"Ατσάλι": Η Γιασεμί Κηλαηδόνη στο ρόλο μιας ισοβίτισσας μάνας

Τη σχέση μητέρας-κόρης μέσα από τη διαβρωτική φύση του ποινικού συστήματος αναδεικνύει το έργο της Ρόνα Μούνρο "Ατσάλι" που επιστρέφει στο θέατρο Μεταξουργείο.

Ατσάλι Κέλλυ Φώσκολου©

Μόνο ένας άνθρωπος φτιαγμένος από "Ατσάλι" μπορεί να αντέξει τον εγκλεισμό σε μια φυλακή και την ταπείνωση που επιβάλει το σωφρονιστικό σύστημα. Πώς μπορεί άραγε να επιβιώνει σε ένα τέτοιο περιβάλλον μια μάνα, η οποία μάλιστα αναγκάστηκε να αποχωριστεί την κόρη της σε πολύ μικρή ηλικία…Η Σκοτσέζα στην καταγωγή, Βρετανή στην υπηκοότητα, συγγαρφέας Ρόνα Μούνρο μιλά γι' αυτό το προσωπικό και κοινωνικό τραύμα μέσα από το έργο της "Ατσάλι", το οποίο σκηνοθέτησε η Νάντια Φώσκολου στη σκηνή του θεάτρου Μεταξουργείο. Η παράσταση παίχτηκε προς το τέλος της περσινής σεζόν, τον Μάιο για ένα μήνα και από τις 15 Οκτωβρίου επιστρέφει. Η Γιασεμί Κηλαηδόνη ερμηνεύει την Φέη (ισοβίτισσα μάνα), η οποία οδηγείται στο φόνο του άνδρα της, σε μια στιγμή ανεξέλεγκτου παρορμητισμού. Ύστερα από δεκαπέντε χρόνια στη φυλακή, έρχεται να την επισκεφθεί για πρώτη φορά η κόρη της Τζόσυ, η οποία ήταν μόλις δέκα χρόνων όταν η μητέρα της σκότωσε τον πατέρα της. Η συνάντηση τους συγκλονίζει καθώς την ώρα που η μεγάλη πια η κόρη, αναζητά ελαφρυντικά για αναψηλάφηση της δίκης και αποφυλάκιση της μάνας της, η τετ α τετ επαφή τους οδηγεί την μάνα σε ένα "σκάλιζμα" του παρελθόντος, "σκαλίζει" τη ζωή της και μαζί την ψυχή της….Τι δικαιολογίες υπάρχουν για ένα φόνο; Τι ρόλο μπορεί να παίξει η συγχώρεση ώστε η ισοβίτισσα να θέλει την αποφυλάκιση της; Η πειστική ερμηνεία της Γιασεμί Κηλαηδόνη και οι ωραίες παρουσίες των Κατερίνας Παπαδάκη, Ανδρέα Κωνσταντινίδη, Ασπασίας Μπατατόλη δημιουργούν ένα κλίμα συγκίνησης.

Περισσότερες πληροφορίες

Ατσάλι

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 105 '

Στο ψυχολογικό δράμα της Σκοτσέζας συγγραφέα, με φόντο το ασφυκτικό περιβάλλον του σωφρονιστικού συστήματος, μια ισοβίτισσα που σκότωσε το σύζυγό της, συναντά ξανά την κόρη της ύστερα από 15 χρόνια.

Μεταξουργείο

Ακαδήμου 14

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου με Μάριο Μπανούσι και τον Δεκέμβριο

Η παράσταση για την απώλεια και την ενηλικίωση "Taverna Miresia - Mario, Bella, Anastasia" κάνει ένα χειμωνιάτικο πέρασμα στο πλαίσιο των δράσεων του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου "Φθινόπωρο - ΑΠΟΗΧΟΙ".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
26/11/2025

Δύο πράξεις θεατρικής απελευθέρωσης για την Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Βίας των Γυναικών

Σε δύο παραστάσεις που αγγίζουν βαθιά τον θεατή, δύο σπουδαίες και έμπειρες πρωταγωνίστριες, η Κατερίνα Διδασκάλου και η Ελένη Κοκκίδου αναλαμβάνουν να φέρουν στο φως τη διαδρομή γυναικών που έμαθαν να σωπαίνουν – και αποφασίζουν επιτέλους να μιλήσουν.

Τελευταία παράσταση για τα "Πιρούνια σε ακριβά σπορτέξ"

Το έργο του Κωσταντή Ντίσιου, μια ιστορία ενός καλά θαμμένου τραύματος, θα παρουσιαστεί για ακόμη μία φορά στο Red Jasper, σε σκηνοθεσία Τάσου Καρακύκλα.

Νέα ημερομηνία πρεμιέρας για το "Cleansed" του Δημήτρη Καραντζά

Το τολμηρό έργο του 20ού αιώνα παρουσιάζει ο Δημήτρης Καραντζάς από 4/12 με ιδανικό θίασο: Χρήστος Λούλης, Μαίρη Μηνά, Δημήτρης Καπουράνης, Νατάσα Εξηνταβελώνη, Γιώργος Ζυγούρης, Νικολάκης Ζεγκίνογλου, Θανάσης Ραφτόπουλος.

Σύγχρονη ανάγνωση της "Ημερης του Ντοστογιέφσκι" από τον Γιάννη Νταλιάνη

Η "Ήμερη – Η Ανατομία μιας Πτώσης" του Γιάννη Νταλιάνη αναδεικνύει, με σεβασμό στο σκοτεινό σύμπαν του Ντοστογιέφσκι, την κωμικοτραγική μοναξιά των ηρώων και τη διαχρονική ανθρώπινη ανάγκη για ουσιαστική συνύπαρξη.

Οι "Δανειστές" του Στρίντμπεργκ στο Θέατρο 2510

Ένα έργο-σπουδή στον έγγαμο βίο, στη φθορά και στα αδιέξοδα της συμβίωσης που οδηγούν τους ήρωες προς την αναπόφευκτη εξόντωσή τους.

"Ο Πουπουλένιος" σε 20 τελευταίες παραστάσεις

Last call για την παράσταση "Ο πουπουλένιος" με τους Νίκο Πουρσανίδη, Αργύρη Αγγέλου, Γεράσιμο Σκαφίδα, Δημήτρη Πιατά στο Σύγχρονο Θέατρο.