Ο Αργύρης Πανταζάρας σε διπλό ρόλο

Σε δύο πολλά υποσχόμενες παραστάσεις θ’ αναζητήσουμε τον Αργύρη Πανταζάρα.

Ο Αργύρης Πανταζάρας σε διπλό ρόλο

Ο βραβευμένος με Βραβείο Χορν ηθοποιός, Αργύρης Πανταζάρας, εκτός του ότι δοκιμάζεται για πρώτη φορά στο είδος του μιούζικαλ με το «Chicago» σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα (στο οποίο θα συμμετάσχει από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Απρίλιο), ετοιμάζει με την ομάδα του Momentum μια δική του εκδοχή πάνω στο σαιξπηρικό love story «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Από τον Μάιο θα σκηνοθετήσει στο Θέατρο «Κατερίνα Βασιλάκου» την παράσταση «This is not Romeo and Juliet», στην οποία θα μοιραστεί τη σκηνή με την πολύ αξιόλογη Έλλη Τρίγγου. Τη σύνθεση κειμένου και τη δραματουργική επεξεργασία υπογράφει η Θεοδώρα Καπράλου, τα κοστούμια οι Λίνα Σταυροπούλου και Τζίνα Ηλιοπούλου, τα σκηνικά η Δήμητρα Ζίγκαρις και τους φωτισμούς ο Σάκης Μπιρμπίλης. Την κίνηση – training επιμελείται η Αγγελική Στελλάτου, τη μουσική συνθέτει ο Γιώργος Πούλιος, video director είναι ο Γρηγόρης Ρέντης, ενώ βοηθός σκηνοθέτη είναι ο Πάνος Βουτσινάς.

Ο Αργύρης Πανταζάρας γράφει στο σημείωμα του:

«Πόσοι νεκροί χρειάζονται για να νικήσει ο έρωτας! Με συγκινεί η ιστορία της κοιμωμένης του Χαλεπά. Η μελαγχολία των εφήβων! Η τόλμη των ερωτευμένων. Με εμπνέει η ιστορία Μπόνι και Κλάιντ, δυο έφηβοι που ήθελαν να γίνουν αστέρες, και κατέληξαν ερωτευμένοι εγκληματίες νεκροί κάτω από τις σφαίρες! Στρέφω το βλέμμα μου στις ένοπλες επιθέσεις σε όλα τα σχολεία ανα τον κόσμο. Σε αυτές τις απρόβλεπτες και ένοπλες αιματοχυσίες εφήβων μακελάρηδων και μη... Μουδιάζω με το μακελειό στο θέατρο Batacklan στη Γαλλία, στο σχολείο στο Columbine, στο Κολοράντο, στο Τέξας, Φλόριντα, στο Λας Βέγκας, στην Νορβηγία στη Γερμανία, Γαλλία, στη Σκοτία, στη Νέα Ζηλανδία, στην Αφρική. Κάτι με τραβάει ακόμα στο Sweet Dreams του Marilyn Manson, στη Beth Hart, στους Slipknot, στον River Phoenix, στην Billy Eilish, στον Joker. Όλοι αυτοί που φόρεσαν τη δική τους μάσκα για να βρουν το πραγματικό τους πρόσωπο και τα πραγματικά τους λόγια. Λατρεύω να συνεργάζομαι με ανθρώπους που θαυμάζω. Με διεγείρει να ρισκάρω και να τολμάω. Με καθιστά υπεύθυνο να δημιουργώ συνθήκες μελέτης και εργασίας! Με συγκινεί το καλλιτεχνικό ραντεβού με το κοινό!
**** Με όχημα τον Σαίξπηρ διεκδικούμε το δικαίωμα να αναρωτηθούμε! To be or not to be / To die or not to die».

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ποιος είναι ο "Ευγένιος" που μας συστήνει ο Γιώργος Καραμίχος;

Πόσο βαθιά βιώνουμε την απώλεια και τον πόνο; Ο Γιώργος Καραμίχος, επιστρέφοντας στο θέατρο ως σκηνοθέτης, διερευνά αυτά τα αινιγματικά ερωτήματα μέσα από το οικογενειακό δράμα "Ευγένιος" του Φράνκ ΜακΓκίνες.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
18/09/2025

"Ανδρομάχη" και "Ηλέκτρα": δύο τραγικές φωνές αντηχούν στο Ηρώδειο

Δύο γυναικείες μορφές του αρχαίου δράματος, η "Ανδρομάχη" του Ευριπίδη και η "Ηλέκτρα" του Σοφοκλή, ζωντανεύουν στο Ηρώδειο, σε παραστάσεις που γεφυρώνουν το παρελθόν με το παρόν της θεατρικής μας παράδοσης.

Ποιο δικαστικό δράμα σε καλεί να αποφασίσεις για την ετυμηγορία;

Οι θεατές αποφασίζουν ποια θα είναι η ετυμηγορία στην "Ομολογία της 4ης Ιανουαρίου" των Αγνής και Χάρη Χιώτη που κάνει πρεμιέρα τον Οκτώβριο.

Εκείνος και εκείνος

Το σπονδυλωτό έργο του Κώστα Μουρσελά παραμένει διαχρονικό πενήντα χρόνια μετά τη συγγραφή του. Εδώ παρουσιάζεται σε μία ατμοσφαιρική -αλλά και κάπως ράθυμη ως προς τους ρυθμούς και τις κλιμακώσεις- παράσταση, με δύο απολαυστικές ερμηνείες από τον Γιώργο Κωνσταντίνου και τον Λεωνίδα Κακούρη.

Στο Ηρώδειο 18 αγαπημένοι ηθοποιοί "…για τον Αριστοφάνη"

Μια παράσταση από το Σπίτι του Ηθοποιού που συνδέει όλες τις κωμωδίες του Αριστοφάνη σε μια ευφάνταστη ιστορία για καλό σκοπό.

"Κατερίνα Γώγου: Το Γαμώτο που Δεν Έζησα" για 5η συνεχή χρονιά

Μετά από τέσσερις σεζόν sold-out παραστάσεων, η θεατρική αναμέτρηση με τη ζωή και το έργο της Κατερίνας Γώγου επιστρέφει στη Σκηνή "Brecht"-2510 με αλλαγές στο καστ.

Μπαλέτα Μπεζάρ και Κιέβου: Δύο μαγικά ταξίδια στον κόσμο του χορού

Δύο κορυφαία μπαλετικά σχήματα, δύο διαφορετικές προσεγγίσεις του χορού, που όμως συναντιούνται στη μαγεία της κίνησης και στην παγκόσμια γλώσσα του σώματος.