H νεαρή σκηνοθέτις Ανθή Φουντά μας συστήνεται

Γιορτινοί εξοδούχοι, προσοχή!
Τα θέατρα τροποποιούν τα ωράρια και τις ημέρες των παραστάσεων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Πριν την έξοδό σας επιβεβαιώσετε τις όποιες αλλαγές για να οργανώσετε καλύτερα τις θεατρικές σας εξορμήσεις.
Ανθή Φουντά

Πού σε ξέρω; 
Χµµµ πού µε ξέρεις…; Παραστάσεις που έχω συµµετάσχει είναι το "Δέντρο του Οιδίποδα" και "Ιστορία Χωρίς Όνοµα" σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη, "Στη χώρα µου λένε πώς το Τσερνόµπιλ είναι ένα δέντρο που µεγαλώνει" σε σκηνοθεσία της Φωτεινής Μπάνου), "Πεθαίνω σα Χώρα" σε σκηνοθεσία της Ρούλας Πατεράκη), "Μαουτχάουζεν" σε σκηνοθεσία του Θέμη Μουµουλίδης, "Ωραία Κοιµωµένη 2" της ομάδας Hippo The\tre Group, µεταξύ άλλων. Το 2018 στην Gw\ngju στη Νότιο Κορέα παρουσίασα την πρώτη µου σκηνοθετική απόπειρά µου "Odysse'ʼs Memory: ' sole journey b'ck to the body". To 2019 ανέλαβα και τη διασκευή του µυθιστορήµατος "Ιστορία Χωρίς Όνοµα" για την ομώνυμη παράσταση που ανέβηκε στο Ίδρυµα Μιχάλης Κακογιάννης.

Πού αλλού σε βρίσκω;
 Αυτές τις µέρες µε βρίσκεις σε πρόβες για την παράσταση που σκηνοθετώ, το "Μήνυµα" του Αργύρη Χιόνη. Έχουμε πρεμιέρα στις 26 Μαΐου στο θέατρο Χώρος" και βρισκόμαστε στον πυρετό της προετοιμασίας! Παράλληλα τα πρωινά θα µε βρεις σε κάποια µμέρος µε δέντρα και φυτά να υλοποιώ εργαστήρια περιβαλλοντικής εκπαίδευσης µε την οµάδα µου The Bee C\mp.

Πες µου κάτι για το θέατρο.
Υπάρχει µια στιγµή στο έργο ανάµεσα στον Α και τον Β
Β: Πες µου κάτι.
Α: Τί;
Β: Πες µου κάτι για τον εαυτό σου.
Α: Δεν ξέρω τίποτα.
Β: Πες µου κάτι για κάποιον που γνώρισες.
Α: Δεν θυµάµαι να γνώρισα κανέναν.
Β: Πες µου κάτι για εμένα.
Α: Εσένα δεν σε ξέρω, τώρα σε γνωρίζω
Αυτοσχεδιαστικά φαντάζομαι µια επόμενη ερώτηση του Β
Β: Πες µου κάτι για το θέατρο.
(Άραγε τί θα απαντούσε ο Α;)

Η παράσταση που σε έχει συγκινήσει περισσότερο είναι....
Ο "Σωσίας" σε σκηνοθεσία Έφης Μπίρμπα με τον Άρη Σερβετάλη.

Γιατί αποφάσισε να σκηνοθετήσεις το "Μήμυμα" του Αργύρη Χιόνη;
Γιατί  ήρθαν ο Αντώνης Κυριακάκης και ο Γιώργος Πατεράκης και μου το πρότειναν. Λίγες μέρες μετά άρχισε η 2η καραντίνα, η οποία μας "προσέφερε” αρκετό χρόνο και υπαρξιακή αγωνία, ώστε να βουτήξουμε βαθιά μέσα σε αυτό το έργο.

Γιατί σου αρέσει ο Αργύρης Χιόνης;
Μου αρέσει γιατί έγραψε αυτό το ποίημα:
Οι άνθρωποι το πιο συχνά
δεν ξέρουν τι να κάνουνε τα χέρια τους
Τα δίνουν – τάχα χαιρετώντας – σʼ άλλους
Τʼ αφήνουνε να κρέμονται σαν αποφύσεις άνευρες
Ή – το χειρότερο – τα ρίχνουνε στις τσέπες τους
και τα ξεχνούνε
Στο μεταξύ ένα σωρό κορμιά μένουν αχάιδευτα
Ένα σωρό ποιήματα άγραφα.
(Από τη συλλογή Λεκτικά τοπία, 1983)
Η μεγαλύτερη αγωνία σου για το έργο είναι
Να φτιαχτούν καλά τα αόρατα σκαλοπάτια που μας μεταφέρουν από τη μια
στιγμή στην άλλη.

Ποια είναι η  πιο αγαπημένη σου σκηνή στην παράσταση;
Όταν ο Α και ο Β προσπαθούν να εφεύρουν μια ιστορία για να ξεφύγουν από την αγωνία της αναμονής. Μια φορά κι έναν καιρό ήταν .... Μια φορά κι έναν καιρό ήταν.... Αλλά δεν μπορούν να θυμηθούν τίποτα και κανέναν που να ήταν. Οι τραγελαφικοί μας ήρωες αγγίζουν τα όρια της κατάρρευσης μην μπορώντας να συνεχίσουν αυτήν την τόσο απλή φράση και στη συνέχεια, όταν από κάπου μέσα τους αναδύεται "ένας βασιλιάς” ζητοκραυγάζουν σα να έχουν πετύχει κάτι αδιανόητο.

Off the record...
Θέλω να διασχίσω με τρένο την Ιταλία. Και να φτιάξω μια παράσταση για το περιβάλλον. Φοβάμαι το ενδεχόμενο γενίκευσης του πολέμου.

Περισσότερες πληροφορίες

Το μήνυμα

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 75 '

Δύο ανθρωπάκια προσπαθούν να παραδώσουν ένα ξεχασμένο μήνυμα, αποκαλύπτοντας την τραγελαφική φύση της ύπαρξής μας.

Χώρος Θέατρο

Πραβίου 6

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Έπαθες αντι-Christmas; Βρήκαμε τις παραστάσεις που θα δεις

Αυτές είναι οι προτάσεις μας για παραστάσεις που απομακρύνονται από τη γιορτινή αισθητική. Αντί για στολισμένα χαμόγελα και θαλπωρή, αναδεικνύουν την ένταση, τις αντιφάσεις και την ανθρώπινη αλήθεια πίσω από την επιφάνεια των Χριστουγέννων.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
24/12/2025

Η δίκη

Ο Άρης Μπινιάρης προσεγγίζει το έργο του Κάφκα μέσα από τη μουσική φόρμα και προτείνει μια υπαρξιακή ανάγνωση, μετατοπίζοντας το βάρος από το πολιτικό στο υπαρξιακό πεδίο. | Powered by Uber

"Ας περιμένουν οι γυναίκες": Η ταινία του Σταύρου Τσιώλη πρώτη φορά στο θέατρο

Στο Θέατρο Ψυρρή θα δούμε την κλασική ταινία του Σταύρου Τσιώλη "Ας περιμένουν οι γυναίκες", η οποία μεταφέρεται για πρώτη φορά στη σκηνή. Μια κωμωδία για άνδρες που ταξιδεύουν, ονειρεύονται και γελούν με τη ζωή, γεμάτη χιούμορ, ειρωνεία και αλήθεια.

Ο Λάκης Λαζόπουλος στο Βέμπο: Τελευταία ευκαιρία για τον "Ήρωα με παντούφλες"

Ο Λάκης Λαζόπουλος ξανασυστήνει τον "Ήρωα με παντούφλες", μια κωμωδία που παραμένει πεισματικά επίκαιρη. Προλαβαίνετε να την δείτε έως 4/1 στο Βέμπο.

Οι ακούραστοι του ελληνικού θεάτρου

Σημαντικοί δημιουργοί και ηθοποιοί, όπως ο Θανάσης Παπαγεωργίου, η Μαίρη Ραζή, ο Σωτήρης Τσόγκας, ο Αντώνης Αντωνίου και η Νατάσα Ασίκη, παραμένουν δραστήριοι, χαράζοντας δρόμους και αφηγούμενοι ανθρώπινες ιστορίες στη σκηνή.

Αι γυμνισταί

Σουρεαλιστικής υφής κωμωδία για το νόημα και τις απρόσμενες συναντήσεις της ζωής, παρουσιάζεται σε μια ευφρόσυνη παράσταση με ωραία αισθητική και χαρακτηριστικές ερμηνείες. | Powered by Uber

Απόψε κανείς δεν πεθαίνει

Η νέα δουλειά της ομάδας The Young Quill, "Απόψε κανείς δεν πεθαίνει" στο Θέατρο Μπέλλος, είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες και ευχάριστες παραστάσεις της φετινής σεζόν. Είναι από αυτές που φεύγεις και σκέφτεσαι: "ναι, κάτι μου είπε". Και μάλιστα χωρίς διδακτισμό ή βαρύ φορτίο.| Powered by Uber