Ο Τάσος Μπεκιάρης μας συστήνεται

Για τη φιλοσοφία της ομάδας χορού Load, που ετοιμάζεται να παρουσιάσει την τρίτη, κατά σειρά, δουλειά της αλλά και για όσα θέλουμε να προσέξουμε μιλά στο «α» ο χορογράφος Τάσος Μπεκιάρης.

Ο Τάσος Μπεκιάρης μας συστήνεται

Η πρώτη μου δυνατή εμπειρία στη σκηνή ήταν η πρώτη φορά που ανέβηκα πάνω. Θα δανειστώ αυτό που είπε ο Billy Elliot στην ομώνυμη ταινία: «Δεν ξέρω... Νιώθω όμορφα. Νιώθω πολύ σφιγμένος στην αρχή...αλλά μόλις ξεκινήσω τότε, σαν να ξεχνώ τα πάντα...και...σαν να εξαφανίζομαι. Σαν να εξαφανίζομαι. Σαν να αλλάζει όλο μου το κορμί. Σαν να έχει πιάσει φωτιά το κορμί μου. Και είμαι εκεί...και πετάω σαν πουλί. Σαν ηλεκτρισμός. Ναι σαν ηλεκτρισμός».

Οδηγός μου υπήρξε ότι έχω βιώσει, οι άνθρωποι που έχουν περάσει από τη ζωή μου, οι καλλιτέχνες που έκαναν υπέροχες ή ακόμα και κακές δουλειές, σύμφωνα με τη δική μου άποψη. Δεν μυθοποιώ ανθρώπους γιατί "τρέμω" στην ιδέα της απομυθοποίησης που έπεται....Θαυμάζω την αυθεντικότητα και την ειλικρίνεια των ανθρώπων.

Στην παράσταση «Στίζω» βγάζω τον πραγματικό μου δαίμονα προς τα έξω... είναι ο φόβος που υπήρχε στη ζωή μου για το θάνατο και τη μοναξιά , όλο μου τον εγκλεισμό/εγκλωβισμό στο μύθο που λέγεται χρόνος. Στη σκηνή βλέπουμε ζευγάρια και όλη την ομάδα μαζί αλλά επί της ουσίας βλέπουμε ανθρώπους, μόνους.

Η φιλοσοφία της ομάδας Load συνδέεται με την εξωτερίκευση συναισθημάτων. Χορογραφώ ακόμα και το περπάτημα των ερμηνευτών (δε μου αρέσει ο αυτοσχεδιασμός) αλλά η αλήθεια τους κάνει τη κάθε παράσταση μοναδική. Απόρροια όλου αυτού, ακόμα και αν κάποιος παρακολουθήσει τη παράσταση εκατό φορές, πάντα κάτι νέο θα του γεννιέται.

Θα ήθελα ο κόσμος να προσέξει ότι, σε αυτό το έργο, υπάρχει μόνο αλήθεια! Είναι μία ανθρώπινη εξομολόγηση. Ίσως κάποιοι αναγνωρίσουν δικούς τους προβληματισμούς που ψάχνουν, την όποια, λύση!

Συνειδητοποίησα ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερο παράδοξο από τη καθημερινή απομάκρυνση μας, από την ανθρώπινη φύση μας. Ζούμε σε αυτοδημιούργητα, αυτοσυντηρούμενα κελιά και εμείς βροντοφωνάζουμε ότι είμαστε ελεύθεροι!

Η μοναδική ελπίδα επιβίωσης είναι να μη σταματήσουμε ποτέ να ονειρευόμαστε και να είμαστε Άνθρωποι.

Τι θα άλλαζα αν μπορούσα; Μέσα από τα χειρότερα έπονται τα καλύτερα, αρκεί να είσαι ανοιχτός και ειλικρινής με τον εαυτό σου.

Περισσότερες πληροφορίες

Στίζω

  • Σύγχρονος Χορός
  • Διάρκεια: 45 '

Τρεις γυναίκες που βιώνουν, καθεμία με το δικό της τρόπο, την έννοια της απώλειας κι επιχειρούν να διαπραγματευτούν μαζί της συναντώντας τον εαυτό τους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ό,τι αγαπήθηκε, επιστρέφει: sold out παραστάσεις στο Θέατρο Μεταξουργείο

Το Θέατρο Μεταξουργείο συνεχίζει να επενδύει σε παραστάσεις με ψυχή, ουσία και διαχρονική αξία, με σταθερούς πρωταγωνιστές δημιουργούς και ερμηνευτές που το κοινό έχει ταυτίσει με την καλλιτεχνική του ταυτότητα, όπως η Άννα Βαγενά, η Γιασεμί και η Μαρία Κηλαηδόνη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
16/12/2025

Η "Άζζα" κουβαλάει έναν κόσμο που δεν χωρά σε κατηγορίες

Ο Βλάσσης Χρυσικόπουλος δημιουργεί μια ηρωίδα που κινείται ανάμεσα στο όνειρο και στην ωμή πραγματικότητα στην παράσταση "Αζζα" που επιστρέφει στη "Σκηνή Brecht" 2510. Είναι μια διαφορετική, ανθρώπινη ιστορία για επιβίωση, αγάπη και αντοχή.

Ο Γεράσιμος Γεννατάς γίνεται 'Μισάνθρωπος' για τα 50 χρόνια του Θεσσαλικού Θεάτρου

Δείτε τις πρώτες εντυπωσιακές εικόνες και το ατμοσφαιρικό βίντεο από την παράσταση - γιορτή για τα 50 χρόνια του ιστορικού Θεσσαλικού Θεάτρου, που θα δούμε στο θέατρο Φιλίπ το 2026.

Τελευταίες παραστάσεις για την συγκλονιστική "Πύλη της Κόλασης" του Γιάννη Καλαβριανού

Last call για την παράσταση που παίζεται δεύτερη χρονιά στο Αμφι-θέατρο Σπύρου Ευαγγελάτου, σε κείμενο και σκηνοθεσία Γιάννη Καλαβριανού.

Έφυγε ο Αλμπέρτο Εσκενάζη – Ο "Κεραυνός" ήταν η τελευταία του παράσταση

Η παράσταση "Κεραυνός" στο Τρένο στο Ρουφ υπήρξε η τελευταία σκηνοθετική και ερμηνευτική κατάθεση του Αλμπέρτο Εσκενάζη, το τελικό του ταξίδι πάνω στη σκηνή. Ο γνωστός ηθοποιός έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 73 ετών.

3 παραστάσεις που αξίζει να δείτε: Τολμούν και μιλούν για τη μνήμη και την απώλειά της

Τρεις θεατρικές παραστάσεις που ανεβαίνουν αυτή τη σεζόν στην Αθήνα φωτίζουν τη λήθη όχι μόνο ως ασθένεια, αλλά ως υπαρξιακή δοκιμασία — για εκείνους που χάνουν τις αναμνήσεις τους και για όσους μένουν πίσω.

Θέατρο: Οξύνεται η ένταση μεταξύ Παραγωγών και ΣΕΗ

Απεργιακές κινητοποιήσεις προγραμματίζονται από το ΣΕΗ μέσα στα Χριστούγεννα. Σκληρή απάντηση από την Πανελλήνια Ένωση Θεάτρου.