Το θέατρο που αγαπάει τον Καμπανέλλη

Το θέατρο της οδού Ακαδημίας ψηφίζει Καμπανέλλη και φέτος.

Το θέατρο που αγαπάει τον Καμπανέλλη

Η σχέση της Τζένης Καρέζη και του Κώστα Καζάκου με το θέατρο του Καμπανέλλη ήταν πάντα ιδιαίτερη. Με το «Μεγάλο μας Τσίρκο» έγραψαν ιστορία μεσούσης της Χούντας, ενώ έκτοτε το θέατρο που φέρει το όνομα της αγαπημένης ηθοποιού στην οδό Ακαδημίας έχει φιλοξενήσει αρκετά από τα έργα του συγγραφέα. Πέρυσι απολαύσαμε δύο πρώιμα μονόπρακτά του, «Σιλωάμ» και «Ο κρυφός ήλιος», που δεν είχαν ξαναπαιχτεί και ανέβηκαν σε σκηνοθεσία του Γιώργου Γιανναράκου, ενώ τη σεζόν 2015-2016 «Τα τέσσερα πόδια του τραπεζιού» σε σκηνοθεσία του Γιώργου Δάμπαση.

Το θέατρο που αγαπάει τον Καμπανέλλη - εικόνα 1
Ο Κώστας Καζάκος σε σκηνή από την παράσταση

Φέτος στο «Τζένη Καρέζη» ανεβαίνει το εμβληματικό «Ο δρόμος περνάει από μέσα» σε σκηνοθεσία Κώστα Καζάκου με τον Γιώργο Κυρίτση, που επιστρέφει έπειτα από χρόνια στο σανίδι στο ρόλο του ξεπεσμένου μεσοαστού. Τις τελευταίες μέρες ο ίδιος ο σκηνοθέτης αντικαθιστά τον πρωταγωνιστή στην παράσταση που έχει αποχωρήσει για λόγους υγείας. Στην παράσταση παίζουν ακόμη οι: Γιώργος Δαμπάσης,Ηλιάνα Μαυρομάτη , Άννα Γεραλή και ο Όμηρος Πουλάκης. Σύμφωνα με την υπόθεση σ’ένα νεο κλασικό αρχοντικό που καταρρέει ζει ο ξεπεσμένος μεγαλοαστός και η αφοσιωμένη οικονόμος του. Εκεί καταφθάνει εξ Ευρώπης και ο τεχνοκράτης ανεψιός και κληρονόμος. Ξαφνικά εισβάλλει ένας πολυμήχανος λαϊκός επιχειρηματίας μαζί με την όμορφη γυναίκα του, προάγγελοι μιας αναπότρεπτης κατεδάφισης. Με «κράχτη» τις πραγματικές αντίκες και την ιστορία του σπιτιού, θα πουλάνε πλαστογραφημένα έπιπλα πατιναρισμένα με ψεύτικες ιστορίες που μαγεύουν πάντα τους καινούργιους νεόπλουτους. Το σχέδιο μπήκε σε εφαρμογή και αποδίδει. Ο σκόρος όμως κατατρώει τις αντίκες…

Περισσότερες πληροφορίες

«Τζένη Καρέζη»

Ακαδημίας 3

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

6 κωμωδίες που δεν πρέπει να χάσετε

Από τον κλασικό Μολιέρο ως το ελληνικό θέατρο του 21ου αι., αυτές οι κωμωδίες δεν προσφέρουν μόνο ανάλαφρες στιγμές αλλά και την απόδειξη πως το χιούμορ είναι ο καλύτερος τρόπος για να ειπωθούν τα πιο σοβαρά πράγματα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
12/12/2025

Χριστουγεννιάτικη προσφορά για τις έξι τελευταίες παραστάσεις του "Match"

Η Χριστουγεννιάτικη προσφορά για τις έξι τελευταίες παραστάσεις του "Match" είναι μια ιδανική ευκαιρία να ζήσουμε μια σύγχρονη, ανατρεπτική κωμωδία που μιλά για τον έρωτα, την τεχνολογία και τη δύναμη της ανθρώπινης σύνδεσης.

"Μαρτυρία μιας κλεμμένης εφηβείας": Η ιστορία μιας νεαρής που αγωνίζεται να αμφισβητήσει το άδικο

Η ελληνική θεατρική σκηνή υποδέχεται για πρώτη φορά το "Le Consentement" της Vanessa Springora. Με τίτλο "Μαρτυρία μιας κλεμμένης εφηβείας" και σκηνοθεσία Ειρήνης Λαμπρινοπούλου, η παράσταση φωτίζει εξουσία, ευαλωτότητα και τα όρια της συναίνεσης μέσα από ζωντανή αφήγηση και μουσική.

Ποια είναι τα κορίτσια που έρχονται "Με δύναμη από την Κηφισιά" στον Σταθμό;

Ποιοι είναι οι τέσσερις γυναίκες πίσω από τις ιστορίες, τα πάθη και τα μυστικά της Κηφισιάς; Στο "Με δύναμη από την Κηφισιά" του Δημήτρη Κεχαΐδη, οι ηθοποιοί μοιράζονται πώς οι ρόλοι τους έγιναν προσωπική υπόθεση, ανακαλύπτοντας μέσα από τις ηρωίδες τις δικές τους αλήθειες και αδυναμίες.

Ακύλλας Καραζήσης: "Τα ‘Χρόνια’ της Ανί Ερνό λένε αυτά που δεν αρθρώνονται"

Με αφορμή το πρώτο ανέβασμα του εμβληματικού μυθιστορήματος "Τα χρόνια" της νομπελίστριας Ανί Ερνό, μιλήσαμε με τον Ακύλλα Καραζήση για τη θεατρική παράσταση στο θέατρο Θησείον, το "Όταν έκλαψε ο Νίτσε" και την Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου.

"Αι γυμνισταί": Η κωμωδία του Γιώργου Σίμωνα κυκλοφορεί σε βιβλίο

Το θεατρικό έργο "Αι γυμνισταί" του Γιώργου Σίμωνα συνεχίζει να παίζεται με επιτυχία στο θέατρο Rabbithole, ενώ παρουσιάζεται για πρώτη φορά και σε βιβλίο από τις εκδόσεις Βακχικόν.

Τελευταίες παραστάσεις για το "Πριν ο άνεμος ξεχάσει το όνομά μου"

Έργο που συνδυάζει την τραγωδία με το χιούμορ το "Πριν ο άνεμος ξεχάσει το όνομά μου", μιλά για την αγωνία της μνήμης και στην ακατανίκητη δύναμη της ύπαρξης. Θα παίζεται για λίγο ακόμα στον Πίσω Χώρο του Θεάτρου "Κάτω απ’ τη Γέφυρα".