Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης

Μετά το Πάσχα πλήθος νέων παραστάσεων παρουσιάζονται στο αθηναϊκό κοινό. Αυτές είναι έξι από τις πρεμιέρες που τράβηξαν το ενδιαφέρον μας.

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης

Μετά το Πάσχα πλήθος νέων παραστάσεων παρουσιάζονται στο αθηναϊκό κοινό. Αυτές είναι έξι από τις πρεμιέρες που τράβηξαν το ενδιαφέρον μας.

«Αναζητώντας τον Αττίκ!»

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης - εικόνα 1

Ο Αντώνης Καφετζόπουλος, ο Άκης Σακελλαρίου, η Κατερίνα Παπουτσάκη, η Νάντια Κοντογεώργη, ο Μίνως Θεοχάρης, ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης και η σούπερ σταρ Ζωζώ Σαπουντζάκη πρωταγωνιστούν στην παράσταση που ζωντανεύει στη σκηνή μιαν ολόκληρη εποχή. Μουσική, χορός, χιούμορ, σαρκασμός, τρυφερότητα και συγκίνηση συνθέτουν ένα ατμοσφαιρικό σκηνικό σε σκηνοθεσία Σοφίας Σπυράτου. (Παλλάς, από 13/4)

«Ιούλιος Καίσαρας»

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης - εικόνα 2

Ο Ιούλιος Καίσαρας, ο Μάρκος Αντώνιος, ο Βρούτος διασταυρώνουν τα ξίφη τους με μόνο στόχο την εξουσία στο έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ. Ο Ρένος Χαραλαμπίδης πρωταγωνιστεί στην παράσταση που σκηνοθετεί η Νατάσα Τριανταφύλλη και το πολύ ενδιαφέρον είναι ότι ο μουσικός Πέτρος Κούρτης δημιουργεί επί σκηνής ένα ηχητικό περιβάλλον με μια ορχήστρα κρουστών στην οποία συμμετέχουν μαθητές του Θεάτρου Τέχνης. (Θέατρο Τέχνης, από 12/4)

«Η θυσία του Αβραάμ»

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης - εικόνα 3

Το εμπνευσμένο από το συγκινητικό επεισόδιο της Παλαιάς Διαθήκης [Γένεσις ΚΒ΄] κρητικό θρησκευτικό δράμα του 17ου αιώνα, που αποδίδεται στον Β. Κορνάρο, μας παρουσιάζουν ο Δ. Κωνσταντινίδης και η ομάδα Angelus Novus. Ο σκηνοθέτης εστιά­ζει στο ανθρώπινο υπόβαθρο της ιστορίας της, σύμφωνα με την οποία ο θεός, θέλοντας να δοκιμάσει την πίστη του Αβραάμ, του ζητά να θυσιάσει τον μονάκριβο γιο του Ισαάκ. (Σταθμός, από 15/4)

«Ο γλάρος»

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης - εικόνα 4

Ο σκηνοθέτης Κ. Χατζής παρουσιάζει το έργο-σταθμός για το σύγχρονο θέατρο του Άντον Τσέχοφ με έναν θίασο εξαιρετικών ηθοποιών (Ρ. Βασιλακοπούλου, Κλ. Γρηγοριάδης, Θ. Δήμου κ.ά.). Ο έρωτας και το θέατρο, η ωριμότητα απέναντι στην αθωότητα, το νόημα της δημιουργίας, η ζωή των καλλιτεχνών, το αμφίρροπο του έρωτα είναι κάποια από τα θέματα που αναδεικνύει το πιο αυτοβιογραφικό από τα έργα του Ρώσου συγγραφέα. (Θέατρο Τέχνης, από 19/4)

«Μετά την πρόβα»

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης - εικόνα 5

Ο Π. Μουστάκης μεταφέρει στο θέατρο το κινηματογραφικό αριστούργημα του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν και μοιράζεται τη θεατρική σκηνή με τη Μ. Ναυπλιώτου και την Π. Τσιλίκα. Η αυτοβιογραφική ταινία του Μπέργκμαν σκιαγραφεί τη διαλεκτική σχέση μεταξύ σκηνοθέτη και ηθοποιού. Ερωτισμός, ναρκισσισμός, αβυσσαλέες αντιπαλότητες, αγιάτρευτα τραύματα κι ενοχές αναδύονται στη σκηνή. (Θέατρο Οδού Κυκλάδων «Λευτέρης Βογιατζής», από 18/4)

«Βάτραχοι-project»

Έξι παραστάσεις «ανθίζουν» εν μέσω άνοιξης - εικόνα 6

Ο Νίκος Χατζόπουλος βρίσκεται πίσω από αυτήν τη σκηνική σύνθεση που τολμάει να επανεφεύρει τη σχέση μας με την έννοια «κωμωδία» με μπόλικη φαντασία, πατώντας στους αριστοφανικούς «Βατράχους».Τέσσερις νέοι ηθοποιοί επιστρατεύουν όλα τα μέσα για να μεταφέρουν το πνεύμα και όχι το γράμμα του έργου. (Από Μηχανής, σε avant premiere για τους αναγνώστες του «α» στις 16/4)

Περισσότερες πληροφορίες

Ιούλιος Καίσαρας

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 90 '

Ο Ρ. Χαραλαμπίδης, πλαισιωμένος από μαθητές του Θεάτρου Τέχνης, εξιστορεί κι ερμηνεύει την υπερβατική προσωπικότητα του Καίσαρα.

Ο γλάρος

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 120 '

Το πιο αυτοβιογραφικό έργο του Τσέχοφ περιστρέφεται γύρω από τη ζωή και το θέατρο, το νόημα της δημιουργίας και το αμφίρροπο του έρωτα.

Βάτραχοι-project

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 100 '

Τέσσερις ηθοποιοί επιστρατεύουν όλα τα μέσα για να μεταφέρουν το πνεύμα και όχι το γράμμα των αριστοφανικών «Βατράχων» επανεφευρίσκοντας τη σχέση μας με την κωμωδία.

Αναζητώντας τον Αττίκ

  • Μουσικοθεατρική
  • Διάρκεια: 180 '

Ηθοποιοί, μουσικοί και χορευτές κάνουν μια αναδρομή στο έργο του Αττίκ, χωρίς ρετρό διάθεση, αλλά με πολύ χιούμορ, σαρκασμό, τρυφερότητα και συγκίνηση.

Μετά την πρόβα

  • Δράμα

Θεατρική μεταφορά της ταινίας του 1984, στην οποία αποτυπώνεται η σκέψη του Μπέργκμαν για τη θεατρική διαδικασία, για τις σχέσεις σκηνοθετών και ηθοποιών, για τη σχέση θεάτρου και ζωής.

Η θυσία του Αβραάμ

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 80 '

Δραματοποίηση επεισοδίου της Παλαιάς Διαθήκης, στο οποίο ο Αβραάμ δέχεται την εντολή από τον Θεό να θυσιάσει τον γιο του Ισαάκ, μια θυσία που αποτρέπεται την τελευταία στιγμή με θεϊκή παρέμβαση.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Τελευταία παράσταση για τα "Πιρούνια σε ακριβά σπορτέξ"

Το έργο του Κωσταντή Ντίσιου, μια ιστορία ενός καλά θαμμένου τραύματος, θα παρουσιαστεί για ακόμη μία φορά στο Red Jasper, σε σκηνοθεσία Τάσου Καρακύκλα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
25/11/2025

Νέα ημερομηνία πρεμιέρας για το "Cleansed" του Δημήτρη Καραντζά

Το τολμηρό έργο του 20ού αιώνα παρουσιάζει ο Δημήτρης Καραντζάς από 4/12 με ιδανικό θίασο: Χρήστος Λούλης, Μαίρη Μηνά, Δημήτρης Καπουράνης, Νατάσα Εξηνταβελώνη, Γιώργος Ζυγούρης, Νικολάκης Ζεγκίνογλου, Θανάσης Ραφτόπουλος.

Σύγχρονη ανάγνωση της "Ημερης του Ντοστογιέφσκι" από τον Γιάννη Νταλιάνη

Η "Ήμερη – Η Ανατομία μιας Πτώσης" του Γιάννη Νταλιάνη αναδεικνύει, με σεβασμό στο σκοτεινό σύμπαν του Ντοστογιέφσκι, την κωμικοτραγική μοναξιά των ηρώων και τη διαχρονική ανθρώπινη ανάγκη για ουσιαστική συνύπαρξη.

Οι "Δανειστές" του Στρίντμπεργκ στο Θέατρο 2510

Ένα έργο-σπουδή στον έγγαμο βίο, στη φθορά και στα αδιέξοδα της συμβίωσης που οδηγούν τους ήρωες προς την αναπόφευκτη εξόντωσή τους.

"Ο Πουπουλένιος" σε 20 τελευταίες παραστάσεις

Last call για την παράσταση "Ο πουπουλένιος" με τους Νίκο Πουρσανίδη, Αργύρη Αγγέλου, Γεράσιμο Σκαφίδα, Δημήτρη Πιατά στο Σύγχρονο Θέατρο.

"Πόσο χρόνο έχω;" ρωτάει ο Βαγγέλης Χαρισόπουλος

Γνωστός και ως η φωνή του τηλεοπτικού Shopping Star, ο Βαγγέλης Χαρισόπουλος συνεχίζει ακάθεκτος με νέες παραστάσεις του stand up comedy σόλο "Πόσο χρόνο έχω;".

Το "Kontakthof" της Πίνα Μπάους ξαναζωντανεύει στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Η αγάπη της Ελλάδας για την Πίνα Μπάους συναντά μια ιστορική στιγμή: το Εθνικό Θέατρο συνεργάζεται με το Pina Bausch Foundation για την αναβίωση του εμβληματικού "Kontakthof" και εγκαινιάζει έναν νέο δίαυλο διεθνούς καλλιτεχνικής ανταλλαγής.