"Constellations: Στον αστερισμό του έρωτα

Constellations © Αναστασία Γιαννάκη

Ο Νικ Πέιν εξιστορεί τις διαφορετικές εκδοχές της ερωτικής σχέσης μεταξύ του Ρολάντ και της Μαριάν, ορμώμενος από τη θεωρία των παράλληλων συμπάντων, στους "Αστερισμούς" (Constellations) , έργο που έχει διακριθεί με βραβεία "Χάρολντ Πίντερ" και "Evening Stadard", 2012). Θα το δούμε από τον θίασο Freεk στο θέατρο 104, με ελεύθερη είσοδο, σε σκηνοθεσία Laurent de Montalembert, στις 20, 21, 22, 23, 27, και 28 Φεβρουαρίου και 1, 2 Μαρτίου. 

Constellations
© Αναστασία Γιαννάκη

Οι επιλογές και τα λόγια των δυο πρωταγωνιστών θα είναι καθοριστικά για το μέλλον της σχέσης αλλά και της ζωής τους σ' αυτό το έργο που μιλάει για την φυσική κοσμολογία, την αγάπη, το έρωτα αλλά  ταυτόχρονα θέτει και το ερώτημα κατά πόσο μπορείς να καθορίσεις την μοίρα σου. Στην σκηνική εκδοχή του "Constellations" απο τον θίασο Freεk, έξι ηθοποιοί (Alexander Perez Buchanan, Margherita Morchio, Amalie Macnaughtan, William Medland, Αμαλία Σγουμποπούλου, Annie Utzschneider) ενσωματώνουν τους δύο ρόλους, και εξερευνούν άπειρες δυνατότητες γύρω απο την σχέση των δύο πρωταγωνιστών. Πρόκειται για την τρίτη παραγωγή του νέου μεταπτυχιακού προγράμματος της σχολής FONACT με έδρα την Αθήνα. 

Constellations
© Αναστασία Γιαννάκη

Ο σκηνοθέτης σημειώνει:

"Το Constellations είναι ένα θεατρικό έργο που φιλοδοξεί να γεφυρώσει το κενό μεταξύ ζωής και θανάτου. Σκοπός του συγγραφέα ήταν να προστατέψει τους άλλους, αλλα και τον ίδιο του τον εαυτό, από το αναπάντεχο συναίσθημα του πένθους και της απώλειας. Ήταν ο τρόπος του να διαχειριστεί την απώλεια του πατέρα του. Το έργο πραγματεύεται τον θάνατο στο πλαίσιο μίας ιστορίας έρωτα και αγάπης δυο ανθρώπων, που θα μπορούσαν να’ ναι ο καθένας απο εμάς. Ο συγγραφέας μας ταξιδεύει σε πολλά παράλληλα σύμπαντα προκειμένου να νιώσουμε πώς έχουμε όλο τον χρόνο που κάποτε στερηθήκαμε με κάποιον που αγαπήσαμε και χάσαμε. Το έργο θέτει ενα σημάντικο ζήτημα που μας αφορά όλους, είτε μας αρέσει είτε όχι: ποιό είναι το δικαίωμα μας σε ένα αξιοπρεπές τέλος; Τί θα συνέβαινε αν είχε κανείς την επιλογή να τελειώσει την ζωή του; Θα έβρισκε ελπίδα μέσα σε αυτήν την επιλογή; Ως δημιουργός και σκηνοθέτης, το πάθος μου και ο στόχος μου είναι να ενώνω τους ανθρώπους μέσα από μία συλλογική εμπειρία, η οποία ίσως μας σπρώξει ένα βήμα πιο κοντά στην ανθρωπιά μας. Το Constellations είναι ενα μοναδικό θεατρικό κείμενο που μπορεί να το καταφέρει".

Constellations
© Αναστασία Γιαννάκη

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Οι "Βρικόλακες" επιστρέφουν στο Εθνικό Θέατρο

Επανεκκίνηση κάνει η Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου με τους ιψενικούς "Βρικόλακες" δια χειρός Σταμάτη Φασουλή.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
23/03/2023

Εθνικό Θέατρο: Νέα ανακοίνωση από τον καλλιτεχνικό διευθυντή

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, Γιάννης Μόχος, με επιστολή του ανακοινώνει επισήμως την επανέναρξη των παραστάσεων στην πρώτη σκηνή της χώρας και παίρνει θέση πάνω στο θέμα της κατάληψης και του αγώνα των καλλιτεχνών.

"Βάκχες" σκηνοθετεί η Έλενα Μαυρίδου και οργανώνει ακρόαση

Μια νέα σκηνοθετική άποψη των "Βακχών" του Ευριπίδη θα δούμε το καλοκαίρι από την Έλενα Μαυρίδου, η οποία οργανώνει ακρόαση για τους ηθοποιούς που θα στελεχώσουν το Χορό.

Το κινηματογραφικό "Τσίου" γίνεται παράσταση

Ο κινηματογραφιστής Μάκης Παπαδημητράτος συγκεντρώνει τον Τσίου και την παρέα του και δίνει θεατρική μορφή στην cult ταινία που τον καθιέρωσε.

Ποιοι είναι οι φιλέλληνες του 21ου αιώνα; Η απάντηση στο Από Μηχανής Θέατρο

Ένα κωμικό θρίλερ για το τέλος του κόσμου είναι η παράσταση "Εμείς, οι ημιάνθρωποι του πουθενά (Philellines #21ος)" που σκηνοθετεί η Ελένη Μποζά, αντλώντας από το μυθιστόρημα της Μιμίκας Κρανάκη, "Φιλέλληνες, Είκοσι τέσσερα γράμματα μιας Οδύσσειας".

Την Τρίτη στο σούπερ μάρκετ

Ο Φαίδων Καστρής σκηνοθετεί και ερμηνεύει συγκινητικά το μονολογικό έργο του Εμανουέλ Νταρλέ, που εστιάζει στη σχέση μιας τρανς γυναίκας με τον πατέρα της.

Ο Ρέιφ Φάινς σε απευθείας δορυφορική μετάδοση στο Μέγαρο Μουσικής

Ο βραβευμένος με BAFTA και Tony Ρέιφ Φάινς πρωταγωνιστεί στο "Straight Line Crazy" του Ντέιβιντ Χέαρ, δίνοντας ένα υποκριτικό ρεσιτάλ.