Έμιλι Κουάτσου: Η πρώτη έγχρωμη "Κριστίν" στο "Φάντασμα της Όπερας" γράφει ιστορία στο Μπρόντγουεϊ

Η ηθοποιός γίνεται έμπνευση για τα νέα κορίτσια που πρέπει να πιστέψουν πως όλα είναι πιθανά.

Έμιλι Κουάτσου

Η Έμιλι Κουάτσου ζει ένα όνειρο, από τη στιγμή που έμαθε πως αναλαμβάνει τον ρόλο της Κριστίν Νταέ στο εμβληματικό μιούζικαλ "Το Φάντασμα της Όπερας" του Άντριου Λόυντ Γουέμπερ στο Μπρόντγουεϊ. Η ηθοποιός είναι η πρώτη έγχρωμη γυναίκα που πρωταγωνιστεί στην παράσταση, κάνοντας την αρχή για περισσότερη συμπεριλήψη στον χώρο του θεάτρου και όχι μόνο. 

Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η ηθοποιός δήλωσε πως πρόκειται για το πρώτο έργο που είδε ποτέ στο Χόλιγουντ, συνεπώς ο ρόλος για εκείνη λαμβάνει μεγαλύτερη αξία. Ποτέ, όμως, δεν της είχε περάσει από το μυαλό πως θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει σε αυτό. 

"Νομίζω πως είχα ακόμα τη νοοτροπία του ότι ο ρόλος αυτός δεν ήταν για μένα, που είναι μια λυπηρή πραγματικότητα. Και πήρε καιρό να ξεμάθω για να μπορώ απλά να πω: Όχι, μπορώ να το κάνω. Ήξερα πως μπορούσα να απογειώσω την Κριστίν", εξομολογήθηκε η Κουάτσου για τις πρώτες της σκέψεις. 

Επιπλέον, ο ρόλος αυτός παίρνει άλλη αξία, όταν μικρά κορίτσια παραδειγματίζονται από εκείνη και δεν σταματούν να ονειρεύονται πως κάποια στιγμή μπορεί να βρίσκονται εκείνα στη θέση της. Όπως δήλωσε, μεγαλώνοντας είχε ως πρότυπα την Όντρα Μακντόναλντ και τη Χέδερ Χέντλεϊ δύο έγχρωμες γυναίκες που θεωρούνται κορυφή στο Μπρόντγουεϊ. "Ήταν οι άνθρωποι που μου έδωσαν ελπίδες πως θα μπορούσα να κάνω καριέρα σε αυτό. Αν δεν έκαναν αυτά που έκαναν, πιθανώς δεν θα βρισκόμουν εδώ", πρόσθεσε.

Η Κουάτσου, που στην αρχή ξεκίνησε ως αντικαταστάτρια στο έργο, πλέον είναι η ίδια η πηγή έμπνευσης για τα έγχρωμα κορίτσια που την παρακολουθούν. "Υπήρχαν πολλές βραδιές που ένιωθα πως ίσως δεν είμαι αρκετά καλή γι'αυτό ή ό,τι έχω το βάρος όλων αυτών των ανθρώπων που με έχουν ψηλά και ήθελα να κάνω το καλύτερο που μπορούσα. Νομίζω πως οι μαύρες γυναίκες, ειδικά στο θέατρο, πρέπει - και δεν θα έπρεπε να είναι έτσι- να είναι 10 φορές καλύτερες και να δουλεύουν 10 φορές πιο σκληρά. Πήρε αρκετό καιρό για οποιοδήποτε έγχρωμη γυναίκα να παίξει τον ρόλο της Κριστίν, όμως υπήρχαν τόσο ταλαντούχες που μπορούσαν να το έχουν κάνει μέχρι τώρα", είπε χαρακτηριστικά.

Πηγή: Madamefigaro.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Theatre pick: "Τελευταία έξοδος - Ρίτα Χέιγουορθ", το συναρπαστικό best seller σε μια παράσταση ξεχωριστής ατμόσφαιρας και δυνατών ερμηνειών

Η θρυλική ιστορία που ενέπνευσε μία από τις πιο αγαπημένες ταινίες όλων των εποχών ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στην επιτυχημένη παράσταση που σκηνοθετούν οι ταλαντούχοι εκπρόσωποι της νέας σκηνοθετικής γενιάς, Δημήτρης και Ορέστης Σταυρόπουλος.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
08/12/2025

16ο Athens Video Dance Project: Τέσσερις ημέρες αφιερωμένες στο σώμα και την κίνηση

Το 16ο Athens Video Dance Project φέρνει στην Αθήνα ένα δυναμικό σύμπαν χορού, video dance και επιτέλεσης. Με θεματική τις "Φυσικές Αποκρίσεις", το φεστιβάλ παρουσιάζει ένα πολυδιάστατο πρόγραμμα που αναδεικνύει τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία.

"Πτέρυγα Α’ – Κελί 71": Ελευθερία και εγκλεισμός σε παράξενες συνθήκες

Η παράσταση "Πτέρυγα Α’ – Κελί 71" του Βασίλη Τσιράκη στο Αλκμήνη φέρνει δύο διαφορετικούς κόσμους αντιμέτωπους, διερευνώντας ελευθερία, ασφάλεια και ανθρώπινη συνύπαρξη μέσα σε σουρεάλ, αποστειρωμένες φυλακές.

"Οιδίποδας" στη Στέγη σε συνθήκες προσβασιμότητας

Η παράσταση "Οιδίποδας" του Ρόμπερτ Άικ, βασισμένη στον "Οιδίποδα Τύραννο" του Σοφοκλή, είναι από τις μεγάλες θεατρικές στιγμές της σεζόν, μια σύγχρονη, συναρπαστική ανάγνωση ενός κλασικού μύθου γεμάτη ένταση και πολιτικό σασπένς.

Αλέξανδρος Σωτηρίου: Στο θέατρο ‘Τζένη Καρέζη’, ένα προσωπικό ‘αντίο’ γίνεται επαναστατική πράξη

Στην πρώτη ελληνική παρουσίαση του έργου του Εντουάρ Λουί, "Αγώνες και μεταμορφώσεις μιας γυναίκας", ο σκηνοθέτης Αλέξανδρος Σωτηρίου καθοδηγεί τους Ελένη Κοκκίδου και Κωνσταντίνο Γεωργόπουλο σε μια ιστορία χειραφέτησης, επιβίωσης αλλά και κάτι ακόμη βαθύτερο.

Σε αυτά τα έργα τέχνης γινόμαστε άλλα ζώα

Οι καλλιτεχνικές αφορμές για να απο-ανθρωποκεντρώσουμε για λίγο το βλέμμα μας και να αντιληφθούμε τον κόσμο από την πλευρά των ζώων πληθαίνουν.

Για τον Χάρη Ρώμα, η ανάγκη να αισθανθούμε ορατοί είναι πιο βαθιά απ’ όσο νομίζουμε

Με αφορμή την πρεμιέρα της νέας του κωμωδίας "Η Πριγκίπισσα των Αγίων Σαράντα" στο Coronet (από 4/12), ο Χάρης Ρώμας μιλά για τη συγγραφή, την υποκριτική, αλλά και για την πολιτική, αποκαλύπτοντας πώς συνδέει το χιούμορ με την κοινωνική κριτική και την προσωπική αλήθεια.