Backstage από το "Μπεντ" στο θέατρο Χώρα

Δείτε φωτογραφίες από τα παρασκήνια της νέας σκηνικής μεταφοράς του σπουδαίου έργου του Μάρτιν Σέρμαν από τον Πέτρο Ζούλια.

Μπεντ Μαριλένα Αναστασιάδου©

Αυτά είναι τα πρώτα backstage στιγμιότυπα από το "Μπεντ" του Μάρτιν Σέρμαν που σκηνοθετεί ο Πέτρος Ζούλιας στο θέατρο Χώρα. Μέμος Μπεγνής και Ιωάννης Αθανασόπουλος πρωταγωνιστούν στην σκηνική μεταφορά του αριστουργηματικού βρετανικού έργου που αποτελεί, σύμφωνα με τον σκηνοθέτη, κραυγή διαμαρτυρίας υπέρ της διαφορετικότητας, της ελευθερίας, της αγάπης και της αυτοδιάθεσης.

Μπεντ
Μαριλένα Αναστασιάδου©

Ο απαγορευμένος έρωτας δύο ανδρών σε ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης της ναζιστικής Γερμανίας το 1936 αποτελεί την κεντρική ιστορία του έργου, καθιστώντας το μήνυμά του διαχρονικό και επίκαιρο την ίδια στιγμή σε μια εποχή που επικρατούν τα νεοναζιστικά κινήματα, η εθνικιστική προπαγάνδα, η βία, η απαξίωση αδύναμων και η κατηγοριοποίηση των πολιτών.

Μπεντ
Μαριλένα Αναστασιάδου©

Ο Σέρμαν ονειρεύεται ένα καλύτερο αύριο για την ανθρωπότητα και μέσα από το αριστοτεχνικό του έργου εξάρει την ελευθερία στην καρδιά, στο νου και το σώμα. Σπρώχνει στο προσκήνιο την ανθρώπινη ύπαρξη και αναδεικνύει την αξία της αγάπης και της ανθρώπινης αλληλεγγύης σαν την υπέρτατη δύναμη της ζωής, της επιβίωσης.

Μπεντ
Μαριλένα Αναστασιάδου©

Στην παράσταση χρησιμοποιείται η μετάφραση του Γιώργου Θεοδοσιάδη, που παρουσίασε το έργο για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε δική του σκηνοθεσία το 1980, γνωρίζοντας τεράστια επιτυχία με πρωταγωνιστές τον Γιάννη Φέρτη, τον Πέτρο Φυσούν και τον Γιώργο Μοσχίδη.

Μπεντ
Μαριλένα Αναστασιάδου©

Στη σκηνή του θεάτρου Χώρα ανεβαίνουν επίσης οι Μανώλης Θεοδωράκης, Γιάννης Σίντος, James Rodi, Χρήστος Ζαχαριάδης, Σπύρος Δούρος και ο Δημήτρης Καραμπέτσης στο ρόλο του θείου Φρέντυ.

Μπεντ
Μαριλένα Αναστασιάδου©

Μπεντ
Μαριλένα Αναστασιάδου©

Προπώληση μέσω viva.gr

 

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Μπεντ

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 100 '

Τον απαγορευμένο έρωτα δύο ανδρών σε ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης το 1936 πραγματεύεται το αριστουργηματικό έργο-ύμνος στην ελευθερία.

Χώρα

Αμοργού 20

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Η Θάλασσα κι ο Γέρος": Ένα νέο έργο με τον Τάσιο Νούσια, σε καλοκαιρινή περιοδεία

Ανακαλύψτε τους σταθμούς της νέας παράστασης που σκηνοθετεί η Μαρλέν Καμίνκσι και που βασίζεται στο αριστούργημα του Έρνεστ Χέμινγουεϊ "Ο γέρος και η θάλασσα".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
13/05/2024

Eurovision 2024: Μαντώ, Κώστας Μπίγαλης, Σοφία Βόσσου και Πωλίνα μας λένε ποια τραγούδια ξεχωρίζουν από την αρχή της διοργάνωσης μέχρι σήμερα

Οι τέσσερις πρωταγωνιστές του "Reunion The Musical" και αγαπημένοι ερμηνευτές απαντούν με αφορμή την 68η διοργάνωση του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision ποια είναι τα τραγούδια που δεν ξεχνούν (εκτός από τα δικά τους φυσικά!).

Το "Matilda The Musical" έρχεται στο Παλλάς τη νέα σεζόν 2024-25 και ετοιμάζει πρώτη ακρόαση για παιδιά

Η Θέμις Μαρσέλλου ετοιμάζει μια νέα υπερπαραγωγή του πολυβραβευμένου μιούζικαλ των Ντένις Κέλι και Τιμ Μίντσιν που βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Ρόαλντ Νταλ και ανακοινώνει ακρόαση για κορίτσια και αγόρια 6-13 ετών.

42 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα

Σημαντικά έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, η ελληνική δραματουργία σε πολλές διαφορετικές εκφάνσεις, ερευνητικό θέατρο, δικαστικό δράμα και μυστήριο, θέατρο έξω από το θέατρο και ιστορίες αληθινών προσώπων που ενέπνευσαν θεατρικά έργα. Όλα αυτά συμπεριλαμβάνονται στο σύνολο των θεατρικών παραστάσεων που συνεχίζονται μετά το Πάσχα, δίνοντάς μας μια ακόμα ευκαιρία για ανοιξιάτικες εξορμήσεις στη θεατρική Αθήνα.

"If I can not dance, I will not be a part of your revolution" δηλώνει η Μαρία Κολιοπούλου στο νέο της έργο

Στο νέο της χορογραφικό έργο μεγάλης κλίμακας, το ιδρυτικό μέλος της ομάδας Πρόσχημα συμπράττει με ερμηνεύτριες διαφορετικών ηλικιών και ικανοτήτων αναζητώντας την βαθιά απόλαυση της στιγμής.

"The last lunch" σερβίρει το πρώτο αγγλόφωνο θέατρο στην Ελλάδα

Το Theatre of the No, μετά την επιτυχία της παράστασης "Περιμένοντας τον Γκοντό", παρουσιάζει τη μουσική κωμωδία του Γιόελ Γούλφχαρτ σε σκηνοθεσία του Μάνου Τσότρα.