Ο Πέτερ Στάιν σκηνοθετεί τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο στον "Μισάνθρωπο" του Μολιέρου

Μια σημαντική καλλιτεχνική συνεργασία φέρνει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά τον σπουδαίο Γερμανό σκηνοθέτη, που θα σκηνοθετήσει τη μολιερική κωμωδία, με τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο στον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Πέτερ Στάιν Βασίλης Χαραλαμπόπουλος Λευτέρης Γιοβανίδης

Αστείρευτη φαίνεται η επιθυμία του Λευτέρη Γιοβανίδη να βάλει το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά στο επίκεντρο των θεατρικών εξελίξεων. Τελευταία και σημαντική απόδειξη, η είδηση της συνεργασίας του σπουδαίου Γερμανού σκηνοθέτη, Πέτερ Στάιν με τον πειραϊκό οργανισμό, όπου θα σκηνοθετήσει τον "Μισάνθρωπο" του Μολιέρου. Στην παράσταση, που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις 19 Απριλίου 2023 στην Κεντρική Σκηνή του ΔΘΠ, τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Αλσέστ θα αναλάβει ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος. Πρόσφατα, ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΘΠ και ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος ταξίδεψαν στην Ιταλία, όπου επισκέφτηκαν τον σκηνοθέτη, προκειμένου να συζητήσουν για το επικείμενο εγχείρημα, ενώ στη συνάντηση παραβρέθηκε και ο σκηνογράφος Ferdinand Wögerbauer και μελετήθηκαν όλες οι τεχνικές προδιαγραφές της Κεντρικής Σκηνής του ΔΘΠ για την πραγματοποίηση της παράστασης. Ταυτόχρονα, ο κ. Γιοβανίδης δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη σημασία του Θεάτρου ως ιστορικό μνημείο του Πειραιά.

ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΚΕΤΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗς ΤΟΥ ΔΘΠ.
Ο Λευτέρης Γιοβανίδης, ο σκηνοθέτης και ο σκηνογράφος της παράστασης μελετούν τη μακέτα της Κεντρικής Σκηνής του ΔΘΠ

Γεννημένος στο Βερολίνο το 1937, ο Πέτερ Στάιν αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια της παγκόσμιας σκηνοθεσίας, δουλειές του οποίου έχουμε θαυμάσει και στην Ελλάδα. Τελευταία του επίσκεψη ήταν το 2010, όταν παρουσίασε τη δωδεκάωρη εκδοχή των "Δαιμονισμένων" του Ντοστογιέφσκι στο Φεστιβάλ Αθηνών, ενώ θρυλική έχει μείνει και η "Μήδειά" του, που παίχτηκε στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, το 2005. Έχει σκηνοθετήσει κυρίως έργα του Σέξπιρ, της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας (ιστορική στιγμή αποτελεί η παρουσίαση στην Ελλάδα της εξάωρης και ρωσόφωνης εκδοχής της "Ορέστειας" που παρουσίασε στην Ελλάδα τη δεκαετία του '90) και όπερες.

Η παράσταση του "Μισανθρώπου" εντάσσεται στο πλαίσιο των εορτασμών του "έτους Μολιέρου", καθώς το 2022 συμπληρώθηκαν τετρακόσια χρόνια από τη γέννησή του. 

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Για τον Βαγγέλη Χαρισόπουλο το stand up comedy είναι έρωτας

Ο κωμικός Βαγγέλης Χαρισόπουλος, γνωστός και ως η φωνή του τηλεοπτικού "Shopping Star", συνεχίζει ακάθεκτος με την stand up comedy παράσταση "Πόσο χρόνο έχω;" και μας μιλάει σε μια άκρως χιουμοριστική συνέντευξη.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
27/11/2025

"Το αποτύπωμα": Ας μιλήσουμε για τη διαστρέβλωση της γυναικείας ταυτότητας

Η Φένια Αποστόλου δημιουργεί ένα πολυμεσικό σκηνικό σύμπαν, στο οποίο κίνηση, φως, μουσική, video art και σιωπή λειτουργούν ως εργαλεία σχολιασμού της πατριαρχικής διαστρέβλωσης της γυναικείας ταυτότητας μέσα στον χρόνο.

Η σοφόκλεια "Ηλέκτρα" του Δημήτρη Τάρλοου επαναπροσεγγίζεται για το κλειστό θέατρο

Μετά την καλοκαιρινή επιτυχία της, η "Ηλέκτρα" του Σοφοκλή, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου επιστρέφει σε κλειστό θέατρο, με τον τίτλο "Ηλέκτρα εντός", φέρνοντας το τραγικό δράμα πιο κοντά στον θεατή, με ένταση, μουσική και νέα, δυναμική σύνθεση χαρακτήρων.

Το Εργαστήρι Δραματοθεραπείας & Θεατρικής Έκφρασης αναδεικνύει τη "Σημασία του να (μην) είναι κανείς σοβαρός"

Το Εργαστήρι μετακομίζει φέτος στο Θέατρο 104 και ετοιμάζει ένα ταξίδι στην κωμωδία.

Ο "Ματωμένος γάμος" για 2η χρονιά στους Μοντέρνους Καιρούς

Σε μια παράσταση που σέβεται απόλυτα το ποιητικό σύμπαν του Λόρκα παρουσιάζεται ο "Ματωμένος γάμος" του Λόρκα σε σκηνοθεσία Κώστα Νταλιάνη.

"Ο Καραγκιόζης Ριγολέττος" έρχεται στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής

Ο κόσμος του Καραγκιόζη ενσαρκώνεται με ζωντάνια και πρωτοτυπία από τον καραγκιοζοπαίχτη Αλέξανδρο Μελισσηνό, σε μια παράσταση που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Δημόπουλος και φιλοξενείται στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

"Απόψε κανείς δεν πεθαίνει": Νέες φωτογραφίες από την παράσταση

Μικρές και μεγάλες συμπτώσεις υφαίνουν το νήμα που συνδέει τις επιμέρους θεματικές δημιουργώντας μια πολύπτυχη παράσταση στο "Απόψε κανείς δεν πεθαίνει", η οποία συνεχίζει δυναμικά στο "Μπέλλος".