"Ανθρώπινη φωνή": Ένας εξομολογητικός μονόλογος με τη Λουκία Μιχαλοπούλου

Η ανθρώπινη φωνή Γιώργος Καλφαμανώλης©

Με όση ειλικρίνεια, και χωρίς να φοβάται να εκφράσει το συναίσθημα της, μιλά η 39χρονη Λουκία Μιχαλοπούλου για τους ανθρώπους και για τα πράγματα που θαυμάζει, με άλλη τόση προσεγγίζει και τους χαρακτήρες που ερμηνεύει. Απόφοιτη της Δραματικής Σχολή του Θεάτρου Τέχνης "Κάρολος Κουν", έχει τιμηθεί με το Βραβείο "Μελίνα Μερκούρη" για τις ερμηνείες στα έργα "Τόκος" του Δημήτρη Δημητριάδη σε σκηνοθεσία του Λευτέρη Βογιατζή και "Η κυρία από τη θάλασσα" του Χένρικ Ίψεν σε σκηνοθεσία Eirik Stuboe, και με το Κρατικό Βραβείο Α΄ γυναικείου ρόλου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για την ταινία "Valse sentimentale" της Κωνσταντίνας Βούλγαρη. Η ανοδική πορεία της έχει σφραγιστεί από τις καλλιτεχνικές επιλογές της και τις αντίστοιχες συνεργασίες της με δυνατούς σκηνοθέτες, τον Μίμη Κουγιουμτζή, τον Γιώργο Μιχαηλίδη, τον Στάθη Λιβαθινό, τη Ρούλα Πατεράκη, την Κατερίνα Ευαγγελάτου, τον Θέμη Μουμουλίδη, την Ελένη Σκότη, τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη κ.ά.


Η ανθρώπινη φωνή

 

Ισορροπίστρια στη ζωή και χωρίς όρια στη σκηνή, είναι ηθοποιός δυνατών εκφραστικών μέσων, που ωριμάζει όμορφα. Έτσι, φέτος αποφάσισε να αναμετρηθεί με τον δραματικό μονόλογο μιας ώριμης γυναίκας στην "Ανθρώπινη φωνή" του Ζαν Κοκτό. Τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Νικορέστης Χανιωτάκης, η μετάφραση είναι του Αντώνη Γαλέου και η πρεμιέρα προγραμματίζεται για τις 3 Οκτωβρίου στο Μικρό Χορν. Πρόκειται για ένα καθηλωτικό δράμα που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1930• το αγαπήσαμε μέσα από τη μεγάλη οθόνη στην ταινία του Τεντ Κότσεφ με πρωταγωνίστρια την Ίνγκριντ Μπέργκμαν (1967), ενώ στην Ελλάδα σφραγίστηκε από την ερμηνεία της Έλλης Λαμπέτη (1978) στη μετάφραση του Μάριου Πλωρίτη.

 Ένα κουδούνισμα του τηλεφώνου σημαίνει την αρχή του έργου στο οποίο μια απελπισμένη γυναίκα, στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού, μιλά στον εραστή που την εγκατέλειψε παρόλο που υπάρχει η υποψία ότι τηλεφωνεί από το σπίτι της νεαρής αρραβωνιαστικιάς του: "Εμπρός; Αγάπη μου, μας διέκοψαν. Όχι, περίμενα. Χτύπησε μια φορά, το σήκωσα και δεν μίλησε κανείς. Ναι... Νυστάζεις; Είσαι τόσο καλός που μου τηλεφώνησες, πολύ καλός. Όχι, όχι, δεν έχω τίποτα... Όχι, δεν άλλαξα... Είμαι όπως ήμουνα και πριν…". Ένας χείμαρρος συναισθημάτων ξεπηδά μέσα από την τηλεφωνική γραμμή, σε μια προσπάθεια να ξανακερδίσει ό,τι έχει χάσει: τον άντρα που αγάπησε. Μια σπουδαία ερμηνευτική αναμέτρηση για κάθε ηθοποιό και το νέο στοίχημα για τη Λουκία Μιχαλοπούλου.

Περισσότερες πληροφορίες

Η ανθρώπινη φωνή

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 70 '

Η ηρωίδα που έχουν ερμηνεύσει μερικές από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς διεθνώς, βιώνει την έννοια του θανάτου μέσα από έναν έρωτα που πεθαίνει.

Μικρό Χορν

Αμερικής 10

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ρολά κατεβάζουν τα θέατρα: Η απεργία των ηθοποιών φέρνει ξανά στο προσκήνιο τα άλυτα αιτήματα

Την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου οι ηθοποιοί απεργούν, διεκδικώντας υπογραφή συλλογικής σύμβασης και πληρωμές για πρόβες. Τα βασικά τους αιτήματα παραμένουν άλυτα, ενώ τα θέατρα προχωρούν σε αναβολές παραστάσεων.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
04/12/2025

Πρεμιέρα για την παράσταση "Νίκος Ξυλούρης - Ο αρχάγγελος της Κρήτης"

Στις 3 Δεκεμβρίου ξεκίνησε η νέα παράσταση του Νικορέστη Χανιωτάκη "Νίκος Ξυλούρης - Ο αρχάγγελος της Κρήτης", που ανεβάζει για πρώτη φορά στη σκηνή τη ζωή και το έργο του καλλιτέχνη - σύμβολο.

Το τρίτο στεφάνι

Μεταφορά του εμβληματικού μυθιστορήματος σε μια ατμοσφαιρική και μουσικά φορτισμένη παράσταση. Ο Στάθης Λιβαθινός ζωντανεύει την ιστορία της Εκάβης και της Νίνας, φωτίζει την Ελλάδα του Μεσοπολέμου και ξεπερνάει τα διλήμματα μιας δύσκολης θεατρικής μεταγραφής. | Powered by Uber

Ολική άμεση συλλογική επικείμενη επίγεια σωτηρία

Το έργο του περαματιστή Τιμ Κράουτς ανεβαίνει στην Ελλάδα από τον Αλέξανδρο Ραπτοτάσιο, μετατρέποντας το κοινό σε ενεργό κομμάτι μιας αίρεσης που περιμένει το τέλος του κόσμου. Η συμμετοχικότητα γίνεται εργαλείο σχολιασμού πάνω στη χειραγώγηση και τις δομές εξουσίας. | Powered by Uber

Στον "Πατέρα" του Στρίντμπεργκ η αγάπη μετατρέπεται σε μάχη

Ο Κωστής Καπελώνης σκηνοθετεί τον "Πατέρα" του Άουγκουστ Στρίντμπεργκ, ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά του μεγάλου Σουηδού συγγραφέα.

Η Χριστίνα Κυριαζίδη ταξιδεύει "Στο σώμα" και τη γυναικεία ταυτότητα

Μια σόλο χοροθεατρική σκηνική σύνθεση της Χριστίνας Κυριαζίδη που εστιάζει στη γυναικεία ταυτότητα, μέσα από την ποίηση, την κίνηση και τον χορό.

Ο "Dracula" του Θάνου Παπακωνσταντίνου: μια καθηλωτική, σκοτεινή μυσταγωγία

Μπείτε σε έναν κόσμο όπου η εικαστικότητα ανοίγει τον δρόμο για να "αναστηθεί" ο μύθος του "Dracula". Η νέα ανάγνωση του Θάνου Παπακωνσταντίνου στο Θέατρο Πόρτα απαιτεί από τον θεατή απόλυτη παράδοση.