Σ’ αυτό το σκηνικό ζουν οι «Βρικόλακες»

Ξέρει να δημιουργεί ατμόσφαιρες ο Δημήτρης Καραντζάς. Αυτό δείχνουν οι πρώτες φωτογραφίες των «Βρικολάκων» με το σκηνικό και τα κοστούμια της παράστασης.

Σ’ αυτό το σκηνικό ζουν οι «Βρικόλακες»

Η συνεργασία δύο σπουδαίων σκηνών, του ιστορικού Θεάτρου Τέχνης και του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, μας δίνει φέτος μια από τις πολυαναμενόμενες παραστάσεις της σεζόν. Ο Δημήτρης Καραντζάς σκηνοθετεί τους «Βρικόλακες» του Χένρικ Ίψεν, ένα έργο που θα του δώσει την ευκαιρία να συναντηθεί με τη μεγάλη κυρία του ελληνικού θεάτρου Ρένη Πιττακή.

Ο εμβληματικός ρόλος της Κυρίας Άλβινγκ, κυριαρχεί στο έργο, καθώς η ηρωίδα συντρίβεται από την αναπόφευκτη επίδραση παρελθοντικών επιλογών. Μια εξίσου πολλά υποσχόμενη διανομή στους υπόλοιπους ρόλους –Ακύλλας Καραζήσης, Μιχάλης Σαράντης, Ιωάννα Κολλιοπούλου, Κώστας Μπερικόπουλος– αυξάνει τις προσδοκίες, όπως και το συνολικό καλλιτεχνικό team: Δημήτρης Καμαρωτός στη μουσική σύνθεση, Κλειώ Μπομπότη στα σκηνικά, Αλέκος Αναστασίου στους φωτισμούς κ.ά.

Σ’ αυτό το σκηνικό ζουν οι «Βρικόλακες» - εικόνα 1

Λίγα λόγια για το έργο

Ακρογωνιαίος λίθος του μοντέρνου ευρωπαϊκού δράματος, οι «Βρικόλακες» του Χένρικ Ίψεν χλευάζουν τους αστούς και την υποκρισία της πουριτανικής ιδεολογίας. Το έργο εκδόθηκε το 1881 και προκάλεσε έντονες αντιδράσεις για έναν απλό λόγο. Ο Ίψεν, δείχνει να διαχειρίζεται ένα οικογενειακό συμβάν, αλλά μια επί της ουσίας σχολιάζει την κοινωνική δομή που επιβάλει τι είναι πρέπον. Μπορεί οι μουχλιασμένες ιδέες-βρικόλακες του ιψενικού έργου να μην τρέφονται με αίμα, όμως μας φυλακίζουν μέσα στον ίδιο μας τον εαυτό γεμίζοντας μας ενοχές.


i «Βρικόλακες» | Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν | Σκηνή Φρυνίχου | Από 22 Φεβρουαρίου έως 21 Απριλίου | Προπώληση μέσω viva.gr

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες από την παράσταση:

Περισσότερες πληροφορίες

Βρικόλακες

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 120 '

Η παράσταση επιχειρεί να φωτίσει αυτό το σύστημα αλληλεξαρτητικών σχέσεων και αέναης κίνησης του έργου σε ένα ηχητικό και σκηνογραφικό περιβάλλον στοιχειωμένο από παιδικές μνήμες.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Επόμενη Στάση: Γκαζοχώρι": Έτοιμοι για τη θεατρική διαδρομή του φθινοπώρου;

Για τέσσερις φθινοπωρινές Κυριακές επιστρέφει ο θεατρικός περίπατος - ξενάγηση στη γειτονιά του Γκαζιού από το Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων και την ομάδα θεάτρου Ανεμόμυλοι.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
18/09/2025

"Ιβάνοφ": Σπάνιος Τσέχοφ από τον Χουβαρδά στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Αργύρης Ξάφης, Γιάννης Νταλιάνης, Πηνελόπη Τσιλίκα, Μαρία Σκουλά, Νίκος Χατζόπουλος, Χάρης Φραγκούλης, ο Blaine Reininger των Tuxedomoon κι όχι μόνο θα ερμηνεύσουν το αριστούργημα του Άντον Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά.

"Η φάλαινα": Δείτε φωτογραφίες του Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη με τον νέο θίασο

Πρώτη γεύση από τον ανανεωμένο θίασο της πολυσυζητημένης "Φάλαινας" με σκηνοθέτη και πρωταγωνιστή τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη, που κάνει πρεμιέρα για δεύτερη χρονιά τον Οκτώβρη.

Οι "Σπυριδούλες" επιστρέφουν στο Νέο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου

Η επιτυχημένη παράσταση "Σπυριδούλες" των 4Frontal φέρνει ξανά στη σκηνή τις αθέατες ιστορίες των γυναικών που πάλεψαν για αυτοδιάθεση, αναδεικνύοντας τη δύναμη, το θάρρος και την αντοχή τους σε μια σκληρή κοινωνία της δεκαετίας του ’50.

Το μεγαλύτερο θεματικό πάρκο της Αρχαίας Ελλάδας ανοίγει στη ΔΕΘ – με Αρχαίο Θέατρο και διαδράσεις

Με την υπογραφή του Σωτήρη Τσαφούλια, το θεματικό πάρκο στη ΔΕΘ – HELEXPO περιλαμβάνει και τομέα Αρχαίο Θέατρο, με πλήρες σκηνικό της παράστασης "Όρνιθες", κουστούμια, μάσκες και υλικά που έσπασαν ρεκόρ στην Επίδαυρο.

Ποιος είναι ο "Ευγένιος" που μας συστήνει ο Γιώργος Καραμίχος;

Πόσο βαθιά βιώνουμε την απώλεια και τον πόνο; Ο Γιώργος Καραμίχος, επιστρέφοντας στο θέατρο ως σκηνοθέτης, διερευνά αυτά τα αινιγματικά ερωτήματα μέσα από το οικογενειακό δράμα "Ευγένιος" του Φράνκ ΜακΓκίνες.

"Ανδρομάχη" και "Ηλέκτρα": δύο τραγικές φωνές αντηχούν στο Ηρώδειο

Δύο γυναικείες μορφές του αρχαίου δράματος, η "Ανδρομάχη" του Ευριπίδη και η "Ηλέκτρα" του Σοφοκλή, ζωντανεύουν στο Ηρώδειο, σε παραστάσεις που γεφυρώνουν το παρελθόν με το παρόν της θεατρικής μας παράδοσης.