Ο Τάσος Σωτηράκης ξανά συναντά τον "Άρη"

Ο μονόλογος που αγαπήθηκε και συγκίνησε, με τον Τάσο Σωτηράκη, στον ομώνυμο ρόλο του Άρη Βελουχιώτη επιστρέφει ανανεωμένος τον Μάρτιο στο θέατρο Olvio.

ΑΡΗΣ ΤΑΣΟΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ

Σε ντοκουμέντα βασίστηκε η Σοφία Αδαμίδου για τη συγγραφή του "Άρη", ενός μονολόγου που απογειώθηκε από την ερμηνεία του Τάσου Σωτηράκη. Φοβερά πειστικός στο ρόλο του δημιουργεί έναν ιδιαίτερο ηλεκτρισμό στην ατμόσφαιρα αφηγούμενος τη ζωή και τους αγώνες του πρωτοκαπετάνιου του ΕΛΑΣ, του Άρη Βελουχιώτη, που ταυτίστηκε με τον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα ενάντια στη γερμανοϊταλική κατοχή.  "Εγώ είμαι. Δεν υπάρχω, αλλά υπάρχω. Δεν ζω, αλλά ζω. Δεν έχω σάρκα και οστά... δεν τα χρειάζομαι. Εσείς με κρατάτε εδώ. Με τα θετικά σας λόγια, αλλά και τα αρνητικά. Δεν έχω ησυχάσει ως νεκρός... αλλά μήπως έζησα ήσυχος και ως ζωντανός; Ο καθένας από την πλευρά που το βλέπει, από την πλευρά που τάσσει εαυτόν... Είναι τιμή πάντως να με βρίζει ο εχθρός...σημαίνει ότι με φοβάται" τον ακούμε να λέει στην επιτυχημένη παράσταση. Το κοινό παρακολουθεί τη διαδρομή του Άρη, μέσω των σημαντικότερων γεγονότων της ζωής του, από την εποχή που μπήκε στο ΚΚΕ μέχρι και τον θάνατό του. Παράλληλα με τα πολιτικά και ιστορικά γεγονότα που αναφέρονται στο έργο και δεν βασίζονται σε αστικούς μύθους, φαίνεται ανάγλυφα η ψυχή του Άρη χωρίς γραφικότητες.

Η παράσταση "Άρης" μοιάζει με ένα σύντομο ταξίδι στην ιστορία, ξεκίνησε την πορεία της στον Τεχνοχώρο Cartel όπου παίχτηκε για τρεις σεζόν και ταξίδεψε σε περισσότερες από 30 πόλεις και Φεστιβάλ, στην Ελλάδα, την Κύπρο και στη Ζυρίχη, μετά από πρόσκληση των antithesis και Terrasse Ensemble. Από 1 Μαρτίου ο "Άρης" ξεκινά νέο κύκλο παραστάσεων σε σκηνοθετική επιμέλεια του πρωταγωνιστή Τάσου Σωτηράκη. Ο ηθοποιός Θοδωρής Τσουανάτος και ο μικρός Πέτρος Φλωράκης "έδωσαν" τις φωνές τους. Η μουσική είναι των Villagers of Ioannina City (VIC). Το τραγούδι "Άρη μου", σε στίχους Αγλαΐας Κλάρα, μελοποίησε και ερμηνεύει η Ερωφίλη και το μουσικό κομμάτι της έναρξης και του τέλους είναι του Βασίλη Καραγιάννη. Την κινησιολογία της παράστασης έκανε η Αγγέλα Πατσέλη και τους φωτισμούς ο Λάμπρος Παπούλιας. Επιμέλεια video: Ηλίας Φλωράκης. Ειδικά Εφέ: Προκόπης Βλασερός.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Το Διεθνές Κέντρο Χορού Καλαμάτας δείχνει τη νέα του δυναμική παρουσία με πλούσιες φθινοπωρινές δράσεις

Με τις νέες πρωτοβουλίες της Τζένης Αργυρίους σηματοδοτείται μια νέα εποχή για το Διεθνές Κέντρο Χορού Καλαμάτας, ένα κέντρο ανοιχτό, δημιουργικό, σε συνεχή διάλογο με τον κόσμο. Αυτές είναι οι Φθινοπωρινές Δράσεις.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/10/2025

Ο Άρης Λεμπεσόπουλος σε δύο εμβληματικούς ρόλους

Ο Άρης Λεμπεσόπουλος επιστρέφει δυναμικά στη σκηνή, ερμηνεύοντας δύο σπουδαίους ρόλους που αναδεικνύουν την πολυπλοκότητα της ανδρικής ψυχής, την αγωνία, την εξουσία και την αναζήτηση ταυτότητας μέσα στον χρόνο.

Ο Αποστόλης Μπαρμπαγιάννης επιστρέφει στον Σταυρό του Νότου με νέα σατιρική παράσταση

Ζάμπρας, Θεοδωρόπουλος, Φουντούλης και Ρούπος στήνουν μαζί του μια επιχείρηση γέλιου.

"Εκείνος που έκλεψε τη μέρα και πλήρωσε τη νύχτα"-Ο Θωμάς Μοσχόπουλος επιστρέφει με μια παράσταση για το τίμημα της ελευθερίας

Ένα έργο στοχαστικό, συγκινητικό και απολαυστικά αιχμηρό φέρνει στη σκηνή ο Θωμάς Μοσχόπουλος με πρωταγωνιστές τους Ορφέα Αυγουστίδη και Ευγενία Σαμαρά.

VRANARAMA Nights: Η Κατερίνα Βρανά κάνει comeback με λάμψη, χιούμορ και glitter

Η εκρηκτική Κατερίνα Βρανά καταλαμβάνει το Shamone με τις "VRANARAMA Comedy Nights"! Eτοιμαστείτε για γέλιο, glitter και δυνατές στιγμές stand-up μαγείας.

Ο Τιμ Κράουτς συναντά την Πέγκυ Τρικαλιώτη, τη Νοεμή Βασιλειάδου, τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη και τον Γιώργο Βαλαή

Ο Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα την "Ολική Άμεση Συλλογική Επίγεια Σωτηρία" του Βρετανού πειραματιστή και συγγραφέα Τιμ Κράουτς, τον οποίο οι βρετανικές εφημερίδες έχουν παρομοιάσει με τον διάσημο Ιταλό συγγραφέα Πιραντέλο.

Σκοτεινά πάθη στο θέατρο: 'Δράκουλας' και 'Misery' τραβούν το ενδιαφέρον

Δύο εμβληματικές ιστορίες τρόμου, που αγαπήσαμε στο χαρτί και στην οθόνη, ζωντανεύουν και στη θεατρική σκηνή με φρέσκια, καθηλωτική και γεμάτη ένταση ματιά.