Ο Πέτερ Στάιν σκηνοθετεί τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο στον "Μισάνθρωπο" του Μολιέρου

Μια σημαντική καλλιτεχνική συνεργασία φέρνει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά τον σπουδαίο Γερμανό σκηνοθέτη, που θα σκηνοθετήσει τη μολιερική κωμωδία, με τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο στον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Πέτερ Στάιν Βασίλης Χαραλαμπόπουλος Λευτέρης Γιοβανίδης

Αστείρευτη φαίνεται η επιθυμία του Λευτέρη Γιοβανίδη να βάλει το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά στο επίκεντρο των θεατρικών εξελίξεων. Τελευταία και σημαντική απόδειξη, η είδηση της συνεργασίας του σπουδαίου Γερμανού σκηνοθέτη, Πέτερ Στάιν με τον πειραϊκό οργανισμό, όπου θα σκηνοθετήσει τον "Μισάνθρωπο" του Μολιέρου. Στην παράσταση, που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις 19 Απριλίου 2023 στην Κεντρική Σκηνή του ΔΘΠ, τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Αλσέστ θα αναλάβει ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος. Πρόσφατα, ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΘΠ και ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος ταξίδεψαν στην Ιταλία, όπου επισκέφτηκαν τον σκηνοθέτη, προκειμένου να συζητήσουν για το επικείμενο εγχείρημα, ενώ στη συνάντηση παραβρέθηκε και ο σκηνογράφος Ferdinand Wögerbauer και μελετήθηκαν όλες οι τεχνικές προδιαγραφές της Κεντρικής Σκηνής του ΔΘΠ για την πραγματοποίηση της παράστασης. Ταυτόχρονα, ο κ. Γιοβανίδης δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη σημασία του Θεάτρου ως ιστορικό μνημείο του Πειραιά.

ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΚΕΤΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗς ΤΟΥ ΔΘΠ.
Ο Λευτέρης Γιοβανίδης, ο σκηνοθέτης και ο σκηνογράφος της παράστασης μελετούν τη μακέτα της Κεντρικής Σκηνής του ΔΘΠ

Γεννημένος στο Βερολίνο το 1937, ο Πέτερ Στάιν αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια της παγκόσμιας σκηνοθεσίας, δουλειές του οποίου έχουμε θαυμάσει και στην Ελλάδα. Τελευταία του επίσκεψη ήταν το 2010, όταν παρουσίασε τη δωδεκάωρη εκδοχή των "Δαιμονισμένων" του Ντοστογιέφσκι στο Φεστιβάλ Αθηνών, ενώ θρυλική έχει μείνει και η "Μήδειά" του, που παίχτηκε στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, το 2005. Έχει σκηνοθετήσει κυρίως έργα του Σέξπιρ, της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας (ιστορική στιγμή αποτελεί η παρουσίαση στην Ελλάδα της εξάωρης και ρωσόφωνης εκδοχής της "Ορέστειας" που παρουσίασε στην Ελλάδα τη δεκαετία του '90) και όπερες.

Η παράσταση του "Μισανθρώπου" εντάσσεται στο πλαίσιο των εορτασμών του "έτους Μολιέρου", καθώς το 2022 συμπληρώθηκαν τετρακόσια χρόνια από τη γέννησή του. 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

4 γιορτινά ραντεβού στο Christmas Theater

Το Christmas Theater, το εορταστικό τοπόσημο της πόλης, γεμίζει τη σκηνή με θέαμα και μαγεία έως τις 18 Ιανουαρίου, προσκαλώντας μικρούς και μεγάλους σε έναν κόσμο γιορτής και ονείρου.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/12/2025

Η υπαρξιακή "Φαίδρα" του Ρίτσου στο Αλκμήνη

Η Βανέσσα Βαΐτση έρχεται να αποδώσει σκηνικά τη συντριβή της "Φαίδρας", με την παρουσία του Κωνσταντίνου Ντάτη να λειτουργεί καταλυτικά, σε μια υπαρξιακή σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου στο Θέατρο Αλκμήνη.

Η "Γέρμα" εκ των έσω: Πρωτόπαππα, Περλέγκας, Κακάλας, Μπαρούτα, Δαμόπουλος

Οι ηθοποιοί που πρωταγωνιστούν στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν (από 19/12) μιλούν για τη "Γέρμα-Η ανεκπλήρωτη" του Λόρκα, μια παράσταση για τη στειρότητα, την ελευθερία, τη μνήμη και την ανάγκη επανεφεύρεσης του εαυτού.

"Ο αγαπητικός της Βοσκοπούλας"-Συνεχίζονται οι αναγνώσεις ενόψει της πρεμιέρας

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι αναγνώσεις για το νέο μιούζικαλ "Ο Αγαπητικός της Βοσκοπούλας", των Θοδωρή Οικονόμου και Γιάννη Καλαβριανού, που κάνει πρεμιέρα τον Φεβρουάριο στο Θέατρο Ακροπόλ.

Τα μπαλέτα των γιορτών: Οι παραστάσεις χορού που αξίζει να δείτε

Τελευταία ευκαιρία για να κλείσετε θέση στα θεαματικά μπαλέτα που κάνουν παραμυθέια τα Χριστούγεννα 2025.

Ό,τι αγαπήθηκε, επιστρέφει: sold out παραστάσεις στο Θέατρο Μεταξουργείο

Το Θέατρο Μεταξουργείο συνεχίζει να επενδύει σε παραστάσεις με ψυχή, ουσία και διαχρονική αξία, με σταθερούς πρωταγωνιστές δημιουργούς και ερμηνευτές που το κοινό έχει ταυτίσει με την καλλιτεχνική του ταυτότητα, όπως η Άννα Βαγενά, η Γιασεμί και η Μαρία Κηλαηδόνη.

Η "Άζζα" κουβαλάει έναν κόσμο που δεν χωρά σε κατηγορίες

Ο Βλάσσης Χρυσικόπουλος δημιουργεί μια ηρωίδα που κινείται ανάμεσα στο όνειρο και στην ωμή πραγματικότητα στην παράσταση "Αζζα" που επιστρέφει στη "Σκηνή Brecht" 2510. Είναι μια διαφορετική, ανθρώπινη ιστορία για επιβίωση, αγάπη και αντοχή.