Αντίο, Έλλη Παπαγεωργακοπούλου

Η βραβευμένη ενδυματολόγος και σκηνογράφος Έλλη Παπαγεωργακοπούλου έφυγε απροσδόκητα από τη ζωή.

Αντίο, Έλλη Παπαγεωργακοπούλου

Η Έλλη Παπαγεωργακοπούλου ήταν ένας άνθρωπος με αληθινό ταλέντο που αγκάλιασε με θέρμη το Θέατρο κρατώντας το επίπεδο και την αξιοπρέπεια που αρμόζει σε κάθε σοβαρό επαγγελματία. Τράβηξε το χαλί κάτω από τα πόδια μας, αθόρυβα... χωρίς πολλές κουβέντες και το κενό που αφήνει πίσω της, στους ανθρώπους που την αγάπησαν και την εμπιστεύτηκαν σε αμέτρητες δουλειές είναι μεγάλο. Από το 1996 έχει προσφέρει την έμπνευση και την δημιουργικότητα της σε αμέτρητες παραστάσεις και το θεατρόφιλο κοινό την ξεχώρισε χαρίζοντας της αρκετές διακρίσεις στα 21 χρόνια των Θεατρικών Βραβείων Κοινού του Αθηνοράματος. Συνεργάστηκε με πολλούς και σημαντικούς σκηνοθέτες στο θέατρο τον Λευτέρη Βογιατζή, την Μάγια Λυμπεροπούλου τον Θωμά Μοσχόπουλο, τον Γιάννη Χουβαρδά, τον Νίκο Καραθάνο, την Ξένια Καλογεροπούλου, τον Σταύρο Τσακίρη κ.ά. Επίσης εργάστηκε για την ταινία «Κυνόδοντας» (2009) του Γιώργου Λάνθιμου, που βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ Καννών και προβλήθηκε διεθνώς, εργάστηκε για την «Έκρηξη» του Σύλλα Τζουμέρκα (2014) και την ταινία «Hardcore» του Ντένη Ηλιάδη (2004). Με την Εθνική Λυρική Σκηνή συνεργάστηκε, κατά την καλλιτεχνική περίοδο 2006-07, σχεδιάζοντας σκηνικά και κουστούμια για μια τριπλή παραγωγή μπαλέτου «Η μοναχική» (ΜακΜίλλαν/'Αρνολντ), «Πρελούδιο στο απομεσήμερο ενός φαύνου» [Prélude à l'après-midi d'un faune] (Μανταφούνης/Ντεμπυσσύ), «Οι Συλφίδες» [Les Sylphides] (Ρήγος/Αντάμ).

Η ελληνική επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας της εμπιστεύτηκε τον σχεδιασμό των κοστουμιών της Τελετής Λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας (2004), ενώ σχεδίασε και τα κοστούμια για τον 51ο Διαγωνισμό της Γιουροβίζιον (2006). Άδικο να πεθαίνει κανείς στα 55 του, όταν τόσα έχει προσφέρει και τόσα μπορεί να δώσει ακόμα. Όσα μας έδωσε, κάνουν την απουσία της τόσο έντονη.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Πτέρυγα Α’ – Κελί 71": Ελευθερία και εγκλεισμός σε παράξενες συνθήκες

Η παράσταση "Πτέρυγα Α’ – Κελί 71" του Βασίλη Τσιράκη στο Αλκμήνη φέρνει δύο διαφορετικούς κόσμους αντιμέτωπους, διερευνώντας ελευθερία, ασφάλεια και ανθρώπινη συνύπαρξη μέσα σε σουρεάλ, αποστειρωμένες φυλακές.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
08/12/2025

"Οιδίποδας" στη Στέγη σε συνθήκες προσβασιμότητας

Η παράσταση "Οιδίποδας" του Ρόμπερτ Άικ, βασισμένη στον "Οιδίποδα Τύραννο" του Σοφοκλή, είναι από τις μεγάλες θεατρικές στιγμές της σεζόν, μια σύγχρονη, συναρπαστική ανάγνωση ενός κλασικού μύθου γεμάτη ένταση και πολιτικό σασπένς.

Αλέξανδρος Σωτηρίου: Στο θέατρο ‘Τζένη Καρέζη’, ένα προσωπικό ‘αντίο’ γίνεται επαναστατική πράξη

Στην πρώτη ελληνική παρουσίαση του έργου του Εντουάρ Λουί, "Αγώνες και μεταμορφώσεις μιας γυναίκας", ο σκηνοθέτης Αλέξανδρος Σωτηρίου καθοδηγεί τους Ελένη Κοκκίδου και Κωνσταντίνο Γεωργόπουλο σε μια ιστορία χειραφέτησης, επιβίωσης αλλά και κάτι ακόμη βαθύτερο.

Σε αυτά τα έργα τέχνης γινόμαστε άλλα ζώα

Οι καλλιτεχνικές αφορμές για να απο-ανθρωποκεντρώσουμε για λίγο το βλέμμα μας και να αντιληφθούμε τον κόσμο από την πλευρά των ζώων πληθαίνουν.

Για τον Χάρη Ρώμα, η ανάγκη να αισθανθούμε ορατοί είναι πιο βαθιά απ’ όσο νομίζουμε

Με αφορμή την πρεμιέρα της νέας του κωμωδίας "Η Πριγκίπισσα των Αγίων Σαράντα" στο Coronet (από 4/12), ο Χάρης Ρώμας μιλά για τη συγγραφή, την υποκριτική, αλλά και για την πολιτική, αποκαλύπτοντας πώς συνδέει το χιούμορ με την κοινωνική κριτική και την προσωπική αλήθεια.

Χορεύουμε με την "Τοσοδούλα" στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Μια παράσταση για όλη την οικογένεια που βασίζεται στο παραμύθι "Τοσοδούλα" του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, σε σκηνοθεσία Γκάρι Σιβογιάν.

Συζήτηση για τους Αφροέλληνες με αφορμή την παράσταση "Άσπρο Μαύρο" στο Επί Κολωνώ

Οι συντελεστές της παράστασης "Άσπρο Μαύρο" συνομιλούν με τρεις καλεσμένους στην εκδήλωση - συζήτηση "Η Ορατότητα της Αφροελληνικής Κοινότητας στο Σύγχρονο Γίγνεσθαι".