Τέσσερις πρεμιέρες στον Νέο Κόσμο

Tο Θέατρο του Νέου Κόσμου ξεκινά δυναμικά τη χρονιά, με τέσσερις ολοκαίνουργιες παραστάσεις που υπηρετούν τον βασικό στόχο των ανθρώπων του: ένα ισχυρό θέατρο ρεπερτορίου, με έργα σύγχρονα, ελληνικά και ξένα και ωραίες συνεργασίες.

Τέσσερις πρεμιέρες στον Νέο Κόσμο

«Τα μάτια»

Βαρύς είναι ο φόβος της μοναξιάς και της εγκατάλειψης, μας λέει ο Πάμπλο Μεσιές, και υπό την απειλή του μπορεί να κάνουμε τα πιο ακραία πράγματα. Ο Παντελής Δεντάκης σκηνοθετεί τους Άννα Καλαϊτζίδου, Ελένη Ουζουνίδου, Μαρία Μοσχούρη και Αλέξανδρο Χρυσανθόπουλο στο έργο του Αργεντίνου συγγραφέα που ακροβατεί ανάμεσα στο αστικό δράμα, το μελό και τη φάρσα. (Κεντρική Σκηνή, από 17/1)

«Τα δάση στα γόνατα»

Τέσσερις πρεμιέρες στον Νέο Κόσμο - εικόνα 1

Κοινωνικούς ρόλους και αρχετυπικούς ψυχισμούς αναζητούν σε πολλές παραστάσεις τους ο εξαιρετικός εικαστικός και σκηνοθέτης Γιάννης Σκουρλέτης και η ομάδα του bijoux de kant. Μετά το «Όσα η Καρδιά μου στην Καταιγίδα» ξανασυναντούν τον συγγραφέα Άκη Δήμου σε ένα έργο που διαδραματίζεται στην Αρκαδία του 19ου αιώνα κι έχει έντονα μυστικιστικά στοιχεία. Παίζουν οι: Αλέκος Συσσοβίτης, Πηνελόπη Τσιλίκα, Γιώργος Κοψιδάς, Ντένης Μακρής. (Κάτω Χώρος, από 21/1)

«Ο αγνός εραστής»

Τέσσερις πρεμιέρες στον Νέο Κόσμο - εικόνα 2

Αφετηρία για τη συγγραφή του έργου του Ντέιβιντ Πλαντ υπήρξε η σχέση του με τον Έλληνα ποιητή και εκδότη Νίκο Στάνγκο. Στην παράσταση του Άρη Λάσκου οι Κατερίνα Πατσιάνη, Ειρήνη Φαναριώτη και ο Μάνος Βαβαδάκης με τον Θάνο Τσακαλίδη, σχηματίζουν ετερόφυλα και ομόφυλα ζευγάρια, τα οποία εναλλάσσονται επί σκηνής και μιλούν για την ουσιαστική αγάπη, τοποθετώντας την έννοια του έρωτα στο προσκήνιο. (Δώμα, από 21/1)

«Χρωματιστές γυναίκες»

Τέσσερις πρεμιέρες στον Νέο Κόσμο - εικόνα 3

Το έργο του Βασίλη Ζιώγα, το οποίο πρωτανέβηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’80 σε ένα συντηρητικό θεατρικό τοπίο και τάραξε τα νερά ως φορέας του νέου και του ερευνητικού, σκηνοθετεί ο Γρηγόρης Καραντινάκης. Η Μυρτώ Γκόνη και η Βιργινία Ταμπαροπούλου, με χιούμορ, τρυφερότητα αλλά και κυνισμό ερμηνεύουν δύο αδερφές εγκλωβισμένες στο πατρικό τους, που προσπαθούν να δραπετεύσουν από τους αραχνιασμένους ιστούς του παρελθόντος (Κάτω Χώρος, από 23/1)

Περισσότερες πληροφορίες

Ο αγνός εραστής

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 60 '

Μια παράσταση-αφήγηση με τέσσερις ηθοποιοί που σχηματίζουν ζευγάρια κι εναλλάσσονται διαρκώς επί σκηνής μιλώντας για την αληθινή αγάπη.

Τα δάση στα γόνατα

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 75 '

Με αφετηρία ένα επεισόδιο από τον «Παλαιό των ημερών» του Παύλου Μάτεσι, ο Δήμου εξιστορεί τη ζωή στην ορεινή Αρκαδία των τελών του 19ου αιώνα.

Τα μάτια

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 85 '

Οι ήρωες του έργου είναι διαταραγμένοι και ακραίοι, αλλά εντέλει απολύτως οικείοι στον θεατή, αφού φέρουν τους δικούς του προβληματισμούς, τα απωθημένα, τα κόμπλεξ, τις πληγές και τις ήττες.

Χρωματιστές γυναίκες

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 85 '

Δύο αδερφές βρίσκονται εγκλωβισμένες στο πατρικό τους αλλά και στο χτες, σε μια σκηνική ελεγεία για τη χαμένη ελευθερία και την απελπισία της ύπαρξης.

Θέατρο του Νέου Κόσμου

Αντισθένους 7 & Θαρύπου

Θέατρο του Νέου Κόσμου

Αντισθένους 7 & Θαρύπου

Θέατρο του Νέου Κόσμου

Αντισθένους 7 & Θαρύπου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πρεμιέρα για την παράσταση "Νίκος Ξυλούρης - Ο αρχάγγελος της Κρήτης"

Στις 3 Δεκεμβρίου ξεκίνησε η νέα παράσταση του Νικορέστη Χανιωτάκη "Νίκος Ξυλούρης - Ο αρχάγγελος της Κρήτης", που ανεβάζει για πρώτη φορά στη σκηνή τη ζωή και το έργο του καλλιτέχνη - σύμβολο.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
04/12/2025

Το τρίτο στεφάνι

Μεταφορά του εμβληματικού μυθιστορήματος σε μια ατμοσφαιρική και μουσικά φορτισμένη παράσταση. Ο Στάθης Λιβαθινός ζωντανεύει την ιστορία της Εκάβης και της Νίνας, φωτίζει την Ελλάδα του Μεσοπολέμου και ξεπερνάει τα διλήμματα μιας δύσκολης θεατρικής μεταγραφής. | Powered by Uber

Ολική άμεση συλλογική επικείμενη επίγεια σωτηρία

Το έργο του περαματιστή Τιμ Κράουτς ανεβαίνει στην Ελλάδα από τον Αλέξανδρο Ραπτοτάσιο, μετατρέποντας το κοινό σε ενεργό κομμάτι μιας αίρεσης που περιμένει το τέλος του κόσμου. Η συμμετοχικότητα γίνεται εργαλείο σχολιασμού πάνω στη χειραγώγηση και τις δομές εξουσίας. | Powered by Uber

Στον "Πατέρα" του Στρίντμπεργκ η αγάπη μετατρέπεται σε μάχη

Ο Κωστής Καπελώνης σκηνοθετεί τον "Πατέρα" του Άουγκουστ Στρίντμπεργκ, ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά του μεγάλου Σουηδού συγγραφέα.

Η Χριστίνα Κυριαζίδη ταξιδεύει "Στο σώμα" και τη γυναικεία ταυτότητα

Μια σόλο χοροθεατρική σκηνική σύνθεση της Χριστίνας Κυριαζίδη που εστιάζει στη γυναικεία ταυτότητα, μέσα από την ποίηση, την κίνηση και τον χορό.

Ο "Dracula" του Θάνου Παπακωνσταντίνου: μια καθηλωτική, σκοτεινή μυσταγωγία

Μπείτε σε έναν κόσμο όπου η εικαστικότητα ανοίγει τον δρόμο για να "αναστηθεί" ο μύθος του "Dracula". Η νέα ανάγνωση του Θάνου Παπακωνσταντίνου στο Θέατρο Πόρτα απαιτεί από τον θεατή απόλυτη παράδοση.

"Άνθρωποι και Ποντίκια" στο Cartel – Ο Δεκέμβριος εξαντλήθηκε, ξεκίνησε η προπώληση 2026

Με το όνειρο για μια καλύτερη ζωή πορεύονται οι ήρωες της παράστασης "Άνθρωποι και Ποντίκια", σε σκηνοθεσία Βασίλη Μπισμπίκη, που συνεχίζει αδιάκοπα τη θριαμβευτική της πορεία, με όλες τις διαθέσιμες θέσεις να γίνονται διαρκώς sold out.