Αντίο, Έλλη Παπαγεωργακοπούλου

Η βραβευμένη ενδυματολόγος και σκηνογράφος Έλλη Παπαγεωργακοπούλου έφυγε απροσδόκητα από τη ζωή.

Αντίο, Έλλη Παπαγεωργακοπούλου

Η Έλλη Παπαγεωργακοπούλου ήταν ένας άνθρωπος με αληθινό ταλέντο που αγκάλιασε με θέρμη το Θέατρο κρατώντας το επίπεδο και την αξιοπρέπεια που αρμόζει σε κάθε σοβαρό επαγγελματία. Τράβηξε το χαλί κάτω από τα πόδια μας, αθόρυβα... χωρίς πολλές κουβέντες και το κενό που αφήνει πίσω της, στους ανθρώπους που την αγάπησαν και την εμπιστεύτηκαν σε αμέτρητες δουλειές είναι μεγάλο. Από το 1996 έχει προσφέρει την έμπνευση και την δημιουργικότητα της σε αμέτρητες παραστάσεις και το θεατρόφιλο κοινό την ξεχώρισε χαρίζοντας της αρκετές διακρίσεις στα 21 χρόνια των Θεατρικών Βραβείων Κοινού του Αθηνοράματος. Συνεργάστηκε με πολλούς και σημαντικούς σκηνοθέτες στο θέατρο τον Λευτέρη Βογιατζή, την Μάγια Λυμπεροπούλου τον Θωμά Μοσχόπουλο, τον Γιάννη Χουβαρδά, τον Νίκο Καραθάνο, την Ξένια Καλογεροπούλου, τον Σταύρο Τσακίρη κ.ά. Επίσης εργάστηκε για την ταινία «Κυνόδοντας» (2009) του Γιώργου Λάνθιμου, που βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ Καννών και προβλήθηκε διεθνώς, εργάστηκε για την «Έκρηξη» του Σύλλα Τζουμέρκα (2014) και την ταινία «Hardcore» του Ντένη Ηλιάδη (2004). Με την Εθνική Λυρική Σκηνή συνεργάστηκε, κατά την καλλιτεχνική περίοδο 2006-07, σχεδιάζοντας σκηνικά και κουστούμια για μια τριπλή παραγωγή μπαλέτου «Η μοναχική» (ΜακΜίλλαν/'Αρνολντ), «Πρελούδιο στο απομεσήμερο ενός φαύνου» [Prélude à l'après-midi d'un faune] (Μανταφούνης/Ντεμπυσσύ), «Οι Συλφίδες» [Les Sylphides] (Ρήγος/Αντάμ).

Η ελληνική επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας της εμπιστεύτηκε τον σχεδιασμό των κοστουμιών της Τελετής Λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας (2004), ενώ σχεδίασε και τα κοστούμια για τον 51ο Διαγωνισμό της Γιουροβίζιον (2006). Άδικο να πεθαίνει κανείς στα 55 του, όταν τόσα έχει προσφέρει και τόσα μπορεί να δώσει ακόμα. Όσα μας έδωσε, κάνουν την απουσία της τόσο έντονη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ποιος είναι ο "Ευγένιος" που μας συστήνει ο Γιώργος Καραμίχος;

Πόσο βαθιά βιώνουμε την απώλεια και τον πόνο; Ο Γιώργος Καραμίχος, επιστρέφοντας στο θέατρο ως σκηνοθέτης, διερευνά αυτά τα αινιγματικά ερωτήματα μέσα από το οικογενειακό δράμα "Ευγένιος" του Φράνκ ΜακΓκίνες.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
18/09/2025

"Ανδρομάχη" και "Ηλέκτρα": δύο τραγικές φωνές αντηχούν στο Ηρώδειο

Δύο γυναικείες μορφές του αρχαίου δράματος, η "Ανδρομάχη" του Ευριπίδη και η "Ηλέκτρα" του Σοφοκλή, ζωντανεύουν στο Ηρώδειο, σε παραστάσεις που γεφυρώνουν το παρελθόν με το παρόν της θεατρικής μας παράδοσης.

Ποιο δικαστικό δράμα σε καλεί να αποφασίσεις για την ετυμηγορία;

Οι θεατές αποφασίζουν ποια θα είναι η ετυμηγορία στην "Ομολογία της 4ης Ιανουαρίου" των Αγνής και Χάρη Χιώτη που κάνει πρεμιέρα τον Οκτώβριο.

Εκείνος και εκείνος

Το σπονδυλωτό έργο του Κώστα Μουρσελά παραμένει διαχρονικό πενήντα χρόνια μετά τη συγγραφή του. Εδώ παρουσιάζεται σε μία ατμοσφαιρική -αλλά και κάπως ράθυμη ως προς τους ρυθμούς και τις κλιμακώσεις- παράσταση, με δύο απολαυστικές ερμηνείες από τον Γιώργο Κωνσταντίνου και τον Λεωνίδα Κακούρη.

Στο Ηρώδειο 18 αγαπημένοι ηθοποιοί "…για τον Αριστοφάνη"

Μια παράσταση από το Σπίτι του Ηθοποιού που συνδέει όλες τις κωμωδίες του Αριστοφάνη σε μια ευφάνταστη ιστορία για καλό σκοπό.

"Κατερίνα Γώγου: Το Γαμώτο που Δεν Έζησα" για 5η συνεχή χρονιά

Μετά από τέσσερις σεζόν sold-out παραστάσεων, η θεατρική αναμέτρηση με τη ζωή και το έργο της Κατερίνας Γώγου επιστρέφει στη Σκηνή "Brecht"-2510 με αλλαγές στο καστ.

Μπαλέτα Μπεζάρ και Κιέβου: Δύο μαγικά ταξίδια στον κόσμο του χορού

Δύο κορυφαία μπαλετικά σχήματα, δύο διαφορετικές προσεγγίσεις του χορού, που όμως συναντιούνται στη μαγεία της κίνησης και στην παγκόσμια γλώσσα του σώματος.