Ο Τάσος Μπεκιάρης μας συστήνεται

Για τη φιλοσοφία της ομάδας χορού Load, που ετοιμάζεται να παρουσιάσει την τρίτη, κατά σειρά, δουλειά της αλλά και για όσα θέλουμε να προσέξουμε μιλά στο «α» ο χορογράφος Τάσος Μπεκιάρης.

Ο Τάσος Μπεκιάρης μας συστήνεται

Η πρώτη μου δυνατή εμπειρία στη σκηνή ήταν η πρώτη φορά που ανέβηκα πάνω. Θα δανειστώ αυτό που είπε ο Billy Elliot στην ομώνυμη ταινία: «Δεν ξέρω... Νιώθω όμορφα. Νιώθω πολύ σφιγμένος στην αρχή...αλλά μόλις ξεκινήσω τότε, σαν να ξεχνώ τα πάντα...και...σαν να εξαφανίζομαι. Σαν να εξαφανίζομαι. Σαν να αλλάζει όλο μου το κορμί. Σαν να έχει πιάσει φωτιά το κορμί μου. Και είμαι εκεί...και πετάω σαν πουλί. Σαν ηλεκτρισμός. Ναι σαν ηλεκτρισμός».

Οδηγός μου υπήρξε ότι έχω βιώσει, οι άνθρωποι που έχουν περάσει από τη ζωή μου, οι καλλιτέχνες που έκαναν υπέροχες ή ακόμα και κακές δουλειές, σύμφωνα με τη δική μου άποψη. Δεν μυθοποιώ ανθρώπους γιατί "τρέμω" στην ιδέα της απομυθοποίησης που έπεται....Θαυμάζω την αυθεντικότητα και την ειλικρίνεια των ανθρώπων.

Στην παράσταση «Στίζω» βγάζω τον πραγματικό μου δαίμονα προς τα έξω... είναι ο φόβος που υπήρχε στη ζωή μου για το θάνατο και τη μοναξιά , όλο μου τον εγκλεισμό/εγκλωβισμό στο μύθο που λέγεται χρόνος. Στη σκηνή βλέπουμε ζευγάρια και όλη την ομάδα μαζί αλλά επί της ουσίας βλέπουμε ανθρώπους, μόνους.

Η φιλοσοφία της ομάδας Load συνδέεται με την εξωτερίκευση συναισθημάτων. Χορογραφώ ακόμα και το περπάτημα των ερμηνευτών (δε μου αρέσει ο αυτοσχεδιασμός) αλλά η αλήθεια τους κάνει τη κάθε παράσταση μοναδική. Απόρροια όλου αυτού, ακόμα και αν κάποιος παρακολουθήσει τη παράσταση εκατό φορές, πάντα κάτι νέο θα του γεννιέται.

Θα ήθελα ο κόσμος να προσέξει ότι, σε αυτό το έργο, υπάρχει μόνο αλήθεια! Είναι μία ανθρώπινη εξομολόγηση. Ίσως κάποιοι αναγνωρίσουν δικούς τους προβληματισμούς που ψάχνουν, την όποια, λύση!

Συνειδητοποίησα ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερο παράδοξο από τη καθημερινή απομάκρυνση μας, από την ανθρώπινη φύση μας. Ζούμε σε αυτοδημιούργητα, αυτοσυντηρούμενα κελιά και εμείς βροντοφωνάζουμε ότι είμαστε ελεύθεροι!

Η μοναδική ελπίδα επιβίωσης είναι να μη σταματήσουμε ποτέ να ονειρευόμαστε και να είμαστε Άνθρωποι.

Τι θα άλλαζα αν μπορούσα; Μέσα από τα χειρότερα έπονται τα καλύτερα, αρκεί να είσαι ανοιχτός και ειλικρινής με τον εαυτό σου.

Περισσότερες πληροφορίες

Στίζω

  • Σύγχρονος Χορός
  • Διάρκεια: 45 '

Τρεις γυναίκες που βιώνουν, καθεμία με το δικό της τρόπο, την έννοια της απώλειας κι επιχειρούν να διαπραγματευτούν μαζί της συναντώντας τον εαυτό τους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Εχθρός του λαού

Η παράσταση του Γερμανού σκηνοθέτη ενεργοποιεί τον Ίψεν ως φορέα ζωντανού δημόσιου διαλόγου, με μια παράσταση-φόρουμ που εξετάζει τη σύγκρουση ηθικής και κέρδους στη σύγχρονη πραγματικότητα. | Powered by Uber

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
20/11/2025

Στην εξοχή

Με μια φαινομενικά απλή υπόθεση, το έργο του Βρετανού συγγραφέα διατυπώνει υπαινικτικές αλήθειες για τη μοναξιά, τη βία και την εξουσία των σχέσεων, και η Αικατερίνη Παπαγεωργίου φέρνει στην επιφάνεια τη δυναμική του, παρά την αμφιλεγόμενη κινησιολογική επιλογή της σκηνοθεσίας. | Powered by Uber

"Ο φίλος μου ο Λευτεράκης" από τον Αντώνη Καλομοιράκη

Η ευρέως γνωστή από τον κινηματογράφο κωμωδία του Αλέκου Σακελλάριου "Ο φίλος μου ο Λευτεράκης" κάνει πρεμιέρα στην Αθηναϊκή Σκηνή Κάλβου - Καλαμπόκη.

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου ξανασυναντά το "Ρέκβιεμ για το τέλος του έρωτα" – και γίνεται sold out πριν καν αρχίσει

Ξεκίνησε η προπώληση για το "Ρέκβιεμ για το τέλος του έρωτα" στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής – ΚΠΙΣΝ, και τα εισιτήρια εξαφανίστηκαν σε χρόνο ρεκόρ. Απολύτως αναμενόμενο καθώς αυτή η παράσταση που έχει την υπογραφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου είναι μια συνάντηση τιτάνων της σύγχρονης ελληνικής δημιουργίας.

Ο Μάνος Βουλαρινός φέρνει τη "Μεγάλη αρπαχτή" στο Παλλάς

Η "Μεγάλη αρπαχτή" ξαναχτυπά! Ο Μάνος Βουλαρίνος επιστρέφει με κέφι για μια βραδιά ανελέητης σάτιρας, γέλιου και αλήθειας χωρίς να χαρίζεται σε κανέναν...ούτε στα πιο αθώα λάθη.

Για τον Σάββα Στρούμπο, "το ελληνικό θέατρο γίνεται πιο εξωστρεφές"

Ο σκηνοθέτης Σάββας Στρούμπος αναλύει τις "Δούλες" του Ζενέ, εστιάζοντας στην αναζήτηση του τερατώδους και τη φόρμα του θεάτρου της εθελοδουλίας. Μιλά για τον σωματικό λόγο του Άττις και τη διαχρονική δύναμη της τέχνης ως πράξη αντίστασης στην εποχή μας.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 20 έως 26/11 και ξεχωρίζουν.