | Powered by Uber

"Ο φίλος μου ο Λευτεράκης" από τον Αντώνη Καλομοιράκη

Η ευρέως γνωστή από τον κινηματογράφο κωμωδία του Αλέκου Σακελλάριου "Ο φίλος μου ο Λευτεράκης" κάνει πρεμιέρα στην Αθηναϊκή Σκηνή Κάλβου - Καλαμπόκη.

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου ξανασυναντά το "Ρέκβιεμ για το τέλος του έρωτα" – και γίνεται sold out πριν καν αρχίσει

Ξεκίνησε η προπώληση για το "Ρέκβιεμ για το τέλος του έρωτα" στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής – ΚΠΙΣΝ, και τα εισιτήρια εξαφανίστηκαν σε χρόνο ρεκόρ. Απολύτως αναμενόμενο καθώς αυτή η παράσταση που έχει την υπογραφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου είναι μια συνάντηση τιτάνων της σύγχρονης ελληνικής δημιουργίας.